Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 50 »
Van de film
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003
quote:Nou, zoals je misschien merkte ben ik al wat terughoudender geworden en wanneer je dat bij mij teweeg kunt brengen mag je jezelf al heel gelukkig prijzen
LeTiss schreef:
Ik had er eigenlijk op gerekend dat het met de vorige reactie wel gelukt zou zijn.
LeTiss
Legende
Vak: -
Reg.: 29 augustus 2005
Van Damn
Basisspeler
Reg.: 29 november 2003
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
quote:
Arsenal wil 45 mln voor aanvoerder Cesc Fabregas. Cesc staat volop in de belangstelling van Real en Barca. In Madrid zien ze Cesc als een Strategische aankoop, samen met Alonso zal de Catalaan de tactische gedachtes van Pelligrini ten uitvoer moeten brengen. Bij Barca zal Cesc vooral een `wapen` in de verkiezingsgtrijd worden. De speler zelfs zou Arsenal op de hoogte gebracht hebben van zijn wens om na dit seizoen `elders` zijn vleugels uit te willen slaan!
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002
quote:Ik heb niet de illusie dat Fabregas altijd bij Arsenal blijft, maar hij is nog maar 22 en kan altijd nog terug naar Spanje. Ik hoop dat hij ook zal zien dat Arsenal steeds beter en beter wordt met dezelfde spelers en hij daar bij wil horen.
Siempre Real schreef:
Marca:
(...)
liam
Legende
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 10 juli 2002
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
quote:Je zag vandaag ook dat hij van de 'jonkies' het beste overeind bleef, Wilshere, Vela en Merida vielen vandaag in ieder geval wat tegen. Vooral Vela verwacht ik veel van, maar het komt er nog niet echt uit. Wilshere wordt verhuurd deze winterstop aan WHU of Hull zoals het er nu naar uit ziet.
liam schreef:
Net West Ham - Arsenal gezien. Wat ontwikkelt die Ramsey, net 19, zich fantastisch. Die jongen wordt een internationale topper binnen nu en hele korte tijd. Wenger is gewoon een geweldenaar, heerlijk voetbal speelt hij met zijn jonge team. En dan waren ondermeer Arsjavin, van Persie en Fabregas niet eens beschikbaar. Het valt minder op omdat je in Engeland te maken hebt met een paar kapitaalkrachtige andere topclubs maar wat Wenger met Arsenal is echt geweldig. Schitterend voetbal bovendien. Ik gun ze dit jaar echt een mooie prijs.
Piet Keizer
Vedette
Reg.: 28 januari 2005
Tomvdh
Basisspeler
Vak: 430
Reg.: 6 mei 2009
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
State Scarlet
Moderator
Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002
zlataninho
Basisspeler
Vak: 410
Reg.: 21 maart 2004
Red
Idool
Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Begrijpelijk toch? Als ik ploeggenoot was zou ik ook zo reageren.
Red schreef:
Die breuk is natuurlijk het ergste maar geef die jongen in ieder geval de kans dat hij zijn excuses kan aanbieden. Hij moet onder begeleiding van de scheids naar die gast toelopen, belachelijk. Je ziet totaal aan zijn reactie dat het oprecht perongeluk ging. Biedt hij zijn gemeende excuus aan wordt hij weggeduwd.
Onderweg wordt hij nog uitgescholden door campbell, hij is geen witzel...
The Hunter
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 december 2005
quote:Misschien dat je het beter begrijpt als je had geweten dat dit al de 3e speler van Arsenal is die een beenbreuk oploopt tijdens een wedstrijd.
Red schreef:
Die breuk is natuurlijk het ergste maar geef die jongen in ieder geval de kans dat hij zijn excuses kan aanbieden. Hij moet onder begeleiding van de scheids naar die gast toelopen, belachelijk. Je ziet totaal aan zijn reactie dat het oprecht perongeluk ging. Biedt hij zijn gemeende excuus aan wordt hij weggeduwd.
Onderweg wordt hij nog uitgescholden door campbell,
State Scarlet
Moderator
State Scarlet
Moderator
quote:Wenger is vaak een janker, maar ook vaak een roepende in de woestijn.
Wenger spreekt afschuw over horrortackles
28 februari 2010
Arsenal-trainer Arsene Wenger kon zaterdag na afloop van de wedstrijd tegen Stoke City niet juichen. Zijn negentienjarige pupil Aaron Ramsey had een gecompliceerde beenbreuk opgelopen na een horrortackle. "Ik geloof niet meer in toeval als mijn spelers zo vaak geraakt worden", verklaarde Wenger.
Het been van Ramsey hing er op afschuwelijke wijze bij na de ingreep van Stoke-speler Ryan Shawcross. "We weten dat het een erge blessure is. Hij moet naar Londen worden vervoerd, waar wordt bekeken of een operatie noodzakelijk is", zei een aangeslagen Wenger na afloop tegenover Sky Sports.
