Ajax Netwerk
dinsdag 29 juli 2014 - 12:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 57 »

HR

Schip ahoy Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Die actie van Nasri zeg...Wat een goal. En die Arsjavin is echt een van de beste spelers ter wereld. Wat een speler.
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 november 2003

quote:HR
rbn schreef:

(...)

Porto heeft geen Drogba, maar wel een Falcao. Ooit van Falcao gehoord? Juist dat is de man die een stuk beter is/wordt dan Drogba.

Verder is het makkelijk voetballen met een 1-0 voorsprong, het buitenspel doelpunt heeft ze zeker in het zadel geholpen.
HR
Nou, je gelooft maar wat je wil hoor. :)

En dat Falcao alleszins nog geen Drogba is, heeft hij gisteren duidelijk getoond. Zal nog heel wat boterhammetjes mogen eten om ooit die zijn niveau te halen.

Arsenal heeft het na die 1-0 nooit makkelijker gehad, dat is onzin. Ze liepen er constant doorheen als was het een gatenkaas die verdediging van porto. Als het al minder ging, was het omdat ze bewust de teugels wat lieten vieren. Ik denk dat ze het afgelopen weekend tegen Burnley op meer weerstand zijn gestoten dan gisteren tegen Porto.

[Dit bericht is veranderd door Van Damn (op 10 maart 2010 23:51:43).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Van Persie heeft zijn rentree gemaak vandaag. Na precies 6 maanden. En in de ruim 20 minuten dat hij mee mocht doen deed hij meteen een paar mooie dingen. Goede vrije trap, afstandsschot en kreeg nog een goede kans. Helaas scoorde hij niet en is de titel nu echt weg voor Arsenal. Ze verloren met 2-1.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Drie Kruizen schreef:

Van Persie heeft zijn rentree gemaak vandaag. Na precies 6 maanden. En in de ruim 20 minuten dat hij mee mocht doen deed hij meteen een paar mooie dingen. Goede vrije trap, afstandsschot en kreeg nog een goede kans. Helaas scoorde hij niet en is de titel nu echt weg voor Arsenal. Ze verloren met 2-1.
HR
Die Gomes kiest clubs om mij te irriteren, eerst bij psv en nu weer bij de Spurs. Hij haalde er weer een paar onmogelijke ballen uit.

Hopelijk kan Arsenal (en de berichten zijn positief) eens investeren in 2 á 3 (top)spelers.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Ja-Rudy1983 schreef:

(...)

Die Gomes kiest clubs om mij te irriteren, eerst bij psv en nu weer bij de Spurs. Hij haalde er weer een paar onmogelijke ballen uit.HR
Wat was ie weer goed inderdaad. Veel Engelsen lachtten mij uit toen ik hem in mijn dreamteam koos, maar zoals ie nu speelt kunnen ze me geen ongelijk geven. Begint weer zijn PSV-niveau te halen.

Hopelijk kan Arsenal (en de berichten zijn positief) eens investeren in 2 á 3 (top)spelers.
HR
En laten ze dan ook eens fit blijven. Gallas, Van Persie, Arshavin en Fabregas allemaal tegelijk geblesseerd, tsja, dan wordt het moeilijk om aan te haken bij de top. Laten ze eens beginnen met een nieuwe keeper te halen die punten pakt in plaats van die vliegenvanger. Jaaskelaïnen bijvoorbeeld.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Drie Kruizen schreef:

(...)

En laten ze dan ook eens fit blijven. Gallas, Van Persie, Arshavin en Fabregas allemaal tegelijk geblesseerd, tsja, dan wordt het moeilijk om aan te haken bij de top. Laten ze eens beginnen met een nieuwe keeper te halen die punten pakt in plaats van die vliegenvanger. Jaaskelaïnen bijvoorbeeld.
HR
Er moeten ook zeker spelers weg, Bendtner, Almunia, Silvestre, Rosicky en ga zo maar even door.

Keeper, verdediger, middenvelder moeten er sowieso bijkomen. Ik ben zelf wel een "fan" van Green (de keeper van WHU). Als ze vdVaart kunnen halen moeten ze dat ook niet nalaten. Heb je Fabregas gelijk opgevangen, mocht die naar Spanje vertrekken.

