Ajax Netwerk
zondag 31 augustus 2014 - 02:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 58 »

HR

een schaap Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 november 2002

Arsenal heeft dus geen spelers aangetrokken? Met andere woorden, kampioenschap is voor dit jaar opgegeven. Met zo'n smalle selectie kunnen ze niet meedoen met het kampioenschap.
HR
HR

Ajaxiante
Vedette

Uit: Zierikzee
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 juni 2002

http://www.youtube.com/watch?v=WFyAuvDFTPc

ge-wel-di-ge reclame! :B

[Dit bericht is veranderd door Ajaxiante (op 10 september 2009 11:41:26).]
HR
HR

Piet Keizer
Vedette

Reg.: 28 januari 2005

http://bongo.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=351470&mode=normal&quality=2&pid=fcupdate

Als ik deze reactie over jeugdspelers lees, dan vind ik Wenger echt een klootzak. Eentje die de waarheid naar zijn eigen realiteit omdraait. Net of Le Havre, Olympique Lyoun, PSG, Ajax, Feyenoord, PSV, Barcelona enz. geen goede opleiding hebben. Dit soort excuses zijn leugens. Het is gewoon een kutsmoes die gebruikt wordt om spelers weg te kapen van jeugdopleidingen die veel investeren in jeugdspelers en het verdienen om daarvan de vruchten te plukken.

Als een coach met zulke denigrerende en arrogante uitspraken komt, moet je dit soort dingen gewoon verbieden.

[Dit bericht is veranderd door Piet Keizer (op 11 september 2009 17:13:05).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

WOW, 2-0 Standard na 4 minuten.Das wel heel erg snel!
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

quote:HR
Bazza schreef:

WOW, 2-0 Standard na 4 minuten.Das wel heel erg snel!
HR
Idd wel heel snel en evenzo verrassend.. :D
HR
HR
op Uefa.com staat 4-0 achter na 20 minuten...

edit nu staat er weer 2-0 :denk

[Dit bericht is veranderd door Isabel (op 16 september 2009 21:13:25).]
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

Dan heb je Arsenal in je toto-rijtje.
Dan kijk je om 20:50 even op teletekst welke wedstrijden er ook alweer allemaal zijn.
Zie je 2-0 staan, denk je aan een typfout, maar nee hoor, het is echt zo :I
HR
HR
Arsenal staat 3-2 voor Vermaelen heeft de 2-2 gescoord :B
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Isabel schreef:

Arsenal staat 3-2 voor Vermaelen heeft de 2-2 gescoord :B
HR
Ja binnen 3 minuten.
Thomas bedankt! :B
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Edward Lorenz
Vedette

Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009

Ik vond Vermaelen anders maar een matige wedstrijd spelen.Alleen Rosicky vond ik goed bij Arsenal.
HR
HR

CHIVUVDV
Veelbelovend talent

Reg.: 30 juli 2002

En weer een doelpuntje voor Vermaelen, blijft maar scoren!!!
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Ajaxiante schreef:

http://www.youtube.com/watch?v=WFyAuvDFTPc

ge-wel-di-ge reclame! :B
HR
Vind je dat echt? Ik vind er namelijk echt geen zak aan..
HRHR
HR

CHIVUVDV
Veelbelovend talent

Reg.: 30 juli 2002

En weer een goal van Vermaelen, doet het toch wel netjes daar! 2-0
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Vermaelen 2x :B
Die 2e, wat een schitterende goal zeg :)
1e heb ik niet gezien.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Echt een schijntje wat we hebben gekregen voor deze jongen,toch Frankie? ;)
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Reg.: 29 november 2003

Tomvdh schreef:

Vermaelen 2x :B
Die 2e, wat een schitterende goal zeg :)
1e heb ik niet gezien.
HR
Zijn eerste was een kopbalgoal op corner van Van Persie.
HR
HR

2Strain
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 25 juni 2009

Vermaelen 2x
HR
HR

OSS81
International

Uit: Oss
Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008

Weer glansrol voor Vermaelen bij Arsenal

19/09/2009 18:27

Thomas Vermaelen kan voorlopig niet stuk bij Arsenal. De Belgische verdediger scoorde opnieuw twee keer voor The Gunners. Jan Vennegoor of Hesselink debuteerde bij Hull City als basisspeler met een nederlaag.

Arsenal-Wigan Athletic 4-0
Arsenal was oppermachtig tegen Wigan. Vermaelen nam de eerste twee goals voor zijn rekening. Bij de 1-0 kopte hij raak na een hoekschop van Robin van Persie. De Belg zorgde kort na rust voor 2-0 met een schot van net binnen het strafschopgebied. Emmanuel Eboué kreeg de 3-0 op zijn naam, nadat hij een schot van Eduardo da Silva van richting had veranderd en Cesc Fabregas bepaalde de eindstand met een intikker op 4-0.HR

Wenger: 'Vermaelen brengt een natuurlijk evenwicht'

20/09/2009 08:30

Arsenal-verdediger Thomas Vermaelen deed zaterdag tegen Wigan Atlethic weer van zich spreken. Deze keer tekende de Belgische international zelfs voor twee treffers in het met 4-0 gewonnen thuisduel met Wigan Atlethic.

De voormalig Ajacied speelde in Amsterdam altijd als linksback of centrale verdediger. Met zijn spel in de laatste lijn maakte hij indruk op Arsenal-manager Arsène Wenger, wat Vermaelen afgelopen zomer een transfer naar Londen opleverde. Bij
The Gunners vormt de linkspoot in het hart van de defensie een betrouwbare kompaan van de Fransman Gallas, maar profileert hij zichzelf óók als heuse goalgetter.

