Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 04:57                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 57 »

HR

Ajax12
Basisspeler

Uit: Enkhuizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 24 februari 2007

quote:HR
Boro mag van Arsenal praten met Hoyte
Geschreven op donderdag, 14 augustus om 13:51

Justin Hoyte is op weg naar Middlesbrough. De verdediger van Arsenal kan in Londen niet rekenen op veel speeltijd en wil dan ook graag vertrekken. De clubs hebben al overeenstemming bereikt, het wachten is nu nog op de speler zelf. De 23-jarige back is afkomstig uit de jeugdopleiding van de Gunners, en knokte zich als 17-jarige al bij de eerste selectie. Daar kon hij in zijn eerste drie seizoenen echter geen potten breken, en hij werd één seizoen uitgeleend aan Sunderland.

In 2006, na zijn terugkeer, kende hij een redelijk seizoen met 22 optredens in het keurkorps van Arsène Wenger, maar daarna hield hij wederom veelvuldig de bank warm. “We hebben toestemming gekregen om met hem te praten”, meldt Boro’s algemeen directeur Keith Lamb.

Mochten beide partijen tot een akkoord komen, dan is Hoyte bij de Noord-Engelsen de opvolger van Luke Young, die onlangs vertrok naar Aston Villa. De voormalig jeugdinternational was woensdag nog aanwezig in het Arnhemse Gelredome, waar hij als wissel fungeerde in het duel met FC Twente.

Bron: voetbalzone.nlHR
Vind hem niet zo goed, staan op zijn positie betere spelers. Alleen weer een Engelsman minder.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Hoyte verruilt Arsenal voor Middlesbrough
Geschreven op zaterdag, 16 augustus om 16:17

Justin Hoyte verruilt Arsenal per onmiddelijke ingang voor Middlesbrough, zo melden The Gunners op hun digitale thuishaven. De verdediger tekende zaterdagochtend een vierjarig contract en heeft Boro ruim vierenhalf miljoen euro gekost. Afgelopen donderdag gaf Arsenal het groene licht aan de voormalig jeugdinternational om met Middlesbrough te praten. Vrijdag kwamen alle partijen tot een overeenkomst waarna Hoyte zich zaterdag meldde bij zijn nieuwe club.

De 23-jarige rechtsback doorliep alle jeugdelftallen van Arsenal en maakte in 2003 zijn debuut in de hoofdmacht. Sindsdien speelde hij 68 wedstrijden in het eerste elftal, maar wist hij nooit een vaste plek in de selectie af te dwingen.

Bron: voetbalzone.nlHR
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Arsenal heeft Silvestre van Manchester United overgenomen.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Silvestre is niet een wereldtopper maar het is wel een speler die Arsenal kan gebruiken. Ze missen ervaring en coaching in het veel te jonge team. Opvallend is dat het weer een Fransman is.
HR
HR

jaap12
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 120
Reg.: 11 juni 2004

Silvestre is inderdaad wel bruikbaar, maar ze moeten echt die Barry halen. Gewoon een keer veel geld uitgeven, hebben ze eindelijk een goede Engelsman! :B Samen met Fabregas lijkt me dat een goed koppel, de andere namen die genoemd worden als Xabi Alonso en de la Red zijn ook geen verkeerde spelers. Ik hoop dat Arsenal kampioen wordt, maar het zal erg lastig worden, zeker als niet een wereldtopper voor het middenveld halen.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Een prima 3-0 overwinning op Newcastle. Bij vlagen goed gespeeld, alhoewel Newcastle niet veel in te brengen had. Dankzij Given is de score niet uitgelopen. Na een slechte wedstrijd tegen Fulham hebben ze zich goed herpakt, 2 keer winst en 1 keer verlies.

Oja, Joey Barton speelde ook weer mee :B Je had het publiek moeten horen.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Wenger na Newcastle.

'Improvement comes from a different attitude'

On the performance...

"I am very pleased with the performance because it was a complete one. Offensively and defensively, we had a good balance in our team. Great movement and, apart from 10 minutes at the begining of the second half, where we suffered a little bit, we were always in control.

"We played the game we love, the game we know how to play and could have scored more. I am pleased that we didn't concede any goals."

On Van Persie...

"He can be that link between midfield and the strikers, and it is the way we want to play. i think you could see he was in shape and when he is like that he is very important player for us.

"He is having an X-ray and we have to check his ankle. Hopefully nothing is broken but I don't know yet."

On his players' globetrotting...

"It is frustrating for all the managers. The difference is maybe when you are involved in the Champions League there is no time to regroup because players are playing far away. When they come back and we go away [to Blackburn]."

