Ajax Netwerk
donderdag 21 augustus 2014 - 23:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 58 »

HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

quote:HR
LeTiss schreef:
Ik had er eigenlijk op gerekend dat het met de vorige reactie wel gelukt zou zijn.

HR
Nou, zoals je misschien merkte ben ik al wat terughoudender geworden en wanneer je dat bij mij teweeg kunt brengen mag je jezelf al heel gelukkig prijzen ;B .

Anyways, ik ga de komende tijd wat meer arsenal volgen en kijken of ik hetzelfde zie als jij. Ik kom der nog op terug!
HR
HR

LeTiss
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 augustus 2005

Ik ga ervan uit dat jij wel oog en waardering hebt voor het zien van het spel en echte creativiteit. Hij zal voorlopig wel in de spits blijven dus dan is het wat lastiger zien, maar ik schat je wel zo in dat het je niet ontgaat.
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

Arsjavin was tegen Liverpool voor het eerst echt beslissend door te scoren, dat gebeurde nog niet eerder in de PL dit seizoen. Maar zijn grote troef is dat hij idd op eender welk moment en tegen eender welke ploeg plots kan opduiken en levensgevaarlijk zijn. Anderzijds is hij dit seizoen ook al vaak onzichtbaar geweest. Van Fabregas daarentegen wordt verwacht dat hij het spel maakt en tegen de betere teams heeft hij daar inderdaad last mee. Onder druk kan hij het spel niet openbreken.

Nu, ook al ben ik het volledig eens met LeTiss wat betreft de eigenschappen van Arsjavin ( goed schot, inzicht, positie, balgevoel), toch vind ik dat zijn wendbaarheid en evenwicht daar niet mogen ontbreken. Het is gewoon hallucinant hoe snel Arsjavin vanuit balaanname in schietpositie staat. De wereld lijkt dan eventjes stil te staan terwijl Arshavin zich klaarmaakt om te trappen. Fenomenaal, en ik heb het nooit eerder in die mate gezien bij andere topvoetballers.

En dan nog eventjes over Vermaelen, een klein statistiekje. Het is niet de Bijbel natuurlijk, maar het verwerpen als zijnde onzin lijkt me even onnozel.

http://www.premierleague.com/page/Top10Defenders/0,,12306,00.html

Los daarvan heeft Thomas ongetwijfeld al verschillende defensieve fouten gemaakt die rechtstreeks tot een doelpunt geleid hebben (vaak in het slot van de wedstrijd) en daarvan is die own goal tegen Chelsea uiteraard degene met de grootste gevolgen geweest. Toch vind ik verder dat zijn niveau hoog genoeg is om daar mee te kunnen. Zowel voetbaltechnisch als puur verdedigend (vooral in de lucht, organisatie vd verdediging) zit het wel goed. Het is enkel afwachten of hij die blunders eruit krijgt en zijn niveau nog wat kan optillen. Wenger zal hem die kans wel geven.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Marca:

Arsenal wil 45 mln voor aanvoerder Cesc Fabregas. Cesc staat volop in de belangstelling van Real en Barca. In Madrid zien ze Cesc als een Strategische aankoop, samen met Alonso zal de Catalaan de tactische gedachtes van Pelligrini ten uitvoer moeten brengen. Bij Barca zal Cesc vooral een `wapen` in de verkiezingsgtrijd worden. De speler zelfs zou Arsenal op de hoogte gebracht hebben van zijn wens om na dit seizoen `elders` zijn vleugels uit te willen slaan!HR
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Siempre Real schreef:

Marca:

(...)
HR
Ik heb niet de illusie dat Fabregas altijd bij Arsenal blijft, maar hij is nog maar 22 en kan altijd nog terug naar Spanje. Ik hoop dat hij ook zal zien dat Arsenal steeds beter en beter wordt met dezelfde spelers en hij daar bij wil horen.

Afgelopen week heeft hij zelf nog gemeldt dat hij wil blijven, de toekomst zal het allemaal wel uitwijzen. Een gemis voor Arsenal zal het zeker worden, wanneer hij weggaat. 50 miljoen is natuurlijk ook geen bedrag wat zeker Arsenal (die nog altijd zijn eigen broek omhoog houdt zonder dat er een miljonair achterzit) zomaar kan afwijzen.
HR
HR

liam
Legende

Reg.: 10 juli 2002

Net West Ham - Arsenal gezien. Wat ontwikkelt die Ramsey, net 19, zich fantastisch. Die jongen wordt een internationale topper binnen nu en hele korte tijd. Wenger is gewoon een geweldenaar, heerlijk voetbal speelt hij met zijn jonge team. En dan waren ondermeer Arsjavin, van Persie en Fabregas niet eens beschikbaar. Het valt minder op omdat je in Engeland te maken hebt met een paar kapitaalkrachtige andere topclubs maar wat Wenger met Arsenal is echt geweldig. Schitterend voetbal bovendien. Ik gun ze dit jaar echt een mooie prijs.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

liam schreef:

Net West Ham - Arsenal gezien. Wat ontwikkelt die Ramsey, net 19, zich fantastisch. Die jongen wordt een internationale topper binnen nu en hele korte tijd. Wenger is gewoon een geweldenaar, heerlijk voetbal speelt hij met zijn jonge team. En dan waren ondermeer Arsjavin, van Persie en Fabregas niet eens beschikbaar. Het valt minder op omdat je in Engeland te maken hebt met een paar kapitaalkrachtige andere topclubs maar wat Wenger met Arsenal is echt geweldig. Schitterend voetbal bovendien. Ik gun ze dit jaar echt een mooie prijs.
HR
Je zag vandaag ook dat hij van de 'jonkies' het beste overeind bleef, Wilshere, Vela en Merida vielen vandaag in ieder geval wat tegen. Vooral Vela verwacht ik veel van, maar het komt er nog niet echt uit. Wilshere wordt verhuurd deze winterstop aan WHU of Hull zoals het er nu naar uit ziet.
HR
HR

Piet Keizer
Vedette

Reg.: 28 januari 2005

http://vod.player.sport1.nl/telegraaf/2821

Die pass van Arshavin. Wauw. Jammer dat Rosicky er niets mee doet.

Mooie actie op het einde van Babel trouwens.
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

1-3 winst vandaag op Stoke, Vermaelen met z'n 8e goal van het seizoen.
Verschikkelijk alleen wat er gebeurd is met Aaron Ramsey, 19 jaar pas.

Kijken op eigen risico:

Reactie ook van Shawcross zelf, gaat huilend het veld af, en natuurlijk alle Arsenal spelers :\(

[Dit bericht is veranderd door Tomvdh (op 28 februari 2010 00:32:38).]
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Dramatisch de hele toestand... :I
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Erg dramatisch, heb even moeten wachten voor een reactie te plaatsen. Dit is gewoon zo klote, voor iedereen.

Shawcross die de bal vooruit speelt, Ramsey die de bal met de voet vast op de grond vooruit wilt spelen en Shawcross die de bal de andere kant op wil tikken. Het word een tackle genoemd, omdat de gevolgen aan de ene kant erg groot zijn, maar een rode kaart is het niet. Denk dat het voor de veiligheid van de wedstrijd wel beter is, omdat niet iedereen het tig keer kan afspelen.

Ik kan in elk geval begrijpen dat hij huilend van het veld afgaat. Zo'n beetje iedereen zat er ontzet naar te kijken hoe het er bij bungelde. Ik zou zelf niet veel anders hebben gedaan, dit zou echt nooit de intentie zijn.

Bah bah klote klote! Ik houd het even hierbij. In zijn algemeenheid en ook iemand het (weer) iemand van Arsenal betreft. Hetzelfde als nu zeg maar Eriksen zo onderuit geschoffeld word. Paar jaar geleden bij Nillis vond ik het ook erg jammer omdat ik toch wel kon genieten van hem, ondanks hij bij PSV speelde.

De Youtube reacties en op het Arsenal forum stromen over in elk geval. Heb mijn reactie daar een beetje kort gehouden het komt toch neer op 'fuck, whyyyyy?!!! om het netjes en kort te houden.
HR
HR

zlataninho
Basisspeler

Vak: 410
Reg.: 21 maart 2004

dit is erg sneu voor die jongen.
Ik vind het geen vieze overtreding die te vergelijken is met die van bouaouzan of wetzel.

hopen dat hij weer op het hoogste niveau terug komt want ..
HR
HR

Red
Icoon

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

Die breuk is natuurlijk het ergste maar geef die jongen in ieder geval de kans dat hij zijn excuses kan aanbieden. Hij moet onder begeleiding van de scheids naar die gast toelopen, belachelijk. Je ziet totaal aan zijn reactie dat het oprecht perongeluk ging. Biedt hij zijn gemeende excuus aan wordt hij weggeduwd.
Onderweg wordt hij nog uitgescholden door campbell, hij is geen witzel...

