Ajax Netwerk
woensdag 26 november 2014 - 08:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 58 »

HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 oktober 2009

quote:HR
Madridista schreef:

(...)

Tja, Arsène Wenger is een typische "net-niet coach" Hij laat zijn team vaak mooi spelen maar prijzen pakt hij niet zo vaak.
HR
Onzin. Die man heeft meer dan genoeg gewonnen. Daarnaast ben ik een groot fan van zijn visie. Hij heeft veel vertrouwen in zijn eigen team, koopt nauwelijks te dure spelers aan, geeft talent veel de kans. Zo hoort een Ajax trainer naar mijn mening ook te zijn.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Y0rn. schreef:

(...)

Onzin. Die man heeft meer dan genoeg gewonnen.
HR
Meer dan genoeg zelfs
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Newcastle-Arsenal 0-3 binnen 10 minuten. Dat gaat snel.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Drie Kruizen schreef:

Newcastle-Arsenal 0-3 binnen 10 minuten. Dat gaat snel.
HR
0-4 inmiddels met 2x v Persie die echt los is lijkt het de laatste tijd :)
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

T-Bag schreef:

(...)

HR
4-4. :I
HR
HR

Stefan Pettersson
International

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

T-Bag schreef:

(...)

HR
4-4 ondertussen na een prachtige gelijkmaker van Tiote. Bizar!!
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Arsenal verneukt mn toto dus

Come on Newcastle 5-4 en maak mn dag dan goed.

Je zal als Newcastle fan weggaan bij 0-4 omdat je het niet aan kan zien.

[Dit bericht is veranderd door Flippie de tuinkabouter (op 5 februari 2011 17:54:45).]
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Dit kan wel eens héél lelijk puntverlies zijn. Ongelofelijk zeg. 0-4 voor en het dan niet weten vast te houden. In de kleedkamer van Arsenal zal Wenger een hartig woordje gaan spreken lijkt me.
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Stefan Pettersson schreef:

(...)

4-4 ondertussen na een prachtige gelijkmaker van Tiote. Bizar!!
HR
En dat allemaal dankzij en debiele scheids. Rod kaart was belachelijk en de twede penalty was helemaal en lachertje.
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Typisch Arsenal van de laatste jaren. Deze ploeg slaagt er ieder jaar weer in wedstrijden waarin ze de tegenstander eerst volledig van de mat spelen niet te winnen. Mentaal is deze ploeg eenvoudig te zwak om een prijs te winnen. Dat vind ik echt jammer want voetballend zijn ze al jaren de leukste ploeg om te zien in Engeland.
HR
HR

Stefan Pettersson
International

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

Iker schreef:

(...)

En dat allemaal dankzij en debiele scheids. Rod kaart was belachelijk en de twede penalty was helemaal en lachertje.
HR
Ja, dat klopt inderdaad. Wat was die gozer aan het doen? Vond ook de vrije trap die gegeven werd voor de 4-4 (na duwtje van Rosicky) wel ongelofelijk makkelijk gegeven. Zo had hij wel 10 beslissingen in de 2e helft die de kant van Newcastle opvielen.
HR
HR

cameleon
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 juli 2008

Beslissingen van de arbitrage waren discutabel inderdaad.
Desalniettemin vond ik het gelijkspel wel verdient.
Arsenal werd compleet weggespeeld in de tweede helft
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

4-4?!! WTF?!

Ook met 10 man mag je een 0-4 voorsprong nooit meer weggeven..pff :denk
HRHR
HR

Bazza
Icoon

Iker schreef:

(...)

HR
En een zuivere goal van Newcastle afgekeurd
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Het probleem is wat structureler. In de PL is het vrij schoppen op alles wat beweegt en van Arsenal is. Die tackle op Diaby was de zoveelste careerending tackle. Geen wonder dat ze elk jaar wel een dubbele beenbreuk en tig andere zware blessures hebben, en dat scheelt ook nogal als je prijzen wilt winnen. Die Dawson mag blijven staan ipv dat hij rood krijgt en een schorsing van 10 wedstrijden, en Diaby krijgt rood vanwege een duwtje.

