Ajax Netwerk
vrijdag 28 november 2014 - 06:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 58 »

HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

teeering!! 8-2.....

[Dit bericht is veranderd door ElSalvador74 (op 28 augustus 2011 20:12:55).]
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Arsenal wordt gestraft voor het voeren van een gezond financieel beleid.

Aan de andere kant, laat dat een lesje zijn voor het wegplukken van andermans talenten!
HR
HR

Cruijfje
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 oktober 2007

Tsja mogen zo financieel wel goed beleid hebben, als het zich niet uitbetaald in sportieve resultaten en nu zelfs gewoon flink gaat wegleiden is het een kwestie van tijd voor het opportunisme ook hier gaat toeslaan, er zijn vast nog rijke stinkers genoeg.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Droomaankoop: -
Reg.: 14 maart 2002

quote:HR
champy95 schreef:
Aan de andere kant, laat dat een lesje zijn voor het wegplukken van andermans talenten!HR
Dat vooral ja. Ik kon een erg grote glimlach niet onderdrukken toen ik de tussenstanden en de uiteindelijk eindstand zag. Erg lekker dit.
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

Uit: Londen
Reg.: 17 juli 2010

Onthutsend zwak dit Arsenal team. Die hadden we goed in de poule kunnen hebben met de CL, daar ben je niet kansloos tegen.

Arsenal moet de komende 3 dagen echt rigoreus het roer om gaan gooien willen ze niet heel snel het voorbeeld van Aston Villa gaan volgen vanaf nu en afzakken richting middenmoot. Ben benieuwd hoeveel krediet Wenger nog over heeft.
HR
HR

champy95
Legende

AirJan schreef:

Onthutsend zwak dit Arsenal team. Die hadden we goed in de poule kunnen hebben met de CL, daar ben je niet kansloos tegen.

Arsenal moet de komende 3 dagen echt rigoreus het roer om gaan gooien willen ze niet heel snel het voorbeeld van Aston Villa gaan volgen vanaf nu en afzakken richting middenmoot. Ben benieuwd hoeveel krediet Wenger nog over heeft.
HR
Ik zou nog alles uit de kast gooien.

Zoveel mogelijk aankopen doen en in de winterstop ook.

Want volgend jaar, komt de financial fairplay eraan.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

champy95 schreef:

Want volgend jaar, komt de financial fairplay eraan.
HR
Denk niet dat er dan veel verandert voor Arsenal.
HR
HR

champy95
Legende

Bazza schreef:

(...)

Denk niet dat er dan veel verandert voor Arsenal.
HR
Daarom moeten ze effe er nog van profiteren.

Hun financieel beleid is tiptop in orde, maar als ze sportief nog iets willen tonen, in Engeland, waar geen enkele ploeg zich aan de regels houdt, moeten ze wel effe gaan investeren in de juiste spelers en niet van die wazige Franse spelers of een toptalent van een of ander jeugdtoernooi, of een Engelse talent die nog nooit op het hoogste niveau heeft gevoetbald.

1 Centrale verdediger, 1 back, 1 absolute topper op het middenveld en een extra spits.
Laat Arsshavin, Rosicky en Chamakh vertrekken, want die hebben aangetoond niet continu te kunnen presteren.
HR
HR

jodenbree
Jeugdspeler

Vak: 411
Reg.: 7 januari 2005

champy95 schreef:

(...)

Daarom moeten ze effe er nog van profiteren.

1 Centrale verdediger, 1 back, 1 absolute topper op het middenveld en een extra spits.
Laat Arsshavin, Rosicky en Chamakh vertrekken, want die hebben aangetoond niet continu te kunnen presteren.
HR
Als ze toch gaan shoppen, zou ik ook een fatsoenlijke keeper halen. Zag er echt niet goed uit hoor. Waarom blijft hij staan bij die lob over de verdediging? Gokt daarnaast op de verkeerde hoek bij die tweede vrije trap van Rooney (die hij makkelijk kon hebben) en de rest was ook zeer matig.. Simpelweg niet goed genoeg voor een Europese topclub.

Gemiste kans dat ze Stekelenburg niet gehaald hebben.
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

Ik heb eens de selectie erbij gepakt:

1 Almunia
2 Diaby
3 Sagna
5 Vermaelen
6 Koscielny
7 Rosický
10 van Persie
13 Szczęsny
14 Walcott
15 Chamberlain
16 Ramsey
17 Song
18 Squillaci
19 Wilshere
20 Djourou
21 Fabiański
23 Arsjavin
24 Mannone
25 Jenkinson
26 Frimpong
27 Gervinho
28 Gibbs
29 Chamakh
30 Traoré
40 Eastmond
52 Bendtner HR
Bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Arsenal_FC

Niet echt aansprekend, allemaal subtop eigenlijk, ofja van Persie dan misschien niet maar hij maakt ook niet in zijn eentje het verschil a la Henry destijds. Rosicky heeft jaren en de lappenmand gezeten, en Arshavin heb ik zelf niet veel zien spelen dus kan ik niet inschatten.

