Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 01:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 58 »

HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

quote:HR
Drie Kruizen schreef:
Had Arsenal geen interesse in Reina? ;)
HR
Die bal was heet denk ik..Jeete, leek wel een touchdown..
HR
HR

Snipes
International

Uit: Zwolle
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 juli 2001

Huis schreef:

Arsenal kan zeker kampioen worden. Over het algemeen spelen zij het mooiste voetbal, maar vaak niet het meest effectiefste. Man united en Chelsea zijn veel zakelijker en winnen vaak toch wanneer ze een slechte dag hebben. Als het bij Arsenal niet loopt, dan lijdt dat 9 van de 10 keer tot puntverlies. Vaak zie je dat ze punten laten liggen tegen Wigan, Hull City of Sunderland ofzo.
HR
Na vanmiddag is mij toch echt een andere mening toebedeeld, hoor. Arsenal maakte geen enkel moment aanspraak op een punt, laat staan een overwinning. Het is dat Wenger onze landgenoot Robin van Persie in bracht, want toen ging Arsenal wel in één keer de bal snel rondspelen en druk zetten. Daarvoor was het echt Liverpool, dat ondanks een man minder, de betere was.

Maar wie weet wat er gebeurd als RvP en Cesc straks weer in de basis staan en Song weer terug is. Ben alleen benieuwd wanneer Arsenal dat ontvangen geld voor Toure, Henry, Adebayor etc. eens gaat investeren in een keeper en een goede rechtshalf.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Snipes schreef:

(...)
Ben alleen benieuwd wanneer Arsenal dat ontvangen geld voor Toure, Henry, Adebayor etc. eens gaat investeren in een keeper en een goede rechtshalf.
HR
Arsenal maakt pas vanaf dit seizoen winst, daarvoor moest het stadion afbetaald worden en daar is of wordt dit jaar het laatste van afgelost. Arsenal heeft (gelukkig) geen investeerder van buiten af en moeten het dus allemaal zelf doen in tegenstelling tot Man Utd, Chelsea, Liverpool en Man City.
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Jol was de missing link schreef:

(...)
Arsenal heeft gewoon een veel te smalle selectie. Chelsea heeft Anelka, Mikel, Carvalho, Bosingwa, enz. op de bank. Bij Arsenal zijn dat allemaal jeugdspelertjes vaak.
HR
Maar Wenger zet nou eenmaal in op jeugd, en de selectie is de laatste jaren ook smal geworden door pech met blessures. Hij heeft ook de laatste jaren gewoon heel vaak gehad dat een aankoop of een speler die er klaar voor is er een half jaar, een heel jaar of nog langer uitligt. Neem zo'n Rosicky, best een leuke aankoop, best een rijpe speler, en die heeft nog 3 maanden achter elkaar kunnen spelen. Dat is ook gewoon pech, net als met een stuk of 5 of 6 anderen de laatste jaren. De concurrentie in Engeland is stevig, en je kunt elke week 3 punten verliezen, dan kun je dat niet hebben en is bij de 1e 4 eindigen eigenlijk al wel een aardige prestatie.
HR
HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 januari 2008

Het probleem bij Arsenal is, vind ik, dat Wenger een goede coach is maar niet voor de absolute top. Hij zet niet alles op alles om te winnen. Het is natuurlijk zo dat Arsenal over het algemeen het mooiste voetbal van Engeland speelt maar aan het eind van de rit staan ze te vaak met lege handen.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Ja-Rudy1983 schreef:

Arsenal heeft (gelukkig) geen investeerder van buiten af en moeten het dus allemaal zelf doen in tegenstelling tot Man Utd, Chelsea, Liverpool en Man City.
HR
Dat is gelul, want Man Utd's 'investeerder' kost ons geld.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Bazza schreef:

(...)

