Ajax Netwerk
dinsdag 23 september 2014 - 16:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 58 »

HR

Sidthekid Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 januari 2011

quote:HR
Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Dat heb ik me ook wel ns afgevraagd mbt Man Shitty en Chelski. Op de hypothetische vraag stel dat de sjeik er plots geen zin meer in heeft (hij schijnt echt puissant rijk te zijn) wat gebeurd er dan met die club (en uitstaande leningen etc) kon niemand antwoord geven? Weet jij t?
HR
Kijk eens naar AZ, prima voorbeeld.

Topspelers verkopen, goedkope spelers aankopen, totdat men weer wat "gezonder" is. Want heden ten dagen draait Chelsea al een prima omzet.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

AirJan schreef:

(...)

Heel simpel, als Abramovich of Sheik huppeldeflup er mee stopt dan moet er een nieuwe financier gevonden worden die de torenhoge schuldenlast / uitgaven in stand kan houden. Als die niet gevonden wordt gaan de clubs failliet en kunnen ze een herstart maken in de Championship/First Division waar ze de eerste 10 jaar niet uitkomen, of ze verdwijnen helemaal.
HR
Da's duidelijk, maar wat ik niet begrijp is wat iedereen daar zo oneerlijk aan vindt. Het is risicovolle bedrijfsvoering, boven je stand leven. De consequentie is dat je er zeer succesvol mee kunt zijn maar ook hard op je bek kunt gaan.
HR
HR

Ziggy
Regelmatige invaller

Reg.: 23 maart 2009

Dit zou ik wel een sensationele transfer vinden. Go Gunners! :)

http://www.soccernews.nl/news/133447/Arsenal_maakt_zich_op_voor_mega-deal_Hulk
HR
HR

Sidthekid Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 26 januari 2011

Ziggy schreef:

Dit zou ik wel een sensationele transfer vinden. Go Gunners! :)

http://www.soccernews.nl/news/133447/Arsenal_maakt_zich_op_voor_mega-deal_Hulk
HR
Hun aanval is nog het minst slecht. Het lijkt mij wijs om eens een verdediger of middenvelder te kopen.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Als soccernews het al als onduidelijk qua betrouwbaarheid typeert...
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Heeft iemand Van Persie nog zien juichen gisteren na zijn (laatste?) goal? Niet echt een gelukkige manier om te juichen :denk al zegt hij zelf dat het niks voorstelde.
HR
HR

jasperdgg
Idool

forumillustratie

Zag er bijzonder raar uit, al was het me wel duidelijk dat hij nooit bewust de Hitler-groet zou brengen natuurlijk.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

jasperdgg schreef:

(plaatje)

Zag er bijzonder raar uit, al was het me wel duidelijk dat hij nooit bewust de Hitler-groet zou brengen natuurlijk.
HR
Nee zo wil je denk ik niet vereeuwigd worden. Bizar dat doe je niet zomaar hoewel ik hem hierdoor niet beticht van wat dan ook, heeft nb toch een Marokkaanse vrouw? :denk
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

De wereld was hier te klein toen die donkere ADO speler zijn armen op deze manier bewoog.
Ook hier ben ik van mening dat dit niet met een nazi groet te maken heeft, net als bij de ADO speler.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Die ADO-speler bedoelde natuurlijk wel degelijk de Hitler-groet te maken, van Persie bedoelde wat anders wat er ongelukkig genoeg uit zag als een Hitler-groet. Compleet onvergelijkbaar.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Hij veegde z'n schouder 2 keer af en strekte daarna 2 keer z'n arm. Volgens mij is dat schouder afvegen iets wat wel vaker gebeurt als iemand scoort en die bewegingen daarna leken me iets te ver doorgevoerd. In eerste instantie vatte ik het niet eens zo op.

Als je iemand wil zien die het met voorbedachte rade deed moet je maar eens op zoek gaan naar beelden van Paolo di Canio tijdens z'n laatste Lazio periode. Hij zegt dat het om een Romeinse groet gaat (Avé denk ik), maar ik heb zo mijn twijfels...Hij is immers aanhanger van de Irriducibili (rechts extremistische aanhang van Lazio).
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Arsenal zal v Persie moeilijk kunnen houden als ie zo doorgaat als ue al weken doet. Arsenal zonder v Persie is zo goed als een middelmatige middenmoter B)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129

T-Bag schreef:

Arsenal zal v Persie moeilijk kunnen houden als ie zo doorgaat als ue al weken doet. Arsenal zonder v Persie is zo goed als een middelmatige middenmoter B)
HR
Hij wil ook niet bijtekenen begrijp ik. Die wil voor zn 30e nog naar de absolute top denk ik. Vervanger van Benzema bij Real?
HRHR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Hendrix schreef:

(...)