Mijn wishlist:

keeper: Green (Buffon zou geweldig zijn, maar niet realistisch)
verdediger: (geen idee welke)
aanvallende middenvelder: van der Vaart
verdedigende middenvelder: Melo
spits (ook geen idee) (Villa, hetzelfde als Buffon)
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Nou laat ik dan ook eens gaan nadenken over het elftal komend seizoen. :B

code:HR
                          Van Persie
Arshavin Nasri

Rosicky* Fabregas
Diaby

Clichy Vermaelen* Gallas Sagna

Almunia*
HR

Het spijt me voor Thomas, maar ik vind hem toch echt niet basiswaardig. Bij elke topwedstrijd zakt hij door het ijs. Met een keeper, een centrale verdediger en bijvoorbeeld een VDV erbij moet je in principe een goede basiself hebben, maar dan nog is de bank redelijk matig. Overigens vind ik, in tegenstelling tot de rest van het forum geloof ik, Bendtner helemaal niet zo slecht. Scoort regelmatig en is redelijk balvaardig, ik heb alleen het gevoel dat hij nog niet klaar is voor Arsenal en een beetje een laatbloeier is. Nadeel blijft voor Arsenal dat ze niet met geld kunnen smijten zoals Man U en Chelsea.
HR
HR

Dumb.
Basisspeler

Reg.: 9 augustus 2008

Ja-Rudy1983 schreef:

(...)

Er moeten ook zeker spelers weg, Bendtner, Almunia, Silvestre, Rosicky en ga zo maar even door.

Keeper, verdediger, middenvelder moeten er sowieso bijkomen. Ik ben zelf wel een "fan" van Green (de keeper van WHU). Als ze vdVaart kunnen halen moeten ze dat ook niet nalaten. Heb je Fabregas gelijk opgevangen, mocht die naar Spanje vertrekken.

Mijn wishlist:

keeper: Green (Buffon zou geweldig zijn, maar niet realistisch)
verdediger: (geen idee welke)
aanvallende middenvelder: van der Vaart
verdedigende middenvelder: Melo
spits (ook geen idee) (Villa, hetzelfde als Buffon)
HR
Waarom moeten Bendtner en Rosicky weg. Bendtner is geen wereldklasse maar wel een supersub die iets kan forceren. En Rosicky was een fantastische speler voor zijn blessure, als hij op dat niveau kan terug keren is hij een van de beste bij Arsenal.

Je wishlist kan ik redelijk inkomen, maar ik denk dat Arsenal niet behoefte heeft aan veel versterkingen. Slechts drie, een keeper, een verdedigende middenvelder en een verdediger. Aanvallende middenvelders heeft Arsenal met Ramsey, Fabregas, Wilshere en Diaby genoeg. Net als spitsen, daarnaast komt Chamakh ook nog naar Londen waarschijnlijk.

Een keeper van wereldklasse zou fijn zijn, maar wie? Buffon wil weg maar kiest waarschijnlijk voor geld, dus niet voor Arsenal. Ik hoop zelf Mandanda van Marseille.

Gallas gaat waarschijnlijk weg, ik hoop dat Mexes daarvoor in de plaats komt. Nu op een zijspoor bij Roma, maar is desondanks erg goed, zou behalve kwaliteit ook mentaliteit toevoegen.

Denilson en Diaby vind ik geen goede verdedigende middenvelders. Ze kunnen beide goed opbouwen maar verededigend zijn ze kwetsbaar. Ook Song valt door de mand in grote wedstrijden. Ik hoop dat Miguel Veloso wordt gehaald, dat is echt een topper op die positie en is niet erg duur.

Mijn lijst is dus.
Keeper: Mandanda
Verdediger: Mexes
Verdedigende middenvelder: Miguel Veloso
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Bendtner gaat ook niet weg, Wenger is een fan van hem, maar ik vind hem totaal ongeschikt voor Arsenal. Als supersub zou kunnen, maar ik ben geen fan van de bal in de 16 pompen. Dit jaar gaat het al vaak zat goed in de laatste minuten met normaal combinatie voetbal.

Rosicky kan fantastisch voetballen, maar heeft het (na zijn blessure inderdaad) niet veel laten zien. Het houdt natuurlijk ook een keer op.

