Ajax Netwerk
zaterdag 29 november 2014 - 07:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 58 »

HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 oktober 2009

quote:HR
Siempre Real schreef:

In de Spaanse media wordt Granero aan Arsenal gekoppeld. De deal zou tijdens de winterstop definitief moeten worden. Sommige media berichten dat er al een akkoord tussen speler en club zou zijn. Een akkoord tussen clubs zou een formaliteit zijn.
HR
Ach, leuke speler.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

Schakel net in en ze staan al weer 4-2 achter bij Blackburn. Wordt een lang seizoen voor ze.
HR
HR

ddv135
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 18 februari 2011

jasperdgg schreef:

Schakel net in en ze staan al weer 4-2 achter bij Blackburn. Wordt een lang seizoen voor ze.
HR
2 eigen doelpunten :D
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Totaal onnodige nederlaag (2 eigen goals!!!) tegen een zwak Blackburn. Het verhaal van die gifbeker....
HR
HR

jasperdgg
Idool

Zie net de samenvatting. Echt hele knullige eigen doelpunten. De laatste 10 minuten waren nog billenknijpen voor Blackburn, Arsenal was zo te zien wel veel beter.
HR
HR

jasperdgg
Idool

HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Hoeveel heeft Arsenal in hemelsnaam op de bank staan? 80 miljoen? 100 miljoen? Respect voor ze dat ze met jonge spelers e.d. willen werken, maar als je iets wil in de Premiership dan zal je toch spelers (lees: kwaliteit) moeten kopen.
HR
HR

jamesroland Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Reg.: 3 januari 2010

Die oud AZ jeugdspeler Ozakyup die een aantal jaar geleden naar Arsenal vertrok zit vandaag in de beker wedstrijd op de bank, ben benieuwd.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Omdat ik de Spurs een warm hart toedraag, de vervelende nederlaag in Grunn wilde wegspoelen, VdV en RvP in een pot geen straf vind om naar te kijken en ik zin had om te lachen heb ik gisteren naar de Noord-Londense derby gekeken. Ff uitleggen, er zijn niet veel voetballers waar ik om kan lachen maar Per Mertesacker is er duidelijk 1tje. Tot mijn grote vreugde speelde onze vriendelijk trage reus terwijl ik eigenlijk wel had ingeschat dat bij Arsene het kwartje ondertussen was gevallen na zn paniekaankopen.

Ai ai ai of ha ha ha, de Engelse commentatoren moesten echt hun best doen om hem niet geheel tegen de richtlijnen (?) in af te kraken want dit ging weer ns ouderwets nergens over.

Haha dit is waar gebeurd, op een gegeven moment werd Per bij de 2-1 achterstand spits, waarna er een corner kwam voor the Spurs en RvP terugkwam in zn strafschopgebied en Per voorin bleef staan. Ik geloof niet dat Per uberhaupt in de spits de bal nog heeft aangeraakt maar dit moment van verdediger wordt spits en vice versa was voor mij illustratief voor het verval van Arsenal en de coach die kennelijk geen idee meer heeft.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Het was een vermakelijke pot, zeker. Arsenal staat nu 15e, daarnaast zijn ze Sagna maanden kwijt. Het wordt steeds erger allemaal, ben erg benieuwd waar ze gaan eindigen.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Simon Wiesenthal schreef:

Omdat ik de Spurs een warm hart toedraag, de vervelende nederlaag in Grunn wilde wegspoelen, VdV en RvP in een pot geen straf vind om naar te kijken en ik zin had om te lachen heb ik gisteren naar de Noord-Londense derby gekeken. Ff uitleggen, er zijn niet veel voetballers waar ik om kan lachen maar Per Mertesacker is er duidelijk 1tje. Tot mijn grote vreugde speelde onze vriendelijk trage reus terwijl ik eigenlijk wel had ingeschat dat bij Arsene het kwartje ondertussen was gevallen na zn paniekaankopen.

