Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 17:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 58 »

HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004

quote:HR
T-Bag schreef:

v Persie gaat gewoon door waar ie is gebleven.Heeft er alweer 2 inliggen :)

Die is weg hoor in de winter B)
HR
Nu weer 2 erin liggen in de CL....

Hij is nu toch wel erg nadrukkelijk een 'buitencategorie'-speler aan het worden. Hij was goed,nu is hij nog beter en je voelt gewoon de angst in Londen dat ze hem gaan kwijtraken.
Met alle respect voor Arsenal,die hebben niet het vermogen om een megatransfer te blokkeren,want die zit er toch heel nadrukkelijk aan te komen. Chelsea en City zie ik als de 3 grootste gegadigden,maar of van Persie het aandurft om een 'gevoelige' transfer te maken? Met Real Madrid weet je het natuurlijk ook nooit,die kopen om te kopen dus vlak die ook niet uit...

Laten we een schatting maken voor een eventueel transferbedrag B)

Ik zet in op 52 miljoen...
HR
HR

Koning Ajax
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 september 2010

Waarom moet ie weg dan?
HR
HR

Filter
Lid 2de elftal

Reg.: 20 januari 2011

Koning Ajax schreef:

Waarom moet ie weg dan?
HR
Lijkt me dat hij ook weleens iets wil gaan winnen, en dat gaat met Arsenal niet gebeuren.

T-Bag schreef:

Laten we een schatting maken voor een eventueel transferbedrag B)

Ik zet in op 52 miljoen...
HR
Denk toch wel wat minder. Hij heeft nog maar 1 jaar op z'n contract, is erg blessure gevoelig, en is op een leeftijd waar niets meer aan hem te verdienen valt. Ik denk zo'n 35-40 miljoen.

[Dit bericht is veranderd door Filter (op 24 november 2011 00:39:24).]
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Ik denk (en hoop) dat van Persie gwoon bij Arsenal blijft. Hij wil ambities zien en ik mag hopen dat Arsenal die in januari en de zomer laat zien. De berichten daarover zijn goed, maar deze zomer zeiden ze ook dat de supporters zich geen zorgen hoefden te maken. De nieuwe spelers kwamen op de laatste 2 dagen...
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

Van Persie is wel echt een baas.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

Het is niet normaal. Alweer de enige goal gemaakt. Het leuke aan de hele discussie rondom de spits positie in Oranje is dat Huntelaar ook een goal heeft gemaakt gisteren.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

AFCA 428 schreef:

Het is niet normaal. Alweer de enige goal gemaakt. Het leuke aan de hele discussie rondom de spits positie in Oranje is dat Huntelaar ook een goal heeft gemaakt gisteren.
HR
Het enige waar Huntelaar beter in is, is scoren. Alleen heeft Van Persie er nu ook al meer in liggen dan Huntelaar, dus waar is Huntelaar dan nog beter in?
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

Hij functioneert in Oranje beduidend beter dan van Persie. In Oranje heb je op het middenveld, indien iedereen fit, zo ontzettend veel voetbal met Sneijder, van der Vaart en aan de zijkanten met Robben en Afellay. Je hebt eigenlijk geen voetballende spits nodig, maar een pure afmaker. De kansen krijg je toch wel. van Persie is in mijn ogen toch meer een zwervende spits die de hele voorhoede bestrijkt. Dat is Huntelaar niet.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Tegen de grote topploegen laat Arsenal het nog te vaak afweten.

Ze missen nog een topspeler op het middenveld.

Ramsey is wel een leuke speler, maar nog te licht voor de absolute top.
Rosicky en Arshavin hebben niet gebracht wat men ervan hoopte.