Wist niet dat Mexes op een zijspoort gezet is bij Roma? Was altijd een goede verdediger, zeker toen met Chivu. Veloso kan ik geen waardeoordeel over geven, is totaal uit mijn beeld verdwenen.

opstelling volgend seizoen:

DM: Buffon (Arsenal heeft geld deze zomer en een keeper is een must)
DR: Sagna
DL: Clichy
DC: Vermaelen
DC: Mexes (zou inderdaad een optie kunnen zijn)
DMC: Melo of Yaya Toure
MC: Fabregas
MC: van der Vaart
AML: Nasri
AMR: Walcott
S: van Persie

Bank:
DM: Almunia/Fabianski
DL: Gibbs
DR: Eboue
DC: Campbell
DC: Djourou
DMC: Song
MC: Diaby
MC: Denilson
AML: Arshavin
AMR: Vela
S: Chamakh

Er zal zat gerouleerd worden (dit jaar ook weer teveel blessures) en nu zou je ook een goede bank hebben, maar Wenger kennende zal hij wel weer met andere spelers uit de hoge hoed komen.

Nu schijnt Arsenal een bod te hebben gedaan op van der Vaart, maar het lijkt mij meer een bericht van het begin van dit seizoen in een ander jasje.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Arsenal een bod op vd Vaart? De enige die tot nu toe geinformeerd heeft is van Gaal, en die heeft keurig een nee gekregen van vd Vaart.... Over een bod van Arsenal is mij niets bekend, ook niet afgelopen zomer...
HR
HR

Dumb.
Basisspeler

Reg.: 9 augustus 2008

Ja-Rudy1983 schreef:

Bendtner gaat ook niet weg, Wenger is een fan van hem, maar ik vind hem totaal ongeschikt voor Arsenal. Als supersub zou kunnen, maar ik ben geen fan van de bal in de 16 pompen. Dit jaar gaat het al vaak zat goed in de laatste minuten met normaal combinatie voetbal.

Rosicky kan fantastisch voetballen, maar heeft het (na zijn blessure inderdaad) niet veel laten zien. Het houdt natuurlijk ook een keer op.

Wist niet dat Mexes op een zijspoort gezet is bij Roma? Was altijd een goede verdediger, zeker toen met Chivu. Veloso kan ik geen waardeoordeel over geven, is totaal uit mijn beeld verdwenen.

opstelling volgend seizoen:

DM: Buffon (Arsenal heeft geld deze zomer en een keeper is een must)
DR: Sagna
DL: Clichy
DC: Vermaelen
DC: Mexes (zou inderdaad een optie kunnen zijn)
DMC: Melo of Yaya Toure
MC: Fabregas
MC: van der Vaart
AML: Nasri
AMR: Walcott
S: van Persie

Bank:
DM: Almunia/Fabianski
DL: Gibbs
DR: Eboue
DC: Campbell
DC: Djourou
DMC: Song
MC: Diaby
MC: Denilson
AML: Arshavin
AMR: Vela
S: Chamakh

Er zal zat gerouleerd worden (dit jaar ook weer teveel blessures) en nu zou je ook een goede bank hebben, maar Wenger kennende zal hij wel weer met andere spelers uit de hoge hoed komen.

Nu schijnt Arsenal een bod te hebben gedaan op van der Vaart, maar het lijkt mij meer een bericht van het begin van dit seizoen in een ander jasje.
HR
Met forceren bedoelde ik ook niet de bal de zestien in pompen. Daar ben ik ook absoluut geen fan van. Maar goed, Bendtner zal inderdaad blijven. Net als Rosicky overigens. Zijn contract is net verlengt en volgens mij heeft Wenger er nog wel vertrouwen in dat hij zijn ouden niveau weer haalt.

Van der Vaart zou een goede optie zijn denk ik. Maar die komt alleen als er ook iemand vertrekt denk ik. Er zijn inderdaad geruchten geweest dat Wenger interesse in hem had.

Bij AS Roma is bestaat de verdediging de laatste tijd uit Juan en Burdisso. Zijspoor is misschien overdreven, maar het is geen basisspeler meer.

Buffon zou geweldig zijn, maar de kans dat hij komt is klein. Arsenal betaalt relatief lage salarissen dus als er een andere Engelse topclub komt kiest hij daarvoor denk ik.
HR
HR

een schaap Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Dumb. schreef:

(...)

