Ajax Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 08:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 56 »

HR

jamesroland Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 3 januari 2010

quote:HR
het laatste schaap schreef:

(...)

Arsenal is de zes na rijkste club ter wereld qua begroting. Alleen real, barcelona, bayern, chelsea, ac milan en manchester zijn rijker.
HR
Alleen wilt Arsenal schuldenvrij worden, dat kan alleen als je dit beleid doet en een stapje terug zet.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Idd. Nah ja, ik geloof dat ook een Bayern Munchen wel redelijk op orde is qua huishouding. Maar je bedoelt wellicht alleen van Engeland?
HR
Laatste schaap, mijn vraag staat nog steeds hoor.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Ja-Rudy1983 schreef:

Morgenvroeg om 9.00uur Nederlandse of Engelse tijd (dat weet ik niet) een persconferentie bij Arsenal.

Zal wel over Fabregas en Nasri gaan neem ik aan.
HR
De persconferentie gaat over de wedstrijd tegen Newcastle met hetzelfde riedeltje, Fabregas en Nasri hebben zich professioneel gedragen. Zitten niet in de wedstrijdselectie.

Chamberlaine is een toptalent.

Wilshere en Diaby zijn geblesseerd en doen dus zeker niet mee.

v. Persie, Gibbs, Walcott en Vermaelen zitten wel bij de selectie.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Zonder Fabregas en Nasri gaat het een zwaar seizoen worden... Wenger wat doe je toch allemaal pfff :\(
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Ze doen dit jaar wederom niet mee om de prijzen, maar wat een enorm verstandig financieel beleid voert Arsenal.

Ik neem wel aan dat de schuld onderhand wel afgelost is na dit jaar. Vorig jaar stond ie op 100 miljoen euro ofzo. Dan kunnen ze volgend jaar of komende winter wel weer flink investeren, want dat is echt wel nodig wil je blijven meedoen voor de prijzen.
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Wordt het voor Van Persie ook niet eens tijd om te verkassen? Arsenal wint al jaren niks en dit seizoen zijn ze er flink zwakker op geworden. Kan me voorstellen dat Van Persie ook flink zal balen en niet eeuwig trouw blijft aan Wenger.
HR
HR

Malle-co
Veelbelovend talent

Vak: 411
Droomaankoop: Fernando "Jesus" Suso
Reg.: 12 december 2008

Treurig seizoen gaat het worden :\(
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Malle-co schreef:

Treurig seizoen gaat het worden :\(
HR
Kan er geen traan om laten. Zelf zuigen ze ook graag clubs leeg. Hoewel ik Barca verschikkelijk vind, is Arsenal zeker neit mijn favo engelse club. Ik heb meer met Chelsea, City en Spurs. Arsenal en Utd vind ik helemaal niks. Lpool met Suarez gaat wel anders vond ik het ook maar een ktclub.

Arsenal kan met Everton, Lpool en Spurs de strijd aan gaan om plek 4 voor de vCL. Plek 1 tm 3 zijn voor City Utd en Chelsea. En eigenlijk denk ik dat United 55% kans heeft op de titel, City 30 %, Chelsea 14% en de rest 1%.

United heeft niet het perfecte elftal met de beste spelers, maar wel heel goed materiaal en de perfecte coach. Jammer.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Loki schreef:

(...)

Kan er geen traan om laten. Zelf zuigen ze ook graag clubs leeg. Hoewel ik Barca verschikkelijk vind, is Arsenal zeker neit mijn favo engelse club. Ik heb meer met Chelsea, City en Spurs. Arsenal en Utd vind ik helemaal niks. Lpool met Suarez gaat wel anders vond ik het ook maar een ktclub.
HR
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je tot die voorkeuren komt, wat spreekt je aan bij met name Chelsea en City en wat staat je dan weer tegen bij Utd en Arsenal?
HR
HR

RD
Vedette

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 mei 2000

Ze andere favoriete clubs zijn Anzhi Machkalaka oid, Malaga en Paris Saint Germain
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Loki schreef:

(...)

Arsenal kan met Everton, Lpool en Spurs de strijd aan gaan om plek 4 voor de vCL. Plek 1 tm 3 zijn voor City Utd en Chelsea. En eigenlijk denk ik dat United 55% kans heeft op de titel, City 30 %, Chelsea 14% en de rest 1%.

