Ajax Netwerk
zaterdag 22 november 2014 - 17:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 58 »

HR

Ziggy
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 23 maart 2009

quote:HR
Drie Kruizen schreef:

Ik had vanmiddag toen ik zat te kijken heel erg het gevoel dat dit wel eens het laatste jaar van Wenger bij Arsenal kan gaan worden.
HR
Wordt het denk ik ook, hij gaat na dit jaar naar PSG waarschijnlijk.

[Dit bericht is veranderd door Ziggy (op 20 augustus 2011 21:19:02).]
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Drie Kruizen schreef:

Ik had vanmiddag toen ik zat te kijken heel erg het gevoel dat dit wel eens het laatste jaar van Wenger bij Arsenal kan gaan worden.
HR
Ja idd, ik zei het al aantal weken geleden tegen me zwager dat als Arsenal dit seizoen geen prijzen pakt dat Wenger mag vertrekken.

Maar zoals ik het vandaag zag denk ik dat hij wel erg snel kan vertrekken, vraag me af of hij er zelf een pijn zooi van maakt met spelers kopen of dat hij wordt tegengehouden door het bestuur.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Ik snap ook nog steeds niet wat van Persie daar nog steeds doet. Als dit zo doorgaat en Wenger moet wijken, dan zou ik als topvoetballer ook mijn conclusies trekken. Wanneer heeft van Persie voor het laatst een echte aansprekende titel gepakt met Arsenal?
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

TheLegend schreef:

Ik snap ook nog steeds niet wat van Persie daar nog steeds doet. Als dit zo doorgaat en Wenger moet wijken, dan zou ik als topvoetballer ook mijn conclusies trekken. Wanneer heeft van Persie voor het laatst een echte aansprekende titel gepakt met Arsenal?
HR
Wanneer heeft Van Persie een jaar gespeeld waarin ie niet minstens de helft van het aantal wedstrijden geblesseerd was? Ik denk niet dat er zoveel interesse is in zó'n blessuregevoelige speler.
HR
HR

Ziggy
Regelmatige invaller

Samir Nasri blijft naar alle waarschijnlijkheid toch, aldus VI.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Drie Kruizen schreef:

HR
Waarschijnlijk wel, Wenger is doorgeslagen in zijn ambitie om enkel jonge talenten overal weg te halen en te vormen naar zijn voetbalfilosofie. Als je vandaag het elftal zag en helemaal de bank, dan lijkt het bijna Feyenoord qua ervarenheid. Enkel Sagna, Vermaelen, Nasri en Van Persie zijn goed genoeg voor een basisplaats bij een Europese topclub en daaruit blijkt gewoon dat Arsenal de aansluiting heeft verloren met de Engelse top. Dit team is niet goed genoeg om bij de eerste vier te spelen. Al lange tijd neemt Wenger genoegen met subtoppers kopen en dan wordt het team vanzelf middelmaat. Einde verhaal van een tijdperk bij Arsenal en daarmee ook een afscheid van de top, tenzij er een hoop geld wordt ingepompt door één of andere sjeik.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Arsenal heeft anders ook zonder Sjeik genoeg geld om aan transfers uit te geven. Arsenal draait potverdomme als enige Engelse club elk jaar dikke winst. Als het stadion helemaal is afgekocht, verwacht ik dat er heel wat spelers gaan bijkomen. Nu? Nee, Wenger zit er nog. En het bestuur wil gedegen beleid. Overigens moeten jullie niet zo afgeven op Wenger. Een geweldige trainer. Waarschijnlijk één van de beste van deze tijd.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

mzo schreef:

Ik tik het vast verkeerd, asavhin ik dacht hij weg was/ging bij Arsenal
HR
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Y0rn. schreef:

Arsenal heeft anders ook zonder Sjeik genoeg geld om aan transfers uit te geven. Arsenal draait potverdomme als enige Engelse club elk jaar dikke winst. Als het stadion helemaal is afgekocht, verwacht ik dat er heel wat spelers gaan bijkomen. Nu? Nee, Wenger zit er nog. En het bestuur wil gedegen beleid. Overigens moeten jullie niet zo afgeven op Wenger. Een geweldige trainer. Waarschijnlijk één van de beste van deze tijd.
HR
Een geweldige trainer die al jaren geen prijzen pakt, hij zal spelers vast beter maken maar een goede trainer pakt prijzen.
Arsenal is in mijn ogen slecht af met Wenger.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

Hij heeft gefaald in zijn technisch beleid. Op zich niet verkeerd om jonge talenten te halen, maar dan moet je er voor zorgen dat die er klaar voor zijn om in te springen als er spelers vertrekken. Dat is nu niet het geval en de selectie is dan ook volledig uit balans. De enige opties zijn nu een of twee tussenjaren accepteren of flink investeren. Je kunt Wenger er wel uit gooien maar een nieuw trainer zit met precies hetzelfde probleem.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Villas-Boas schreef:

(...)

