Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 50 »
jamesroland ![]()
Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 3 januari 2010
quote:Alleen wilt Arsenal schuldenvrij worden, dat kan alleen als je dit beleid doet en een stapje terug zet.
het laatste schaap schreef:
(...)
Arsenal is de zes na rijkste club ter wereld qua begroting. Alleen real, barcelona, bayern, chelsea, ac milan en manchester zijn rijker.
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Laatste schaap, mijn vraag staat nog steeds hoor.
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
(...)
Idd. Nah ja, ik geloof dat ook een Bayern Munchen wel redelijk op orde is qua huishouding. Maar je bedoelt wellicht alleen van Engeland?
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002
quote:De persconferentie gaat over de wedstrijd tegen Newcastle met hetzelfde riedeltje, Fabregas en Nasri hebben zich professioneel gedragen. Zitten niet in de wedstrijdselectie.
Ja-Rudy1983 schreef:
Morgenvroeg om 9.00uur Nederlandse of Engelse tijd (dat weet ik niet) een persconferentie bij Arsenal.
Zal wel over Fabregas en Nasri gaan neem ik aan.
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
het laatste schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
Sigmund Freud
International
Reg.: 11 oktober 2009
Malle-co
Veelbelovend talent
Vak: 411
Droomaankoop: Fernando "Jesus" Suso
Reg.: 12 december 2008
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Kan er geen traan om laten. Zelf zuigen ze ook graag clubs leeg. Hoewel ik Barca verschikkelijk vind, is Arsenal zeker neit mijn favo engelse club. Ik heb meer met Chelsea, City en Spurs. Arsenal en Utd vind ik helemaal niks. Lpool met Suarez gaat wel anders vond ik het ook maar een ktclub.
Malle-co schreef:
Treurig seizoen gaat het worden
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
quote:Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je tot die voorkeuren komt, wat spreekt je aan bij met name Chelsea en City en wat staat je dan weer tegen bij Utd en Arsenal?
Loki schreef:
(...)
Kan er geen traan om laten. Zelf zuigen ze ook graag clubs leeg. Hoewel ik Barca verschikkelijk vind, is Arsenal zeker neit mijn favo engelse club. Ik heb meer met Chelsea, City en Spurs. Arsenal en Utd vind ik helemaal niks. Lpool met Suarez gaat wel anders vond ik het ook maar een ktclub.
RD
Vedette
Reg.: 21 mei 2000
Cacciatore
Vedette
quote:
Loki schreef:
(...)
Kan er geen traan om laten. Zelf zuigen ze ook graag clubs leeg. Hoewel ik Barca verschikkelijk vind, is Arsenal zeker neit mijn favo engelse club. Ik heb meer met Chelsea, City en Spurs. Arsenal en Utd vind ik helemaal niks. Lpool met Suarez gaat wel anders vond ik het ook maar een ktclub.
Arsenal kan met Everton, Lpool en Spurs de strijd aan gaan om plek 4 voor de vCL. Plek 1 tm 3 zijn voor City Utd en Chelsea. En eigenlijk denk ik dat United 55% kans heeft op de titel, City 30 %, Chelsea 14% en de rest 1%.
United heeft niet het perfecte elftal met de beste spelers, maar wel heel goed materiaal en de perfecte coach. Jammer.
Loki
Vedette
quote:Wat me aanstaat is dat ze goed betalen en dus eigenlijk de kleinere clubs sponsoren. Daar waar clubs als barca, arsenal, lpool en weet ik nog wat voor clubs voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
jasperdgg schreef:
(...)
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je tot die voorkeuren komt, wat spreekt je aan bij met name Chelsea en City en wat staat je dan weer tegen bij Utd en Arsenal?
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
Cacciatore
Vedette
Kyzer
Jeugdspeler
Uit:
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 september 2003
Cacciatore
Vedette
quote:Jij denkt dat je uniek bent omdat je voor een speler veel geld wilt? Reality check. Elke supporter, ik herhaal, elke supporter wilt het liefst 89734 miljoen voor elke speler zien. Dat is een feit en dat is pure logica. Echter, meer sympathie hebben voor een kopende partij die relatief makkelijk met de miljoenen smijt verkiezen boven teams die proberen een speler zo goedkoop mogelijk te krijgen slaat gewoon nergens op.