Dat is gelul, want Man Utd's 'investeerder' kost ons geld.
HR
Die Glazer's hebben toch geld gestoken in Man Utd? Dat ze nu geld kosten is dan Man Utd. zijn probleem, maar het ging mij erom dat Arsenal van niemand geld heeft gehad en zijn eigen broek heeft opgehouden en daarom niet veel spelers hebben kunnen kopen van het geld van Henry, Toure en Adebayor, omdat daarvan een hoop in een zwart gat beland.

Net zoals dat bij Ajax zal gebeuren als Suarez verkoopt. Daar hou je ook niet al het geld van over voor nieuwe aankopen.

[Dit bericht is veranderd door Ja-Rudy1983 (op 16 augustus 2010 13:47:14).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Ja-Rudy1983 schreef:

(...)

Die Glazer's hebben toch geld gestoken in Man Utd? Dat ze nu geld kosten is dan Man Utd. zijn probleem, maar het ging mij erom dat Arsenal van niemand geld heeft gehad en zijn eigen broek heeft opgehouden en daarom niet veel spelers hebben kunnen kopen van het geld van Henry, Toure en Adebayor, omdat daarvan een hoop in een zwart gat beland.

Net zoals dat bij Ajax zal gebeuren als Suarez verkoopt. Daar hou je ook niet al het geld van over voor nieuwe aankopen.
HR
Nee ze hebben United een paar 100 miljoen schuld gegeven verder niks.
HR
HR
Slechte eerste helft van de Gunners tegen Blackburn. Van Persie gaf magnifieke assist bij de 0-1 van Walcott, maar viel later met een enkelblessure uit. Hopen dat er geen bandje is ingescheurd, al zal die blessure op zeker niet zo ernstig zijn als eerst. Vooral die Koscielny speelt verder bijzonder slecht. Het is mij een raadsel waarom Wenger met zo'n jongen toch weer voor een talent is gegaan, terwijl er echt wel ergens een jongen te halen is die er meteen staat. Deze jongen maakt echt nog talentenfouten.
HR
HR

wd
Vedette

Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

LONDEN - Arsenal heeft een uitstekend boekjaar, dat eindigde op 31 mei, achter de rug. De Engelse topclub behaalde een recordwinst van ruim 65 miljoen euro voor belastingen. Dat is ruim 10 miljoen meer dan in het voorgaande jaar.HR
Ongelofelijk. Voorbeeld voor alle grote clubs in Europa, zo kan het dus ook! Ook al blijven de prijzen uit..
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

wd schreef:

(...)

Ongelofelijk. Voorbeeld voor alle grote clubs in Europa, zo kan het dus ook! Ook al blijven de prijzen uit..
HR
Er is Wenger nu wel zo ongeveer toegezegt dat hij 55 miljoen (pond of euro) mag uitgeven in de winterstop, maar Wenger kennende zal hij dat zeker niet allemaal opmaken.

De verwachting is dat volgend jaar Fabregas naar Barcelona gaat en zo hebben ze die 55 miljoen weer bijna of helemaal terug. Een geweldig beleid bij een fantastisch spelende club. Bijna alles klopt daar: stadion, het veld, trainingscomplex, het voetbal, alleen de prijzen blijven (tot nu toe) uit.

Ajax mag daar wel eens een keer op bezoek gaan.
HR
HR

ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

wd schreef:

(...)

HR
Ach ja, dit kan nooit goed gaan zo, bij de andere clubs. Uiteindelijk gaat Arsenal hier de vruchten van plukken. Dat hoop ik ook echt. Ik vind Arsenal, na Ajax, met Barca, de mooiste club ter wereld!
HR
HR

Bazza
Icoon

Are Arsenal the dirtiest team in the Premier League? How Arsène Wenger’s ire over ‘violent football’ is misdirected

Arsène Wenger’s crusade against “violent football”, like charity, should probably start at home after Cesc Fabregas became the latest Arsenal player to step over the line with a heavy tackle in victory over Wolves.

