Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 50 »
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kensuke Nagai
Reg.: 7 augustus 2004
champy95
Legende
Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
Cruijfje
Basisspeler
Reg.: 8 oktober 2007
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Droomaankoop: -
Reg.: 14 maart 2002
quote:Dat vooral ja. Ik kon een erg grote glimlach niet onderdrukken toen ik de tussenstanden en de uiteindelijk eindstand zag. Erg lekker dit.
champy95 schreef:
Aan de andere kant, laat dat een lesje zijn voor het wegplukken van andermans talenten!
AirJan
Veelbelovend talent
Uit: Londen
Reg.: 17 juli 2010
champy95
Legende
quote:Ik zou nog alles uit de kast gooien.
AirJan schreef:
Onthutsend zwak dit Arsenal team. Die hadden we goed in de poule kunnen hebben met de CL, daar ben je niet kansloos tegen.
Arsenal moet de komende 3 dagen echt rigoreus het roer om gaan gooien willen ze niet heel snel het voorbeeld van Aston Villa gaan volgen vanaf nu en afzakken richting middenmoot. Ben benieuwd hoeveel krediet Wenger nog over heeft.
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Denk niet dat er dan veel verandert voor Arsenal.
champy95 schreef:
Want volgend jaar, komt de financial fairplay eraan.
champy95
Legende
quote:Daarom moeten ze effe er nog van profiteren.
Bazza schreef:
(...)
Denk niet dat er dan veel verandert voor Arsenal.
jodenbree
Jeugdspeler
Reg.: 7 januari 2005
quote:Als ze toch gaan shoppen, zou ik ook een fatsoenlijke keeper halen. Zag er echt niet goed uit hoor. Waarom blijft hij staan bij die lob over de verdediging? Gokt daarnaast op de verkeerde hoek bij die tweede vrije trap van Rooney (die hij makkelijk kon hebben) en de rest was ook zeer matig.. Simpelweg niet goed genoeg voor een Europese topclub.
champy95 schreef:
(...)
Daarom moeten ze effe er nog van profiteren.
1 Centrale verdediger, 1 back, 1 absolute topper op het middenveld en een extra spits.
Laat Arsshavin, Rosicky en Chamakh vertrekken, want die hebben aangetoond niet continu te kunnen presteren.
skimovic
Internationale topspeler
Reg.: 23 juli 2002
quote:Bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Arsenal_FC
1 Almunia
2 Diaby
3 Sagna
5 Vermaelen
6 Koscielny
7 Rosický
10 van Persie
13 Szczęsny
14 Walcott
15 Chamberlain
16 Ramsey
17 Song
18 Squillaci
19 Wilshere
20 Djourou
21 Fabiański
23 Arsjavin
24 Mannone
25 Jenkinson
26 Frimpong
27 Gervinho
28 Gibbs
29 Chamakh
30 Traoré
40 Eastmond
52 Bendtner
het laatste schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
skimovic
Internationale topspeler
Reg.: 23 juli 2002
quote:Ik zit toevallig zelf in mijn laatste jaar management, en denk dat je best eens gelijk kan hebben, of ze hebben slapende aandeelhouders en Wenger + directie stoppen een groot deel ervan als bonus in hun zak elk jaar.
het laatste schaap schreef:
Er kan maar 1 reden zijn dat Arsenal niet investeert: De aandeelhouders vullen al jaren hun zakken met de winst die wordt gemaakt. Dat kan niet anders. Ik had graag de boekhouding van Arsenal ingezien. Volgens mij romen de aandelhouders tientallen miljoenen per jaar van de winst af.
het laatste schaap
Icoon
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Ik niet zeker niet gezien zijn bankrekening.
TheLegend schreef:
heb wel te doen met Vermaelen
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
spelbos
Legende
Reg.: 1 juli 2006
Bazza
Icoon
Wateringen
Bankzitter
Vak: 425
Reg.: 27 augustus 2006
Bazza
Icoon
quote:Tis vervelend dat ik over United begin in dit topic, maar er komt niks uit de zakken van de Glazers.Vraag me ook af hoe je dat verzint?
Wateringen schreef:
http://www.arsenal.com/assets/_files/documents/sep_10/gun__1285660177_Arsenal_Holdings_plc_Annual_Re.pdf
JaarVerslag van Arsenal. Zie pagina 38, er zijn ook veel kosten aan grond en gebouwen verbonden. Indien je opbrengsten en kosten van deze buiten beschouwing laat, dan zie je dat de salariskosten ook iets van 50% bedragen. Waarschijnlijk hebben de hoge kosten en opbrengsten hiervan te maken met het verkopen van Highbury(grond) en de investeringen in het Emirates Stadium. Ik kan zo 1 2 3 niet het jaarverslag van Man United vinden, maar ik verwacht dat property niet zo'n grote invloed heeft op het jaarverslag.
Daarnaast is het ook een groot verschil dat Arsenal over 2009/2010 winst maakt, waar Man United dik verliest draait. Ongetwijfeld gaat er een gedeelte naar de aandeelhouders, maar zoals je nu ziet komt er ook 50 miljoen vrij om te investeren. En dat komt dus uit eigen zak, d.m.v. van een goede financiele huishouding. Niet uit de zak van Glazer zoals bij Man United.
Voorlopig wordt het beleid van Arsenal snoeihard afgestraft, maar indien er echt strengere regels komen op financieel gebied, dan hebben zij wel een flinke voorsprong.
het laatste schaap
Icoon
quote:Volgens mij is dat niet zo. Het gaat bij de fairplayregels niet om de totale schuld volgens mij, maar de schuld die per jaar wordt gemaakt (als ik het me kan herinneren). Dus alle clubs met al bestaande schulden zullen er niet onder leiden.
Wateringen schreef:
http://www.arsenal.com/assets/_files/documents/sep_10/gun__1285660177_Arsenal_Holdings_plc_Annual_Re.pdf
Voorlopig wordt het beleid van Arsenal snoeihard afgestraft, maar indien er echt strengere regels komen op financieel gebied, dan hebben zij wel een flinke voorsprong.
TheLegend
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
spelbos
Legende
Reg.: 1 juli 2006
quote:Werd ook nog even gedold door Hansen en die presentator.
TheLegend schreef:
Lee Dixon schaamde zich helemaal de pestpokken...
TheLegend
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
quote:Prachtig, Dixon reageerde er ook gewoon goed op. Heeft 458 wedstrijden voor de Gunners gespeeld. Waren altijd mooie elftallen, met ook een aantal mafkezen (Tony Adams), maar ook jongens als Ray Parlour, Ian Wright, Martin Keown en David Seaman.
spelbos schreef:
(...)
Werd ook nog even gedold door Hansen en die presentator.
Mark10
Basisspeler
Vak: 115
Reg.: 22 juli 2008
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Schande inderdaad! Dat een manager niet van overal volgevreten vedettes vandaan haalt voor vele tientallen miljoenen, is toch schandalig? En dat ie jonge en goedkope talenten ophaalt om hen op te leiden tot internationale topvoetballer, is toch helemaal krankzinnig? Waar gaat dat naartoe met het topvoetbal als zulke ondermaatse managers maar door blijven gaan? 100%, 110%, 250% met je eens. Maar niet heus.
Mark10 schreef:
Iedereen die kan voetballen gaat weg en haalt hij daarvoor alleen maar talenten.
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 17,1% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.