Ai ai ai of ha ha ha, de Engelse commentatoren moesten echt hun best doen om hem niet geheel tegen de richtlijnen (?) in af te kraken want dit ging weer ns ouderwets nergens over.

Haha dit is waar gebeurd, op een gegeven moment werd Per bij de 2-1 achterstand spits, waarna er een corner kwam voor the Spurs en RvP terugkwam in zn strafschopgebied en Per voorin bleef staan. Ik geloof niet dat Per uberhaupt in de spits de bal nog heeft aangeraakt maar dit moment van verdediger wordt spits en vice versa was voor mij illustratief voor het verval van Arsenal en de coach die kennelijk geen idee meer heeft.
HR
Je had die Dixon en Wright eens moeten horen over de verdediging van Arsenal (waarschijnlijk doel je daar ook op). Die 2 zouden zich omdraaien in het graf.

Lach al weken me ballen uit me broek om die Allo Allo Wenger. Het was weer de schuld van de scheids omdat VdV hands gemaakt zou hebben bij het controleren van de bal. Er was er welgeteld 1 die protesteerde, de rest van Arsenal hield z'n mond dicht. Daarna zou hij weer ruzie hebben gemaakt met een assistent van The Spurs.

Heerlijk! Go down you bloody Arsenal :B
HR
HR

Amsterdam Yids
Bankzitter

Uit: Kudelstaart - Aalsmeer
Vak: 128
Reg.: 18 december 2002

Je sluit m heerlijk af legend..... :D :D :D Love it
North London is Lillywhite B)
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

TheLegend schreef:

(...)

Je had die Dixon en Wright eens moeten horen over de verdediging van Arsenal (waarschijnlijk doel je daar ook op). Die 2 zouden zich omdraaien in het graf.
HR
Ja ben nooit zo geinteresseerd in commentatoren dus het zullen die twee wel zijn geweest. Uhh of doel je op motd (niet gezien)? Anyway dit kan natuurlijk niet meer en ik kreeg echt het idee dat de 2 livecommentatoren op sky (?) de hele tijd op hun tong zaten te bijten mbt Per. Toen hij in de spits ging staan hield die ene commentator t niet meer en zei hij op cynische toon iets in de trand van "geen idee dit maar Per ziet zich kennelijk nu als spits" en daarna nog iets van "maar als je in de spits gaat staan, waarom ga je dan niet het kopduel aan als die hoge bal richting de 16 komt". Het was echt weer ouderwets genant dit gepruts van de Duits international, die maar liefst goed is voor 70+ interlands! :D
HRHR
HR

TheLegend
Vedette

(...)

Ja ben nooit zo geinteresseerd in commentatoren dus het zullen die twee wel zijn geweest. Uhh of doel je op motd (niet gezien)? Anyway dit kan natuurlijk niet meer en ik kreeg echt het idee dat de 2 livecommentatoren op sky (?) de hele tijd op hun tong zaten te bijten mbt Per. Toen hij in de spits ging staan hield die ene commentator t niet meer en zei hij op cynische toon iets in de trand van "geen idee dit maar Per ziet zich kennelijk nu als spits" en daarna nog iets van "maar als je in de spits gaat staan, waarom ga je dan niet het kopduel aan als die hoge bal richting de 16 komt". Het was echt weer ouderwets genant dit gepruts van de Duits international, die maar liefst goed is voor 70+ interlands! :D
HR
Haha ik had het over MOTD2 inderdaad, toch even horen wat die 2 Arsenal coryfeeën er van vonden. Vooral Dixon moest niets van die Mertesacker weten. Het Arsenal van toen was nog wel leuk met Adams, Wright, Dixon, Parlour, Bergkamp en co. Dit Arsenal is maar een lachertje en Wenger is een karikatuur van zichzelf aan het worden. Dat idiote gedoe met middelmatige Fransen als die Sagna et cetera. Waar is die gast mee bezig, maar het zal mij aan me reet roesten :B

North London belongs to The Spurs!
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

TheLegend schreef:

(...)