On responding to the Fulham result...

"I believe that the improvement comes from a completely different attitude. We have shown that against FC Twente and we have shown again here. Fulham was the start of the season with tough games before it. After the players went away it was some players' fourth game in 10 days and we were not ready mentally at Craven Cottage. "

On multiple chances...

"We could have had more, it is difficult to say. You could see in the end we would attack and it was almost a chance for a goal."

On Nasri v Barton...

"I don't know why [Kevin] Keegan was angry with Nasri. He had an incident with [Joey] Barton and was booked rightly so."

On potential signings...

"We are trying to buy but the problem is availabliltly, as well as the fact we have to find players better or as good as the ones we have." HR
Hopelijk is hij niet geblesseerd. Is een hele goede speler die Arsenal nodig heeft.
HR
HR

superdiz2
Internationale topspeler

Uit: Amersfoort
Vak: 426
Reg.: 3 juli 2005

is het filmpje van gisteren van Arsenal nog ergens te zien?
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Arsenal speelt gelijk tegen en bij Dinamo Kiev. Speelden echt een hele slechte wedstrijd. Een domme penalty tegen, maar een rommelgoal in de laatste minuut mogen ze blij zijn met 1 punt. Zal nog lastig worden, want ik schat Dinamo het minst sterke ploeg in de poule met FC Porto en Fenerbarche erbij.
HR
HR

Rasmussen
Idool

Vak: -
Reg.: 25 augustus 2005

Ajax12 schreef:

Arsenal speelt gelijk tegen en bij Dinamo Kiev. Speelden echt een hele slechte wedstrijd. Een domme penalty tegen, maar een rommelgoal in de laatste minuut mogen ze blij zijn met 1 punt. Zal nog lastig worden, want ik schat Dinamo het minst sterke ploeg in de poule met FC Porto en Fenerbarche erbij.
HR
Fenerbahce is goed thuis, maar uit zijn die stukken minder. Arsenal heeft alle kwaliteiten om dit recht trekken en ik heb er alle vertrouwen in dat ze dat doen. Dat komt wel goed.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Wenger: 'Champions League is easier to win'

* Betting - PaddyPower 13/2 Arsenal to win League Get a free £20 Paddy Power bet!
* Champions League 12/1 Arsenal to rule in Europe Get a free £20 Paddy Power bet!
*

By Richard Clarke

Arsène Wenger believes the Champions League is easier to win - and lose - than the Premier League.

These two trophies represent the Arsenal manager’s twin aims for the current season and winning either would represent a great campaign in itself. But, the Frenchman believes, the European trophy can be lifted by raising your game on fewer occasions.

“You can win the Champions League by being less consistent than you need to be to win the Premier League,” said Wenger.

“The Champions League is easier to win and easier to lose. In the first stage it is a championship, but after that it really is a cup competition.

“You can turn it on for the day. [If you do that] six or 10 times a year, you can win it.”HR

Arsène Wenger described the weekend defeat to Hull as “a big bang on the head”. If you agree with this analogy, then the headache has gone on for days.

Victory over Porto this evening will not be a panacea for all Arsenal’s ills but it would certainly be an aspirin. A temporary measure to dull the pain so natural recovery can take place.

Only time will tell if Saturday’s defeat was an accident with treatable symptoms or a malady that will linger on throughout the campaign.

Certainly one advantage Arsenal will have tonight at Emirates Stadium is renewed focus. Wenger argued his side’s bump may have been down to a little over-confidence. That will not be a problem against the Portuguese title-holders and perennial Champions League competitors.

“When you are young you think things are going to be easy,” said the manager at his pre-match press conference. “When you have a bang on the head like [we did against Hull] you have to understand the need to be consistent. And this was a big bang.

“I believe we will win this game tonight but we want to make sure we win by getting the right belief into the game. Everybody at the moment thinks we do not have the chance to win the Champions League but I believe we have enough quality to do it. That's what we want to show tonight.

“Porto had a convincing victory against Fenerbahce and, knowing Fenerbahce's team with a basis of Brazilians and Spanish, that tells you a lot about their quality. We have to take Porto very seriously.”

In the aftermath of the defeat to Hull, Wenger promised changes. In front of Monday's media he was not forthcoming about where he would make them. However he did confirm that Samir Nasri was available again after his knee problems and Alex Song would miss out with a recurrence of the hip injury he picked up in the Carling Cup last week. Abou Diaby, Tomas Rosicky and Eduardo are still absent.

Porto have had a relatively shaky start to their Portuguese League. A record of two wins and two draws is only so-so for a side who have been champions in five of the last six years. However according to Wenger, an increase in standard is the bulk of the reason for their dip.