United heeft niet het perfecte elftal met de beste spelers, maar wel heel goed materiaal en de perfecte coach. Jammer.
HR
:D
HR
HR

Loki
Vedette

jasperdgg schreef:

(...)

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je tot die voorkeuren komt, wat spreekt je aan bij met name Chelsea en City en wat staat je dan weer tegen bij Utd en Arsenal?
HR
Wat me aanstaat is dat ze goed betalen en dus eigenlijk de kleinere clubs sponsoren. Daar waar clubs als barca, arsenal, lpool en weet ik nog wat voor clubs voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Bovendien Chelsea met Zola 10 jaar geleden vond ik mooi, City prachtig stadion en de club van oasis, spurs is een club die me aan Ajax doet denken dus dat is ook mooi. PSG, ik vind Parijs prachtig en daar hoort een topclub, Malaga vind ik ook erg mooi maar dat is geen topclub. Anzi heb ik niks tegen, had hun of PSG liever als koper voor Suarez hadden we 35-40 miljoen gehad.

Utd doet me aan PSV denken op de een of andere manier, wellicht is het onterecht.

Nog even omdat jullie geintresseert lijken. Ik ben nooit fan van voetballers, dat zijn mensen waarvan 95% buiten de maatschappij leeft en veel te riant betaald worden. De clubs en supporters zijn het lijdend voorwerp, ik heb voor weinig voetballers respect de meeste volgen gewoon geld en roem. Met dat geld en roem kopen ze 10 huizen jacuzzi autos neuke ze 100den wijve, 5 huwelijken etc etc. Ik zie hun technische prestaties/ hun marktwaarde, maar buiten het voetbal boeien ze me niet.

Ik merk bv ook toen Suarez wegging hij me vrijwel niet meer boeide, Steek nog minder, Huntelaar, Sneijder idem dito. Er zijn slechts weinig helden.

Mijn favo spelers zijn Roy Keane, Edgar Davids (voor zijn scheenbreuk), Zidane en op dit moment Nigel de Jong en Ozil. Bij Ajax Verthongen, Anita, Eriksen en die 2 nieuwe aanvallers lijken me ook wel wat.

Kortom (verdedigende) middenvelders die vechtmachine, leiderschap en technische kwaliteiten hebben of geniale spelers met geniale momenten en de supersteekpass en een superieure handelingssnelheid en tactisch inzicht.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Roy Keane en Nigel de Jong je favoriete spelers? Hou je eigenlijk wel van het spelletje, of vind je het mooier dat zo'n stadion gonst van de testosteron en zie je het liefst dat er 22 man een beetje op elkaars enkels gaan lopen rossen?
HRHR
HR

Cacciatore
Vedette

Volgens mij ben jij er zo eentje die op een rommelmarkt een tweedehands gebreide trui voor 50 euro koopt en claimt dat je een prima deal hebt gemaakt. :D
HR
HR

Kyzer
Jeugdspeler

Uit:
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 september 2003

Hij heeft tenminste een eigen mening, hoe deze tot stand is gekomen is mij een raadsel. En qua transfergeld innen heeft hij groot gelijk!
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Kyzer schreef:

Hij heeft tenminste een eigen mening, hoe deze tot stand is gekomen is mij een raadsel. En qua transfergeld innen heeft hij groot gelijk!
HR
Jij denkt dat je uniek bent omdat je voor een speler veel geld wilt? Reality check. Elke supporter, ik herhaal, elke supporter wilt het liefst 89734 miljoen voor elke speler zien. Dat is een feit en dat is pure logica. Echter, meer sympathie hebben voor een kopende partij die relatief makkelijk met de miljoenen smijt verkiezen boven teams die proberen een speler zo goedkoop mogelijk te krijgen slaat gewoon nergens op.

Waarom slaat dat nergens op? Omdat je als club werkt met een transferbudget en een selectie. Als de selectie niet op peil is dien je spelers aan te schaffen conform het budget beschikbaar voor transfers. Hij impliceert dat hij meer respect heeft voor PSV omdat ze gewoonweg smijten met de euro's voor Wijnaldum, Mertens en Strootman dan voor Ajax dat vrijwel altijd ver onder de vraagprijs begint met bieden. Het gevolg van PSV is een ongebalanceerde selectie met een miljoenen voorhoede en Ajax een compleet team. Prima als je meer respect hebt voor PSV maar het getuigd niet van enig zakelijk inzicht.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Toch een akelige stand als het 1-0 blijft in Arsenal tegen Udinese.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 augustus 2011 om 22:31:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Daar 1 keer scoren en het is gebeurd.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

Arsenal mag Valbuena losweken bij Marseille

Olympique Marseille heeft voor Mathieu Valbuena de deur naar Arsenal opengezet. Een vertrek van André Ayew en Lucho González naar de Engelsen is echter niet aan de orde.