Een geweldige trainer die al jaren geen prijzen pakt, hij zal spelers vast beter maken maar een goede trainer pakt prijzen.
Arsenal is in mijn ogen slecht af met Wenger.
HR
Zonder Wenger zou Arsenal weggekwijnd zijn in de Engelse eerste divisie. Arsenal had de uitstraling van een dood paard. Dat is veranderd door Wenger. Wenger weet dat je geld maar 1x kan uitgeven en weet dat Arsenal fors geïnvesteerd heeft in het stadion. Hij weet ook dat de beste manier om geld over de balk te smijten is het betalen van transfersommen. Wenger denkt aan de lange termijn. Zouden ze in de ArenA ook eens moeten doen.
HR
HR

Villas-Boas
Legende

marx schreef:

(...)

Zonder Wenger zou Arsenal weggekwijnd zijn in de Engelse eerste divisie. Arsenal had de uitstraling van een dood paard. Dat is veranderd door Wenger. Wenger weet dat je geld maar 1x kan uitgeven en weet dat Arsenal fors geïnvesteerd heeft in het stadion. Hij weet ook dat de beste manier om geld over de balk te smijten is het betalen van transfersommen. Wenger denkt aan de lange termijn. Zouden ze in de ArenA ook eens moeten doen.
HR
Wenger is al bijna 20 jaar bezig bij Arsenal, wanneer gaat dit dan flammen? met enkel spektakel voetbal red je het niet.
Wenger heeft goede dingen gedaan (heeft mooi voetbal laten zien) maar hij pakt geen prijzen dus een top coach is hij zeker niet.
Komt bij dat een speler als die volgroeit is dat ze naar een club willen waar prijzen gewonnen kunnen worden, Nasri, Cole, Clichy etc etc.

Arsenal zou er goed aan doen om een nieuwe coach aan te stellen die weer op zijn eigen manier verder gaat en misschien wel prijzen gaat pakken.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Villas-Boas schreef:

(...)

Wenger heeft goede dingen gedaan (heeft mooi voetbal laten zien) maar hij pakt geen prijzen dus een top coach is hij zeker niet.HR
Hij is een manager. En in een tijd waarin naast Chelsea ook Manchester City onbeperkte middelen hebben, is het logisch dat Arsenal geen prijzen meer pakt. Pas als de UEFA met een financieel fairplaysysteem komt, zal Arsenal weer tot de Europese top gaan behoren.

Villas-Boas schreef:
Komt bij dat een speler als die volgroeit is dat ze naar een club willen waar prijzen gewonnen kunnen worden, Nasri, Cole, Clichy etc etc.HR
Met het ontvangen geld kan de financiële positie van de club versterkt worden.
HRHR
HR

Villas-Boas
Legende

marx schreef:

Hij is een manager. En in een tijd waarin naast Chelsea ook Manchester City onbeperkte middelen hebben, is het logisch dat Arsenal geen prijzen meer pakt. Pas als de UEFA met een financieel fairplaysysteem komt, zal Arsenal weer tot de Europese top gaan behoren.

HR
Arsenal heeft het aan zichzelf te danken, met dit soort praktijken kun je je daarop voorbereiden, met het ontvangen geld kun je weer een vervanger halen die gelijkwaardig is, maar coach Wenger kiest er liever voor om een onbekende jong talent voor in de plaats te halen.

Eigen schuld dan.

Mocht Arsenal ooit nog in de top willen spelen dan moeten ze nogmaals Wenger ontslaan en een top coach aantrekken.
HR
HR

Ziggy
Regelmatige invaller

Mocht woensdag de CL worden gehaald, dan komen Hazard en Kaka(verhuurd maar arsenal betaald volledig salaris) waarschijnlijk naar de Gunners.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

@ Villas-Boas
Wenger is een toptrainer. Hij heeft genoeg gewonnen dus ik weet niet wat jij nu bazelt. Als jij een Ajacied bent, zou een trainer/manager a la Wenger juist jouw ding zijn. Misschien niet als persoon, maar ik bedoel echt als manager.

Wenger heeft een visie (ook al vind ik ook dat het niet alleen maar met jonge jongens kan) waar hij aan vast houdt. Andere zogenaamde topclubs, zoals Chelsea, hebben een visie en stappen daar na wat problemen weer meteen vanaf. Korte termijn beleid, noemen we dat.

Overigens; is Villas-Boas een toptrainer volgens jou?

