Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 50 »
Van Damn
Basisspeler
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 november 2003
quote:Ik heb het voorbije jaar en vorig jaar Arsenal vaak zien spelen en in mijn ogen hebben ze maar 2 echte toptalenten: Van Persie en nu Wilshere die nog gaat groeien. Zowel Fabregas als Nasri vind ik al iets minder.
het laatste schaap schreef:
(...)
Fabregas en van Persie voegen vrij weinig toe bij Arsenal hoor. Zonder Van persie wint Arsenal meer wedstrijden, en fabregas valt al een jaar of twee erg tegen. Ik vind hem een beetje overschat. Nasri en wilshere hebben veel meer toegevoegde waarde dan de twee genoemden, zijn ook een stuk dynamischer.
Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 september 2005
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
Nicolas Lodeiro
International
Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005
Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 12 september 2005
T.M.R.
Talent
Uit: Rotterdam
Reg.: 4 november 2010
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Hoe komt het dat er zo veel blessuretijd was???
mzo schreef:
Mooi beeld van de 2 trainers ;-)
Die Wenger heeft wel een punt, vind het een jankerd, maar hij scoorde in de 104de minuut!!!!
Blessure tijd was +8
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
mzo
Legende
quote:Die amie Carragher ging out en werd lang behandeld op het veld
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Hoe komt het dat er zo veel blessuretijd was???
FcTosti
Lid 2de elftal
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Reg.: 30 maart 2003
quote:Wenger heeft helemaal geen punt. Er wordt 8 minuten blessuretijd toegekend en in die 8 minuten krijgt Arsenal een penalty. Het duurt lang voordat hij genomen wordt en ook voor het juichen wordt ruim de tijd genomen. Dan vind ik het niet zo gek dat de scheidsrechter 1 minuutje langer laat doorspelen. Precies in die ene minuut krijgt Liverpool een vrije trap. Het lijkt me duidelijk dat de scheidsrechter die nog laat nemen om af te fluiten zodra Arsenal de bal naar voren schiet. Arsenal doet dit echter niet en Eboue maakt een overtreding enkele seconden nadat de vrije trap genomen is. Het lijkt me ook duidelijk dat hij die penalty nog laat nemen. Dat dit al met al leidt tot 12 minuten blessuretijd is leuk en aardig, maar dat betekent dus niet dat de scheidsrechter te lang heeft door laten spelen.
mzo schreef:
Mooi beeld van de 2 trainers ;-)
Die Wenger heeft wel een punt, vind het een jankerd, maar hij scoorde in de 104de minuut!!!!
Blessure tijd was +8
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Een vrije trap hoeft een scheids helemaal niet te laten nemen, maar een penalty ten allen tijden.
FcTosti schreef:
(...)
Wenger heeft helemaal geen punt. Er wordt 8 minuten blessuretijd toegekend en in die 8 minuten krijgt Arsenal een penalty. Het duurt lang voordat hij genomen wordt en ook voor het juichen wordt ruim de tijd genomen. Dan vind ik het niet zo gek dat de scheidsrechter 1 minuutje langer laat doorspelen. Precies in die ene minuut krijgt Liverpool een vrije trap. Het lijkt me duidelijk dat de scheidsrechter die nog laat nemen om af te fluiten zodra Arsenal de bal naar voren schiet. Arsenal doet dit echter niet en Eboue maakt een overtreding enkele seconden nadat de vrije trap genomen is. Het lijkt me ook duidelijk dat hij die penalty nog laat nemen. Dat dit al met al leidt tot 12 minuten blessuretijd is leuk en aardig, maar dat betekent dus niet dat de scheidsrechter te lang heeft door laten spelen.
jasperdgg
Vedette
Diegooo
Icoon
Reg.: 29 december 2003
quote:Erger dan wie ook. Iedere - ie-de-re - voor hem ongunstige beslissing van de scheids met gevolgen wordt betwist. Zeg: de Gertjan Verbeek van het Premiership.
jasperdgg schreef:
Wenger is een enorm irritante zeikerd en zo'n beetje de minst sportieve coach die er is.
FcTosti
Lid 2de elftal
quote:Dat probeerde ik ook niet te zeggen. Het lijkt mij alleszins redelijk dat de scheidsrecher die vrije trap nog liet nemen en dat Wenger dus niet moet zeuren.
Mijn club AFC Ajax schreef:
Een vrije trap hoeft een scheids helemaal niet te laten nemen, maar een penalty ten allen tijden.
jasperdgg
Vedette
quote:Het is de opper-Calimero.
Diegooo schreef:
(...)
Erger dan wie ook. Iedere - ie-de-re - voor hem ongunstige beslissing van de scheids met gevolgen wordt betwist. Zeg: de Gertjan Verbeek van het Premiership.
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
mzo
Legende
quote:1 minuutje oke maar niet 6
FcTosti schreef:
(...)
Dan vind ik het niet zo gek dat de scheidsrechter 1 minuutje langer laat doorspelen.
MVB
Talent
Vak: 126
Reg.: 30 september 2008
FcTosti
Lid 2de elftal
quote:Het waren er geen 6, slechts 4. En waarom dat helemaal niet raar was heb ik eerder al aangegeven. Wat voor een scheidsrechter fluit er nou af bij een vrije trap op randje 16 en een penalty? Dat zijn de enige dingen die gebeurd zijn in die 4 minuten hoor.
mzo schreef:
(...)
1 minuutje oke maar niet 6
Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Zaandam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 september 2005
quote:Ga maar eens kijken hoe lang het duurt voordat de penalty genomen is en de wedstrijd daarna weer is hervat. Die Eboue is gewoon dom, hou Lucas voor je en je wint. Enige wat hij kon doen was de bal terugspelen, en dan wordt er meestal afgefloten.
mzo schreef:
(...)
wd
Vedette
Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001
quote:Calimero, er werd 8 minuten blessuretijd bijgeteld.
mzo schreef:
(...)
mzo
Legende
quote:Joh het zal mij aan mijn reet roesten ik heb niets met Arsenal of met Liverpool.
wd schreef:
(...)
Calimero, er werd 8 minuten blessuretijd bijgeteld.
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kensuke Nagai
Reg.: 7 augustus 2004
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 94,2% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.