Haha ik had het over MOTD2 inderdaad, toch even horen wat die 2 Arsenal coryfeeën er van vonden. Vooral Dixon moest niets van die Mertesacker weten. Het Arsenal van toen was nog wel leuk met Adams, Wright, Dixon, Parlour, Bergkamp en co. Dit Arsenal is maar een lachertje en Wenger is een karikatuur van zichzelf aan het worden. Dat idiote gedoe met middelmatige Fransen als die Sagna et cetera. Waar is die gast mee bezig, maar het zal mij aan me reet roesten :B

North London belongs to The Spurs!
HR
Hehe precies. Een van de meest onbegrijpelijke dingen die ik de laatste jaren in het voetbal heb gezien. Je verkoopt Fabregas (!!) en Nasri (!) en je denkt in eerste instantie.... tja wat dacht ie eigenlijk totdat ie er plots 8 om zn oren kreeg. :denk
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

Uit: Londen
Reg.: 17 juli 2010

(...)

Hehe precies. Een van de meest onbegrijpelijke dingen die ik de laatste jaren in het voetbal heb gezien. Je verkoopt Fabregas (!!) en Nasri (!) en je denkt in eerste instantie.... tja wat dacht ie eigenlijk totdat ie er plots 8 om zn oren kreeg. :denk
HR
Wat goedkoop om te zeggen dat Wenger deze spelers zomaar verkoopt. Fabregas loopt al jaren te flirten met Barca en wilde koste wat koste weg. Nasri had nog een 1 jarig contract, weigerde te verlengen, Man City maakt hem gek met een salaris 4x zo hoog als wat hij bij Arsenal had en bied bovendien dik 30mln aan transfersom.
Natuurlijk verkoopt Wenger Nasri dan, zo'n vorm van kapitaalvernietiging (einde seizoen transfervrij) is niet te verkopen aan je werkgever.
Bij Fabregas had hij vind ik wel zijn poot stijf moeten houden, die had nog een langlopend contract.

Eigenlijk is het schandalig dat Arsenal 2 van zijn beste spelers kan verliezen aan 2 clubs die financieel wanbeleid voeren en daarmee weg komen. Beiden hebben meer dan 400miljoen tekort en zouden een transferban moeten hebben!

Ik ben het zeker niet vaak eens met Wenger zijn beslissingen, maar dat hij zich met Arsenal niet mee laat sleuren in de gekte vind ik klasse en heb ik grote waardering voor.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Wat een gelul. Fabregas heeft Wenger weggekaapt uit de jeugd bij Barca door hem een vet contract aan te bieden. Daar hebben ze jarenlang plezier van gehad en uiteindelijk nog een grote zak met geld aan over gehouden ook. Wat wil je nog meer?

Zo is Wenger al jarenlang overal jeugdopleidingen aan het plunderen, zodat er een paar jongens klaar staan als er spelers vertrekken. Maar het resultaat is dat hij op deadline day nog snel middelmaat als Arteta en Benayoun moet aantrekken. Sorry, maar dan heb je gewoon gefaald.

Nu we toch aan het lachen zijn om Arsenal: http://www.thedailymash.co.uk/sport/sport-headlines/ridiculing-arsenal-to-become-a-hate-crime-201109194319/
HR
HR

TheLegend
Vedette

jasperdgg schreef:

Wat een gelul. Fabregas heeft Wenger weggekaapt uit de jeugd bij Barca door hem een vet contract aan te bieden. Daar hebben ze jarenlang plezier van gehad en uiteindelijk nog een grote zak met geld aan over gehouden ook. Wat wil je nog meer?

Zo is Wenger al jarenlang overal jeugdopleidingen aan het plunderen, zodat er een paar jongens klaar staan als er spelers vertrekken. Maar het resultaat is dat hij op deadline day nog snel middelmaat als Arteta en Benayoun moet aantrekken. Sorry, maar dan heb je gewoon gefaald.

