Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 50 »
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Niet best gekeept, maar het doelpunt blijft dan wel fantastisch. Ja, ik heb een enorme zwak voor Van Persie. Wellicht dat ik dan ook wat te positef ben over zijn prestatie van vanavond.
Jopiler schreef:
(...)
Weergaloos doelpunt? Waardeloos gekeept. In zo'n situatie moet een keeper altijd de korte hoek afschermen, hij kon er op geen enkele andere manier in. Verder speelde van Persie niet zo geweldig, eerder ongelukkig.
Laten we het over het NL elftal maar niet hebben, met van Persie in vorm waren we wereldkampioen gewonnen. Geweldige voetballer, dat staat buiten kijf.
Diego78
Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 2 december 2008
quote:Ik vond hem zwak vanavond. Mooie goal natuurlijk, maar dat was ook een grote keepersfout. Zijn handelingssnelheid aan de bal is toch wel een niveautje lager als die van Messi, Xaxi, Villa etc.
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
(...)
Niet best gekeept, maar het doelpunt blijft dan wel fantastisch. Ja, ik heb een enorme zwak voor Van Persie. Wellicht dat ik dan ook wat te positef ben over zijn prestatie van vanavond.
Jol was de missing link
Vedette
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2009
quote:Villa valt wel mee. Xavi en Messi zijn bijzonder, maar van Persie kan weer andere dingen. Wat Messi vanavond met zijn rechter liet zien was bijv. ook welhaast genant. Dat doet Robin waarschijnlijk beter.
Diego78 schreef:
(...)
Ik vond hem zwak vanavond. Mooie goal natuurlijk, maar dat was ook een grote keepersfout. Zijn handelingssnelheid aan de bal is toch wel een niveautje lager als die van Messi, Xaxi, Villa etc.
Roodjood
International
Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
quote:Hij heeft een iets betere dribbel zelfs , Xavi voetbalt meer vanuit stilstand. Wilshire heeft veel meer diepgang , en een grotere motor.
Diego78 schreef:
(...)
Dat nog niet, maar heeft zeker de potentie. Zo zie je maar, de kleine mannetjes zijn in the end gewoon superieur aan de grote rauwdauwers. Of toch niet marx?
LeTiss
Legende
Reg.: 29 augustus 2005
quote:Zwak was hij natuurlijk niet. Hij miste het echte gevoel en de scherpte voor de goal, maar als aanspeelpunt, kaatser en in de snelle combinatie was hij sterk, en dat is ook belangrijk voor zo'n elftal. En het is gewoon een klassegoal natuurlijk, er zijn heel weinig voetballers die een bal zo hard en precies uit zo'n hoek kunnen schieten, terwijl de keeper tot het laatste moment een voorzet kan verwachten. Natuurlijk moet de keeper de korte hoek afschermen, maar ja, dan komt de voorzet en die heeft hij dan niet, de klasse zit hem in het hebben van twee opties uit zo'n hoek. Als Messi zo'n goal maakt dan heeft de schoonmaker van de studio een vervelende avond door wat er dan allemaal vrijkomt bij Jans, Koeman en de NOS.
Diego78 schreef:
(...)
Ik vond hem zwak vanavond. Mooie goal natuurlijk, maar dat was ook een grote keepersfout. Zijn handelingssnelheid aan de bal is toch wel een niveautje lager als die van Messi, Xaxi, Villa etc.
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:BRILJANT!
LeTiss schreef:
(...)
Als Messi zo'n goal maakt dan heeft de schoonmaker van de studio een vervelende avond door wat er dan allemaal vrijkomt bij Jans, Koeman en de NOS.
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
quote:En het is nog 100% waar. Dat gegeil op Barcelona is om ziek van te worden.
Madridista schreef:
(...)
BRILJANT!
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Je bent voetbalgek en dan heb je het genoegen om dit Barca te zien.Zou niet weten waarom je daar niet op zou geilen.
Y0rn. schreef:
(...)
En het is nog 100% waar. Dat gegeil op Barcelona is om ziek van te worden.
Roodjood
International
Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Y0rn.
International
quote:Omdat ik het Arsenal meer gun.
Bazza schreef:
(...)
Je bent voetbalgek en dan heb je het genoegen om dit Barca te zien.Zou niet weten waarom je daar niet op zou geilen.
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Dat is een ander verhaal
Y0rn. schreef:
(...)
Omdat ik het Arsenal meer gun.
Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 12 september 2005
Y0rn.
International
rstokx
Bankzitter
Reg.: 23 maart 2009
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 12 september 2005
Y0rn.
International
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Iker
Legende
Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002
quote:De sleutels van zijn vakantiehuisje aan het strand zijn net overhandigd aan zijn vrouw. Wat een debiele beslissing. Ongelooflijk. Hopen op het wonder van Wenger.
Siempre Real schreef:
Wat een naaist(r)eek!!!!!!!!!! Is die scheids toevallig een catalaan?
Y0rn.
International
Rafael 10
Talent
Reg.: 25 oktober 2010
Ajaxiante
Vedette
Uit: Oosterland
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 juni 2002
BostonBruins ![]()
Jeugdspeler
Reg.: 11 februari 2011
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Ja en Abidal (of was het Adriano, moeilijk uit elkaar te houden) had rood moeten krijgen toen die v. Persie bij de keel greep.
BostonBruins schreef:
Die mafkees had al rood moeten krijgen voor die tik in het gezicht bij die Barca speler.
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
quote:Maar al lang daarvoor had Van Persie er al af moeten zijn met direct rood voor de smerige overtreding op de enkel van Messi en dan was Abidal Van Persie niet meer tegengekomen om hem bij de keel te grijpen.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Ja en Abidal (of was het Adriano, moeilijk uit elkaar te houden) had rood moeten krijgen toen die v. Persie bij de keel greep.
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 65,0% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.