Wolves manager Mick McCarthy was gracious in accepting apologies from both Fabregas and Wenger after the player had launched a dangerous, careless lunge on Stephen Ward, for which the Arsenal man was lucky to be only cautioned.

“I thought it was brilliant; he’s been in to apologise and Ward’s accepted it,” said McCarthy, in his own inimitable, no nonsense fashion.

“It was like a throwback to the olden days when you got your nose broke in a challenge and your mate bought you a pint at the bar. I really appreciate the apology from Arsène Wenger."

For his part Wenger was happy to accept that there was no malice in Fabregas’s challenge, praising his side’s new-found ability to grind out a game and meet its physical challenge head on to secure three hard won away points.
“We have seen a side of my team that we feel will be very important this season,” said Wenger. It is a quality he is not always quick to give credit in other teams.

Earlier this season, when the issue of the day was reckless, dangerous tackling, the moral indignation led by Danny Murphy of Fulham, who picked out Tony Pulis, Sam Allardyce and McCarthy for particular blame, Wenger had his say on the matter.

Highlighting what he deemed to be over the top challenges by Robert Huth and Ryan Shawcross on Heurelho Gomes of Tottenham, as well as Paul Robinson’s foul on Abou Diaby when Arsenal met Bolton, Wenger prompted an official complaint from Stoke City, as well as a swift rebuke from Owen Coyle.
“I criticised violent football, and I am ready to do that at any price, to come out on that because I don’t accept it,” said Wenger.

“Everybody should be on the same wavelength on that, without criticising any manager. When I say: ‘This is a bad foul,’ I just say: ‘This is a bad foul.’”
Coyle suggested Wenger’s complaints made the words “pot and kettle come to mind”, and the bare statistics of the season so far perhaps back up the Bolton manager.

Arsenal lead the way in sending offs this season, having picked up four red cards in league matches, no other team has had more. They are sixth in the table of fouls, with Blackburn and Aston Villa leading the way and West Ham, Newcastle and Bolton the only other sides to have out fouled Arsenal.
When you consider Arsenal dominate possession in the majority of their matches, the statistic looks even more damning.

A doughty resilience might be an attribute that Wenger needs to add to his teams’ list of qualities to mount a title charge. But when Jack Wilshere, a gifted young talent, is sent off for a dangerous and unnecessary assault on man mountain Nicola Zigic Wenger’s crusade against “violent football” seems less than holy.

Laurent Koscielny can consider himself unlucky for picking up two yellow cards at Anfield earlier in the season. But while his tug back on Nile Ranger of Newcastle United last weekend was hardly violent, it was cynical and deliberate.

Alexandre Song’s dismissal against Sunderland was more brainless than brutal when he body checked Steed Malbranque.

Yet Arsenal lead the way in the disciplinary points table. Maybe Coyle’s pot and kettle reference was closer to the mark than Fabregas was to getting anywhere near the ball in his late lunge last night. HR
Wenger :D Hypocriete gast :denk
HRHR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Uniek in de voetbalwereld inderdaad. Doorgaans zijn trainers de meest sympathieke mensen op aarde en totaal objectief, maar die Wenger daarentegen...
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Artikel haalt wel veel dingen aan met kaarten, overtredingen en dergelijke, maar waar het Wenger om gaat is dat de doodschoppen, het puur op de man spelen er uit gaat. Natuurlijk kan iemand een keer te laat zijn, verkeerde timing of een nat veld waardoor je doorglijdt. Wat gewoon niet zou mogen is, zoals ze dat op straat zouden noemen geloof ik, openbare geweldpleging of mishandeling.

