Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 50 »
State Scarlet
Moderator
Uit: Panningen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 juli 2002
Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Zaandam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 september 2005
quote:Maar al lang daarvoor was Van Persie eigenlijk te geblesseerd om te spelen, dan was hij Messi nooit tegen gekomen
fluwelen linker schreef:
(...)
Maar al lang daarvoor had Van Persie er al af moeten zijn met direct rood voor de smerige overtreding op de enkel van Messi en dan was Abidal Van Persie niet meer tegengekomen om hem bij de keel te grijpen.
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005
quote:Dat klopt, maar ook Alves had daarvoor ook al een aantal gele kaarten moeten krijgen. Ik vind dat de scheids op de hand was van Barca. In totaliteit kunnen we wel sowieso zeggen dat de scheids bar en barslcht was. Er was in meerdere situaties geen peil op te trekken. We komen hier toch in dit geval niet uit dus ik laat het hierbij.
fluwelen linker schreef:
(...)
Maar al lang daarvoor had Van Persie er al af moeten zijn met direct rood voor de smerige overtreding op de enkel van Messi en dan was Abidal Van Persie niet meer tegengekomen om hem bij de keel te grijpen.
BostonBruins ![]()
Jeugdspeler
Reg.: 11 februari 2011
quote:Bij de keel grijpen is geel. Klap en schop op de enkel van Messi + weer de bal wegtrappen na fluitsignaal. Volkomen terecht rood.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Ja en Abidal (of was het Adriano, moeilijk uit elkaar te houden) had rood moeten krijgen toen die v. Persie bij de keel greep.
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
spelbos
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006
quote:Hoe dom kan je zijn dan, en dan nog gaan zeggen dat hij niets kon horen door het publiek, terwijl in andere situaties iedereen het fluitje wel hoort.
BostonBruins schreef:
(...)
Bij de keel grijpen is geel. Klap en schop op de enkel van Messi + weer de bal wegtrappen na fluitsignaal. Volkomen terecht rood.
Diegooo
Icoon
Reg.: 29 december 2003
quote:bron: arsenal.com
On whether Arsenal would have won the game with 11 men...
Yes. I felt Barcelona gave a lot in the first half where we were completely dominated, I agree with that. But in the second half, you felt there was more space and, I knew, like in the first game, we would come back into the game. I am convinced we would have won this game.
On not having a shot on target...
Once we were down to ten men it was very difficult. We had a very difficult first half. Barcelona played, a little bit, a poker game by giving absolutely everything in the first half. After that, it became difficult with ten men against eleven. I feel Barcelona are good enough to win in a normal way against anybody. You want to be given a chance to play a normal football match. Everybody has the same regret in our dressing room.
LeTiss
Legende
Reg.: 29 augustus 2005
quote:Welke klap? Dat was gewoon in het duel, zonder dat je er wraakgevoelens van Van Persie bijfantaseert, heb je geen verhaal. Die tackle op Messi, die was niet netjes, maar er waren wel meer tackles die je drie keer in de superslomo kan herhalen en dan heel erg lijken.
spelbos schreef:
(...)
Hoe dom kan je zijn dan, en dan nog gaan zeggen dat hij niets kon horen door het publiek, terwijl in andere situaties iedereen het fluitje wel hoort.
Hij had inderdaad al rood moeten krijgen voor die klap die hij gaf.
Vond wel dat de scheids op de hand van Barca floot.
tkriek
Internationale topspeler
Reg.: 27 augustus 2006
quote:Gast, jij bent niet helemaal 100 volgens mij. Het was geen slaande beweging? ij denkt dat van Persie per ongeluk met zijn hand in het gezicht komt van die speler? De overtreding op Messi was ook gewoon Smerig. Ben jij niet stiekem een Feyenoorder die geilt op van Persie ofzo?
LeTiss schreef:
(...)Welke klap? Dat was gewoon in het duel, zonder dat je er wraakgevoelens van Van Persie bijfantaseert, heb je geen verhaal. Die tackle op Messi, die was niet netjes, maar er waren wel meer tackles die je drie keer in de superslomo kan herhalen en dan heel erg lijken.
Het punt is dat je in de eerste helft al weet dat de scheids in tweede helft rood gaat geven. Het is niet een kwestie van een verkeerd beoordeelde situatie, het is de ene partij makkelijk geel geven en de ander niet, en dan bij het minste of geringste het tweede geel. Dan weet je dat er iemand fluit vanuit de ambitie om de finale te mogen fluiten.
Mijn club AFC Ajax
Moderator
quote:Ik vind wel degelijk dat Letiss een punt heeft. Want bij de keel grijpen is net zo goed rood, maar volgens anderen is dat geel. Ik vind toch echt dat er hier met 2 maten gemeten wordt. Net als dat de scheids dat deed. In zelfde soort situaties wel geel geven aan Arsenal en geen aan Barca. Voor niks geel geven aan Arsenal spelers en daarbuiten ook nog dooor laten spelen terwijl er een overtreding werd gemaakt. De scheids heeft er hoogst persoonlijk voor gezorgd dat de wedstrijd verkloot was en dat de kans veel groter werd dat Barca door zou komen.
tkriek schreef:
(...)