Hij wil ook niet bijtekenen begrijp ik. Die wil voor zn 30e nog naar de absolute top denk ik. Vervanger van Benzema bij Real?
HR
Lolbroek, Benzema hoort bij de beste 23 spelers ter wereld en Robin niet, dus waarom zou Real dat in godsnaam willen?
HR
HR

Hendrix
Idool

RodyTur10 schreef:

(...)

Lolbroek, Benzema hoort bij de beste 23 spelers ter wereld en Robin niet, dus waarom zou Real dat in godsnaam willen?
HR
En dan mij een lolbroek noemen.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

RodyTur10 schreef:

(...)

HR
Benzema had een aantal jaar geleden die potentie ja, maar heeft het dus totaal niet waargemaakt.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Hendrix schreef:

(...)

En dan mij een lolbroek noemen.
HR
Dat is niet mijn mening, maar dat hebben topjournalisten overal in Europa bepaald, dus dat lijkt me aardig objectief: http://www.soccernews.nl/news/135960/Sneijder_enige_Nederlander_bij_23-koppige_selectie_voor_Gouden_Bal. Persoonlijk had ik David Silva, Robin van Persie, Arjen Robben, Gareth Bale en Nemanja Vidic ook wel op die lijst willen zien, maar ja dat is niet aan mij.

[Dit bericht is veranderd door RodyTur10 (op 6 november 2011 20:56:37).]
HR
HR

Kampioentjeh
Basisspeler

Reg.: 12 december 2010

Want Journalisten hebben ontzettend veel kijk op voetbal? In Nederland snappen ze er in ieder geval helemaal niets van en ik kan me niet voorstellen dat dat in het buitenland anders is.

[Dit bericht is veranderd door Kampioentjeh (op 6 november 2011 21:06:22).]
HR
HR

Hendrix
Idool

RodyTur10 schreef:

(...)

Dat is niet mijn mening, maar dat hebben topjournalisten overal in Europa bepaald, dus dat lijkt me aardig objectief: http://www.soccernews.nl/news/135960/Sneijder_enige_Nederlander_bij_23-koppige_selectie_voor_Gouden_Bal. Persoonlijk had ik David Silva, Robin van Persie, Arjen Robben, Gareth Bale en Nemanja Vidic ook wel op die lijst willen zien, maar ja dat is niet aan mij.
HR
Voetbaljournalisten zijn over het algemeen jongetjes die vroeger als laatste werden gekozen bij partijtjes. Neem ik niet al te serieus. Van Persie is natuurlijk beter dan Benzema, dat ziet iedere kenner.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Probleem met zowel van Persie als Robben is natuurlijk dat ze te vaak geblesseerd zijn, waardoor ze zelden een volledig seizoen kunnen uitblinken. Dan haal je dat soort lijstjes niet. Hopelijk blijft van Persie dit seizoen heel en wordt hij topscorer van de PL.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Ondanks dat van Persie van de vijand afkomt, gun ik hem het allerbeste. Sympathieke gozer en ene geweldige voetballer. Ook niet zo media geil en komt totaal niet arrogant over.

Het enige wat hij moet doen is Arsenal verlaten voor een absolute topclub. Prijzen winnen Robin, anders weet niemand meer wie je bent over twintig jaar. Wat staat er op zijn palmares? Slechts een Uefacup?

Geldt trouwens ook voor van der Vaart. Ik denk dat hij twee Nederlandse titels, een KNVB beker en een Johan Cruijffschaal heeft gewonnen. Bijzonder matig voor deze twee spelers.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

v Persie gaat gewoon door waar ie is gebleven.Heeft er alweer 2 inliggen :)

Die is weg hoor in de winter B)
HR
HR

jasperdgg
Idool

Lijkt me dat hij wel zo loyaal is om tot het einde van het seizoen te blijven.
HR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Van Persie, wat een fenomeen. Maar wil hij ooit nog voor de prijzen gaan voetballen, moet hij toch weg bij Arsenal. Vandaag vond ik hem weer veruit de beste man van het veld. Walcott en Gervinho zijn leuke dravers, maar hebben veel te weinig rendement. Zet van Persie in een beter team, met betere spelers om zich heen en hij maakt er nog meer.
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

Kijk niet veel Engels voetbal, maar ik vond Gervinho toch wel erg slecht over komen in de uit-wedstridj tegen Norwich. Hoogtepunt dat gemiste hakje.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 26,8% dat Excelsior wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van JOS Watergraafsmeer-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!