[Dit bericht is veranderd door Red (op 28 februari 2010 12:04:37).]
HRHR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Red schreef:

Die breuk is natuurlijk het ergste maar geef die jongen in ieder geval de kans dat hij zijn excuses kan aanbieden. Hij moet onder begeleiding van de scheids naar die gast toelopen, belachelijk. Je ziet totaal aan zijn reactie dat het oprecht perongeluk ging. Biedt hij zijn gemeende excuus aan wordt hij weggeduwd.
Onderweg wordt hij nog uitgescholden door campbell, hij is geen witzel...
HR
Begrijpelijk toch? Als ik ploeggenoot was zou ik ook zo reageren.

Hoewel ik het geen rood vind op het eerste gezicht toch goed dat ie het gaf. Heb te doen met zowel slachtoffer als dader. Het was gewoon een duel op de allerhoogste snelheid waarbij er van beide kanten foute bewegingen werden gemaakt zonder echt de bedoeling om de ander af te slachten.
HR
HR

The Hunter
International

Uit: De Strootmannetjes doen het ook allemaal per ongeluk
Vak: 127
Reg.: 19 december 2005

Red schreef:

Onderweg wordt hij nog uitgescholden door campbell,
HR
Misschien dat je het beter begrijpt als je had geweten dat dit al de 3e speler van Arsenal is die een beenbreuk oploopt tijdens een wedstrijd.

Hoe vaak gebeurt dit? Gelukkig niet vaak, zelfs bijna nooit. Als je dan in een team voetbalt waar voor de derde keer een been van een medespeler wordt gebroken, mag je dan aub een beetje gefrustreerd zijn?

Overigens vindt ik het ook geen vuile overtreding maar is het een overtreding die verkeerd afloopt. Kan elke week gebeuren, maar gelukkig is dat niet zo.

Doet me denken aan die overtreding van die speler van Groningen 1 of 2 weken geleden die vol met zijn beide benen inkomt. Even deze beelden aan die meneer laten zien zodat hij misschien, heel misschien die paar hersencellen die hij heeft laat werken en beseft wat hij kan aanrichten met zo'n aanslag.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Ik vind het nog niet eens een overtreding, als je het een paar keer herhaald zie je dat wel. Maar het is inderdaad beter dat de scheids in deze rood trekt, anders was het ontspoort door degenen zonder herhaling.

Ik ben nu ook eens echt ziek vandaag, komt er nog eens bij.. nu hopen dat mijn eerste club me wat beter maakt. :\(
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Wenger spreekt afschuw over horrortackles
28 februari 2010

Arsenal-trainer Arsene Wenger kon zaterdag na afloop van de wedstrijd tegen Stoke City niet juichen. Zijn negentienjarige pupil Aaron Ramsey had een gecompliceerde beenbreuk opgelopen na een horrortackle. "Ik geloof niet meer in toeval als mijn spelers zo vaak geraakt worden", verklaarde Wenger.

Het been van Ramsey hing er op afschuwelijke wijze bij na de ingreep van Stoke-speler Ryan Shawcross. "We weten dat het een erge blessure is. Hij moet naar Londen worden vervoerd, waar wordt bekeken of een operatie noodzakelijk is", zei een aangeslagen Wenger na afloop tegenover Sky Sports.

De Franse coach vindt dat de spelers van Stoke City over de grens zijn gegaan. "We weten dat we overal een strijd kunnen verwachten, maar nu ben ik drie spelers kwijt door vreselijke tackles." Naast Ramsey raakten ook Abou Diaby en Eduardo geblesseerd door ingrepen van de tegenstander.

"Maar we zullen tot het eind strijden. Dit team is mentaal erg sterk, vormt een hechte groep en we zullen er in elke wedstrijd vol voor gaan", aldus Wenger.

fcupdate.nlHR
Wenger is vaak een janker, maar ook vaak een roepende in de woestijn.

Arsenal bevestigt dubbele beenbreuk bij Ramsey
28 februari 2010

Aaron Ramsey heeft inderdaad een dubbele open beenbreuk opgelopen. Arsenal, de club van de negentienjarige Engelsman, heeft dat zondag bevestigd. Stoke City-speler Ryan Shawcross pleegde zaterdag een aanslag op het been van Ramsey.

"Aaron heeft breuken opgelopen in zijn scheen- en kuitbeen van zijn rechterbeen. Hij is gisteravond succesvol geopereerd. Het is nog te vroeg om te zeggen hoe lang Aaron uit de roulatie is, maar dit seizoen komt hij in ieder geval niet meer in actie", luidt de berichtgeving van de Londense club.