@ Ziggy
Zou heel mooi zijn. Vooral Hazard. Toptalent. Kaka is een prachtige speler, maar ik weet niet of hij bij de Premier League past..
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Y0rn. schreef:

@ Villas-Boas
Wenger is een toptrainer. Hij heeft genoeg gewonnen dus ik weet niet wat jij nu bazelt. Als jij een Ajacied bent, zou een trainer/manager a la Wenger juist jouw ding zijn. Misschien niet als persoon, maar ik bedoel echt als manager.

Wenger heeft een visie (ook al vind ik ook dat het niet alleen maar met jonge jongens kan) waar hij aan vast houdt. Andere zogenaamde topclubs, zoals Chelsea, hebben een visie en stappen daar na wat problemen weer meteen vanaf. Korte termijn beleid, noemen we dat.

Overigens; is Villas-Boas een toptrainer volgens jou?

HR
Hij heeft genoeg gewonnen? 6 jaar geleden voor het laatst wat gewonnen (dacht ik) en als er zo een trainer bij Ajax aan het roer stond en zolang droog met prijzen was hij er allang uit gevlogen.

In mijn ogen is hij een goede trainer maar geen top, want een toptrainer doet ieder jaar voor de prijzen mee.

En je zegt dat Wenger een visie heeft, welke visie? want dit is denk ik al 10 jaar bezig en Arsenal is al 5 jaar niets opgeschoten.. welke visie?

Villas-Boas vind ik nog geen toptrainer hij moet dat nu gaan bewijzen, ik weet ook niet wat dat te maken heeft met de discussie.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Lee Dixon gaf het mooi aan gister. Toen hij nog een actieve Gunner was, kwamen de talenten in een gespreid bedje te recht. Er waren altijd zat oudere/meer ervaren voetballers aanwezig die de rest naar een hoger niveau konden tillen. Nu zijn die er haast niet. Er is geen Dixon, Bergkamp of Henry meer aanwezig die weten hoe je die jongens thuis kan laten voelen. De meest ervaren speler is nu van Persie.

Je kan wel jong talent blijven kopen maar zonder ouders als Dixon, Bergkamp of Henry schiet je er niets mee op.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

marx schreef:
Pas als de UEFA met een financieel fairplaysysteem komt, zal Arsenal weer tot de Europese top gaan behoren.
HR
Er is een Financial Fair Play reglement :denk

Wenger geschorst voor 2 duels

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 22 augustus 2011 12:51:34).]
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

Wat heeft Wenger gedaan dat hij geschorst is?
HR
HR

JAN
Basisspeler

Uit: Aalsmeer
Reg.: 29 april 2006

jasperdgg schreef:

Wat heeft Wenger gedaan dat hij geschorst is?
HR
Bij de voorronde van de CL stond hij in contact met z`n assistent, terwijl hij geschorst was. Dan mag je je dus niet bemoeien met de wedstrijd en dat heeft hij dus wel gedaan. Daarom is hij geschorst.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Bazza schreef:

(...)

Er is een Financial Fair Play reglement :denk
HR
Gaat toch pas vanaf 2014 ofzo in?
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Villas-Boas schreef:

(...)

Hij heeft genoeg gewonnen? 6 jaar geleden voor het laatst wat gewonnen (dacht ik) en als er zo een trainer bij Ajax aan het roer stond en zolang droog met prijzen was hij er allang uit gevlogen.

In mijn ogen is hij een goede trainer maar geen top, want een toptrainer doet ieder jaar voor de prijzen mee.

En je zegt dat Wenger een visie heeft, welke visie? want dit is denk ik al 10 jaar bezig en Arsenal is al 5 jaar niets opgeschoten.. welke visie?

Villas-Boas vind ik nog geen toptrainer hij moet dat nu gaan bewijzen, ik weet ook niet wat dat te maken heeft met de discussie.
HR
Jij zegt dat hij niets wint, terwijl hij wel veel heeft gewonnen.
HR
HR

Ziggy
Regelmatige invaller

Drie Kruizen schreef:

(...)

Gaat toch pas vanaf 2014 ofzo in?
HR
Ik dacht zelfs in 2013, maar het zal uiteindelijk weinig uithalen omdat het ten eerste bij die regels gaat om het leiden van verlies ipv om het hebben van schuld. En tot slot (nog belangrijker) zal de uefa de grote clubs waarschijnlijk de hand boven het hoofd houden met betrekking tot het straffen wanneer de regels overtreden worden.
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Y0rn. schreef:

(...)

Jij zegt dat hij niets wint, terwijl hij wel veel heeft gewonnen.
HR
Hij heeft toch afgelopen jaren niets gewonnen? waarom ga je dan ook niet in op de rest van me post?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 2,8% dat FC Basel wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-SC Heerenveen:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!