Gast, jij bent niet helemaal 100 volgens mij. Het was geen slaande beweging? ij denkt dat van Persie per ongeluk met zijn hand in het gezicht komt van die speler? De overtreding op Messi was ook gewoon Smerig. Ben jij niet stiekem een Feyenoorder die geilt op van Persie ofzo?
spelbos
Legende
Reg.: 1 juli 2006
quote:Nee hoor , dat heeft Arsenal aan zichzelf te wijten, eerst Fabregas, die dom gaat uitverdedigen bij de 1-0 en toen Robin die al met een kaart op zak na een fluitsignaal rustig doorgaat, als speler weet je dat je daar geel voor kunt krijgen, en zoveel lawaai werd er op dat moment niet gemaakt door de fans, want achter dat excuus verschuilt hij zich.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Ik vind wel degelijk dat Letiss een punt heeft. Want bij de keel grijpen is net zo goed rood, maar volgens anderen is dat geel. Ik vind toch echt dat er hier met 2 maten gemeten wordt. Net als dat de scheids dat deed. In zelfde soort situaties wel geel geven aan Arsenal en geen aan Barca. Voor niks geel geven aan Arsenal spelers en daarbuiten ook nog dooor laten spelen terwijl er een overtreding werd gemaakt. De scheids heeft er hoogst persoonlijk voor gezorgd dat de wedstrijd verkloot was en dat de kans veel groter werd dat Barca door zou komen.
LeTiss
Legende
Reg.: 29 augustus 2005
quote:Ik vond het wel geel hoor, maar tackles in de superslomo zien er al snel heel ernstig uit en ook de verdeling van herhalingen, slomo's en superslomo's was niet erg evenwichtig. Feit is dat hij daarvoor geen gele kaart kreeg, hij in duel was met een ander toen hij die speler lichtjes in zijn gezicht leek te raken in een op zich natuurlijke beweging, en dat de kaart voor het schieten na buitenspel nergens op sloeg en heel erg gezocht was.
tkriek schreef:
(...)
Gast, jij bent niet helemaal 100 volgens mij. Het was geen slaande beweging? ij denkt dat van Persie per ongeluk met zijn hand in het gezicht komt van die speler? De overtreding op Messi was ook gewoon Smerig. Ben jij niet stiekem een Feyenoorder die geilt op van Persie ofzo?
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
quote:Ik weet 100% zeker dat het een bewuste actie was. Vlak daarvoor had Robin zich al op lopen naaien over een overtreding. Dit was pure frustratie, en rood was op zijn plaats geweest. Gelukkig werd die kwal alsnog van het veld gestuurd. Zo jammer dat die jongen zich af en toe laat gaan. Hij kan namelijk soms zo goed voetballen...
tkriek schreef:
(...)
Madridista
Idool
Reg.: 17 januari 2008
quote:Bij de keel grijpen geel?? Natuurlijk niet, het gaat toch niet in een duel of zo? Bij de keel grijpen is agressie en daar staat maar één straf op, rood!
BostonBruins schreef:
(...)
Bij de keel grijpen is geel. Klap en schop op de enkel van Messi + weer de bal wegtrappen na fluitsignaal. Volkomen terecht rood.
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
quote:
BostonBruins schreef:
Die mafkees had al rood moeten krijgen voor die tik in het gezicht bij die Barca speler.
quote:Het is nu wel duidelijk dat je niet helemaal spoort.
BostonBruins schreef:
(...)
Madridista
Idool
Reg.: 17 januari 2008
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
Mijn club AFC Ajax
Moderator
quote:Over het algemeen hoor ik de fluitsignalen heel duidelijk op TV, maar nu heb ik echt geen fluitsignaal gehoord.
spelbos schreef:
(...)
Nee hoor , dat heeft Arsenal aan zichzelf te wijten, eerst Fabregas, die dom gaat uitverdedigen bij de 1-0 en toen Robin die al met een kaart op zak na een fluitsignaal rustig doorgaat, als speler weet je dat je daar geel voor kunt krijgen, en zoveel lawaai werd er op dat moment niet gemaakt door de fans, want achter dat excuus verschuilt hij zich.
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
AFC_Orange
Icoon
Droomaankoop: Dusan Tadic
Reg.: 20 april 2006
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002
quote:Dit weekend is er de FA Cup wedstrijd man utd. - Arsenal
Y0rn. schreef:
(...)
Het is nu wel duidelijk dat je niet helemaal spoort.
Hopen op puntverlies van Man. Utd dit weekend en dan eroverheen gaan.
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
quote:Ah.. tuurlijk. Die dan ook maar winnen.
Ja-Rudy1983 schreef:
(...)
Dit weekend is er de FA Cup wedstrijd man utd. - Arsenal
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Verschil met United is 3 punten, en een wedstrijd tegoed.United moet nog naar arsenal en United is zeer zwak buitenhuis.Dus het kampioenschap is nog zeer realistisch.
Hendrix schreef:
Lijkt wéér een seizoen te worden waarin Arsenal naast alle prijzen grijpt. Misschien wordt het tijd dat Wenger eens vertrekt.
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 95,7% dat Roda JC wint van De Graafschap. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.