Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 50 »
Schip ahoy
Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
Van Damn
Basisspeler
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 november 2003
quote:Nou, je gelooft maar wat je wil hoor.
rbn schreef:
(...)
Porto heeft geen Drogba, maar wel een Falcao. Ooit van Falcao gehoord? Juist dat is de man die een stuk beter is/wordt dan Drogba.
Verder is het makkelijk voetballen met een 1-0 voorsprong, het buitenspel doelpunt heeft ze zeker in het zadel geholpen.
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002
quote:Die Gomes kiest clubs om mij te irriteren, eerst bij psv en nu weer bij de Spurs. Hij haalde er weer een paar onmogelijke ballen uit.
Drie Kruizen schreef:
Van Persie heeft zijn rentree gemaak vandaag. Na precies 6 maanden. En in de ruim 20 minuten dat hij mee mocht doen deed hij meteen een paar mooie dingen. Goede vrije trap, afstandsschot en kreeg nog een goede kans. Helaas scoorde hij niet en is de titel nu echt weg voor Arsenal. Ze verloren met 2-1.
Drie Kruizen
Legende
quote:Wat was ie weer goed inderdaad. Veel Engelsen lachtten mij uit toen ik hem in mijn dreamteam koos, maar zoals ie nu speelt kunnen ze me geen ongelijk geven. Begint weer zijn PSV-niveau te halen.
Ja-Rudy1983 schreef:
(...)
Die Gomes kiest clubs om mij te irriteren, eerst bij psv en nu weer bij de Spurs. Hij haalde er weer een paar onmogelijke ballen uit.
quote:En laten ze dan ook eens fit blijven. Gallas, Van Persie, Arshavin en Fabregas allemaal tegelijk geblesseerd, tsja, dan wordt het moeilijk om aan te haken bij de top. Laten ze eens beginnen met een nieuwe keeper te halen die punten pakt in plaats van die vliegenvanger. Jaaskelaïnen bijvoorbeeld.
Hopelijk kan Arsenal (en de berichten zijn positief) eens investeren in 2 á 3 (top)spelers.
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
quote:Er moeten ook zeker spelers weg, Bendtner, Almunia, Silvestre, Rosicky en ga zo maar even door.
Drie Kruizen schreef:
(...)
En laten ze dan ook eens fit blijven. Gallas, Van Persie, Arshavin en Fabregas allemaal tegelijk geblesseerd, tsja, dan wordt het moeilijk om aan te haken bij de top. Laten ze eens beginnen met een nieuwe keeper te halen die punten pakt in plaats van die vliegenvanger. Jaaskelaïnen bijvoorbeeld.
Drie Kruizen
Legende
code:Van Persie
Arshavin Nasri
Rosicky* Fabregas
Diaby
Clichy Vermaelen* Gallas Sagna
Almunia*
Dumb.
Basisspeler
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 9 augustus 2008
quote:Waarom moeten Bendtner en Rosicky weg. Bendtner is geen wereldklasse maar wel een supersub die iets kan forceren. En Rosicky was een fantastische speler voor zijn blessure, als hij op dat niveau kan terug keren is hij een van de beste bij Arsenal.
Ja-Rudy1983 schreef:
(...)
Er moeten ook zeker spelers weg, Bendtner, Almunia, Silvestre, Rosicky en ga zo maar even door.
Keeper, verdediger, middenvelder moeten er sowieso bijkomen. Ik ben zelf wel een "fan" van Green (de keeper van WHU). Als ze vdVaart kunnen halen moeten ze dat ook niet nalaten. Heb je Fabregas gelijk opgevangen, mocht die naar Spanje vertrekken.
Mijn wishlist:
keeper: Green (Buffon zou geweldig zijn, maar niet realistisch)
verdediger: (geen idee welke)
aanvallende middenvelder: van der Vaart
verdedigende middenvelder: Melo
spits (ook geen idee) (Villa, hetzelfde als Buffon)
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
Dumb.
Basisspeler
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 9 augustus 2008
quote:Met forceren bedoelde ik ook niet de bal de zestien in pompen. Daar ben ik ook absoluut geen fan van. Maar goed, Bendtner zal inderdaad blijven. Net als Rosicky overigens. Zijn contract is net verlengt en volgens mij heeft Wenger er nog wel vertrouwen in dat hij zijn ouden niveau weer haalt.
Ja-Rudy1983 schreef:
Bendtner gaat ook niet weg, Wenger is een fan van hem, maar ik vind hem totaal ongeschikt voor Arsenal. Als supersub zou kunnen, maar ik ben geen fan van de bal in de 16 pompen. Dit jaar gaat het al vaak zat goed in de laatste minuten met normaal combinatie voetbal.
Rosicky kan fantastisch voetballen, maar heeft het (na zijn blessure inderdaad) niet veel laten zien. Het houdt natuurlijk ook een keer op.
