Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 05:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 56 »

HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Matige spelers vind ik het maar hoor, vooral als je ziet wat er vertrokken is en wat er bij de concurentie speelt
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005

Yossi Benayoun 'in gespreken'.....
HR
HR

Ziggy
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 maart 2009

Arteta deal off....
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

quote:HR
Amsterhammer schreef:

Yossi Benayoun 'in gespreken'.....
HR
Ook die vind ik matig hoeveel clubs heeft die al niet gehad, volgens mij nergens geslaagd
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Hoe kun je als Arsenal een speler als Mertesacker binnen halen. Doet pijn aan je ogen als je deze hark op het veld ziet lopen. Dit is toch niet de voetballend sterke verdediger waar Arsenal behoefte aan heeft.
HR
HR

Ziggy
Regelmatige invaller

En alsof het nog niet erger kan, kaka lijkt zelfs naar Spurs te komen :\( :I
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Ziggy schreef:

En alsof het nog niet erger kan, kaka lijkt zelfs naar Spurs te komen :\( :I
HR
Gaat niet door. Benayoun heeft getweet dat hij in Londen blijft, dus het wordt wel Arsenal, zo te zien.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Arteta is ook weer in beeld volgens de laatste berichten

Jack Wilshere leeft in elk geval mee:

WilshereJack Wilshere

ARTETA back on! Come on you Gooners!

[Dit bericht is veranderd door Ja-Rudy1983 (op 31 augustus 2011 22:27:30).]
HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

Sterker nog, Arteta is al binnen. Kan snel veranderen in de voetbalwereld. Eerst totaal kansloos en 2 uur later heb je zijn handtekening onder een contract.

Snap alleen niet wat ze met Benayoun en Ballensucker moeten maargoed.... ze hebben het de laatste tijd helaas wel vaker niet op een rijtje daar in het Emirates Stadium.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Iceman schreef:

Sterker nog, Arteta is al binnen. Kan snel veranderen in de voetbalwereld. Eerst totaal kansloos en 2 uur later heb je zijn handtekening onder een contract.

Snap alleen niet wat ze met Benayoun en Ballensucker moeten maargoed.... ze hebben het de laatste tijd helaas wel vaker niet op een rijtje daar in het Emirates Stadium.
HR
Ik heb een vermoeden dat het Wenger zijn laatste jaar is en dan naar PSG gaat en dat v.Marwijk hem wel eens kan opvolgen.

Voor nu hoop ik tegen beter weten in nog op een verrassing. Benayoun is gehuurd. Als je al die namen zag de afgelopen dagen is dit niet echt een geweldige dag.

Van Arteta lees ik nu nog alleen maar dat het niet doorgaat en hij heel boos is omdat er weer een transfer niet door lijkt te gaan net als vorig jaar met Man City.

[Dit bericht is veranderd door Ja-Rudy1983 (op 31 augustus 2011 23:25:32).]
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Benayoun heeft getekent, Arteta nog verwacht.
HR
HR

Ziggy
Regelmatige invaller

Prima versterkingen, had alleen op iets beter gehoopt. En precies nu ligt de Arsenal site trouwens plat...
HRHR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Aardige spelers, maar geen spelers die Arsenal beter maken. Arteta is typisch zo'n speler die erg leuk is voor een subtopper, maar in de top het team niet beter maakt (beetje Perez-achtig, al had die dan nog prachtige momenten, maar een speler die bij de top net tekort komt, terwijl hij in de subtop kan excelleren). Benayoun is eigenlijk precies hetzelfde laken en pak, deed het bij Liverpool in de subtop / middenmoot bij vlagen erg leuk, bij Chelsea er volgens mij weinig van gebakken. Wel aardig voor de breedte, maar maakt Arsenal dus niet beter. Verdedigend gezien geldt hetzelfde voor Mertesacker, leuk voor de breedte, maar in principe niet veel beter dan wat er loopt. Daarnaast is hij vrij traag en kan dat in Engeland wel eens een probleem zijn, zeker bij een team wat over het algemeen zelf aanvallend speelt.

Typische subtopaankopen, Arsenal heeft definitief afstand gedaan van de top. Champions League halen zal niet makkelijk worden. Het scheelt voor Arsenal dat Liverpool ook compleet onbegrijpelijk Meireles van de hand doet. Tottenham is voor mij de grote winnaar van deze transfergekte. Zijn voor mij nu de favoriet voor de vierde plek in Engeland.
HR
HR

Matthijs 92
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Bojan Krkić Pérez
Reg.: 4 augustus 2004

Szczesny

Sagna
Mertesacker
Vermaelen
Santos

Song
Wilshere

Arteta

Walcott
Van Persie
Gervinho

Zoiets zal het waarschijnlijk wel worden. Wat Zlatanist al zegt: aardige ploeg maar bepaald geen top-materiaal zoals Man Utd, Man City en Chelsea. Wordt met Liverpool en Spurs knokken voor de vierde plaats.

[Dit bericht is veranderd door Matthijs 92 (op 1 september 2011 02:57:55).]
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

Ja-Rudy1983 schreef:

(...)