Arsenal zal dit jaar nog over Tottenham heenspringen, maar meer zit er niet meer in, denk ik.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Sommige mensen hebben zon plaat voor hun kop.Je gaat van Persie niet in de spits zetten bij Oranje omdat hij het goed doet bij arsenal.In oranje faalt hij keer op keer, waar Huntelaar het wel laat zien.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Ik heb een bloedhekel aan die zelfingenomen van Persie, maar de manier waarop hij die bal gister op de slof nam en tegen de touwen joeg :I
HR
HR
Ik wil graag naar Arsnenal - QPR gaan op 31-12-11. Weet iemand hoeveel die kaarten kosten en waar ik ze het beste kan kopen? Op de Arsenal-site kunnen alleen RED-leden kaarten koopen.

Van Persie is een koning trouwens, van mij mag hij best zelfingenomen zijn. Dat mogen VdV/Sneijder en Robben ook van mij.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Extraordinair, fabuleus, magisch. Geldt allemaal voor Van Persie.

HRHR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

Vind alle heisa rondom Van Persie wel wat overdreven hoor. Tuurlijk, deze bal schiet ie er fantastisch in. Veel van zijn goals dit jaar zijn echter ook gewoon intikkertjes geweest. Nu is daar niets mis mee, maar er zijn genoeg andere spitsen die dit ook kunnen. Arsenal speelt ook in een systeem waarbij Van Persie als enige diepe spits speelt en dus altijd veel kansen krijgt.

Voor de duidelijkheid, ik vind Van Persie een prima speler, maar ik hoorde Van Gelder (dacht ik) hem al in het rijtje Messi, Ronaldo zetten en dat gaat mij veel te ver.

Zou in Oranje dan ook altijd voor de in dat systeem beter functionerende Huntelaar kiezen.
HR
HR

Vedette

Fullham - Arsenal, nu iets meer dan een half uur bezig.

http://www.livescorehunter.ro/streams/1/lshengland3.html

Behoorlijk goed beeld.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

2-1 in de laatste minuut. En Wenger druipt weer af als een slechte verliezer.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Wenger hekelt 'naïeve' arbitrage na verlies Arsenal
02/01/2012 21:25

Arsène Wenger heeft na afloop van de verliespartij bij Fulham (1-2) uitgehaald naar de arbitrage. Volgens de Franse coach van Arsenal had zijn ploeg een penalty moeten krijgen van scheidsrechter Lee Probert.

Philippe Senderos werkte de Ivoriaan Gervinho naar de grond, maar kwam weg zonder strafschop. 'Een tweehonderd-procent-strafschop', bromde Wenger na afloop. 'Maar wij krijgen nu eenmaal geen penalty's. We hadden er tegen QPR eentje moeten krijgen en vandaag ook weer.'

Toch zocht Wenger de schuld ook bij zijn eigen ploeg. 'Het is jammer dat we door dit soort dingen de wedstrijd uit handen geven, zeker omdat we de wedstrijd in de eerste helft al hadden moeten beslissen.'

Volgens Wenger speelde Probert niet alleen een negatieve rol door het wegwuiven van de penaltyclaims. 'Na de eerste gele kaart voor Johan Djourou probeerde Fulham hem een tweede aan te smeren. De arbiter was helaas zo naïef daarin mee te gaan. Wij hadden juist een vrije trap moeten krijgen en niet Fulham.'

Tot slot van zijn betoog kwam Wenger tot een zure conclusie. 'We misten wat geluk vandaag en de scheidsrechter speelde daarbij helaas een zeer grote rol. Natuurlijk hebben we verzuimd onze kansen te benutten, maar de scheidsrechter maakte enkele verkeerde beslissingen. Dat tezamen heeft het verschil gemaakt.'

Door de nederlaag is Arsenal vijfde in Engeland, terwijl het Fulham van trainer Martin Jol opklom naar de dertiende stek.

Kan deze man niet met pensioen? Faalhaas.
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

Luis S. schreef:

Wenger hekelt 'naïeve' arbitrage na verlies Arsenal
02/01/2012 21:25

Arsène Wenger heeft na afloop van de verliespartij bij Fulham (1-2) uitgehaald naar de arbitrage. Volgens de Franse coach van Arsenal had zijn ploeg een penalty moeten krijgen van scheidsrechter Lee Probert.