Out:
Fabregas
Nasri
Eboue

Komen 2 onbekenden voor terug en Gervinho, waarvan ik nu ook niet verwacht dat hij de hele ploeg gaat dragen.

Er zal echt wat bij moeten, en spelers die er direct staan en het team versterken. Er zullen toch een 4-5 toppers bij moeten die een enorme kwaliteitsinjectie geven, anders zie ik ze zelfs de komende jaren niet hoger eindigen dan plek 5. Sterker nog, de betere spelers zullen dan ook weg willen.

Maargoed, wie dan? Ik zou het ook zo snel niet weten welke haalbare namen er dan over blijven, en met maar een paar dagen tijd..

Sowieso:
Een topper voor centraal achterin, die alles neer zet (Geen idee)

Een creatieve middenvelder van het hogere niveau (Ganso, Kaka, Sneijder?) Lijkt me echter onwaarschijnlijk.

Een Aanvaller die echt het verschil maakt. (Aguero en consorten zijn niet meer haalbaar)

Dan wellicht een back, keeper, nog een middenvelder of aanvaller. dan gaat het weer op een topclub lijken. Zal alleen een vermogen kosten.

Edit:
Valt me mee gezien het beleid van Wenger dat ze niet al hebben geprobeerd voor een paar miljoen Eriksen weg te plukken, lukt ze ook niet. Ze hadden eigenlijk afgelopen winter Suarez moeten halen ipv Liverpool. Was een smaakmaker geweest.

[Dit bericht is veranderd door skimovic (op 29 augustus 2011 00:50:04).]
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Er kan maar 1 reden zijn dat Arsenal niet investeert: De aandeelhouders vullen al jaren hun zakken met de winst die wordt gemaakt. Dat kan niet anders. Ik had graag de boekhouding van Arsenal ingezien. Volgens mij romen de aandelhouders tientallen miljoenen per jaar van de winst af.
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

het laatste schaap schreef:

Er kan maar 1 reden zijn dat Arsenal niet investeert: De aandeelhouders vullen al jaren hun zakken met de winst die wordt gemaakt. Dat kan niet anders. Ik had graag de boekhouding van Arsenal ingezien. Volgens mij romen de aandelhouders tientallen miljoenen per jaar van de winst af.
HR
Ik zit toevallig zelf in mijn laatste jaar management, en denk dat je best eens gelijk kan hebben, of ze hebben slapende aandeelhouders en Wenger + directie stoppen een groot deel ervan als bonus in hun zak elk jaar.
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Check naar de omzet van alle PL clubs, seizoen 2009-2010:

http://www.guardian.co.uk/news/datablog/2011/may/19/football-club-accounts-debt

Arsenal staat fier aan kop, met maar liefst 382 miljoen pond. Op basis van deze omzet is Arsenal de rijkste club ter wereld. Zonder de inkomsten van grond en gebouwen komt arsenal alsnog op 220 miljoen pond terecht.
United staat tweede, met 286 miljoen pond.

Andere opvallende cijfers: Arsenal geeft slechts 29 procent van hun omzet uit aan salarissen. Dat is wel een heel bizar laag percentage, en met nasri en fabregas nu weg zal het waarschijnlijk nóg lager zijn. ter vergelijking: m.united 46 procent, chelsea 86 procent.

Kortom, als je deze cijfers zo ziet, en de lange termijnschuld van arsenal (136 miljoen pond), dan kun je je afvragen waar het geld naartoe gaat. Naar de aflossing van de schuld? Ja, maar dan nog moet er een substantieel bedrag overblijven voor salarissen en transfers lijkt me.

Zie ik het verkeerd en voeren wenger en arsenal gewoon een gedegen financiële boekhouding, of wordt arsenal als een melkkoe gebruikt (en speelt wenger het spel mee)?

[Dit bericht is veranderd door het laatste schaap (op 29 augustus 2011 07:02:27).]
HRHR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

TheLegend schreef:

heb wel te doen met Vermaelen :I
HR
Ik niet zeker niet gezien zijn bankrekening.
Medelijden met een voetballer qua prestaties NOOIT
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

Ben toch wel heel benieuwd wat voor consequenties dit gaat hebben voor Wenger. Het vertrouwen binnen de groep moet na de desastreuze 2e seizoenshelft van vorig jaar en nu dit resultaat toch wel het nulpunt hebben bereikt.