Waarom moeten Bendtner en Rosicky weg. Bendtner is geen wereldklasse maar wel een supersub die iets kan forceren. En Rosicky was een fantastische speler voor zijn blessure, als hij op dat niveau kan terug keren is hij een van de beste bij Arsenal.

Je wishlist kan ik redelijk inkomen, maar ik denk dat Arsenal niet behoefte heeft aan veel versterkingen. Slechts drie, een keeper, een verdedigende middenvelder en een verdediger. Aanvallende middenvelders heeft Arsenal met Ramsey, Fabregas, Wilshere en Diaby genoeg. Net als spitsen, daarnaast komt Chamakh ook nog naar Londen waarschijnlijk.

Een keeper van wereldklasse zou fijn zijn, maar wie? Buffon wil weg maar kiest waarschijnlijk voor geld, dus niet voor Arsenal. Ik hoop zelf Mandanda van Marseille.

Gallas gaat waarschijnlijk weg, ik hoop dat Mexes daarvoor in de plaats komt. Nu op een zijspoor bij Roma, maar is desondanks erg goed, zou behalve kwaliteit ook mentaliteit toevoegen.

Denilson en Diaby vind ik geen goede verdedigende middenvelders. Ze kunnen beide goed opbouwen maar verededigend zijn ze kwetsbaar. Ook Song valt door de mand in grote wedstrijden. Ik hoop dat Miguel Veloso wordt gehaald, dat is echt een topper op die positie en is niet erg duur.

Mijn lijst is dus.
Keeper: Mandanda
Verdediger: Mexes
Verdedigende middenvelder: Miguel Veloso
HR
klopt, ze hebben maar hooguit 3 spelers nodig. ze hebben namelijk al een zeer goed, talentvol team. Chamakh als spits, krul/boruc/loris/frey als keeper en mexes als verdediger. dat, plus de doorgroeiende jeugd is ruim genoeg. wenger z'n lange termijn plan gaat vruchten opleveren.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Siempre Real schreef:

Arsenal een bod op vd Vaart? De enige die tot nu toe geinformeerd heeft is van Gaal, en die heeft keurig een nee gekregen van vd Vaart.... Over een bod van Arsenal is mij niets bekend, ook niet afgelopen zomer...
HR
Vorig jaar zomer, stond er in de Engelse kranten een verhaal over een bod op VDV, alleen zijn die niet altijd even betrouwbaar.

Ik bedoelde dat het bericht wat pas naar boven kwam (via niet echt betrouwbare websites) 8.6 miljoen euro/pond hetzelfde bericht was wat in de Engelse kranten stond rond augustus.

Weet niet meer in welke kranten, ik was in Portugal op dat moment en daar las ik ze wel eens, maar jij zit bovenop Real Madrid, dus ik geloof je direct.
HRHR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

8,6 miljoen euro of pond is natuurlijk een belachelijk bedrag voor VdV, als Madrid hem al verkoopt (en ik zeg áls..)dan wachten ze zeker tot na het WK en dan loopt hij niet voor twee stuivers de deur uit. Ik begrijp wel dat als je, zoals Arsenal, meestal jeugdspelers koopt dat 9 miljoen euro veel geld lijkt maar voor een speler als VdV is het een lachertje.
HR
HR

FC Arsenal
Ballenjongen

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 10 maart 2010

Gisteren Chamakh een 4jarig contract getekend bij de club uit London.
Hij was tevens transfervrij, dus dat is zeker mooi meegenomen, over de geruchten
dat Fabrégas ons zal kunnen verlaten einde van het seizoen vind ik wel jammer, dat is de regisseur op het middenveld en voor zijn jeugdliefde kiest is begrijpelijk, maar ze blijven maar kopen in barcelona.......
HR
HR

Gunner
Lid 2de elftal

Vak: 409
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 1 september 2004

Chamakh is gewoon een zeer bruikbare speler, En dat hij transfervrij moge zijn dat is natuurlijk prachtig, of die het gaat redden bij Arsenal ik denk het wel.
HR
HR

Gunner
Lid 2de elftal

Paar mooi goaltjes van Chamakh dit seizoen in de champions league.
HR
HR

Gunner
Lid 2de elftal

Arsenal transfer rumours May 24th – Eboue, Clichy, Assulin, Pienaar and Robert Green Posted on May 24, 2010

There is still a week to go until the transfer window opens, but that hasn’t stopped the papers being full of Arsenal transfer news! After a lull, we even have yet another goalkeeper story to add to the list, and it seems this one could be the real thing.

