Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 16:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 58 »

HR

jasperdgg
Idool

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005

Mijn mening is dat Wenger wel degelijk een hele goede trainer is, alleen zou Arsenal er wellicht verstandig aan doen om er een technische man naast te zetten, van het beleid klopt weinig gezien het elftal wat er nu staat.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

quote:HR
Villas-Boas schreef:

(...)

Hij heeft toch afgelopen jaren niets gewonnen? waarom ga je dan ook niet in op de rest van me post?
HR
Ok, dan doe ik dat alsnog.

Jij zegt dat hij nooit wat wint, terwijl hij wel degelijk veel heeft gewonnen. Je zei in je eerdere post niet dat hij de laatste jaren niets meer wint.

Ik vind overigens wel dat je aan de ene kant gelijkt hebt. Zo kan het niet verder. Versterkingen zijn nodig als je mee wilt dingen om de prijzen, maar het punt waar ik het niet mee eens bent in Wenger. Hij is wel degelijk een topcoach. Als je met dit materiaal (+ Cesc) en begroting gewoon geregeld 2de, 3de en 4de wordt is daar niets mis mee. Daarnaast heeft Arsenal altijd mee gedaan om de prijzen (en ook zeker goede resultaten geboekt in de CL) en als je dat dan afzet tegen bijv. de begroting van United is dat gewoon goed.

Onder Wenger is Arsenal geworden wat het nu is. Arsene heeft Arsenal een gezicht en uitstraling gegeven. De club heeft zijn opleiding gigantisch verbeterd en gooit veel op de jeugd. Wenger heeft dus wel degelijk een visie. Alleen hij is er een beetje in doorgeslagen door nooit te willen investeren en teveel jeugd te willen inpassen. Maar qua club is Arsenal gewoon het voorbeeld. Geen schulden (alleen afbetaling stadion), geen verlies, jeugd, aanvallend voetbal, geweldige faciliteiten.

Ik wilde gewoon weten wat je van Villas-Boas denkt. Bedoel ik verder niks mee.

Dit is dan wel erg grappig:
http://www.youtube.com/watch?v=hDBLSUKJiDY
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Y0rn. schreef:

Dit is dan wel erg grappig:
http://www.youtube.com/watch?v=hDBLSUKJiDY
HR
WOW, dit is some funny shit :D

Dat Kroenke geen eigenaar is vergeven de maker van het filmpje.... ;)
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

Uit: Londen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 juli 2010

Bazza schreef:

(...)

WOW, dit is some funny shit :D

Dat Kroenke geen eigenaar is vergeven de maker van het filmpje.... ;)
HR
Kroenke heeft dik 60% van de aandelen in bezit. Geen volledig eigenaar dus, maar hij beslist wel.
HR
HR

Bazza
Icoon

AirJan schreef:

(...)

Kroenke heeft dik 60% van de aandelen in bezit. Geen volledig eigenaar dus, maar hij beslist wel.
HR
Dat bedoel ik
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Y0rn. schreef:

(...)

Ok, dan doe ik dat alsnog.

Jij zegt dat hij nooit wat wint, terwijl hij wel degelijk veel heeft gewonnen. Je zei in je eerdere post niet dat hij de laatste jaren niets meer wint.

HR
Als je verder had gekeken, dan had je kunenn weten dat ik het laatste bedoel, hij wint te weinig met Arsenal.
Arsenal zit nu in een loop die inhoudt jong kopen en voor veel geld verkopen.

Onder Wenger is Arsenal geworden wat het nu is. Arsene heeft Arsenal een gezicht en uitstraling gegeven. De club heeft zijn opleiding gigantisch verbeterd en gooit veel op de jeugd. Wenger heeft dus wel degelijk een visie. Alleen hij is er een beetje in doorgeslagen door nooit te willen investeren en teveel jeugd te willen inpassen. Maar qua club is Arsenal gewoon het voorbeeld. Geen schulden (alleen afbetaling stadion), geen verlies, jeugd, aanvallend voetbal, geweldige faciliteiten. HR
Absoluut, hij heeft Arsenal een behoorlijk schop gegeven van Boring Arsenal naar een goed iets, maar nog steeds met alle geweldige dingen heb je er vooralsnog weinig aan.
Als zelfs spelers als Nasri gaan lopen zeuren dat ze weg willen tja.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Van de officiële site van Arsenal:

Terms agreed with Manchester City for Nasri

Arsenal can confirm that they have agreed terms for Samir Nasri to move to Manchester City.

The 24-year-old midfielder, who has spent three years with the Gunners, has been omitted from Arsenal's squad which flies to Udinese this afternoon and instead will travel north for a medical.

The move will be subject to Nasri passing a medical and formal registration processes.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 23 augustus 2011 14:43:13).]
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Van de officiële site van Arsenal:

Terms agreed with Manchester City for Nasri

Arsenal can confirm that they have agreed terms for Samir Nasri to move to Manchester City.