Wenger pleit ook al tijden overigens dat zijn team meer van zich af moet bijten, de fysieke duels aan moet gaan. Dat is ook iets wat ze missen de afgelopen jaren, zeker in de verdediging. Maar allerminst roept hij dan ook dat ze mensen door midden moeten gaan schoppen. Zegt ook wel genoeg dat zowel de coach als Fabregas zich verontschuldigd hebben en deze goed werden ontvangen. De reactie er op vond ik wel mooi, in het veld mag je misschien wel je dingetjes hebben, maar er buiten drink je gewoon een glaasje samen (bij wijze van spreken)
Meestal zijn het van die hypocriete gasten, zoals Harry Redknapp die zeggen dat hij zich niet moet aanstellen en dat het er bij hoort, maar wanneer 1 van zijn eigen spelers moedwillig er uit word getrapt moord en brand schreeuwt.

[Dit bericht is veranderd door State Scarlet (op 12 november 2010 18:54:52).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Dat moet ik onthouden als ik weer voorkom.Mafkezen lekker praten maar ondertussen vieze schoppers :D

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 13 november 2010 03:54:54).]
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Bazza schreef:

Dat moet ik onthouden als ik weer voorkom.Mafkezen lekker praten maar ondertussen vieze schoppers :D
HR
En je wilt zeggen? :denk
HR
HR

Bazza
Icoon

State Scarlet schreef:

(...)

En je wilt zeggen? :denk
HR
Dat je uit je nek lult.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Bazza schreef:

(...)

Dat je uit je nek lult.
HR
Lees het artikel en alle andere interviews, dan snap je wel dat je het zelf namelijk doet. Vandaar dat ik vraag wat nu je punt is, want je maakt er klaarblijkelijk geen.
HR
HR

Bazza
Icoon

State Scarlet schreef:

(...)

Lees het artikel en alle andere interviews, dan snap je wel dat je het zelf namelijk doet. Vandaar dat ik vraag wat nu je punt is, want je maakt er klaarblijkelijk geen.
HR
Mijn punt is het geplaatste artikel en vervolgens praat jij Wenger schoon en dat is gelul.Snap je het nou?
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Bazza schreef:

(...)

Mijn punt is het geplaatste artikel en vervolgens praat jij Wenger schoon en dat is gelul.Snap je het nou?
HR
Dan nogmaals de vraag, heb je het gelezen en snáp je het ook? Volgens mij is het gemakkelijker om 'haha hypocriete Wenger' te roepen'... alas

[Dit bericht is veranderd door State Scarlet (op 15 november 2010 02:08:50).]
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Heerlijke driepunter, Eindelijk eens een keer goed geprofiteerd van het verlies van de concurrentie!
HR
HR

Bazza
Icoon

State Scarlet schreef:

(...)

Dan nogmaals de vraag, heb je het gelezen en snáp je het ook? Volgens mij is het gemakkelijker om 'haha hypocriete Wenger' te roepen'... alas
HR
Ja jongen, anders plaats ik het ook niet.
HR
HR

wd
Vedette

Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

Bazza schreef:

(...)

Ja jongen, anders plaats ik het ook niet.
HR
Misschien kan je er wat inhoudelijker op in gaan ipv te blehren. Komt niet echt over alsof je het artikel hebt gelezen.
HR
HR

Bazza
Icoon

wd schreef:

(...)

Misschien kan je er wat inhoudelijker op in gaan ipv te blehren. Komt niet echt over alsof je het artikel hebt gelezen.
HR
Ok, het stukje klopt gewoon volledig.Een verschil tussen een debiele tackle waarbij iemand geen zware blessure oploopt en een gewoon zware tackle bestaat niet.Je hebt geen controle over of de ander geblesseerd raakt.De fout is de debiele tackle die je maakt.Dat de arsenal spelers nog niemand zwaar hebben geblesseerd doet niets af aan hun harde en soms gemene spel.Als wenger niet hypocriet is houdt hij op met het eeuwige gejank van: zij schoppen ons altijd......want dat doet zn eigen ploeg ook.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 68,8% dat Athletic de Bilbao wint van Shakhtar Donetsk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Heracles Almelo.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!