Kyzer schreef:
Hij heeft tenminste een eigen mening, hoe deze tot stand is gekomen is mij een raadsel. En qua transfergeld innen heeft hij groot gelijk!
champy95
Legende
Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
ElSalvador74
Legende
Droomaankoop: Kensuke Nagai
Reg.: 7 augustus 2004
PeterTosh
Basisspeler
Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009
quote:
ElSalvador74 schreef:
Arsenal mag Valbuena losweken bij Marseille
Olympique Marseille heeft voor Mathieu Valbuena de deur naar Arsenal opengezet. Een vertrek van André Ayew en Lucho González naar de Engelsen is echter niet aan de orde.
Technisch directeur José Anigo van de Fransen heeft bevestigd dat er over een transfer van Valbuena (foto) te praten valt. In een eerder stadium werd de interesse van Arsenal nog afgedaan als geruchten, maar nu lijkt er toch wat mogelijk te zijn.
Arsenal is op zoek naar versterking voor het middenveld, nu Cesc Fabregas naar FC Barcelona gaat en Samir Nasri wellicht voor Manchester City gaat voetballen. "Het is nu vijf jaar geleden dat Mathieu Valbuena bij de club kwam", vertelt Anigo aan radiostation RMC.
"Als een speler vijf of zes jaar bij een club zit, dan is - uit respect voor hem - niets uitgesloten", vervolgt de td. "Wij zijn erg tevreden met hem, maar als een grote club in Mathieu geïnteresseerd is, dan moeten we luisteren."
Arsenal werd in de afgelopen periode ook gelinkt aan spits André Ayew. Volgens L'Equipe is daarnaast middenvelder Lucho González in beeld om op huurbasis over te stappen.
"Ayew is niet te koop", sluit Anigo een vertrek van de Ghanees uit. "Er staat inderdaad een clausule in zijn contract, maar daarin zit een tijdslimiet. Die is inmiddels verstreken. Als je hem wilt kopen, dan moet je nu meer betalen dan aan het begin."
Ook González, die tevens hevig in de belangstelling van AS Roma staat, blijft volgens Anigo in Marseille. "Een vertrek van Lucho op huurbasis is niet eens een vraagstuk. We willen niet meer dat hij gaat. Hij is nu op zijn best en ik denk niet dat hij verkast. De transfermarkt sluit over twee weken en ik zie niet in hoe wij hem kunnen vervangen", aldus de directeur.
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
Loki
Vedette
quote:Ik heb niet meer respect voor PSV dan voor Ajax. Ajax is mijn club en ik heb een hekel aan al de andere NL clubs, dat is emotie.
Cacciatore schreef:
(...)
Jij denkt dat je uniek bent omdat je voor een speler veel geld wilt? Reality check. Elke supporter, ik herhaal, elke supporter wilt het liefst 89734 miljoen voor elke speler zien. Dat is een feit en dat is pure logica. Echter, meer sympathie hebben voor een kopende partij die relatief makkelijk met de miljoenen smijt verkiezen boven teams die proberen een speler zo goedkoop mogelijk te krijgen slaat gewoon nergens op.
Waarom slaat dat nergens op? Omdat je als club werkt met een transferbudget en een selectie. Als de selectie niet op peil is dien je spelers aan te schaffen conform het budget beschikbaar voor transfers. Hij impliceert dat hij meer respect heeft voor PSV omdat ze gewoonweg smijten met de euro's voor Wijnaldum, Mertens en Strootman dan voor Ajax dat vrijwel altijd ver onder de vraagprijs begint met bieden. Het gevolg van PSV is een ongebalanceerde selectie met een miljoenen voorhoede en Ajax een compleet team. Prima als je meer respect hebt voor PSV maar het getuigd niet van enig zakelijk inzicht.
Swampman
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 29 augustus 2003
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 85,5% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.