Ajax Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 17:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 58 »

HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 juli 2002

Het verschil in intentioneel en niet intentioneel bestaat echter wel. Misschien moet je toch wat naar Wd luisteren.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

quote:HR
State Scarlet schreef:

Het verschil in intentioneel en niet intentioneel bestaat echter wel. Misschien moet je toch wat naar Wd luisteren.
HR
Als jouw een rotschop geef heb ik geen controle over het wel of niet breken van jouw been
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Laat maar, volgens mij begrijp je het niet al zou ik het je uitspellen, je lult gewoon een eind in de ruimte zonder ook maar iets te lezen.
HR
HR

Bazza
Icoon

State Scarlet schreef:

Laat maar, volgens mij begrijp je het niet al zou ik het je uitspellen, je lult gewoon een eind in de ruimte zonder ook maar iets te lezen.
HR
Ik neem je zeker niet in de zeik.Intentioneel en niet intentioneel, dan hebben we het toch over iemand een zware blessure trappen?

En ik kom zeker wel met argumenten, zie het stukje hieronder.

Bazza schreef:

(...)

Ok, het stukje klopt gewoon volledig.Een verschil tussen een debiele tackle waarbij iemand geen zware blessure oploopt en een gewoon zware tackle bestaat niet.Je hebt geen controle over of de ander geblesseerd raakt.De fout is de debiele tackle die je maakt.Dat de arsenal spelers nog niemand zwaar hebben geblesseerd doet niets af aan hun harde en soms gemene spel.Als wenger niet hypocriet is houdt hij op met het eeuwige gejank van: zij schoppen ons altijd......want dat doet zn eigen ploeg ook.
HR
[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 25 november 2010 21:11:52).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Nasri, dat vind ik wel echt een klasbak zeg. Die heeft echt geniale acties soms, jammer dat ie niet altijd zo dwingend aanwezig is.
HR
HR

Wheermolen FC
Idool

Uit: Purmerend
Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 april 2007

Arsenal nu 1-0 tegen Chelsea. Verdiend dat wel, maar niveau van de wedstrijd is erg matig; tempo ligt laag en Chelsea beperkt zich tot een soort van counter voetbal en dan krijg je een keer de deksel op je neus :)
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Wheermolen FC schreef:

Arsenal nu 1-0 tegen Chelsea. Verdiend dat wel, maar niveau van de wedstrijd is erg matig; tempo ligt laag en Chelsea beperkt zich tot een soort van counter voetbal en dan krijg je een keer de deksel op je neus :)
HR
Deze zelfde reactie had in de chelsea-topic gestaan wanneer chelsea had gescoord uit een counter. Maar het niveau is inderdaad niet erg denderend te noemen. Toch vind ik het wel een vermakelijke wedstrijd.
Van persie kan me maar niet bekoren in de spits, toch zonde dat die ooit van de linksbuitenpositie is afgegaan.
HR
HR

Wheermolen FC
Idool

Van de film schreef:

(...)

Deze zelfde reactie had in de chelsea-topic gestaan wanneer chelsea had gescoord uit een counter. Maar het niveau is inderdaad niet erg denderend te noemen. Toch vind ik het wel een vermakelijke wedstrijd.
Van persie kan me maar niet bekoren in de spits, toch zonde dat die ooit van de linksbuitenpositie is afgegaan.
HR
Niet van m,ij hoor; met zoveel kwaliteit in je team mag je wel wat aanvallender ten strijde trekken, zeker als je weer dat Arsenal een tamelijk zwakke verdediging heeft.
HR
HR

Nicolas Lodeiro
Internationale topspeler

Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005

Arsenal laat Chelsea alle hoeken van 't veld zien, dit is vergelijkbaar met Barca-Real. Wat een fantastisch voetbal bij Arsenal, tikkie takkie voetbal..

Tussenstand overigens 3-1.

[Dit bericht is veranderd door Nicolas Lodeiro (op 27 december 2010 22:17:02).]
HR
HR

David Villa Sanchez
Regelmatige invaller

Uit: 070
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 21 september 2003

Nicolas Lodeiro schreef:

Arsenal laat Chelsea alle hoeken van 't veld zien, dit is vergelijkbaar met Barca-Real. Wat een fantastisch voetbal bij Arsenal, tikkie takkie voetbal..

