Ajax Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 01:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 58 »

HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

quote:HR
Jopiler schreef:

(...)
Weergaloos doelpunt? Waardeloos gekeept. In zo'n situatie moet een keeper altijd de korte hoek afschermen, hij kon er op geen enkele andere manier in. Verder speelde van Persie niet zo geweldig, eerder ongelukkig.
Laten we het over het NL elftal maar niet hebben, met van Persie in vorm waren we wereldkampioen gewonnen. Geweldige voetballer, dat staat buiten kijf.
HR
Niet best gekeept, maar het doelpunt blijft dan wel fantastisch. Ja, ik heb een enorme zwak voor Van Persie. Wellicht dat ik dan ook wat te positef ben over zijn prestatie van vanavond.
HR
HR

Diego78
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 2 december 2008

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Niet best gekeept, maar het doelpunt blijft dan wel fantastisch. Ja, ik heb een enorme zwak voor Van Persie. Wellicht dat ik dan ook wat te positef ben over zijn prestatie van vanavond.
HR
Ik vond hem zwak vanavond. Mooie goal natuurlijk, maar dat was ook een grote keepersfout. Zijn handelingssnelheid aan de bal is toch wel een niveautje lager als die van Messi, Xaxi, Villa etc.
HR
HR

Jol was de missing link
Idool

Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2009

Diego78 schreef:

(...)

Ik vond hem zwak vanavond. Mooie goal natuurlijk, maar dat was ook een grote keepersfout. Zijn handelingssnelheid aan de bal is toch wel een niveautje lager als die van Messi, Xaxi, Villa etc.
HR
Villa valt wel mee. Xavi en Messi zijn bijzonder, maar van Persie kan weer andere dingen. Wat Messi vanavond met zijn rechter liet zien was bijv. ook welhaast genant. Dat doet Robin waarschijnlijk beter.

Ik vond Robin inderdaad overigens niet goed vanavond.

Wel mooi dat Arsenal gokte en won. Sowieso was de 2-1 een weergaloze goal. Zo vind ik voetbal eigenlijk zelf het mooiste. Geniaal counteren, heerlijk.
HR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo

Diego78 schreef:

(...)

Dat nog niet, maar heeft zeker de potentie. Zo zie je maar, de kleine mannetjes zijn in the end gewoon superieur aan de grote rauwdauwers. Of toch niet marx? :D
HR
Hij heeft een iets betere dribbel zelfs , Xavi voetbalt meer vanuit stilstand. Wilshire heeft veel meer diepgang , en een grotere motor.
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Diego78 schreef:

(...)

HR
Zwak was hij natuurlijk niet. Hij miste het echte gevoel en de scherpte voor de goal, maar als aanspeelpunt, kaatser en in de snelle combinatie was hij sterk, en dat is ook belangrijk voor zo'n elftal. En het is gewoon een klassegoal natuurlijk, er zijn heel weinig voetballers die een bal zo hard en precies uit zo'n hoek kunnen schieten, terwijl de keeper tot het laatste moment een voorzet kan verwachten. Natuurlijk moet de keeper de korte hoek afschermen, maar ja, dan komt de voorzet en die heeft hij dan niet, de klasse zit hem in het hebben van twee opties uit zo'n hoek. Als Messi zo'n goal maakt dan heeft de schoonmaker van de studio een vervelende avond door wat er dan allemaal vrijkomt bij Jans, Koeman en de NOS.

Ik wordt een beetje misselijk van dat gedweep met Barcelona. Fantastisch natuurlijk, dat positiespel en dat maar vasthouden van de bal, maar het is een manier om tot kansen te komen en ze niet weg te geven, geen doel op zich. Dat ging niet zo goed, ik denk dat Arsenal ongeveer evenveel of nog meer goede kansen heeft gehad. Dat je tactiek eruit komt is geen blijk van een klasseverschil, sterker nog, als je maar 60% balbezit hebt dan komt je tactiek er maar matigjes uit. Zoveel heeft Barca niet uitgespeeld en de goal moest komen van een buitenspelvalfout omdat Clichy zo bang was voor Messi dat hij te ver achteruit liep.

En dan weet de NOS het ook nog zo te draaien dat deze CL-week betekent dat er een strijd om de spitspositie van het NL11 zou zijn, terwijl Van Persie heel nuttig en beslissend is in de absolute topwedstrijd van deze ronde, en zijn zgn concurrent in negatieve zin beslissend is en op de schopstoel zit bij een marginaal clubje uit een mindere competitie.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

LeTiss schreef:

(...)
Als Messi zo'n goal maakt dan heeft de schoonmaker van de studio een vervelende avond door wat er dan allemaal vrijkomt bij Jans, Koeman en de NOS.