Waar ik eerder nog van mening was dat Wenger slechts op technisch gebied gefaald heeft, kun je nu wel concluderen dat er ook tactisch niets van klopte gisteren. De gemiddelde degradatie-kandidaat gaat er doorgaans niet met 8-2 af op Old Trafford in ieder geval.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Ik las ergens dat ze 100 miljoen aan spelers mogen uitgeven, hopelijk wordt dat goed besteedt, want dit gun ik mijn engelse cluppie niet.
Ervaren spelers is wat ze missen en Wenger moet gewoon blijven.
HR
HR

Bazza
Icoon

Het laatste schaap heeft wel een interessant punt.Waar blijft het geld?Want als ik dat verhaaltje zo lees dan moeten ze idd meer geld hebben.
HR
HR

Wateringen
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 27 augustus 2006

http://www.arsenal.com/assets/_files/documents/sep_10/gun__1285660177_Arsenal_Holdings_plc_Annual_Re.pdf

JaarVerslag van Arsenal. Zie pagina 38, er zijn ook veel kosten aan grond en gebouwen verbonden. Indien je opbrengsten en kosten van deze buiten beschouwing laat, dan zie je dat de salariskosten ook iets van 50% bedragen. Waarschijnlijk hebben de hoge kosten en opbrengsten hiervan te maken met het verkopen van Highbury(grond) en de investeringen in het Emirates Stadium. Ik kan zo 1 2 3 niet het jaarverslag van Man United vinden, maar ik verwacht dat property niet zo'n grote invloed heeft op het jaarverslag.
Daarnaast is het ook een groot verschil dat Arsenal over 2009/2010 winst maakt, waar Man United dik verliest draait. Ongetwijfeld gaat er een gedeelte naar de aandeelhouders, maar zoals je nu ziet komt er ook 50 miljoen vrij om te investeren. En dat komt dus uit eigen zak, d.m.v. van een goede financiele huishouding. Niet uit de zak van Glazer zoals bij Man United.
Voorlopig wordt het beleid van Arsenal snoeihard afgestraft, maar indien er echt strengere regels komen op financieel gebied, dan hebben zij wel een flinke voorsprong.
HR
HR

Bazza
Icoon

Wateringen schreef:

http://www.arsenal.com/assets/_files/documents/sep_10/gun__1285660177_Arsenal_Holdings_plc_Annual_Re.pdf

JaarVerslag van Arsenal. Zie pagina 38, er zijn ook veel kosten aan grond en gebouwen verbonden. Indien je opbrengsten en kosten van deze buiten beschouwing laat, dan zie je dat de salariskosten ook iets van 50% bedragen. Waarschijnlijk hebben de hoge kosten en opbrengsten hiervan te maken met het verkopen van Highbury(grond) en de investeringen in het Emirates Stadium. Ik kan zo 1 2 3 niet het jaarverslag van Man United vinden, maar ik verwacht dat property niet zo'n grote invloed heeft op het jaarverslag.
Daarnaast is het ook een groot verschil dat Arsenal over 2009/2010 winst maakt, waar Man United dik verliest draait. Ongetwijfeld gaat er een gedeelte naar de aandeelhouders, maar zoals je nu ziet komt er ook 50 miljoen vrij om te investeren. En dat komt dus uit eigen zak, d.m.v. van een goede financiele huishouding. Niet uit de zak van Glazer zoals bij Man United.
Voorlopig wordt het beleid van Arsenal snoeihard afgestraft, maar indien er echt strengere regels komen op financieel gebied, dan hebben zij wel een flinke voorsprong.
HR
Tis vervelend dat ik over United begin in dit topic, maar er komt niks uit de zakken van de Glazers.Vraag me ook af hoe je dat verzint?
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Wateringen schreef:

HR
Volgens mij is dat niet zo. Het gaat bij de fairplayregels niet om de totale schuld volgens mij, maar de schuld die per jaar wordt gemaakt (als ik het me kan herinneren). Dus alle clubs met al bestaande schulden zullen er niet onder leiden.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Lee Dixon schaamde zich helemaal de pestpokken...
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

TheLegend schreef:

Lee Dixon schaamde zich helemaal de pestpokken...
HR
Werd ook nog even gedold door Hansen en die presentator.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

spelbos schreef:

(...)

Werd ook nog even gedold door Hansen en die presentator.
HR
Prachtig, Dixon reageerde er ook gewoon goed op. Heeft 458 wedstrijden voor de Gunners gespeeld. Waren altijd mooie elftallen, met ook een aantal mafkezen (Tony Adams), maar ook jongens als Ray Parlour, Ian Wright, Martin Keown en David Seaman.
HR
HR

Mark10
Basisspeler

Vak: 115
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 22 juli 2008

Zo lang ze deze trainer hebben winnen ze nooit meer wat.
Wat een Kwal is dat zeg.
Denkt dat hij nou echt met die franse smurfen dat hij wat kan bereiken.
Iedereen die kan voetballen gaat weg en haalt hij daarvoor alleen maar talenten.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Mark10 schreef:

Iedereen die kan voetballen gaat weg en haalt hij daarvoor alleen maar talenten.
HR
Schande inderdaad! Dat een manager niet van overal volgevreten vedettes vandaan haalt voor vele tientallen miljoenen, is toch schandalig? En dat ie jonge en goedkope talenten ophaalt om hen op te leiden tot internationale topvoetballer, is toch helemaal krankzinnig? Waar gaat dat naartoe met het topvoetbal als zulke ondermaatse managers maar door blijven gaan? 100%, 110%, 250% met je eens. Maar niet heus.

[Dit bericht is veranderd door marx (op 29 augustus 2011 20:40:14).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 47,4% dat FC Groningen wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!