Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 50 »
Bazza
Icoon
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
quote:27 Miljoen! Arsenal is niet zo gulzig, geven niet zovaak meer dan 20 miljoen uit, denk trouwens dat Almunia dan eerst moet vertrekken.
Siempre Real schreef:
Wenger ziet in Pepe Reina de oplossing voor zijn keepersprobleem. Volgens "The Sun" is Arsenal een bod van 27 mln euro aan het voorbereiden.
Siempre Real
Moderator
quote:Volgens insiders (Arsenal fans), heeft Almunia hun vorig seizoen de titel gekost. Ik wist overigens helemaal niet dat Arsenal een keepersprobleem had.
Tijger schreef:
(...)
27 Miljoen! Arsenal is niet zo gulzig, geven niet zovaak meer dan 20 miljoen uit, denk trouwens dat Almunia dan eerst moet vertrekken.
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Wat een onzin, almunia is een prima keeper, daar verlies je geen kampioenschap mee. Arsenal verliest al tijden kampioenschappen omdat ze daar een franse trainer hebben die wel goed om kan gaan met jeugd, maar tactisch typisch frans is.
Siempre Real schreef:
Volgens insiders (Arsenal fans), heeft Almunia hun vorig seizoen de titel gekost. Ik wist overigens helemaal niet dat Arsenal een keepersprobleem had.
Siempre Real
Moderator
quote:En juist dit willen ze niet horen. Wenger is een halfgod, nu zeker, hij heeft Cesc in Londen weten te houden.
Van de film schreef:
(...)
Wat een onzin, almunia is een prima keeper, daar verlies je geen kampioenschap mee. Arsenal verliest al tijden kampioenschappen omdat ze daar een franse trainer hebben die wel goed om kan gaan met jeugd, maar tactisch typisch frans is.
Van Damn
Basisspeler
Reg.: 29 november 2003
Van de film
Legende
Siempre Real
Moderator
quote:voor de fans die ik ken nog wel, anders! Zeker nu hij het grote Barca buiten de deur heeft weten te houden heeft hij de nodige respect herwonnen. Er wordt wel bijgezegd dat het dit jaar moet gebeuren, anders mag ie vertrekken. Het jaar van de waarheid voor Wenger....
Van Damn schreef:
Wenger is helemaal geen halfgod (meer) voor de arsenal fans, velen ginder twijfelen aan hem nu hij het defensieve werk niet op orde krijgt en weigert de vereiste spelers aan te kopen.
En Almunia is wel degelijk deel van het probleem, te veel blunders en te onzeker om in de basis te staan bij arsenal. Wenger heeft dit zelfs al toegegeven, hij zei dat Almunia vaak sterk was op training maar op de wedstrijddag ging hij ten onder aan stress. Keer op keer...
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
quote:Dan heb jij niet veel naar Arsenal zitten kijken vorig jaar. Almunia is een zeer matige keeper voor Arsenal. Veel grote blunders maakt ie niet, maar pakt werkelijk nooit een punt voor Arsenal. Als er een tegenstander doorbreekt bijvoorbeeld, weet je bij voorbaat al dat de kans zeer klein is dat Almunia een topredding maakt, hij gaat er 9 van de 10 keer in. De wedstrijd tegen Barcelona was voor hem wat Valencia-uit was voor Diculica. En Fabiansky is helemaal een clown. Die maakte bijna elke wedstrijd dat ie speelde een gigantische blunder. Een keeper is prioriteit nummer 1.
Siempre Real schreef:
(...)
Volgens insiders (Arsenal fans), heeft Almunia hun vorig seizoen de titel gekost. Ik wist overigens helemaal niet dat Arsenal een keepersprobleem had.
Siempre Real
Moderator
quote:klopt helemaal, ik volg alleen de uitslagen in de PL en af en toe een samenvatting, soms heel soms de doelpunten "online", maar dan heb je het wel gehad! Ik heb ook niet echt een favoriet in Engeland, de enige waar ik enigszins een beetje sympathie voor heb is Newcastle United. Vraag me niet waarom, want ik heb geen idee....
Drie Kruizen schreef:
(...)
Dan heb jij niet veel naar Arsenal zitten kijken vorig jaar. Almunia is een zeer matige keeper voor Arsenal. Veel grote blunders maakt ie niet, maar pakt werkelijk nooit een punt voor Arsenal. Als er een tegenstander doorbreekt bijvoorbeeld, weet je bij voorbaat al dat de kans zeer klein is dat Almunia een topredding maakt, hij gaat er 9 van de 10 keer in. De wedstrijd tegen Barcelona was voor hem wat Valencia-uit was voor Diculica. En Fabiansky is helemaal een clown. Die maakte bijna elke wedstrijd dat ie speelde een gigantische blunder. Een keeper is prioriteit nummer 1.
Kaaks
Bankzitter
Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007
Corner2010
Veelbelovend talent
Uit: Den Haag
Reg.: 15 juni 2002
Bazza
Icoon
LeTiss
Legende
Reg.: 29 augustus 2005
Huis
Vedette
Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003
CHIVUVDV
Veelbelovend talent
Reg.: 30 juli 2002
Drie Kruizen
Legende
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
Bazza
Icoon
quote:Idd, altijd pech voor arsenal.
Luis S. schreef:
Lol wat een eigen goal van Reina
Denman
Vedette
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004
Drie Kruizen
Legende
martijndepro
Vedette
Reg.: 18 november 2008
Van de film
Legende
quote:Ze hebben hem gevraagd de vraagprijs iets te drukken
Drie Kruizen schreef:
Had Arsenal geen interesse in Reina?
Jol was de missing link
Vedette
Reg.: 14 augustus 2009
quote:Arsenal heeft gewoon een veel te smalle selectie. Chelsea heeft Anelka, Mikel, Carvalho, Bosingwa, enz. op de bank. Bij Arsenal zijn dat allemaal jeugdspelertjes vaak.
LeTiss schreef:
Ik zie Arsenal toch best kampioen worden. Ze hebben de laatste jaren ook wel veel pech gehad met blessures op cruciale posities. Helemaal pech is dat ook niet, het is Engeland vrij schoppen op behendige buitenlanders die de bal rond tikken, maar het zal dit jaar toch hopelijk wel een keer meevallen.
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.