The 24-year-old midfielder, who has spent three years with the Gunners, has been omitted from Arsenal's squad which flies to Udinese this afternoon and instead will travel north for a medical.

The move will be subject to Nasri passing a medical and formal registration processes.
HR
Volgens Engelse media waren de clubs er al een tijdje uit maar hing de deal op de "fee" voor zijn zaakwaarnemers. Die zullen ook wel weer flink binnenlopen op deze deal.

Verder nog wat interessante quotes in het nieuws van een bron binnen Arsenal over de transferblokkades bij Arsenal:

The Board and Wenger are both in agreement that star men like Van Persie and Vermaelen and others with only two years left on their contract need to be offered new long term contracts with big pay rises. And this is where the first difference of opinion has arisen between manager and club, The Board believe that offering to rise a players wage from £60K - £70K a week to £90K or £100K is more than enough, but Wenger believes that this is not enough, when City, Utd and Chelsea are paying their best(£180K - £250K)HR

Wenger wanted Mata and Benzema, he still wants Hazzard, wages more than anything else are ruling out Mata and Benzema. The Board had no problem meeting the Juan Mata transfer fee, but once Chelsea let it be known to his agents what they would offer, it blew Arsenal’s contract offer out of the water.HR

People ask why have Arsenal not signed Cahill, Dann or Samba etc, well its simple really, Wenger wants better players, the Board want him to sign the above level of player, as it sits with their wage scale, Arsene wants the next level up, a Subotic, a Hummells, but they come with not only high transfer fees but with massive wage demands. Wenger would rather not sign a player at all, than sign someone for a big fee who he considers no better than what we haveHR

Arsene thinks it is the wrong way to use his budget, he wants better quality for the first 11, the board just want him to make signings to appease the fans. HR
Dit werpt toch een ander licht op de zaken bij Arsenal.

[Dit bericht is veranderd door AirJan (op 23 augustus 2011 17:23:47).]
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Wenger gaat ten onder aan juiste principes. Dat is voetbal.
HR
HR

Bazza
Icoon

Ja ze moeten zorgen voor geld dus, als ik dit zo lees.
HR
HR

AirJan
Veelbelovend talent

Wenger weet wat voor salarissen nodig zijn om de topspelers binnen te halen en weigert te investeren in gelijkwaardige spelers aan wat ze nu hebben (dus hij wil geen breedte aankopen doen).

De directie weigert om belachelijke salarissen neer te leggen en vind een salaris van 100.000 pond per week echt de top qua salaris.

Ik geef beide partijen volledig gelijk, maar dit resulteerd wel in een "deadlock" binnen de transferpolicy van Arsenal. Wenger wil alleen kwaliteitsimpulsen en de directie wil "redelijke" salarissen betalen.
Toch vraag ik me af of er echt geen spelers te halen zijn die Arsenal sterker maken voor 100K per week. Arsenal heeft toch nog een grote naam en aantrekkingskracht voor spelers lijkt me.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Hoelang contract had Nasri nog, want 27 miljoen vind ik wel meevallen voor zo een speler, mits hij een contract had voor een jaar
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juni 2009

mzo schreef:

Hoelang contract had Nasri nog, want 27 miljoen vind ik wel meevallen voor zo een speler, mits hij een contract had voor een jaar
HR
Hij had inderdaad nog een contract voor één jaar, dus wat dat betreft is het heel erg veel. Zeker in vergelijk met het geld wat voor Fabregas is betaald met nog 4 jaar contract. Maar goed, dat laatste had er ook mee te maken dat Fabregas alleen maar naar Barcelona wilde en dat het al jaren speelde waarschijnlijk.
HRHR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Met Kaka erbij en hopelijk nog 1 verdediger moeten ze toch voor de Engelse Top 4 kunnen gaan.

Verder jaa.. tis jammer dat spelers als Arshavin, Rosicky, en Chamakh hun niveau niet meer halen en dat de verdediging niet verlegen is om een flatertje.
HR
HR

Bazza
Icoon

AirJan schreef:
De directie weigert om belachelijke salarissen neer te leggen en vind een salaris van 100.000 pond per week echt de top qua salaris.
HR
Maar had dan ook niet de trainer een contract laten tekenen van 115.000 per week, want daar gaat gezeur van komen denk ik.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

champy95 schreef:

Met Kaka erbij en hopelijk nog 1 verdediger moeten ze toch voor de Engelse Top 4 kunnen gaan.

