Ajax Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 03:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 56 »

HR

Cacciatore
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 23 augustus 2009

Diaby is gewoon een mongool dat hij zo emotioneel reageert, een beetje prof laat zich vallen, stelt zich aan en naait de tegenstander een rode kaart aan.
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

quote:HR
Cacciatore schreef:

Diaby is gewoon een mongool dat hij zo emotioneel reageert, een beetje prof laat zich vallen, stelt zich aan en naait de tegenstander een rode kaart aan.
HR
Dat is toch juist niet de bedoeling?
HR
HR

Bazza
Icoon

Bazza schreef:

Alex Chamberlain dus, past goed bij arsenal
HR
Sterke invalbeurt bij jong Engeland gisteren
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

Van Persie lekr bezig weer
HR
HR

T-Bag
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Kunnen wel zeggen dat v Persie weer helemaal terug is. Scoort aan de lopende band de laatste weken :)
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

10 goals uit 15 duels, waarin hij vaak gewisseld werd, dus zijn marge is nog beter dan het lijkt. Ook ondanks de blessures en dus tekort aan ritme. Ook wanneer hij zelf niet scoort (zoals tegen Chelsea eind december) Dan laat hij anderen wel scoren... (3-1 gewonnen). Met hem erin scoor je gewoon. Hij is zowel een teamspeler/spelmaker als een sublieme afmaker.

Ik heb het even opgezocht en hij scoort vaker dan ooit in zijn carriére. Zijn meeste aantal competitiegoals in 1 seizoen waren 11 uit 22 wedstrijden en 11 uit 28 wedstrijden. Nu zit hij al op 10 met maar 15 wedstrijden gespeeld te hebben. Dit is zijn tijd. Zijn score kan nog ver oplopen.

De laatste 4 wedstrijden waarin hij gescoord heeft, heeft die in 3 van die wedstrijden 2x gescoord en in die andere wedstrijd 3x. ;)

[Dit bericht is veranderd door AFC_Orange (op 13 februari 2011 02:51:49).]
HR
HR

Bazza
Icoon

AFC_Orange schreef:

10 goals uit 15 duels, waarin hij vaak gewisseld werd, dus zijn marge is nog beter dan het lijkt. Ook ondanks de blessures en dus tekort aan ritme. Ook wanneer hij zelf niet scoort (zoals tegen Chelsea eind december) Dan laat hij anderen wel scoren... (3-1 gewonnen). Met hem erin scoor je gewoon. Hij is zowel een teamspeler/spelmaker als een sublieme afmaker.

Ik heb het even opgezocht en hij scoort vaker dan ooit in zijn carriére. Zijn meeste aantal competitiegoals in 1 seizoen waren 11 uit 22 wedstrijden en 11 uit 28 wedstrijden. Nu zit hij al op 10 met maar 15 wedstrijden gespeeld te hebben. Dit is zijn tijd. Zijn score kan nog ver oplopen.

De laatste 4 wedstrijden waarin hij gescoord heeft, heeft die in 3 van die wedstrijden 2x gescoord en in die andere wedstrijd 3x. ;)
HR
Ik zie RVP arsenal wel kampioen maken.
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Het is al vrij lang zo dat Van Persie goed afmaakt, bij elke standaard, maar zeker voor een complete voetballer. Alleen doet hij heel veel andere dingen, waardoor medespelers ook moeten zorgen dat ze in scoringspositie komen.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Wilshere beste man aan de kant van Arsenal. Hulde voor deze jonge jongen. :)
HR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 14 augustus 2009

Wat een meester is die wilshire toch zeg. Echt een geweldenaar. Zelfde niveau als Xavi maar dan 10 jaar jonger , echt niet te geloven. Deze jongen gaat de nieuwe standaard zetten denk ik.

[Dit bericht is veranderd door Roodjood (op 16 februari 2011 21:53:03).]
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Prachtig doelpunt. Koning.
HR
HR

Nicolas Lodeiro
International

Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005

2-1! Arsenal gaat erop en erover! Knap zeg..
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Arsenal domineert de tweede helft.

