Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 50 »
skimovic
Internationale topspeler
Droomaankoop: -
Reg.: 23 juli 2002
Loki
Vedette
Vak: -
Reg.: 14 februari 2009
quote:Wenger weigert te kopen. Dat idee krijg ik altijd.
het laatste schaap schreef:
Kan iemand me de financiële situatie bij Arsenal uitleggen? Ze hebben de op vijf na grootste begroting ter wereld, de schulden wat betreft het stadion zijn grotendeels afgelost, en nog laten ze hun beste spelers gaan - fabregas naar barca, nasri en clichy naar city. Wat is er aan de hand?
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
quote:En hij weigert extreem hoge salarissen te betalen. Dat lijkt mij de voornaamste reden dat spelers Arsenal vaak verlaten, ze kunnen elders meer verdienen. Tsja, het is een beetje dubbel. We ergeren ons hier allemaal aan de absurde bedragen die elders uitgegeven worden, dan is er een club die financieel gezond beleid voert, gaan we weer klagen dat ze nooit iets winnen.
Loki schreef:
(...)
Wenger weigert te kopen. Dat idee krijg ik altijd.
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kensuke Nagai
Reg.: 7 augustus 2004
jasperdgg
Vedette
quote:Post gefixt.
ElSalvador74 schreef:
hij volhard gewoon in zijn visie om jeugdspelers te kopen. maar net als Barcelona wel doet, zal je toch af en toe een topper of 2 a 3 erbij moeten halen om goals te maken. anders houd het steeds net op bij Arsenal.
ElSalvador74
Legende
Droomaankoop: Kensuke Nagai
Reg.: 7 augustus 2004
quote:om ze vervolgens op te leiden in zijn spelstijl. dus niks fixen
jasperdgg schreef:
(...)
Post gefixt.
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002
het laatste schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
quote:Waar gaat alle winst dan naartoe? In de zakken van de aandeelhouders neem ik aan? Of is het gewoon zo dat Arsenal verantwoord financieel beleid voert, zoals elke club met zo'n begroting zou moeten doen?
Loki schreef:
(...)
Wenger weigert te kopen. Dat idee krijg ik altijd.
jasperdgg
Vedette
quote:Dan kan je wel zeggen dat elke trainer zijn spelers opleidt. Volgens mij is Wilshire de enige speler in het eerste elftal die de jeugdopleiding heeft doorlopen.
ElSalvador74 schreef:
(...)
om ze vervolgens op te leiden in zijn spelstijl. dus niks fixen
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Arsenal heeft net als Utd en Lpool een Amerikaanse aandeelhouder met 100% aandelen. Dus die krijgt het geld in principe. Maar Wenger heeft altijd wel een transferpotje van 50 miljoen, waar hij nauwelijks gebruik van maakt. Dat nieuwe stadion heeft veel geld gegenereerd zoals je zelf al constateerde. Het ligt dus vermoedelijk aan de trainer, maar het geld gaat naar de aandeelhouder, hoewel ik niet weet of Arsenal winstgevend is.
(...)
Waar gaat alle winst dan naartoe? In de zakken van de aandeelhouders neem ik aan? Of is het gewoon zo dat Arsenal verantwoord financieel beleid voert, zoals elke club met zo'n begroting zou moeten doen?
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Nee, Stan Kroenke heeft een kleine 63% van de aandelen.
Loki schreef:
(...)
Arsenal heeft net als Utd en Lpool een Amerikaanse aandeelhouder met 100% aandelen.
champy95
Legende
Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 oktober 2002
Ziggy
Bankzitter
Reg.: 23 maart 2009
quote:Let op: Hij komt wel op basis van een structured fee, dat betekent dat er nu een paar mln wordt betaald. Bij betere prestaties van de speler wordt pas de rest overgemaakt. Het valt dus nog relatief mee
champy95 schreef:
17 miljoen voor een Engels talent?
Really?
Ze moeten niet gekker gaan worden.
jasperdgg
Vedette
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:14 miljoen vind ik geen paar miljoen.Maar goed deze transfer was natuurlijk gewoon een paar maanden bevroren, wat al eerder is besproken in dit topic.En toen vond ik het al een supertalent, en hij heeft me alleen nog maar meer overtuigd.
Ziggy schreef:
(...)
Let op: Hij komt wel op basis van een structured fee, dat betekent dat er nu een paar mln wordt betaald. Bij betere prestaties van de speler wordt pas de rest overgemaakt. Het valt dus nog relatief mee
wd
Vedette
Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001
quote:Het blijft onbegrijpelijk. Als ze voor de prijzen willen gaan zullen ze toch eens 2 of 3 injecties kunnen gebruiken in de selectie. Dan spelen ze echt op alle fronten mee. Waarschijnlijk wordt het dit jaar weer 3e of 4e plaats. Als Wenger daar genoegen mee neemt.. Tsja, dan is het prima. Maar kan me voorstellen dat de supporters dit tamelijk onbegrijpelijk vinden. Jaar in, jaar uit is het hetzelfde verhaal met Arsenal. De club heeft zoveel potentie, maar het blijft maar op dezelfde (op jeugd en talent gebaseerde) lijn verder gaan. Op zich niks mis mee, maar dan speel je niet om de prijzen mee.
jasperdgg schreef:
Waar de concurrentie zich versterkt heeft, haalt Arsenal een 17-jarig talent voor veel geld, terwijl hun team finaal in elkaar stortte aan het eind van afgelopen seizoen. Ik vraag me echt af waar Wenger mee bezig is, hij lijkt genoegen te nemen met de subtop.
jasperdgg
Vedette
Madridista
Idool
Reg.: 17 januari 2008
Amsterhammer
Moderator
Reg.: 31 juli 2005
het laatste schaap
Icoon
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Idd. Nah ja, ik geloof dat ook een Bayern Munchen wel redelijk op orde is qua huishouding. Maar je bedoelt wellicht alleen van Engeland?
Hoor je elk jaar weer, dat ze al het geld wat ze krijgen in spelers gaan investeren. Gebeurt nooit.
Aan de andere kant: Arsenal is de enige club die niet meer geld uitgeeft dan dat ze binnenkrijgen. Eigenlijk voeren ze een doodnormale huishouding.
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 september 2004
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002
jamesroland ![]()
Internationale topspeler
Reg.: 3 januari 2010
het laatste schaap
Icoon
quote:Arsenal is de zes na rijkste club ter wereld qua begroting. Alleen real, barcelona, bayern, chelsea, ac milan en manchester zijn rijker.
jamesroland schreef:
Als je dit lang volhoudt zou Arsenal binnen 5 tot 6 jaar eindelijk een standaard begroting hebben dat groot genoeg is om vaak topspelers te houden en kopen en financieel gezond te zijn.
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 69,4% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.