Vermaelen produceerde tot dusver maar liefst drie treffers in zes Premier League-wedstrijden voor Arsenal. Ook scoorde hij vorige week in het met 3-2 gewonnen treffen met Standard Luik, het eerste (uit)duel voor de Champions League. Tegen Wigan kwam het eerste doelpunt van de onomstreden basisspeler tot stand door een strakke kopbal. 'Hij is misschien niet de langste, maar zijn sprongkracht staat buiten discussie', zegt Wenger op de clubsite van Arsenal.

'Thomas is rustig, ambitieus en oogt mentaal sterk. We hebben hier nog geen centre back (een mee opkomende verdediger, red) gehad zoals Vermaelen', vervolgt Wenger. 'En hij is linksbening, wat voor ons een voordeel is. Met Vermaelen als linkspoot en Gallas als rechtsbenige centrumverdediger, hebben we een natuurlijk evenwicht bij de opbouw van achteruit.'HR
Bron: http://www.vi.nl

Ik heb me zeer gestoord aan de "13 miljoen voor deze prutser hahaha"-reacties die ik her en der zag opduiken, vandaar ook dat ik het echt geweldig vind voor Vermaelen (en Wenger, die weer eens zijn nek heeft uitgestoken) dat hij in zijn eerste weken al zo'n goede indruk heeft achtergelaten. Ik hoor nu niemand meer over zijn transfersom. Meteen iedereen de mond gesnoerd, zo doe je dat.
HR
HR

Rodrigo
Veelbelovend talent

Uit: Mokum
Reg.: 21 april 2005

Arsenal zou weleens de grote dupe kunnen worden van de opmars van City. Als op (korte) termijn City de plek van Arsenal bij de eerste vier gaat overnemen zou het weleens hard naar beneden kunnen gaan met Arsenal. Geen Champions League en ook financiele problemen voortkomend uit de bouw van het nieuwe stadion. Arsenal moet op gaan passen.
HR
HR

LisAjax
Talent

Vak: 423
Droomaankoop: Dries Mertens
Reg.: 14 maart 2006

Wat een heerlijke goal van Arshavin. Was vanavond echt genieten geblazen, lijkt met vlagen wel op het spel van Barcelona. Zo snel, zo flitsend, mooi combinatievoetbal. Als die club dit jaar geen prijs pakt, eet ik me schoen op. :D
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

LisAjax schreef:

Wat een heerlijke goal van Arshavin. HR
Het feit dat ie een meter buitenspel stond, maar die goal wel iets minder heerlijk. ;)
HR
HR

LisAjax
Talent

Vak: 423
Droomaankoop: Dries Mertens
Reg.: 14 maart 2006

0634 schreef:

(...)Het feit dat ie een meter buitenspel stond, maar die goal wel iets minder heerlijk. ;)
HR
Ach, ten eerste was die 2-0 zo verdiend, en ten tweede worden er zo vaak goals afgekeurd die niet zijn gemaakt in buitenspelpositie. Dus ik vind het niet zo erg. ;)
HR
HR

Piet Keizer
Vedette

Reg.: 28 januari 2005

Ik durf wel te beweren dat Arshavin één van de beste voetballers ter wereld is. Hij heeft minstens net zo veel kwaliteit als Ribery. Zijn dribbel is zelfs beter. Er is maar één speler op aarde die de bal korter kan bijhouden en dat is Messi. Hij speelde gisteren een fantastische wedstrijd. Net zoals heel Arsenal trouwens. Jammer dat ze alleen in één tempo kunnen voetballen.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 juli 2002

Piet Keizer schreef:

Ik durf wel te beweren dat Arshavin één van de beste voetballers ter wereld is. Hij heeft minstens net zo veel kwaliteit als Ribery. Zijn dribbel is zelfs beter. Er is maar één speler op aarde die de bal korter kan bijhouden en dat is Messi. Hij speelde gisteren een fantastische wedstrijd. Net zoals heel Arsenal trouwens. Jammer dat ze alleen in één tempo kunnen voetballen.
HR
Ik vond juist dat hij deze wedstrijd best vaak de bal te ver van zijn voet liet gaan, normaal gesproken gebeurt hem dat inderdaad niet zoveel.

De eerste helft van Arsenal was echt geweldig, de tweede helft was tot de 75e minuut het tempo wat lager. Olympiakos kwam er toen ook niet aan te pas, dus wat is een lager tempo dan.

Het is jammer dat Arsenal zoveel kansen nodig heeft om te scoren (ik wil hiermee niks afdoen aan de prestatie van de keeper van Olympiakos) anders was het 4/5-0 geweest.

Ik heb gister van minuut 1 tot minuut 90 genoten van Arsenal (ook omdat ik een zwak voor Arsenal heb sinds Overmars). Zo moet voetbal gespeeld worden en Arsenal verdiend dus ook eindelijk weer eens een prijs, met dit goede beleid (weinig geld uitgeven en zwarte cijfers kunnen zetten) zo goed voetbal spelen.

Daar put ik ook hoop uit voor Ajax, een hele goede opleiding is het halve werk. Het mooiste is dat Arsenal bij oa. Ajax heeft gekeken hoe hun de opleiding moesten opzetten.

Daar mogen we als Ajacieden ook best trots op zijn, de 2 clubs (Arsenal, Barcelona) die het mooiste voetbal spelen, hebben een connectie met Ajax.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Arsenal FC

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 29,1% dat PEC Zwolle wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!