Nu we toch aan het lachen zijn om Arsenal: http://www.thedailymash.co.uk/sport/sport-headlines/ridiculing-arsenal-to-become-a-hate-crime-201109194319/
HR
Moehahaha, zou die zure Fransman er ook zo om kunnen lachen :D :D :D

Verder sluit ik me compleet aan bij je post. Arteta, Benayoun, Mertesacker, Sagna en nog wat van die rare aankopen: wat moeten die bij Arsenal? Hoeveel hebben ze gevangen voor Nasri en Fabregas? Kom op zeg daar kan je toch wel een goede speler of 2 voor terug halen. Mooi hoor dat ze zo gezond zijn maar ja wat heb je er aan als je straks in het afvoerputje beland, zullen de fans Wenger vast vergeven.

Als ze door blijven gaan daar, waarom ook niet mijn club is het immers niet, kan hij zo z'n biezen pakken. Dan vraag ik me weer af, wie zou die Wenger nog aan het roer willen hebben...
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

jasperdgg schreef:

HR
Gedeeltelijk ben ik het met je eens. De manier waarop Arsenal talenten binnenhaalt (mede ingegeven door verschillende arbeidsregelgeving binnen Europa) is niet goed te praten. Echter vergeet niet dat Fabregas (met zijn begeleiding) met zijn volle verstand de overstap heeft gemaakt naar Arsenal. Vervolgens meerdere keren zijn contract verlengt heeft (met nodige tekengeld voor hem en zijn begeleiding) en dan toch nog lopen jammeren dat hij naar Barca terug wil?

De rol van de speler en begeleiding (zaakwaarnemers en ouders) is minstens zo dubieus als de rol van Arsenal (en ieder andere willekeurige club die dit soort praktijken uithaalt) in dit soort talent-kaping.

Waar ik waardering voor heb is dat Arsenal niet meegaat in de gekte om veel meer geld uit te geven dan er binnenkomt en zich dus niet dik in de schulden steekt in een poging om prijzen te kopen.

Als je voetbal puur economisch zou bekijken zouden Bayern Munchen en Arsenal op dit moment de sterkste clubs van Europa moeten zijn. Zo'n beetje alles wat nu sterker is zit dik in de schulden en zou als normaal bedrijf al lang failliet zijn verklaard.

[Dit bericht is veranderd door AirJan (op 4 oktober 2011 16:56:37).]
HR
HR

jasperdgg
Idool

AirJan schreef:

Echter vergeet niet dat Fabregas (met zijn begeleiding) met zijn volle verstand de overstap heeft gemaakt naar Arsenal. Vervolgens meerdere keren zijn contract verlengt heeft (met nodige tekengeld voor hem en zijn begeleiding) en dan toch nog lopen jammeren dat hij naar Barca terug wil?
HR
Hij had dus ook zijn contract niet kunnen verlengen, dan had hij gratis en voor niets naar Barcelona gekund. Hij heeft het zo gespeeld dat Arsenal nog wat aan hem over heeft gehouden, Wenger heeft z'n poot lang stijf gehouden om er het maximale uit te slepen. Volgens mij heeft Arsenal echt weinig te klagen in deze.

Zo'n beetje alles wat nu sterker is zit dik in de schulden en zou als normaal bedrijf al lang failliet zijn verklaard.
HR
Nou ben ik geen expert, maar volgens mij wordt een bedrijf failliet verklaard als het niet meer aan de betalingsverplichtingen kan voldoen. Zolang de Man City's en Real Madrids van deze wereld gewoon blijven betalen zou ik niet weten waarom ze failliet verklaard zouden moeten worden.

Er zijn ook genoeg "normale" bedrijven die jarenlang niet winstgevend zijn en dankzij externe financiers het hoofd boven water houden.

[Dit bericht is veranderd door jasperdgg (op 4 oktober 2011 17:16:01).]
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

jasperdgg schreef:

(...)

