Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 02:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 56 »

HR

Van Damn
Basisspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 november 2003

quote:HR
het laatste schaap schreef:

(...)

Fabregas en van Persie voegen vrij weinig toe bij Arsenal hoor. Zonder Van persie wint Arsenal meer wedstrijden, en fabregas valt al een jaar of twee erg tegen. Ik vind hem een beetje overschat. Nasri en wilshere hebben veel meer toegevoegde waarde dan de twee genoemden, zijn ook een stuk dynamischer.
HR
Ik heb het voorbije jaar en vorig jaar Arsenal vaak zien spelen en in mijn ogen hebben ze maar 2 echte toptalenten: Van Persie en nu Wilshere die nog gaat groeien. Zowel Fabregas als Nasri vind ik al iets minder.
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 september 2005

Iemand sopcast-stream?
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Zelfde kanaal als gisteren. ;B
HR
HR

Nicolas Lodeiro
International

Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005

1-0 v.Persie (penalty) 98e min.

Edit: 1-1 Kuyt (penalty) 101e min.

[Dit bericht is veranderd door Nicolas Lodeiro (op 17 april 2011 19:02:22).]
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

Eboue.... hoe dom kun je zijn!!! :\(
HR
HR

T.M.R.
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 4 november 2010

Afrikanen he, kunnen het niet laten.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Mooi beeld van de 2 trainers ;-)
Die Wenger heeft wel een punt, vind het een jankerd, maar hij scoorde in de 104de minuut!!!!
Blessure tijd was +8
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

mzo schreef:

Die Wenger heeft wel een punt, vind het een jankerd, maar hij scoorde in de 104de minuut!!!!
Blessure tijd was +8
HR
Hoe komt het dat er zo veel blessuretijd was???
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 april 2011 om 20:32:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

mzo
Legende

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Hoe komt het dat er zo veel blessuretijd was???
HR
Die amie Carragher ging out en werd lang behandeld op het veld
HR
HR

mzo schreef:

Blessure tijd was +8
HR
Wenger heeft helemaal geen punt. Er wordt 8 minuten blessuretijd toegekend en in die 8 minuten krijgt Arsenal een penalty. Het duurt lang voordat hij genomen wordt en ook voor het juichen wordt ruim de tijd genomen. Dan vind ik het niet zo gek dat de scheidsrechter 1 minuutje langer laat doorspelen. Precies in die ene minuut krijgt Liverpool een vrije trap. Het lijkt me duidelijk dat de scheidsrechter die nog laat nemen om af te fluiten zodra Arsenal de bal naar voren schiet. Arsenal doet dit echter niet en Eboue maakt een overtreding enkele seconden nadat de vrije trap genomen is. Het lijkt me ook duidelijk dat hij die penalty nog laat nemen. Dat dit al met al leidt tot 12 minuten blessuretijd is leuk en aardig, maar dat betekent dus niet dat de scheidsrechter te lang heeft door laten spelen.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

FcTosti schreef:

(...)

Wenger heeft helemaal geen punt. Er wordt 8 minuten blessuretijd toegekend en in die 8 minuten krijgt Arsenal een penalty. Het duurt lang voordat hij genomen wordt en ook voor het juichen wordt ruim de tijd genomen. Dan vind ik het niet zo gek dat de scheidsrechter 1 minuutje langer laat doorspelen. Precies in die ene minuut krijgt Liverpool een vrije trap. Het lijkt me duidelijk dat de scheidsrechter die nog laat nemen om af te fluiten zodra Arsenal de bal naar voren schiet. Arsenal doet dit echter niet en Eboue maakt een overtreding enkele seconden nadat de vrije trap genomen is. Het lijkt me ook duidelijk dat hij die penalty nog laat nemen. Dat dit al met al leidt tot 12 minuten blessuretijd is leuk en aardig, maar dat betekent dus niet dat de scheidsrechter te lang heeft door laten spelen.
HR
Een vrije trap hoeft een scheids helemaal niet te laten nemen, maar een penalty ten allen tijden.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Wenger is een enorm irritante zeikerd en zo'n beetje de minst sportieve coach die er is.
HRHR
HR

Diegooo
Icoon

Reg.: 29 december 2003

jasperdgg schreef:

Wenger is een enorm irritante zeikerd en zo'n beetje de minst sportieve coach die er is.
HR
Erger dan wie ook. Iedere - ie-de-re - voor hem ongunstige beslissing van de scheids met gevolgen wordt betwist. Zeg: de Gertjan Verbeek van het Premiership.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax schreef:

Een vrije trap hoeft een scheids helemaal niet te laten nemen, maar een penalty ten allen tijden.
HR
Dat probeerde ik ook niet te zeggen. Het lijkt mij alleszins redelijk dat de scheidsrecher die vrije trap nog liet nemen en dat Wenger dus niet moet zeuren.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Diegooo schreef:

(...)