“In the Portgusese championship some other teams are coming up,” he said. “There was a super-domination by Porto for years and years, almost for a decade.

“But now Sporting Lisbon and especially Benfica have good teams as well. So it might be a bit less easy for them. However in Europe they have a lot of experience and they have already beaten Fenerbache of course.”

According to the Arsenal manager, that win makes the Dragons seven points from the Knockout Stages. Wenger believes double figures will be enough to qualify and therefore home form will be vital.

The Frenchman was satisfied with a draw at Kyiv on Matchday One. But it will only remain a decent point if Emirates Stadium regains its status as Arsenal’s fortress.

“In this Champions League group you know you go through with 10 points,” said Wenger.

“The calculation is quite easy. You win your three home games and you are through.

“In some groups you have two good teams and two weak teams. In this group you have four strong teams. That is why home form will be vital.”

The same can be said of the Premier League of course, that's why the ghost of Hull will loom large this evening.

History suggests a home win. This is Porto’s 11th trip to England and they have never won.

Certainly Arsenal’s season cannot afford another improbable away victory at Emirates Stadium.HR
Hopelijk winnen we vandaag, want dan maken we een goede stap vooruit. Zie FC Porto als de grootste concurrent dus zal wel een spannende wedstrijd worden.

[Dit bericht is veranderd door Ajax12 (op 30 september 2008 18:44:44).]
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Arsenal 2-0 voor. Spelen echt geweldig, soms loopt het wat minder maar je ziet gewoon dat ze kwaliteit hebben. Veel betere wedstrijd dan tegen Kiev.
Van Persie en Adebayor kan je volgens mij ook droomspitskoppels noemen. Spelen heel goed samen, met een snelle Walcott en een Fabregas die het spel goed leest.

EDIT:
Arsenal wint met 4-0. Een mooie wedstrijd met twee mooie doelpunten van Van Persie. Deze man is zo geniaal en belangrijk voor Arsenal. Toegeven dat het wel een zwak Porto was en de penalty vond ik onverdiend. Maar een 3-0 of een 4-0 is net zo erg voor Porto. Het had kunnen uitlopen, maar de kansen werden in de tweede helft niet benut. Nu staan we eerste in de poule en dat is goed te doen.

[Dit bericht is veranderd door Ajax12 (op 30 september 2008 22:39:04).]
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Fijne wedstrijd weer, en Van Persie begint steeds meer op Bergkamp te lijken.
HRHR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Van Persie is dan ook een verschikkelijk goede voetballer. Ik ben benieuwd waar dit eindigt als hij ene jaar of 27 is. Jammer dat meneer Sneijder hem dan weer in de hoek zet als een klein kind, dit terwijl van Persie veel meer bewezen heeft dan Sneijder!

Ik blijf het leuk vinden dat van Persie nu 1 van de sterkhouders is bij arsenal terwijl hij is weggepest uit de kuip.
HR
HR
Wat een spitsen hebben ze daar bij Arsenal, gewoon 3 topspitsen met Adebayor, van Persie en Eduardo en 3 grote talenten die nu ook al wat kunnen bijdragen met Bendtner, Walcott en Vela. Allemaal voor een prikkie gekocht.
Doen ze toch knap daar als je ziet wat Manchester wel niet uitgeeft aan Berbatov, Tevez en Rooney bij elkaar zo'n 100 miljoen euro.
HR
HR

een schaap - 2 jaar later Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

JohnnySack schreef:

Wat een spitsen hebben ze daar bij Arsenal, gewoon 3 topspitsen met Adebayor, van Persie en Eduardo en 3 grote talenten die nu ook al wat kunnen bijdragen met Bendtner, Walcott en Vela. Allemaal voor een prikkie gekocht.
Doen ze toch knap daar als je ziet wat Manchester wel niet uitgeeft aan Berbatov, Tevez en Rooney bij elkaar zo'n 100 miljoen euro.
HR
Vooral die Vela blijkt van uitzonderlijke klasse te zijn. Scoorde een hattrick in de League cup. Als Ajax een Wenger aan het roer had, hadden ze de CL gewonnen.

Ook was ik onder de indruk van de progressie Walcott. Wenger blijkt jonge spelers daadwerkelijk beter te maken.

[Dit bericht is veranderd door een schaap - 2 jaar later (op 1 oktober 2008 15:10:36).]
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

een schaap - 2 jaar later schreef:

(...)

Vooral die Vela blijkt van uitzonderlijke klasse te zijn. Scoorde een hattrick in de League cup. Als Ajax een Wenger aan het roer had, hadden ze de CL gewonnen.