Tussenstand overigens 3-1.
HR
Ik vind het anders totaal niet indrukwekkend. Chelsea is niveau Blackburn Rovers op dit moment.
HR
HR

Wheermolen FC
Idool

David Villa Sanchez schreef:

(...)

Ik vind het anders totaal niet indrukwekkend. Chelsea is niveau Blackburn Rovers op dit moment.
HR
Fantastisch is het zeker niet. Chelsea speelt gewoon heel erg zwak en werd pas een beetje wakker na de 3-0.
HR
HR

Generation Next IV
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Arsenal kan met vlagen leuk voetballen, op dat vlak het leukste team van de PL.

Op andere vlakken komen ze nog altijd erg te kort, daarom weet de PL me maar weinig te bekoren.

Noem mij 1 ploeg die en leuk speelt en de vereiste kwaliteiten heeft?
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

Man Utd.
HRHR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

Dit Arsenal gaat er echt aan tegen Barca. Die achterhoede is echt om te huilen.
HR
HR

Cacciatore
Idool

Reg.: 23 augustus 2009

Dit is zo typisch Arsenal, om te huilen gewoon...
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

Wat dat betreft lijkt het op het underachieved Ajax van de laatste jaren. Op het moment dat het moet laten ze het afweten.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Ik begrijp niet dat ze bij Arsenal niet eens aan een andere trainer gaan denken, Arsène Wanker laat zijn team (bij vlagen) uitstekend spelen maar zijn palmarès is niet om over naar huis te schrijven. Het is bij Arsenal altijd nét niet.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 30 december 2010 13:16:41).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Dat komt omdat arsenal allerlei vormen van voetbal door elkaar speelt. Het is aan de ene kant technisch, maar hij probeert ook met tanks te spelen, zowel achterin als op het middenveld. Het is een heel sterk team, maar tegelijkertijd spelen er ook spelers als nasri en arshavin. Het is een team met wereldtoppers, maar tegelijkertijd spelen er ook spelers die nu in de verdediging staan. Het is een team dat op balbezit speelt en goed kan combineren, maar ze hebben de buitenkant bijna nooit bezet en wanneer ze dit hebben is er geen spits die een voorzet kan afwerken. Ze kunnen counteren, maar missen de spelers om walcott te bereiken in de diepte.
Wenger moet kiezen voor een bepaald speltype en niet alles door elkaar spelen.
HR
HR

ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

Ja, het was weer teleurstellend gisteren. Wat dat betreft niet raar, dat het mijn lievelingsclub in het buitenland is! :denk
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

Ach, volkomen normaal dat Arsenal gisteren niet won. Hebben jullie dat team en de opstelling gezien? Waar zat Wenger weer met zen gedachten.
HR
HR

Huis
Idool

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Van Damn schreef:

Ach, volkomen normaal dat Arsenal gisteren niet won. Hebben jullie dat team en de opstelling gezien? Waar zat Wenger weer met zen gedachten.
HR
Hij gaf jongens als Van Persie, Fabregas en Song rust. Tsja. De bank van Arsenal is dan gewoon niet goed genoeg om dat soort spelers te vervangen.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Ik snap niet dat Wenger die Song blijft opstellen, hoor. Wat een waardeloze voetballer is dat. Zeg maar de Enoh van Arsenal.
HR
HR

Bjorn121
Idool

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2011 om 22:33:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Triestig voetbal van City zeg. Alles dicht achterin en hopen op een bevlieging van Tevez. 2e helft van Arsenals kant ook niet veel soeps jammer genoeg, al begon het veelbelovend.
HR
HR

Bazza
Icoon

Lekker hakkuh ouwe B)

forumillustratie
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

Drie Kruizen schreef:

Ik snap niet dat Wenger die Song blijft opstellen, hoor. Wat een waardeloze voetballer is dat. Zeg maar de Enoh van Arsenal.
HR
Vind je? Ik vind Song juist een sterke speler. Goede balafpakker, maar in balbezit ook erg sterk. Heeft een goede passing en speelt vrijwel altijd vooruit.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,8% dat Manchester City wint van CSKA Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!