Bij de volgende dubbele beenbreuk, waarschijnlijk dit seizoen nog, moeten ze de FA maar eens gaan suen, want het is structureel.
HR
HR

Bazza
Icoon

LeTiss schreef:

Het probleem is wat structureler. In de PL is het vrij schoppen op alles wat beweegt en van Arsenal is. Die tackle op Diaby was de zoveelste careerending tackle. Geen wonder dat ze elk jaar wel een dubbele beenbreuk en tig andere zware blessures hebben, en dat scheelt ook nogal als je prijzen wilt winnen. Die Dawson mag blijven staan ipv dat hij rood krijgt en een schorsing van 10 wedstrijden, en Diaby krijgt rood vanwege een duwtje.

Bij de volgende dubbele beenbreuk, waarschijnlijk dit seizoen nog, moeten ze de FA maar eens gaan suen, want het is structureel.
HR
Scheidsrechters zijn sowieso anti-arsenal.Arsenal staat slecht in de fair play ranking omdat de scheidsrechters altijd maar kaarten geven aan arsenal.De scheidsrechters beslissen het kampioenschap in Engeland.
HR
HR

Cacciatore
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 augustus 2009

Bazza schreef:

(...)

Scheidsrechters zijn sowieso anti-arsenal.Arsenal staat slecht in de fair play ranking omdat de scheidsrechters altijd maar kaarten geven aan arsenal.De scheidsrechters beslissen het kampioenschap in Engeland.
HR
Ach komop zeg, jij weet toch ook dat er extra time bestaat en fergie time? In Engeland doen ze net zo goed maar wat als in Nederland en Arsenal wordt idd vaak bestraft doordat ze als enige club in de PL trachten voetbal te spelen en de rest schoppend en rennend over het veld rennen.
HR
HR

Bazza
Icoon

Cacciatore schreef:

(...)

Ach komop zeg, jij weet toch ook dat er extra time bestaat en fergie time? In Engeland doen ze net zo goed maar wat als in Nederland en Arsenal wordt idd vaak bestraft doordat ze als enige club in de PL trachten voetbal te spelen en de rest schoppend en rennend over het veld rennen.
HR
Ben ik 100% met je eens.Arsenal wordt altijd benadeeld en United heeft altijd de scheids mee(dat werd net wel weer duidelijk).
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Bazza schreef:

(...)

Ben ik 100% met je eens.Arsenal wordt altijd benadeeld en United heeft altijd de scheids mee(dat werd net wel weer duidelijk).
HR
Dat klopt in grote lijnen wel, en iedereen vind het prima want Man U is Britse stoere mannenvoetbal en Arsenal zijn een stelletje pussy frogs die beginnen te miepen als er hard maar fair wordt getackled door met twee benen gestrekt door de lucht in te komen vliegen. De scheidsrechters doen alleen maar mee, je mag het voetbal uit Arsenal schoppen, anders is het niet eerlijk want ze kunnen veel beter voetballen dan die Engelse houthakkers. En als een beslissing in het nadeel van Man U uitvalt, dan krijg je Ferguson over je heen.
HR
HR

Bazza
Icoon

LeTiss schreef:

(...)
Dat klopt in grote lijnen wel, en iedereen vind het prima want Man U is Britse stoere mannenvoetbal en Arsenal zijn een stelletje pussy frogs die beginnen te miepen als er hard maar fair wordt getackled door met twee benen gestrekt door de lucht in te komen vliegen. De scheidsrechters doen alleen maar mee, je mag het voetbal uit Arsenal schoppen, anders is het niet eerlijk want ze kunnen veel beter voetballen dan die Engelse houthakkers. En als een beslissing in het nadeel van Man U uitvalt, dan krijg je Ferguson over je heen.
HR
Ook met dit stukje ben ik het 100% eens.Gelukkig kan arsenal zich straks even onttrekken aan de hetze van de Engelse bond.Dan spelen ze in de CL tegen Barcelona en kunnen ze laten zien hoe goed ze voetballen zijn zonder dat de Engelse bond ze dwarsboomt.
HR
HR

ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Reg.: 20 juni 2002

Bazza schreef: .Dan spelen ze in de CL tegen Barcelona en kunnen ze laten zien hoe goed ze voetballen zijn zonder dat de Engelse bond ze dwarsboomt.
HR
Net als vorig jaar toen ze van de mat geveegd werden door Barca?