Ook was ik onder de indruk van de progressie Walcott. Wenger blijkt jonge spelers daadwerkelijk beter te maken.
HR
En zijn misschien nog grooter talent is dat hij weet waneer het beste af is von een speler (Vieira, Ljungberg, Henry, Pires, Wiltord enz) en hem nog voor een mooi centje weet te verkopen.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

JohnnySack schreef:

HR
Dat is de kwaliteit van Arsenal. Sommige vinden het ordinair om jonge talentjes van andere clubs te kopen, maar ik vind het goed scouten. Zoals een schaap - 2 jaar later zegt, onder Wenger brengen die jonge jongens gewoon heel veel progressie.
Vergeet niet Fabregas en Ramsey, ook geweldige spelers.

Hopelijk komen ze dit jaar ver in de Champions League en worden we weer eens kampioen. Want dat is al een tijd geleden dat we een prijs pakte.
HR
HR

Ruud Krol
Vedette

Reg.: 28 januari 2005

Ajax12 schreef:

(...)

Dat is de kwaliteit van Arsenal. Sommige vinden het ordinair om jonge talentjes van andere clubs te kopen, maar ik vind het goed scouten. Zoals een schaap - 2 jaar later zegt, onder Wenger brengen die jonge jongens gewoon heel veel progressie.
Vergeet niet Fabregas en Ramsey, ook geweldige spelers.

Hopelijk komen ze dit jaar ver in de Champions League en worden we weer eens kampioen. Want dat is al een tijd geleden dat we een prijs pakte.
HR
Dat is idd de kwaliteit. Ik vind het alleen kwalijk dat ze die spelers ook uit het buitenland halen. Als het een beetje tegenzat waren we bijvoorbeeld Blind aan Arsenal kwijt geraakt. Wat ze in Engeland doen interesseert me niet, maar van spelers uit andere landen moeten ze voordat ze 18 zijn afblijven vind ik.

[Dit bericht is veranderd door Ruud Krol (op 1 oktober 2008 17:51:37).]
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

JohnnySack schreef:

HR
Ben ik wel met je eens. En ik heb gisteravond werkelijk genoten van The Gunners. Geweldige wedstrijd. Maar de andere kant is dat ManU weliswaar al dat geld uitgeeft maar wél de titel en de CL binnenhaald. Chapeau voor Wenger, een ware voetbalprofessor. Maar ook daar moet eens een succesje worden geboekt.
HR
HR

0634 schreef:

(...)

Ben ik wel met je eens. En ik heb gisteravond werkelijk genoten van The Gunners. Geweldige wedstrijd. Maar de andere kant is dat ManU weliswaar al dat geld uitgeeft maar wél de titel en de CL binnenhaald. Chapeau voor Wenger, een ware voetbalprofessor. Maar ook daar moet eens een succesje worden geboekt.
HR
Tuurlijk gaat het uiteindelijk om de prijzen en doet Manu het de laatste jaren overall beter.
Maar als Arsenal zo met al die jonkies, goed gescoutte koopjes en zelf deels opgeleide talenten weer eens kampioen wordt of de CL wint vind ik dat een veel grotere prestatie dan bijv een Manu of Chelsea die in elke linie wel 2 of 3 spelers van 20-30 miljoen hebben rondlopen.
Dat gecombineerd met het voetbal dat ze spelen is de filosofie van Arsenal en vooral Wenger zeer te waarderen.

Vorig jaar zaten ze er dichtbij alleen zaten ze in de laatste maanden te klungelen. En dit jaar zal het ook niet echt soepel gaan, zeer wisselvallige ploeg vooralsnog.
4 dagen geleden verloren ze nog van een promovendus en gister werd Porto van het veld weggeblazen.
Ik gun het ze wel.

Ruud Krol schreef:

(...)

Dat is idd de kwaliteit. Ik vind het alleen kwalijk dat ze die spelers ook uit het buitenland halen. Als het een beetje tegenzat waren we bijvoorbeeld Blind aan Arsenal kwijt geraakt. Wat ze in Engeland doen interesseert me niet, maar van spelers uit andere landen moeten ze voordat ze 18 zijn afblijven vind ik.
HR
Dat is idd erg overdreven, dat ze contractloze spelers op zo'n jonge leeftijd wegkapen. Ik moet er niet aan denken dat ze onze blijkbaar zeer talentvolle A1 selectie leegroven.

[Dit bericht is veranderd door JohnnySack (op 2 oktober 2008 01:23:49).]
HR
HR

LeTiss
Legende

Ruud Krol schreef:

(...)