Ramsey raakte halverwege de tweede helft zwaar geblesseerd. Shawcross moest met rood naar de kleedkamer, het gewonde Arsenal-talent werd per brancard naar de ambulance gedragen.

fcupdate.nlHR
[Dit bericht is veranderd door State Scarlet (op 28 februari 2010 16:08:54).]
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

State Scarlet schreef:

(...)
HR
Wenger heeft hiermee wel helemaal gelijk, als ik zie wat voor overtredingen op Arsenal gemaakt worden en heel vaak niet bestraft, is echt onbegrijpelijk.

Arsenal heeft geen schopteam, maar wat onder de top 10? speelt is echt alleen maar schoppen op alles wat beweegd. Als je ziet hoeveel blessures Arsenal dit jaar alleen al heeft door overtredingen, is echt niet normaal.

Alleen maar knap dat Arsenal nu nog maar 3 punten achter Chelsea staat, met een 'makkelijker' programma voor de boeg.
HR
HR
Dit is echt iets heel anders dan Witzel, Deze jongen slaat zijn handen voor zijn hoofd en wil volgens mij bijna in janken uitbarsten. Ik hoop dat hij geen jarenlange schorsing krijgt ofzo.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Isabel schreef:

Dit is echt iets heel anders dan Witzel, Deze jongen slaat zijn handen voor zijn hoofd en wil volgens mij bijna in janken uitbarsten. Ik hoop dat hij geen jarenlange schorsing krijgt ofzo.
HR
Het schijnt ook een speler te zijn, die te boek staat als 1 van de aardigste spelers in de PL. Tussen de 2 en 4 wedstrijden zou normaal zijn, gewoon lomp en onbehouden, niet smerig, maar door de aard van blessure ben ik geneigd te zeggen dat hij wel een paar wedstrijden geschorst moet worden.

Hoe zit het trouwens met dat ingooien, gisteren ging die van Stoke elke keer de bal droogmaken met een handdoek, wat zeker een x-aantal secondes in beslag nam.
HR
HR

Red
Icoon

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

Ja-Rudy1983 schreef:

(...)

Het schijnt ook een speler te zijn, die te boek staat als 1 van de aardigste spelers in de PL. Tussen de 2 en 4 wedstrijden zou normaal zijn, gewoon lomp en onbehouden, niet smerig, maar door de aard van blessure ben ik geneigd te zeggen dat hij wel een paar wedstrijden geschorst moet worden.

Hoe zit het trouwens met dat ingooien, gisteren ging die van Stoke elke keer de bal droogmaken met een handdoek, wat zeker een x-aantal secondes in beslag nam.
HR
Dat is de overtreffende trap van Vlemminkx. Hij maakt er gewoon gevaarlijke halve corners van. Wenger heeft daar 3 weken terug voor het FA cup treffen ook nog over lopen muiten.
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Gewoon lekker intrap van maken, alleen hebben corners dan nog weinig waarde, dan is het bijna hetzelfde. Ver ingooien is gewoon een kwaliteit, een extra-tje.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Red schreef:

(...)

Dat is de overtreffende trap van Vlemminkx. Hij maakt er gewoon gevaarlijke halve corners van. Wenger heeft daar 3 weken terug voor het FA cup treffen ook nog over lopen muiten.
HR
Dat die ver kan ingooien klopt en ze waren er bijna allemaal gevaarlijk, maar dat soort van tijdrekken elke keer. Ik noem het tijdrekken, want die keeper van Stoke deed hetzelfde als die van Utrecht gisteren.
HR
HR

Dr. Football
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 106
Droomaankoop: Alen Halilovic
Reg.: 15 augustus 2000

Heb de wedstrijd op tv gezien en Stoke heeft dit seizoen al 16 keer gescoord uit de ingooi. Ze hebben Mario van de Ende in de rust nog gebeld daarover. Er staat niets over in de spelregels.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Dr. Football schreef:

Heb de wedstrijd op tv gezien en Stoke heeft dit seizoen al 16 keer gescoord uit de ingooi. Ze hebben Mario van de Ende in de rust nog gebeld daarover. Er staat niets over in de spelregels.
HR
Ze duurden langer dan 6 seconde en volgens mij mag je er maar zolang over doen om een ingooi te nemen. Het maakt voor de rest ook niet zoveel uit, maar het begon op een gegeven moment te irriteren (mede door het gegeven dat Arsenal achter stond). De rust heb ik niet gekeken, vind dat 9 van de 10 keer gelul in de ruimte op Sport1.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 34,3% dat Excelsior wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!