Firstly, with the news that Jose Mourinho is going to take over at Real Madrid there is expected to be some more major investment from the Spanish giants, and the reported top target is said to be Chelsea’s Ashley Cole. The ex-Arsenal defender has recently said that he is happy at Stamford Bridge, so it seems that Mourinho intends to switch his attention to the Arsenal and France star Gael Clichy as the next best thing, with Man Utd’s Patrice Evra in reserve.

A couple of papers have also headlined with the rumour that Barcelona are targeting Emmanuel Eboue as cover for Dani Alves at right-back. Although Eboue is considered a fringe player at Arsenal, he still managed 35 appearances for the Gunners this season, so may not be happy to go to Spain to sit on the bench next season. Besides, Wenger will be concentrating all his resources on bringing in some defenders, not letting them go, so I would be very surprised if either Clichy or Eboue would be allowed to break their contracts….

One big Arsenal story this morning concerns a Barcelona reject coming the other way this time. The young Israeli midfielder, Gai Assulin, has struggled to make the grade at the Camp Nou, and has refused to sign a new contract (or not been offered one!). It wouldn’t be a great surprise if Wenger took the youngster on a free, if he could see the potential of a future star in the making. Assulin is a regular in the Israel U21 side, and was the youngest ever full international when he made his senior debut against Chile a couple of years ago. He looks like a typical Wenger signing….

The Everton and South Africa battling midfielder Steven Pienaar has been linked with a move to the Emirates, and it seems that his contract negotiations at Goodison Park are not progressing to his liking, and a move away could be on the cards. He said today on Sky Sports: “I’d say the spirit of the discussions was very good, but we have differing valuations, so my future isn’t clear,”

“Everton may keep me for the last year of my deal. If they decide to sell, and the move is correct for my career, then I’ll consider it. Hopefully this hasn’t been my last season, but who knows?”

Even if Fabregas stays, Pienaar could bring some strength to the Arsenal midfield, as well as a wealth of Premiership experience. I could see him fitting in well at the Emirates myself.

And then there is the goalkeeper. Robert Green has been linked with Arsenal for a few weeks now, and according to Sport.co.uk, it looks like Arsenal have come to an arrangement with West Ham to take him after the World Cup. Fabio Capello has banned any talk of transfers of any of his squad until the end of the tournament, so it won’t be confirmed any time soon.

But Sport have spoken to Green’s agents, who refused to break Capello’s intructions, but intimated that there could be a verbal agreement in place before the England team returns from South Africa. With West Ham nearly certain to sell, this rumour has been given further substance by Sky Bet, who have installed Arsenal as the 9/4 favourites to land Green this summer. Interestingly the Bundesliga club Schalke04 are second favourites at 5/1, with Chelsea next at 7/1. Do the bookies know something that we don’t?

Mamadou Sakho’s agent, “Arsene Wenger was interested last summer, but Paris wanted £25m”

May 25, 2010.
The agent of Paris Saint Germain’s defender Mamadou Sakho revealed that the French player will not leave the club as they want to keep him for at least one more year.

Speaking to Sport.co.uk, Tim Hager explained that PSG want to secure the services of the strong 20-year old for at least one more season, hence denying that his client will move to Arsenal during this summer’s market window.

With William Gallas yet to extend his contract with the North London Club, reports wrote that manager Arsene Wenger could make a move for Sakho, but Hager explained that the player is too expensive for the Gunners after they gave up the chase following a £25 million request from the French club.

Together with a long list of goalkeepers, Gary Cahill, Matthew Upson and Per Mertesacker are also players who are constantly being linked with a possible move to Arsenal as Arsene Wenger will probably be looking into signing new faces for his backline.

Hager said:

No, Mamadou Sakho will stay in Paris. He will not leave the club this summer. The club do not want to sell him this summer. It is simple, they want to wait another year.