HR
BRILJANT!
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Madridista schreef:

(...)

BRILJANT!
HR
En het is nog 100% waar. Dat gegeil op Barcelona is om ziek van te worden.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Y0rn. schreef:

(...)

En het is nog 100% waar. Dat gegeil op Barcelona is om ziek van te worden.
HR
Je bent voetbalgek en dan heb je het genoegen om dit Barca te zien.Zou niet weten waarom je daar niet op zou geilen.
HR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo

Teveel tikken om het tikken en de essentie van het spel vergeten. Zelfde verhaal als met SPanje afgelopen WK. Volgens mij maximaal met 2 goal per wedstrijd. UIt 70 % Balzeit is gewoon te weinig. Ik heb staan juigen voor Arsenal , die ook prachtig voetbal spelen en ook vooral efficienter zijn.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Bazza schreef:

(...)

Je bent voetbalgek en dan heb je het genoegen om dit Barca te zien.Zou niet weten waarom je daar niet op zou geilen.
HR
Omdat ik het Arsenal meer gun.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Y0rn. schreef:

(...)

Omdat ik het Arsenal meer gun.
HR
Dat is een ander verhaal
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

Youri is echt dom. Hoe kun je nou aanvallend spelen als je teruggedrongen wordt??? :denk
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Youri is nooit de slimste geweest.
HRHR
HR

rstokx
Regelmatige invaller

Reg.: 23 maart 2009

yes 1-1! :B. Hoe die erin ging maakt me niet uit :)

Edit: dit wordt billenknijpen zonder robin.

[Dit bericht is veranderd door rstokx (op 8 maart 2011 22:07:11).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Wat een naaist(r)eek!!!!!!!!!! Is die scheids toevallig een catalaan? :\(
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

Maakt mij niet echt uit wie er door gaat. Vind het allebei heerlijke ploegen! Maar wat een rotstreek van die scheids! :denk
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Ja, Barcelona moet ten koste van alles door. Als ze nu niet gauw een doelpunt maken, kan er ook nog wel eens een penalty bij gaan komen.

Ontiegelijke eikel die scheids.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 maart 2011 om 22:10:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Siempre Real schreef:

Wat een naaist(r)eek!!!!!!!!!! Is die scheids toevallig een catalaan? :\(
HR
De sleutels van zijn vakantiehuisje aan het strand zijn net overhandigd aan zijn vrouw. Wat een debiele beslissing. Ongelooflijk. Hopen op het wonder van Wenger.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Jammer jongens. Hopelijk zijn de Engelse scheidsrechter in de FA Cup en in de competitie ons meer gegund.

Dan maar vol voor de titel gaan.
HR
HR

Rafael 10
Veelbelovend talent

Reg.: 25 oktober 2010

Die tweede gele kaart sloeg natuurlijk nergens op, hij schiet gelijk na zijn aanname (en op moment van aanname klinkt het fluitsignaal). Sowieso voel je een wedstrijd totaal niet aan als je op zo'n moment voor zoiets een tweede gele gaat geven, dan hadden een paar van Barca er ook wel een paar verdiend.

Hoewel die eerste gele natuurlijk heel dom is, het blijft een misselijk ventje.
HR
HR

Ajaxiante
Vedette

Uit: Zierikzee
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 maart 2011 om 22:47:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Probleem is dat robin dit soort rotzooi altijd doet als hij buitenspel heeft gestaan, kijkers van engels voetbal kunnen dit denk ik ook wel beamen, die scheidsrechter kende zijn reputatie gewoon.

Terechte rode kaart, alleen wel kinderachtig.
HR
HR

BostonBruins Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Reg.: 11 februari 2011

Die mafkees had al rood moeten krijgen voor die tik in het gezicht bij die Barca speler.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

BostonBruins schreef:

Die mafkees had al rood moeten krijgen voor die tik in het gezicht bij die Barca speler.
HR
Ja en Abidal (of was het Adriano, moeilijk uit elkaar te houden) had rood moeten krijgen toen die v. Persie bij de keel greep.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Ja en Abidal (of was het Adriano, moeilijk uit elkaar te houden) had rood moeten krijgen toen die v. Persie bij de keel greep.
HR
Maar al lang daarvoor had Van Persie er al af moeten zijn met direct rood voor de smerige overtreding op de enkel van Messi en dan was Abidal Van Persie niet meer tegengekomen om hem bij de keel te grijpen. ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,4% dat Estoril Praia wint van Panathinaikos. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PEC Zwolle.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!