HR
Arsenal lukt dat ook, omdat ze die spelers veel te bieden hebben. Niet alleen geld, maar ook de gelegenheid om zich te ontwikkelen tot een topspeler.

Als Ajax nou weer gewoon een club is waar jonge spelers zich kunnen ontwikkelen tot internationale topper dan reizen die talenten die zich willen ontwikkelen echt niet zomaar af naar London. Ajax kan ze meer speeltijd geven, ook in de Champions League. Maar dan moet Ajax zorgen dat we die talenten kunnen vinden en een goed perspectief kunnen bieden.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Patrick van Aanholt is afgelopen jaar (of 2 jaar terug) van PSV B1 naar Chelsea gegaan. Die jongen verdient nu 3 euroton per jaar en z'n ouders hebben ook een goed betaalde baan.
Dan kan je wel heel naief zijn en zeggen dat PSV die jongen had kunnen behouden door goede speelkansen, maar dat is onrealistisch. Het geld speelt mee. Arsenal zwaait al vroeg met grote cheques en dan gaan die jonge spelers naar Arsenal. Op die manier rooft dit clubje jeugdopleidingen leeg van andere clubs. Vaak mogen die andere clubs hun spelers nog niet eens een contract aanbieden, maar door een Engelse regel mag dit in Engeland weer wel.

Het zijn gewoon een stelletje paupers bij elkaar. Kut Arsenal.
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

Ares schreef:

Patrick van Aanholt is afgelopen jaar (of 2 jaar terug) van PSV B1 naar Chelsea gegaan. Die jongen verdient nu 3 euroton per jaar en z'n ouders hebben ook een goed betaalde baan.
Dan kan je wel heel naief zijn en zeggen dat PSV die jongen had kunnen behouden door goede speelkansen, maar dat is onrealistisch. Het geld speelt mee. Arsenal zwaait al vroeg met grote cheques en dan gaan die jonge spelers naar Arsenal. Op die manier rooft dit clubje jeugdopleidingen leeg van andere clubs. Vaak mogen die andere clubs hun spelers nog niet eens een contract aanbieden, maar door een Engelse regel mag dit in Engeland weer wel.

Het zijn gewoon een stelletje paupers bij elkaar. Kut Arsenal.
HR
Dat klopt Ares. Je moet je eens voorstellen hoe het zou zijn als het jouw kind overkomt. Ik kan die ouders niet eens ongelijk geven.
HR
HR

LeTiss
Legende

Ares schreef:

Dan kan je wel heel naief zijn en zeggen dat PSV die jongen had kunnen behouden door goede speelkansen, maar dat is onrealistisch. Het geld speelt mee. Arsenal zwaait al vroeg met grote cheques en dan gaan die jonge spelers naar Arsenal. Op die manier rooft dit clubje jeugdopleidingen leeg van andere clubs.HR
Volgens mij haal jij Arsenal en Chelsea door mekaar. Als die jongen naar Chelsea gaat dan doet hij dat om snel geld te verdienen, niet omdat Chelsea nou zo'n reputatie heeft op het gebied van ontwikkelen van zijn talent en het geven van kansen aan jonge spelers.

Arsenal maakt met Wenger van getalenteerde maar nauwelijks bruikbare voetballers wereldtoppers en geeft jonge spelers alle kansen. Natuurlijk betaalt Arsenal goed maar als je echt ambitieus bent is dat niet de voornaamste reden en komt Chelsea niet in beeld. Jonge spelers die voor het geld gaan zijn er altijd, Colins John is ook zo'n succesverhaal. Maar een speler als Van Persie, Henry of Adebayor heeft gewoon ontzettend veel aan Arsenal.

Daarop kun je wel concurreren, en ze gaan echt niet allemaal naar Arsenal. Arsenal heeft het wat betreft gewoon heel goed voor mekaar en doet precies dat waar Ajax ooit heel goed in was, talent koesteren en technisch voetballen. Dan kun jij ze paupers en kut noemen, het is Ajax dat is verpauperd en Arsenal wat van Ajax heeft geleerd en Ajax heeft ingehaald, en dan hebben ze ook nog eens meer geld, dat wel ja.

Vaak mogen die andere clubs hun spelers nog niet eens een contract aanbieden, maar door een Engelse regel mag dit in Engeland weer wel.HR
Dat is natuurlijk wel een punt, maar Ajax moet in ieder geval zorgen dat het talenten minstens zoveel te bieden heeft voor hun sportieve ontwikkeling, en daar zit hem het voornaamste probleem.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,6% dat Jong PSV wint van Achilles 29. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!