Ik heb een vermoeden dat het Wenger zijn laatste jaar is en dan naar PSG gaat en dat v.Marwijk hem wel eens kan opvolgen.HR
Goeie. :D Of denk je't echt? :)
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Arsenal mag de handen dichtknijpen als ze CL gaan halen aankomend jaar. Ik denk dat ze niet verder dan pak en beet plaats 6 gaan komen... hele matige selectie, met slechts een paar uitschieters en na dit jaar zullen ook die gaan vertrekken omdat die ook inzien dat prijzen winnen met deze selectie onmogelijk is...
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Winterswijk
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

Matthijs 92 schreef:

Szczesny

Sagna
Mertesacker
Vermaelen
Santos

Song
Wilshere

Arteta

Walcott
Van Persie
Gervinho

Zoiets zal het waarschijnlijk wel worden. Wat Zlatanist al zegt: aardige ploeg maar bepaald geen top-materiaal zoals Man Utd, Man City en Chelsea. Wordt met Liverpool en Spurs knokken voor de vierde plaats.
HR
Op zich nog niet heel verkeerd, maar als je je bedenkt wat Arsenal in moet brengen als deze spelers geblesseerd raken is het om te janken.

Ik denk dat Arsenal niet eens Europees voetbal gaat halen dit jaar en blij moet zijn met een plek in het linkerrijtje.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Zelfs de meest doorgewinterde Arsenal-fan kan niet ontkennen dat dit paniekaankopen zijn.
HR
HR

Matthijs 92
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Bojan Krkić Pérez
Reg.: 4 augustus 2004

ibramovic schreef:

(...)

Op zich nog niet heel verkeerd, maar als je je bedenkt wat Arsenal in moet brengen als deze spelers geblesseerd raken is het om te janken.

Ik denk dat Arsenal niet eens Europees voetbal gaat halen dit jaar en blij moet zijn met een plek in het linkerrijtje.
HR
Dat is waar, hoewel ze met Djourou, Koscielny (vind ik geen slechte), Ramsey, Diaby, Benayoun, Park en Chamakh op zich nog wel een redelijke bank hebben. Maar het is inderdaad niet te vergelijken met de brede selectie van de top drie.
HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

Waar ik me nog meer zorgen over maak is wat spelers als Van Persie, Walcott etc straks in de winter gaan doen zodra ze 11e staan en beseffen dat er met deze selectie geen eer te behalen valt. Topspelers van andere clubs zagen het al niet zitten in Arsenal omdat ze ondanks mooi voetbal nooi prijzen pakken, maar die gaan nu helemaal niet meer komen natuurlijk. En ook het blik talentvolle fransen die Wenger elk jaar open trok lijkt leeg te zijn

De afgelopen transfer-periode kan wel eens desastreus blijken voor de Gunners op de lange termijn ;)
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Het zat er al een tijdje aan te komen dat Arsenal niet meer meedoet om de prijzen. Ze gaan niet mee in de waanzin wat betreft Manchester United, Manchester City en Chelsea en betalen daar nu de rekening voor. Ze konden aardig mee, maar zonder Clichy, Fabregas en Nasri gaat het hard omlaag met de kwaliteit. Straks vertrekt Walcott ook nog naar één van bovenstaande clubs en gaat Van Persie ook elders zijn geluk beproeven.

Toch zonde. Ik was altijd wel fan van Arsenal, zeker in de tijden met Henry, Bergkamp, Vieira, Pires en Ljungberg. Ik vrees voor Arsenal dat Tottenham hun plaats inneemt.
HR
HR

Diego78
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 2 december 2008

'Op de dag dat ik naar de hel ga, zal het voor mij minder pijnlijk zijn'
Zaterdag, 10 september 2011 om 12:13

Arsène Wenger vindt dat hij als trainer van Arsenal al de nodige lijdenswegen heeft afgelegd. De Fransman is inmiddels al vijftien jaar coach van the Gunners en maakte veel mooie tijden mee, met kampioenschappen, bekers en een finaleplaats in de Champions League. Dit seizoen ziet het er echter zwaarder uit dan ooit tevoren. Twee topspelers verlieten de gelederen en onlangs werd met enorme cijfers (8-2) verloren van Manchester United. Het ontlokte een opvallende uitspraak van le Professeur.
“In mijn type werk verwacht je dat je zult lijden. Daarom denk ik, dat het op de dag dat ik naar de hel ga, voor mij minder pijnlijk zal zijn dan voor jou”, sprak hij tegen een verslaggever van het Britse Setanta. “Ik ben immers al gewend aan lijden. Ik zou echt een boek kunnen schrijven over de afgelopen zomer. Het is de meest verstoorde zomer geweest sinds ik hier in dienst kwam.”
“Het boek zou behoorlijk interessant zijn om te lezen. Niet vanwege mij, maar vanwege alles wat er hier gebeurd is. Het was echt ongelooflijk”, aldus Wenger. Arsenal leek vorig jaar op weg naar één prijs, toen de finale van de Carling Cup werd bereikt. Tot verrassing van velen won Birmingham City echter met 2-1 en kon Arsenal opnieuw een prijs vergeten. In de competitie eindigde men als vierde, voor de vierde keer in zes jaar.HR
Mag ik deze nomineren voor de aller schandaligste quote ooit in het voetbal? To-taal maar dan ook to-taal geen zelfreflectie en relativeringsvermogen deze man :I
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

http://www.guardian.co.uk/football/2011/sep/09/arsene-wenger-signings-arsenal

"Arsène Wenger joked that hell would hold no fear for him, after the summer that he has endured, and that he has sufficient behind-the-scenes intrigue to write a best-selling book."

Volgens de Guardian dus als grap bedoeld, maar vanzelfsprekend dat het journaille hem uit context quote.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

In de Spaanse media wordt Granero aan Arsenal gekoppeld. De deal zou tijdens de winterstop definitief moeten worden. Sommige media berichten dat er al een akkoord tussen speler en club zou zijn. Een akkoord tussen clubs zou een formaliteit zijn.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,2% dat NEC wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!