Goed doelpunt Arshavin! :D
HRHR
HR

Nicolas Lodeiro
International

Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005

Overigens, wat een goede centrale verdediger en keeper hebben ze bij Arsenal (de 2 Oost-Europeanen bedoel ik dan) Ik had ze eerder nog niet zien voetballen, maar ze deden het uitstekend.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Geweldig, ben ook blij dat ik sinds de uitschakeling van Ajax voor Arsenal in ben van de CL ploegen. Ik gun het vPersie zo erg. En de Wenger ook een beetje.

Vind wel dat ze na de 2-1 veel ruimte kregen en daar iets te weinig mee deden. Ik begrijp wel dat ze ook gecontroleerd moesten staan om niet weer een Barca goal te krijgen, maar het was toch een paar keer 2vs2 of 3vs3 in de counter. En daar zou Arsenal op de individuele kwaliteiten iets meer uit moeten halen.
HR
HR

kloot
Vedette

Uit: Diemen
Reg.: 13 maart 2008

Complimenten aan Wenger met z'n aanvallende wissels, gedurfd en het heeft 'm de winst gebracht.

Chapeau.
HR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 14 augustus 2009

Die keeper maakt idd al sinds hij speelt een erg goeie indruk , en die Koscielny ook. Prima technisch onderlegde verdediger met een goeie timing en prima inzicht. Zit er vaak tussen met onderscheppingen door in te stappen ipv achteruit te lopen.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 februari 2011 om 22:41:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vermaelen zal serieus mogen knokken om terug in de ploeg te komen.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Bjorn121 schreef:

Vermaelen zal serieus mogen knokken om terug in de ploeg te komen.
HR
Vermaelen is wel beter dan Djourou. Die viel niet door de mand vandaag, maar kan er eigenlijk geen hout van.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Van Persie... hoe moeilijk wil je de hoek hebben
HR
HR

Paixao
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

Een Maiconnetje he :B

Geweldige wedstrijd, geweldige goals ook van Arsenal.
HR
HR

Diego78
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 2 december 2008

Roodjood schreef:

Wat een meester is die wilshire toch zeg. Echt een geweldenaar. Zelfde niveau als Xavi maar dan 10 jaar jonger , echt niet te geloven. Deze jongen gaat de nieuwe standaard zetten denk ik.
HR
Dat nog niet, maar heeft zeker de potentie. Zo zie je maar, de kleine mannetjes zijn in the end gewoon superieur aan de grote rauwdauwers. Of toch niet marx? :D
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Ik heb genoten van Arsenal. Natuurlijk ook van Barcelona, maar Arsenal creeërde kansen, durfde te voetballen tegen Barcelona. Arsenal ging dus gewoon van eigen kracht uit, precies wat Wenger had gezegd.
Op 8 maart zal het een bijzondere wedstijd gaan worden. Speelt Arsenal als vanavond, dan geef ik ze net zoveel kans als Barcelona. Gaan ze spelen zoals Inter vorig jaar, dan is het voor Barcelona 'een makkie'.
Werkelijk waar een weergaloos doelpunt van Van Persie. Van Persie is een sierraad in de voetbalsport. Zijn aannames, zijn gogme, oog voor medespelers.
Er moet geen enkele twijfel bestaan dat hij de spits van het Nederlands elftal moet zijn, maar ik dwaal wat af.
De 2-1 was weliswaar een counter van Arsenal, maar wel ongezien mooi afgemaakt.
Was een pass naar Nasri die wel heel kalm bleef en Arshavin maakte het geweldig af.
HR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Werkelijk waar een weergaloos doelpunt van Van Persie. Van Persie is een sierraad in de voetbalsport. Zijn aannames, zijn gogme, oog voor medespelers.
Er moet geen enkele twijfel bestaan dat hij de spits van het Nederlands elftal moet zijn, maar ik dwaal wat af.HR
Weergaloos doelpunt? Waardeloos gekeept. In zo'n situatie moet een keeper altijd de korte hoek afschermen, hij kon er op geen enkele andere manier in. Verder speelde van Persie niet zo geweldig, eerder ongelukkig.
Laten we het over het NL elftal maar niet hebben, met van Persie in vorm waren we wereldkampioen gewonnen. Geweldige voetballer, dat staat buiten kijf.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 1,0% dat Heracles Almelo wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!