Arsene Wenger was interested last summer, but Paris wanted £25 million for the player. So it was not possible for the club. And this summer, Paris are keen to keep him for the next year. So he will be staying.

[Dit bericht is veranderd door Gunner (op 25 mei 2010 11:04:11).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Green moeten ze zeker halen. Erg goede keeper waar je zeker 5-6 jaar mee vooruit kan. Pienaar is een slimme speler natuurlijk, die goed bij Arsenal zou kunnen passen. Sakho zou ik een goede aankoop vinden, maar het is wel weer een talent, en geen kerel die de verdediging al kan leiden. Die Assulin ken ik niet.
HR
HR

Gunner
Lid 2de elftal

Green is inderdaad een redelijk goede keeper,
Sakho is een groot talent, maar zoals je al zegt veel ervaring hebt die nog niet, ook al hebt die best veel wedstrijden gespeeld bij PSG, maar het engelse niveau is toch wat beter, maar als die blijkt een geweldige talent te zijn, zou ik hem zeker halen,
Assulin, is trouwens een aanvallende middenvelder, speelt in jeugd van barcelona, ook een leuk talentje, of het een grote word ligt aan hem zelf, potentie hebt die zeker.

Het is wel iemand die je niet graag in het donker tegenkomt over paar jaar :P
forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Gunner (op 25 mei 2010 16:03:12).]
HR
HR

Gunner
Lid 2de elftal

Arsenal probeert nog met alle man en macht om Cesc Fàbregas te behouden, maar volgens de vader van de middenvelder voeren de Engelsen een verloren strijd. Dinsdag verklaarde hij tegenover persbureau Reuters dat zoonlief dolgraag terug wil keren naar Barcelona. “Laat één ding duidelijk zijn: hij hoopt dat de transfer zo snel mogelijk wordt afgerond”, aldus Fàbregas senior.

“De onderhandelingen zullen lang en slopend zijn”, voorspelt de vader van 23-jarige aanvoerder van Arsenal. “Beide partijen moeten waarschijnlijk water bij de wijn doen. Mijn voorspelling? Ik vermoed dat Arsenal hem aan z’n contract wil houden, maar dat ze hem uiteindelijk laten gaan.” Fàbregas tekende niet al te lang geleden met zijn volle verstand bij tot medio 2014.

Dat zal volgens senior echter geen belemmering vormen om zijn kind vanaf het seizoen 2010/11 in het shirt van de Azulgrana te zien schitteren. “Cesc focust zich nu op de nationale ploeg, maar laat één ding duidelijk zijn: hij hoopt dat de transfer zo snel mogelijk wordt afgerond.” Vooralsnog is er geen officieel bod uitgebracht op de Spanjaard, maar algemeen directeur Joan Oliver van Barcelona laat doorschemeren dat dit niet meer lang zal duren.

“De speler heeft aangegeven dat hij voor ons wil uitkomen, misschien al komend seizoen”, zegt Oliver op de officiële website van de Spaanse landskampioen. “Arsenal weet van onze interesse, maar er is nog niet onderhandeld. We hebben geen haast, het wordt een langdurige operatie.”

Jammer hoor als die weggaat, maar zie hem toch vertrekken, een opvolger moet er zeker gehaald worden, misschien maar is kijken of we Javi Martinéz van atlethic Bilbao kunnen kopen, is ook een goede speler al, en ook pas 20/21.

[Dit bericht is veranderd door Gunner (op 25 mei 2010 16:23:08).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Er is natuurlijk maar één speler die Fabregas moet komen vervangen, en die loopt met nummer 23 rond in het Bernabeu. B)
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 20 augustus 2000

Wat is in godsnaam een contract nog waard..........
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

mzo schreef:

Wat is in godsnaam een contract nog waard..........
HR
Miljoenen.
HR
HR

Bjorn121
Idool

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 mei 2010 om 12:55:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Drie Kruizen schreef:

Er is natuurlijk maar één speler die Fabregas moet komen vervangen, en die loopt met nummer 23 rond in het Bernabeu. B)
HR
Idd, dat zou pas een versterking zijn voor Arsenal. Alleen vrees ik dat Raf zelf niet naar Engeland wil, alhoewel het spel van Arsenal op zijn lijf geschreven is.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 32,4% dat ADO Den Haag wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!