Nou ben ik geen expert, maar volgens mij wordt een bedrijf failliet verklaard als het niet meer aan de betalingsverplichtingen kan voldoen. Zolang de Man City's en Real Madrids van deze wereld gewoon blijven betalen zou ik niet weten waarom ze failliet verklaard zouden moeten worden.
HR
Een normaal bedrijf wat jaar op jaar tekorten heeft en met een schuld van 400 tot 500 miljoen te kampen heeft kan nooit een externe financier vinden die het bedrijf liquide wil houden. Real Madrid en Man City zijn nou net 2 clubs die niks uit eigen middelen betalen maar alles door derden (sponsorende banken of olieboeren) laten betalen. Dat riekt volgens mij toch enigzins naar oneerlijk spel waar een club als Arsenal dus niet aan meedoet, vandaar mijn waardering voor laatstgenoemde.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

AirJan schreef:

(...)

Wat goedkoop om te zeggen dat Wenger deze spelers zomaar verkoopt.HR
Pardon waar zeg ik dat?

Eigenlijk is het schandalig dat Arsenal 2 van zijn beste spelers kan verliezen aan 2 clubs en er vervolgens geen adequate vervangers voor haalt en pas na de vernedering op old trafford "het licht" ziet
HR
Ha we zijn het eens. :P
HR
HR

jasperdgg
Idool

AirJan schreef:

(...)

Een normaal bedrijf wat jaar op jaar tekorten heeft en met een schuld van 400 tot 500 miljoen te kampen heeft kan nooit een externe financier vinden die het bedrijf liquide wil houden. Real Madrid en Man City zijn nou net 2 clubs die niks uit eigen middelen betalen maar alles door derden (sponsorende banken of olieboeren) laten betalen. Dat riekt volgens mij toch enigzins naar oneerlijk spel waar een club als Arsenal dus niet aan meedoet, vandaar mijn waardering voor laatstgenoemde.
HR
Maar waarom zijn die externe financiers er? Vinden die gasten het leuk om hun geld in een bodemloze put te gooien of zo? En Arsenal heeft toch ook gewoon sponsoren die geld in de club steken?
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

jasperdgg schreef:

(...)

Maar waarom zijn die externe financiers er? Vinden die gasten het leuk om hun geld in een bodemloze put te gooien of zo? En Arsenal heeft toch ook gewoon sponsoren die geld in de club steken?
HR
Dat heb ik me ook wel ns afgevraagd mbt Man Shitty en Chelski. Op de hypothetische vraag stel dat de sjeik er plots geen zin meer in heeft (hij schijnt echt puissant rijk te zijn) wat gebeurd er dan met die club (en uitstaande leningen etc) kon niemand antwoord geven? Weet jij t?

Overigens neig ik ook wel naar respect voor Wenger en Arsenal maar de beste man heeft in deze echt gegokt en verloren. De resultaten van de afgelopen jaren spreken ook niet in zn voordeel dus het lijkt me terecht als zn positie iig intern besproken gaat worden.

[Dit bericht is veranderd door Simon Wiesenthal (op 4 oktober 2011 18:16:53).]
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

(...)

Dat heb ik me ook wel ns afgevraagd mbt Man Shitty en Chelski. Op de hypothetische vraag stel dat de sjeik er plots geen zin meer in heeft (hij schijnt echt puissant rijk te zijn) wat gebeurd er dan met die club (en uitstaande leningen etc) kon niemand antwoord geven? Weet jij t?
HR
Heel simpel, als Abramovich of Sheik huppeldeflup er mee stopt dan moet er een nieuwe financier gevonden worden die de torenhoge schuldenlast / uitgaven in stand kan houden. Als die niet gevonden wordt gaan de clubs failliet en kunnen ze een herstart maken in de Championship/First Division waar ze de eerste 10 jaar niet uitkomen, of ze verdwijnen helemaal.
Portsmouth is recentelijk ook failliet gegaan en afgezakt naar de Championship (nadat ze een stuk of 5 verschillende eigenaren gehad hebben in hun laatste PL seizoen), maar in de gevallen van Chelsea en Man City zullen de schulden zo hoog zijn dat een compleet verdwijnen van de club meer voor de hand ligt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 75,5% dat FC Utrecht wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor ADO Den Haag-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!