Wist niet dat Mexes op een zijspoort gezet is bij Roma? Was altijd een goede verdediger, zeker toen met Chivu. Veloso kan ik geen waardeoordeel over geven, is totaal uit mijn beeld verdwenen.
opstelling volgend seizoen:
DM: Buffon (Arsenal heeft geld deze zomer en een keeper is een must)
DR: Sagna
DL: Clichy
DC: Vermaelen
DC: Mexes (zou inderdaad een optie kunnen zijn)
DMC: Melo of Yaya Toure
MC: Fabregas
MC: van der Vaart
AML: Nasri
AMR: Walcott
S: van Persie
Bank:
DM: Almunia/Fabianski
DL: Gibbs
DR: Eboue
DC: Campbell
DC: Djourou
DMC: Song
MC: Diaby
MC: Denilson
AML: Arshavin
AMR: Vela
S: Chamakh
Er zal zat gerouleerd worden (dit jaar ook weer teveel blessures) en nu zou je ook een goede bank hebben, maar Wenger kennende zal hij wel weer met andere spelers uit de hoge hoed komen.
Nu schijnt Arsenal een bod te hebben gedaan op van der Vaart, maar het lijkt mij meer een bericht van het begin van dit seizoen in een ander jasje.
een schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
quote:klopt, ze hebben maar hooguit 3 spelers nodig. ze hebben namelijk al een zeer goed, talentvol team. Chamakh als spits, krul/boruc/loris/frey als keeper en mexes als verdediger. dat, plus de doorgroeiende jeugd is ruim genoeg. wenger z'n lange termijn plan gaat vruchten opleveren.
Dumb. schreef:
(...)
Waarom moeten Bendtner en Rosicky weg. Bendtner is geen wereldklasse maar wel een supersub die iets kan forceren. En Rosicky was een fantastische speler voor zijn blessure, als hij op dat niveau kan terug keren is hij een van de beste bij Arsenal.
Je wishlist kan ik redelijk inkomen, maar ik denk dat Arsenal niet behoefte heeft aan veel versterkingen. Slechts drie, een keeper, een verdedigende middenvelder en een verdediger. Aanvallende middenvelders heeft Arsenal met Ramsey, Fabregas, Wilshere en Diaby genoeg. Net als spitsen, daarnaast komt Chamakh ook nog naar Londen waarschijnlijk.
Een keeper van wereldklasse zou fijn zijn, maar wie? Buffon wil weg maar kiest waarschijnlijk voor geld, dus niet voor Arsenal. Ik hoop zelf Mandanda van Marseille.
Gallas gaat waarschijnlijk weg, ik hoop dat Mexes daarvoor in de plaats komt. Nu op een zijspoor bij Roma, maar is desondanks erg goed, zou behalve kwaliteit ook mentaliteit toevoegen.
Denilson en Diaby vind ik geen goede verdedigende middenvelders. Ze kunnen beide goed opbouwen maar verededigend zijn ze kwetsbaar. Ook Song valt door de mand in grote wedstrijden. Ik hoop dat Miguel Veloso wordt gehaald, dat is echt een topper op die positie en is niet erg duur.
Mijn lijst is dus.
Keeper: Mandanda
Verdediger: Mexes
Verdedigende middenvelder: Miguel Veloso
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
quote:Vorig jaar zomer, stond er in de Engelse kranten een verhaal over een bod op VDV, alleen zijn die niet altijd even betrouwbaar.
Siempre Real schreef:
Arsenal een bod op vd Vaart? De enige die tot nu toe geinformeerd heeft is van Gaal, en die heeft keurig een nee gekregen van vd Vaart.... Over een bod van Arsenal is mij niets bekend, ook niet afgelopen zomer...
Madridista
Idool
Reg.: 17 januari 2008
FC Arsenal
Ballenjongen
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 10 maart 2010
Gunner
Lid 2de elftal
Vak: 409
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 1 september 2004
Gunner
Lid 2de elftal
Gunner
Lid 2de elftal
Drie Kruizen
Legende
Gunner
Lid 2de elftal

Gunner
Lid 2de elftal
Drie Kruizen
Legende
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Reg.: 20 augustus 2000
Drie Kruizen
Legende
quote:Miljoenen.
mzo schreef:
Wat is in godsnaam een contract nog waard..........
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
quote:Idd, dat zou pas een versterking zijn voor Arsenal. Alleen vrees ik dat Raf zelf niet naar Engeland wil, alhoewel het spel van Arsenal op zijn lijf geschreven is.
Drie Kruizen schreef:
Er is natuurlijk maar één speler die Fabregas moet komen vervangen, en die loopt met nummer 23 rond in het Bernabeu.
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 93,8% dat FC Twente wint van FC Groningen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.