Verder jaa.. tis jammer dat spelers als Arshavin, Rosicky, en Chamakh hun niveau niet meer halen en dat de verdediging niet verlegen is om een flatertje.
HR
Kaka bij Arsenal, het zou mooi zijn. Maar is er uberhaupt belangstelling van Arsenal in Kaka? En is het een grote kans dat hij wordt getransfereerd?
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Kaka, een lopende middenvelder, zou wel passen bij Van Persie. Slimme aankoop. Gaat het Hazard verhaal nog door als ie zoveel moet kosten?
HR
HR

De Beezem
Bankzitter

Uit: Beverwijk
Reg.: 12 juli 2007

Drie Kruizen schreef:

Kaka, een lopende middenvelder, zou wel passen bij Van Persie. Slimme aankoop. Gaat het Hazard verhaal nog door als ie zoveel moet kosten?
HR
Nee ze willen nu Sneijder kopen want die is "goedkoper"

‘Arsenal informeert bij Internazionale naar vraagprijs Sneijder’

Arsenal is vastbesloten om de selectie na het vertrek van Samir Nasri en Cesc Fàbregas een kwaliteitsimpuls te geven. Nadat in een eerder stadium Manchester United, Manchester City en Chelsea al geïnteresseerd waren, hebben the Gunners nu ook belangstelling voor Wesley Sneijder. Dat melden diverse Engelse en Italiaanse media.

De kans dat Sneijder daadwerkelijk naar Noord-Londen vertrekt is echter niet bijster groot. De Oranje-international had voor het vertrek van Samuel Eto’o een prijskaartje van ongeveer 37 miljoen euro, maar nu de Kameroener naar Rusland is gegaan heeft Inter het geld niet meer zo hard nodig.
De vraagprijs zal voor Arsenal overigens geen probleem zijn: manager Arsène Wenger begon de transferperiode met een budget van naar verluidt vijftig miljoen euro en dat is door de verkoop van Fàbregas en Nasri alleen maar toegenomen.

Bron: Voetbalzone
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

De Beezem schreef:

(...)Nee ze willen nu Sneijder kopen want die is "goedkoper"

‘Arsenal informeert bij Internazionale naar vraagprijs Sneijder’

Arsenal is vastbesloten om de selectie na het vertrek van Samir Nasri en Cesc Fàbregas een kwaliteitsimpuls te geven. Nadat in een eerder stadium Manchester United, Manchester City en Chelsea al geïnteresseerd waren, hebben the Gunners nu ook belangstelling voor Wesley Sneijder. Dat melden diverse Engelse en Italiaanse media.

De kans dat Sneijder daadwerkelijk naar Noord-Londen vertrekt is echter niet bijster groot. De Oranje-international had voor het vertrek van Samuel Eto’o een prijskaartje van ongeveer 37 miljoen euro, maar nu de Kameroener naar Rusland is gegaan heeft Inter het geld niet meer zo hard nodig.
De vraagprijs zal voor Arsenal overigens geen probleem zijn: manager Arsène Wenger begon de transferperiode met een budget van naar verluidt vijftig miljoen euro en dat is door de verkoop van Fàbregas en Nasri alleen maar toegenomen.

Bron: Voetbalzone
HR
Lijkt me niet realistisch. Sneijder verdient veel te veel. United wilde er ook niet aan en die geven normaliter een veel hoger salaris aan spelers. Qua transfersom is het makkelijk te doen en ik denk dat het een zeer goede speler voor Arsenal zal zijn. Denk alleen niet dat hij echt klikt met Van Persie. Kun je beter Kaka halen. Die past ook beter qua spel bij RvP. Sneijder is een momentenvoetballer geworden die geweldige, lange passes geeft. Kaka loopt daarentegen veel. Dat heeft Robin nodig. Iemand die hem de bal brengt. Jammer dat Hazard zo duur is, was ideaal geweest.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

Ze weten wat hij wilt gaan verdienen. Als ze dat op tafel leggen gaat Sneijder weg, dat weet ik 100% zeker. Londen, mooie stad om na Milaan heen te gaan in tegenstelling tot Manchester.
HR
HR

het laatste schaap Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Arsenal heeft volgens mij bijna al hun schulden nu wel afgelost. Het geld dat ze nu niet meer aan schuld hoeven te betalen kunnen ze toch in salarissen stoppen?

Het is na barcelona, real en manchester qua begroting de rijkste club ter wereld. iets klopt er niet.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

AUW wel 50 miljoen + aan transfers..........
HR
HR

the-mount
Regelmatige invaller

Uit: Amstelveen
Reg.: 10 februari 2009

Arsenal blijft de mooiste club van de wereld. Op Ajax na.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

the-mount schreef:

Arsenal blijft de mooiste club van de wereld. Op Ajax na.
HR
Vind jij, Ik vind het een gedrocht van een club. Jammer dat ze verloren van nog een groter gedrocht. Maar het voetl een beetje als de 10-0 van psv tegen onze geliefde broeders uit havenslaafcity dat deed ook goed ondanks dat de veroorzaker ook niks is.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Over de knie bij ManU...wat een vernedering zeg, heb wel te doen met Vermaelen :I
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 94,7% dat Feyenoord wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!