De Franse coach vindt dat de spelers van Stoke City over de grens zijn gegaan. "We weten dat we overal een strijd kunnen verwachten, maar nu ben ik drie spelers kwijt door vreselijke tackles." Naast Ramsey raakten ook Abou Diaby en Eduardo geblesseerd door ingrepen van de tegenstander.
"Maar we zullen tot het eind strijden. Dit team is mentaal erg sterk, vormt een hechte groep en we zullen er in elke wedstrijd vol voor gaan", aldus Wenger.
fcupdate.nl
quote:[Dit bericht is veranderd door State Scarlet (op 28 februari 2010 16:08:54).]
Arsenal bevestigt dubbele beenbreuk bij Ramsey
28 februari 2010
Aaron Ramsey heeft inderdaad een dubbele open beenbreuk opgelopen. Arsenal, de club van de negentienjarige Engelsman, heeft dat zondag bevestigd. Stoke City-speler Ryan Shawcross pleegde zaterdag een aanslag op het been van Ramsey.
"Aaron heeft breuken opgelopen in zijn scheen- en kuitbeen van zijn rechterbeen. Hij is gisteravond succesvol geopereerd. Het is nog te vroeg om te zeggen hoe lang Aaron uit de roulatie is, maar dit seizoen komt hij in ieder geval niet meer in actie", luidt de berichtgeving van de Londense club.
Ramsey raakte halverwege de tweede helft zwaar geblesseerd. Shawcross moest met rood naar de kleedkamer, het gewonde Arsenal-talent werd per brancard naar de ambulance gedragen.
fcupdate.nl
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
quote:Wenger heeft hiermee wel helemaal gelijk, als ik zie wat voor overtredingen op Arsenal gemaakt worden en heel vaak niet bestraft, is echt onbegrijpelijk.
State Scarlet schreef:
(...)
Isabel
Basisspeler
Runner-up Ajax Netwerk VoVo 2009/2010
Reg.: 22 juni 2007
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
quote:Het schijnt ook een speler te zijn, die te boek staat als 1 van de aardigste spelers in de PL. Tussen de 2 en 4 wedstrijden zou normaal zijn, gewoon lomp en onbehouden, niet smerig, maar door de aard van blessure ben ik geneigd te zeggen dat hij wel een paar wedstrijden geschorst moet worden.
Isabel schreef:
Dit is echt iets heel anders dan Witzel, Deze jongen slaat zijn handen voor zijn hoofd en wil volgens mij bijna in janken uitbarsten. Ik hoop dat hij geen jarenlange schorsing krijgt ofzo.
Red
Idool
Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002
quote:Dat is de overtreffende trap van Vlemminkx. Hij maakt er gewoon gevaarlijke halve corners van. Wenger heeft daar 3 weken terug voor het FA cup treffen ook nog over lopen muiten.
Ja-Rudy1983 schreef:
(...)
Het schijnt ook een speler te zijn, die te boek staat als 1 van de aardigste spelers in de PL. Tussen de 2 en 4 wedstrijden zou normaal zijn, gewoon lomp en onbehouden, niet smerig, maar door de aard van blessure ben ik geneigd te zeggen dat hij wel een paar wedstrijden geschorst moet worden.
Hoe zit het trouwens met dat ingooien, gisteren ging die van Stoke elke keer de bal droogmaken met een handdoek, wat zeker een x-aantal secondes in beslag nam.
Zlatan-9
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
quote:Dat die ver kan ingooien klopt en ze waren er bijna allemaal gevaarlijk, maar dat soort van tijdrekken elke keer. Ik noem het tijdrekken, want die keeper van Stoke deed hetzelfde als die van Utrecht gisteren.
Red schreef:
(...)
Dat is de overtreffende trap van Vlemminkx. Hij maakt er gewoon gevaarlijke halve corners van. Wenger heeft daar 3 weken terug voor het FA cup treffen ook nog over lopen muiten.
Dr. Football
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 413
Reg.: 15 augustus 2000
Ja-Rudy1983
Internationale topspeler
quote:Ze duurden langer dan 6 seconde en volgens mij mag je er maar zolang over doen om een ingooi te nemen. Het maakt voor de rest ook niet zoveel uit, maar het begon op een gegeven moment te irriteren (mede door het gegeven dat Arsenal achter stond). De rust heb ik niet gekeken, vind dat 9 van de 10 keer gelul in de ruimte op Sport1.
Dr. Football schreef:
Heb de wedstrijd op tv gezien en Stoke heeft dit seizoen al 16 keer gescoord uit de ingooi. Ze hebben Mario van de Ende in de rust nog gebeld daarover. Er staat niets over in de spelregels.
Deze topic is open en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 63,5% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.