Arsenal speelt verzorgd voetbal, maar het blijft een onvolwassen ploeg. Wenger is een meester in het werken met talenten, maar misschien moeten ze toch eens de portemonnee trekken en wat routine in de ploeg halen. Ze verliezen nog te veel 'zekere' punten.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

ernie09 schreef:

(...)Net als vorig jaar toen ze van de mat geveegd werden door Barca?

Arsenal speelt verzorgd voetbal, maar het blijft een onvolwassen ploeg. Wenger is een meester in het werken met talenten, maar misschien moeten ze toch eens de portemonnee trekken en wat routine in de ploeg halen. Ze verliezen nog te veel 'zekere' punten.
HR
Het heeft niet alleen met onvalwassenheid te maken, ze zijn gewoonweg niet goed genoeg om een wedstrijd die ze ruim voor staan simpel uit te spelen. Dat hefet heel veel met kwaliteit te maken, dat mist Arsenal al een heel aantal jaar. Op zo'n moment moet je het balletje het werk laten doen en rustig gana spelen dna vallen of de kansen vanzelf of de tegenstander krijgt geen kans of nagenoge geen kans meer. Ze blijven te veel op zoek naar het volgende doelpunt, dat wordt ze niet duidelijk gemaakt dat dit niet noodzakelijk is. Het is wel mooi, maar het is gewoon dom.
HR
HR

ernie09
Vedette

Mijn club AFC Ajax schreef:
Het is wel mooi, maar het is gewoon dom.
HR
Dom, onvolwassen, we bedoelen hetzelfde denk ik :)
HR
HR

ernie09
Vedette

Zie nu de samenvatting, maar Arsenal wordt wel genaaid hoor. Als Diaby rood krijgt (terecht), dan moet Nolan zeker ook rood krijgen toen ie de keeper vastgreep. Ook waren beide penalties volgens mij geen overtreding. Arsenal mocht niets, echt alles kregen ze tegen. Ik ben geen Arsenal fan, maar dit was echt opvallend.
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Reg.: 8 mei 2007

ernie09 schreef:

Zie nu de samenvatting, maar Arsenal wordt wel genaaid hoor. Als Diaby rood krijgt (terecht), dan moet Nolan zeker ook rood krijgen toen ie de keeper vastgreep. Ook waren beide penalties volgens mij geen overtreding. Arsenal mocht niets, echt alles kregen ze tegen. Ik ben geen Arsenal fan, maar dit was echt opvallend.
HR
dat was niet eens vastgrijpen, dat leek veel meer op een slaande beweging, overigens vind ik de rode kaart voor Diaby niet terecht, slim is anders maar de newcastle speler komt als een idioot invliegen, dan kan ik zijn reactie goed begrijpen, vervolgens komt er een andere speler van newcastle die daar helemaal niks te zoeken heeft... Daar kun je geel voor geven maar het is minstens geel voor 1 van de 2 newcastle spelers, en die krijgen allebei niks.

de 2 penalties, njah daar kan je niet eens over discussieren, gewoon pure onzin. het onterecht afgekeurde doelpunt van Newcastle is gewoon zonde maar zie je wel vaker, net dat split second momentje(technische hulpmiddelen...)
en de laatste vrije trap waar uiteindelijk de 4-4 uit valt, manman, 2 spelers staan rug tegen rug terwijl de bal nog in de lucht zit. men duwt wat naar elkaar om de speler te zijn die de bal gaat ontvangen en zonder reden gaat de Newcastle speler liggen. Werkelijk te debiel voor woorden(wel schitterend ingeschoten, ben blij dat die Tiote niet meer bij twente speelt). Ik kan maar 1 ding concluderen, deze scheidsrechter haat Arsenal, dat kan gewoon niet anders.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 16,7% dat Feyenoord wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!