Ajax Netwerk
donderdag 27 november 2014 - 22:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 58 »

HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 maart 2002

quote:HR
Drie Kruizen schreef:
Nou, ik ben wel benieuwd waarom Arsenal volgens jou de mooiste club is, en op welke wijze Wenger die verkracht. HR
Daar ben ik ook enorm benieuwd naar.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Wenger heeft dit Arsenal gemaakt en wereldwijd bekend gemaakt. Deze man verdient wel meer credit.

Alleen is hij de laatste jaren een enorme zure piet geworden, als hij eens een keer 'onterecht' heeft verloren.
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

Dat ik Arsenal de mooiste club vind, is meer persoonlijk. Ik ben al jaren fan van Arsenal. Ik vind alleen dat Arsenal toe is aan vernieuwing. Wenger begint een oude zak te worden. Alleen maar op anderen afgeven, en nooit eens naar z'n eigen team kijken, terwijl daar toch aardig wat aan schort. Wenger heeft genoeg geld gekregen voor goede aankopen, maar komt daarentegen met nietszeggende namen. Het is dat Van Persie in bloedvorm verkeerd, anders had Arsenal nog heel wat lager gestaan. Ik vind dat er gewoon een nieuwe wind bij Arsenal moet gaan waaien!
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

Gif of the day: Arsene Wenger’s troublesome pocket

forumillustratie
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Moehaha is goed :B

Alles draait daar om van Persie. Gervinho bakt er veel te weinig van in scorend opzicht, Mertesacker is een drama, maar vergeet niet dat ze ook ontzettend veel spelers geblesseerd zijn, Vermaelen bijvoorbeeld. Ben benieuwd of Arsenal zich deze periode nog op de transfermarkt gaat begeven deze maand.

En wat betreft Wenger? Vreselijke vent, maar ik heb een hekel aan nagenoeg alles wat Frans spreekt (als native language) dus dat hoeft mijnheer Wenger zich niet aan te trekken.

Nee geef mij het Arsenal van Henry, Bergkamp, Parlour, Adams, Dixon, Vieira, Seaman en ga zo maar door maar. Ook zij stonden onder leiding van Wenger, maar daar kon ik nog wel van genieten.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 3 januari 2012 11:59:06).]
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

TheLegend schreef:

Moehaha is goed :B

Alles draait daar om van Persie. Gervinho bakt er veel te weinig van in scorend opzicht, Mertesacker is een drama, maar vergeet niet dat ze ook ontzettend veel spelers geblesseerd zijn, Vermaelen bijvoorbeeld. Ben benieuwd of Arsenal zich deze periode nog op de transfermarkt gaat begeven deze maand.

En wat betreft Wenger? Vreselijke vent, maar ik heb een hekel aan nagenoeg alles wat Frans spreekt (als native language) dus dat hoeft mijnheer Wenger zich niet aan te trekken.

Nee geef mij het Arsenal van Henry, Bergkamp, Parlour, Adams, Dixon, Vieira, Seaman en ga zo maar door maar. Ook zij stonden onder leiding van Wenger, maar daar kon ik nog wel van genieten.
HR
Best frustrerend dat Arshavin, Gervinho en Rosicky niet laten zien wat ze bij hun oude club wel lieten zien.

Ramsey en Walcott zijn twee spelers die wel leuk kunnen tikken, maar oo zoo oneffectief. En voor die laatste hadden ze heel veel miljoenen betaald.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Walcott is niets meer dan een blind paard. Hij is verschrikkelijk snel, maar maakt echt zelden een goal als je dit afzet tegen de kansen die hij krijgt. Doet mij altijd denken aan een voetballend iets betere maar een qua rendement mindere versie van Rommedahl.

Maar goed, kijk eens wat Arsenal de laatste jaren kwijt is geraakt en er voor terug heeft gehaald. Henry en Fabregas alleen al. Met deze twee heren erbij stond Arsenal er toch wel anders voor vermoed ik. Als je dan ziet wat men er voor terughaald, dat is om te huilen. En dan verbaasd zijn dat Arsenal niet bovenaan staat. Nogal wiedes. Kijk eens naar de selectie van Arsenal en zet deze af tegen een City en United.

Alle respect dat Arsenal niet met geld smijt, zo hoort het ook, maar dan moet je natuurlijk ook niet piepen dat je niet meedoet met de big boys.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

MaGiCa schreef:

Gif of the day: Arsene Wenger’s troublesome pocket

(plaatje)
HR
Kunnen ze dan niet beter samen op muziek gaan waarbij de één gitaar speelt en de ander zingt of iig iets wat daar voor door moet gaan?