Technisch directeur José Anigo van de Fransen heeft bevestigd dat er over een transfer van Valbuena (foto) te praten valt. In een eerder stadium werd de interesse van Arsenal nog afgedaan als geruchten, maar nu lijkt er toch wat mogelijk te zijn.

Arsenal is op zoek naar versterking voor het middenveld, nu Cesc Fabregas naar FC Barcelona gaat en Samir Nasri wellicht voor Manchester City gaat voetballen. "Het is nu vijf jaar geleden dat Mathieu Valbuena bij de club kwam", vertelt Anigo aan radiostation RMC.

"Als een speler vijf of zes jaar bij een club zit, dan is - uit respect voor hem - niets uitgesloten", vervolgt de td. "Wij zijn erg tevreden met hem, maar als een grote club in Mathieu geïnteresseerd is, dan moeten we luisteren."

Arsenal werd in de afgelopen periode ook gelinkt aan spits André Ayew. Volgens L'Equipe is daarnaast middenvelder Lucho González in beeld om op huurbasis over te stappen.

"Ayew is niet te koop", sluit Anigo een vertrek van de Ghanees uit. "Er staat inderdaad een clausule in zijn contract, maar daarin zit een tijdslimiet. Die is inmiddels verstreken. Als je hem wilt kopen, dan moet je nu meer betalen dan aan het begin."

Ook González, die tevens hevig in de belangstelling van AS Roma staat, blijft volgens Anigo in Marseille. "Een vertrek van Lucho op huurbasis is niet eens een vraagstuk. We willen niet meer dat hij gaat. Hij is nu op zijn best en ik denk niet dat hij verkast. De transfermarkt sluit over twee weken en ik zie niet in hoe wij hem kunnen vervangen", aldus de directeur.
HR
HR

PeterTosh
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009

ElSalvador74 schreef:

Arsenal mag Valbuena losweken bij Marseille

Olympique Marseille heeft voor Mathieu Valbuena de deur naar Arsenal opengezet. Een vertrek van André Ayew en Lucho González naar de Engelsen is echter niet aan de orde.

Technisch directeur José Anigo van de Fransen heeft bevestigd dat er over een transfer van Valbuena (foto) te praten valt. In een eerder stadium werd de interesse van Arsenal nog afgedaan als geruchten, maar nu lijkt er toch wat mogelijk te zijn.

Arsenal is op zoek naar versterking voor het middenveld, nu Cesc Fabregas naar FC Barcelona gaat en Samir Nasri wellicht voor Manchester City gaat voetballen. "Het is nu vijf jaar geleden dat Mathieu Valbuena bij de club kwam", vertelt Anigo aan radiostation RMC.

"Als een speler vijf of zes jaar bij een club zit, dan is - uit respect voor hem - niets uitgesloten", vervolgt de td. "Wij zijn erg tevreden met hem, maar als een grote club in Mathieu geïnteresseerd is, dan moeten we luisteren."

Arsenal werd in de afgelopen periode ook gelinkt aan spits André Ayew. Volgens L'Equipe is daarnaast middenvelder Lucho González in beeld om op huurbasis over te stappen.

"Ayew is niet te koop", sluit Anigo een vertrek van de Ghanees uit. "Er staat inderdaad een clausule in zijn contract, maar daarin zit een tijdslimiet. Die is inmiddels verstreken. Als je hem wilt kopen, dan moet je nu meer betalen dan aan het begin."
Ook González, die tevens hevig in de belangstelling van AS Roma staat, blijft volgens Anigo in Marseille. "Een vertrek van Lucho op huurbasis is niet eens een vraagstuk. We willen niet meer dat hij gaat. Hij is nu op zijn best en ik denk niet dat hij verkast. De transfermarkt sluit over twee weken en ik zie niet in hoe wij hem kunnen vervangen", aldus de directeur.
HR
:denk :B
HR
HR
HR
HR

Loki
Vedette

Cacciatore schreef:

(...)