Erger dan wie ook. Iedere - ie-de-re - voor hem ongunstige beslissing van de scheids met gevolgen wordt betwist. Zeg: de Gertjan Verbeek van het Premiership.
HR
Het is de opper-Calimero.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 april 2011 om 08:23:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Goeie scheids ook. Je moet bellen hebben om op dat moment een penalty toe te kennen aan de bezoekende ploeg. Dat er uiteindelijk bijna een kwartier over gespeeld wordt doet er niet toe, spel lag genoeg stil.

Eindelijk eens een scheidsrechter die kijkt hoeveel pauzes er zijn, ipv gewoon het aantal minuten te tellen en af te fluiten.
HR
HR

mzo
Legende

FcTosti schreef:

(...)

Dan vind ik het niet zo gek dat de scheidsrechter 1 minuutje langer laat doorspelen. HR
1 minuutje oke maar niet 6
HR
HR

MVB
Talent

Vak: 126
Reg.: 30 september 2008

Die pingel van l'arse sloeg ook nergens op, duikelaar ...

Mooiste reactie van Kenny Dalglish naar Winger : Piss off ...
HR
HR

mzo schreef:

(...)

HR
Het waren er geen 6, slechts 4. En waarom dat helemaal niet raar was heb ik eerder al aangegeven. Wat voor een scheidsrechter fluit er nou af bij een vrije trap op randje 16 en een penalty? Dat zijn de enige dingen die gebeurd zijn in die 4 minuten hoor.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 september 2005

mzo schreef:

(...)

HR
Ga maar eens kijken hoe lang het duurt voordat de penalty genomen is en de wedstrijd daarna weer is hervat. Die Eboue is gewoon dom, hou Lucas voor je en je wint. Enige wat hij kon doen was de bal terugspelen, en dan wordt er meestal afgefloten.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

mzo schreef:

(...)

HR
Calimero, er werd 8 minuten blessuretijd bijgeteld.

- 96e minuut, penalty Arsenal (uitloop van 1,5 minuut voordat penalty wordt genomen)
- 98e minuut, doelpunt Arsenal (uitloop van 1,5 minuut door juichen)

Resultaat, 3 minuten uitloop. In die 3 minuten kreeg Liverpool een vrije trap en een penalty.

Schandalig dat mensen dit de scheidsrechter dan kwalijk gaat nemen. De man heeft in deze zeer goede beslissingen genomen.

[Dit bericht is veranderd door wd (op 18 april 2011 11:32:46).]
HR
HR

mzo
Legende

wd schreef:

(...)

Calimero, er werd 8 minuten blessuretijd bijgeteld.

HR
Joh het zal mij aan mijn reet roesten ik heb niets met Arsenal of met Liverpool.
Ik vond het alleen erg vreemd
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

Arsenal rondt komst Barça-talenten af
Arsenal is er in geslaagd twee talenten weg te kapen uit de academie van FC Barcelona. Jon Toral en Hector Bellerin rondden donderdag hun transfer naar Engeland af.

De twee zestienjarige talenten werden in de loop van het afgelopen seizoen benaderd door Arsenal. Het kwam de Londense club op kritiek van Barcelona te staan, maar de transfers vonden gewoon doorgang. Toral en Bellerin tekenden allebei vijfjarige contracten.

Toral is een middenvelder die tevens een Brits paspoort heeft, aangezien zijn moeder afkomstig is uit Engeland. Bellerin is een aanvaller en hij stond ook in de belangstelling van Chelsea en Manchester United.

In het verleden haalde Arsenal Cesc Fabregas en Fran Merida al weg uit de opleiding van Barça.

--> bah :I
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Dan zijn ze bij VVV toch slimmer dan bij Barça, bij VVV hebben ze laatst een jongetje van anderhalf gecontracteerd. :B Maar ff serieus, blijkbaar is hier niets tegen te doen Arsenal is een club die veel met jeugdspelers werkt maar ze halen ze wel bij andere clubs weg. Het zou mooi zijn als hier eens iets door de Fifa/Uefa aan gedaan wordt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 32,7% dat ADO Den Haag wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!