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 4 januari 2012 23:00:32).]
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

Henry dus terug bij Arsenal, voor twee maandjes. Ben wel benieuwd hoe goed hij nog is en hoe de samenwerking met van Persie zal verlopen.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Henry heeft voor deze keer nummer 12 gekregen, het nummer dat hij bij het Franse nationale team had gekozen omdat hij genoten had van Marco van Basten op het EK van 1988.
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

Reg.: 19 juli 2011

Wat is die Arshavin slecht zeg, hij doet echt vrijwel alles verkeerd wat je maar verkeerd kan doen
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

Henry scoort gewoon bij z'n derde balcontact oid. Droom-rentree.
HR
HR

Paixao
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

Genieten hoor :)
Echte Henry goal ook, heerlijk.
HRHR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2010

mijn glimlach vulde de kamer, toen mijn idool(samen met Ronaldinho) zijn rentree maakte in het o zo mooie shirt. Maar toen hij ook nog op een voor Henry zo karakteristieke wijze scoorde, toen kon ik wel schateren van blijdschap :B
HR
HR

AFCA 428
Legende

Van Persie doet weer mee en scoort zojuist na vijf minuten de 0-1. Fenomeen!
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Wat een drama toch elke keer!!!
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

Gewoon compleet weggespeeld door Swansea. Wel een leuk ploeggie trouwens om te kijken, is weer eens wat anders dan een Stoke City of een L'pool zo zien stuntelen
HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

afcavooraltijd schreef:

Gewoon compleet weggespeeld door Swansea. Wel een leuk ploeggie trouwens om te kijken, is weer eens wat anders dan een Stoke City of een L'pool zo zien stuntelen
HR
heerlijk voetbal gespeeld door swansea, je ziet dat de kwaliteit van de spelers niet geweldig is, maar hoe het veld breed wordt gehouden, de combinatie wordt gezocht, druk wordt gezet en met lef wordt gespeeld tgen arsenal, ik heb echt genoten, als Gunner zijnde...

ook het spandoek waarop stond Total Football van de Swansea aanhang spreekt wellicht boekdelen :B
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

Arsenal wil vijfjarig zoontje Van Persie vastleggen

Shaqueel van Persie is pas vijf jaar oud, maar nu al lijkt hij de voetbalgenen van zijn vader te hebben geërfd. Het zoontje van Robin van Persie kan zelfs zo goed met de bal overweg, dat Arsenal hem aan zich wil binden. Op dit moment speelt het talentje echter nog bij een amateurclub dichter bij huis.

Vader Robin liet zich in The Guardian uit over zijn telg: "Ik moet eerlijk zeggen dat hij veel talent voor voetbal heeft." De trotse Van Persie vervolgt zijn verhaal: "Ik herken een heleboel dingen van mezelf in hem. Zijn coach is echt geweldig. Arsenal heeft hem nu een paar keer uitgenodigd om daar te komen spelen, maar hij heeft het naar zijn zin bij zijn club. Hij is gevoelig voor een goede sfeer, net als ik."

Shaqueel is niet alleen een voetbaltalent, volgens zijn vader is hij ook een goede golfer. "Hij neemt lessen en we spelen regelmatig tegen elkaar. Af en toe wint hij zelfs van mij! Hij heeft zo'n goede slag. Soms eindigen mijn slagen in de bosjes, maar die van hem gaan altijd recht," zegt de aanvaller van Arsenal.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Van Persie heeft zojuist na tachtig seconde zijn honderdste competitiegoal gemaakt. Het leeuwendeel scoorde hij uiteraard voor Arsenal. Dit seizoen staat de teller al op twintig competitiegoal.

Ik hoop dat hij net zo schitterd in de spits tijdens het EK. Hij is momenteel mijn enige hoop gezien het feit dat de rest niet of nauwelijks speelt.
Samen met van der Vaart trouwens!

Edit: 2-1 nu en opnieuw van Persie. Fenomeen.

[Dit bericht is veranderd door AFCA 428 (op 4 februari 2012 14:40:35).]
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

En nog een prachtige assist op zijn naam, 2 goals en een assist.
En een moordaanslag op v Persie van Givet die met rood werd bestrafd
HR
HR

EnLasBuenasYEnLasMalas Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: 424
Reg.: 1 april 2007

6-1 inmiddels...
3x Van Persie

Toch een lekker ploegje geworden met Oxford-Chamberlain en Walcott op de flanken.
Thierry Henry komt er nu in :B

[Dit bericht is veranderd door EnLasBuenasYEnLasMalas (op 4 februari 2012 15:28:20).]
HR
HR

AFCA 428
Legende

Drie goals, een assist, topscorer van Arsenal en verantwoordelijk voor de 'hoge' klassering van Arsenal.

Jammer dat hij niet bij ons is opgeleid. Echt een typische Ajax speler in mijn optiek. Zonde dat feyenoord zo onzorgvuldig met hem is omgesprongen want zij hadden nog een hoop lol aan hem kunnen beleven.
HR
HR

AFCA 428
Legende

7-1 geworden, goal gemaakt door Henry.
HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Goh, die Chamberlain, wat een geweldenaar, die moet er zeker komen!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 3,8% dat Excelsior wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!