Philippe Senderos werkte de Ivoriaan Gervinho naar de grond, maar kwam weg zonder strafschop. 'Een tweehonderd-procent-strafschop', bromde Wenger na afloop. 'Maar wij krijgen nu eenmaal geen penalty's. We hadden er tegen QPR eentje moeten krijgen en vandaag ook weer.'

Toch zocht Wenger de schuld ook bij zijn eigen ploeg. 'Het is jammer dat we door dit soort dingen de wedstrijd uit handen geven, zeker omdat we de wedstrijd in de eerste helft al hadden moeten beslissen.'

Volgens Wenger speelde Probert niet alleen een negatieve rol door het wegwuiven van de penaltyclaims. 'Na de eerste gele kaart voor Johan Djourou probeerde Fulham hem een tweede aan te smeren. De arbiter was helaas zo naïef daarin mee te gaan. Wij hadden juist een vrije trap moeten krijgen en niet Fulham.'

Tot slot van zijn betoog kwam Wenger tot een zure conclusie. 'We misten wat geluk vandaag en de scheidsrechter speelde daarbij helaas een zeer grote rol. Natuurlijk hebben we verzuimd onze kansen te benutten, maar de scheidsrechter maakte enkele verkeerde beslissingen. Dat tezamen heeft het verschil gemaakt.'

Door de nederlaag is Arsenal vijfde in Engeland, terwijl het Fulham van trainer Martin Jol opklom naar de dertiende stek.

Kan deze man niet met pensioen? Faalhaas.
HR
Inderdaad! 'Verkracht' de mooiste club van Engeland! :\(
HR
HR

Vedette

De goals van Van Persie in 2011:

http://www.101greatgoals.com/gvideos/robin-van-persie-become-a-legend-2011-all-42-goals-14-mins/

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 2 januari 2012 22:02:37).]
HR
HR

het allerlaatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Had men anders verwacht dan? Er loopt nogal wat middelmaar bij Arsenal rond: Gervinho, park, metzelder, sagna, arshavin, walcott, chamakh, noem maar op.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Ajacied1993 schreef:
Inderdaad! 'Verkracht' de mooiste club van Engeland! :\(HR
'Verkracht' de 'mooiste club' van Engeland?
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

Ares schreef:

(...)
'Verkracht' de 'mooiste club' van Engeland?
HR
Ja? Uitleg toch niet nodig lijkt me?!
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

het allerlaatste schaap schreef:

Had men anders verwacht dan? Er loopt nogal wat middelmaar bij Arsenal rond: Gervinho, park, metzelder, sagna, arshavin, walcott, chamakh, noem maar op.
HR
Begrijp eigenlijk niet waarom Arsenal zoveel geld betaalt aan sommige spelers zoals die Chamberlain, en nog wat andere spelers...

Voor dat geld kan je spelers kopen die er direct staan.
Volgens mij hebben ze 40miljoen uitgetrokken deze zomer, maar je ziet het niet terug op het veld staan.

Zonder Van Persie zouden ze zeker 8 plaatsen lager hebben gestaan.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Ajacied1993 schreef:

(...)

Ja? Uitleg toch niet nodig lijkt me?!
HR
Nou, ik ben wel benieuwd waarom Arsenal volgens jou de mooiste club is, en op welke wijze Wenger die verkracht.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Drie Kruizen schreef:

(...)

Nou, ik ben wel benieuwd waarom Arsenal volgens jou de mooiste club is, en op welke wijze Wenger die verkracht.
HR
Ik sluit me graag aan bij deze vraag. Iedereen weet toch dat West Ham de allermooiste club van Engeland is. :P

[Dit bericht is veranderd door Amsterhammer (op 2 januari 2012 23:19:42).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,7% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!