Jij denkt dat je uniek bent omdat je voor een speler veel geld wilt? Reality check. Elke supporter, ik herhaal, elke supporter wilt het liefst 89734 miljoen voor elke speler zien. Dat is een feit en dat is pure logica. Echter, meer sympathie hebben voor een kopende partij die relatief makkelijk met de miljoenen smijt verkiezen boven teams die proberen een speler zo goedkoop mogelijk te krijgen slaat gewoon nergens op.

Waarom slaat dat nergens op? Omdat je als club werkt met een transferbudget en een selectie. Als de selectie niet op peil is dien je spelers aan te schaffen conform het budget beschikbaar voor transfers. Hij impliceert dat hij meer respect heeft voor PSV omdat ze gewoonweg smijten met de euro's voor Wijnaldum, Mertens en Strootman dan voor Ajax dat vrijwel altijd ver onder de vraagprijs begint met bieden. Het gevolg van PSV is een ongebalanceerde selectie met een miljoenen voorhoede en Ajax een compleet team. Prima als je meer respect hebt voor PSV maar het getuigd niet van enig zakelijk inzicht.
HR
Ik heb niet meer respect voor PSV dan voor Ajax. Ajax is mijn club en ik heb een hekel aan al de andere NL clubs, dat is emotie.

Verder is mijn kijk op de internationale voetballerij niet zo emotioneel. En ook het verschil tussen de Nl clubs bekijk ik niet emotioneel. Voor mij zijn de 3 clubs die ik het minste aprecieer Feyenooit, Aso en kutrecht. De rest is me om het even. En ik vind PSV idd meer respectabel omdat ze tenminste goed betalen itt bv twente of hveen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Maar waardering voor de zielloze club uit Brabant, nog niet misschien...

Internationaal bekijk ik puur vanuit Ajax perspectief waar Ajax het meest bij gebaat is, bij clubs die heel veel geld spenderen aan oa Ajax (Real, Chelsea, City, PSG), of aan clubs die voor een dubbeltje op de eerste rij zitten (Barca, Arsenal, As Roma). Nou dan uit ik mijn voorkeur voor de eerste. Ik bekijk dat vanauit Ajax perspectief.

Jij bent zo'n figuur die zou vinden dat als PSV 100 miljoen weggooit en Ajax alleen opgeleide spelers zou hebebn en Ajax op 1 doelpunt verliest toch nog vind dat Ajax het goed (beter) heeft gedaan. Ik ben meer van het type van alleen de winst telt. Hoe je dat doet maakt niet uit, feit is wel dat het alleen met geld kan. Trainers, Scouts, SPelers kosten geld en degene die het meeste biedt krijgt de beste. Het gaat hierbij om salaris en transfersommen. De optelsom hiervan bepaald voor 99% het resultaat (wanneer er significante verschillen zitten tussen clubs).

Dus hoe meer geld Ajax heeft hoe hoger de winstkansen. Dus of clubs als City of clubs als Arsenal komen maakt alles uit (het kan net dat miljoen uitmaken voor die ene speler die je net een (doel)punt meer oplevert in de eindrankschikking en je kampioen maakt), en hierop is mijn voorkeur gebaseerd.
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Dramatische start van het seizoen. Twee gespeeld, 1 punt, 0 goals, 2 x rood en Fabregas en (hoogstwaarschijnlijk) Nasri kwijt. Het elftal maakte vandaag weer een zielloze indruk en gaat op deze manier geen enkele rol spelen dit seizoen.
Hopelijk heeft Wenger de nodige versterkingen op het oog, want deze jonge ploeg schreeuwt om een kwaliteitsinjectie.

Nog erger dan het spel van Arsenal was trouwens het verschrikkelijke co-commentaar van Bert Konterman (Assman) op Sport 1. Zoveel slap gelul en open deuren in tijden niet gehoord. Hopelijk worden ze wakker bij Sport 1 en kappen ze heel snel met dit overbodige geluid (Konterman, hoe verzin je het?).
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Ik had vanmiddag toen ik zat te kijken heel erg het gevoel dat dit wel eens het laatste jaar van Wenger bij Arsenal kan gaan worden.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Ik tik het vast verkeerd, asavhin ik dacht hij weg was/ging bij Arsenal
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,7% dat Bayern München wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!