| Poster | | Topic: Nieuwe shirts 08/09 |  |
|
j_v_d_s Ballenjongen
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 43 Reg.: 29 april 2006 | real madrid
thuis

uit

liverpool
uit

thuis

arsenal uit en thuis

middlesbrough
thuis

bron: http://www.footballshirtculture.com/
[Dit bericht is veranderd door Jack Army (op 15 april 2008 01:53:49).]
|
|
|
Sergio Ramos Garcia Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12660 Reg.: 1 oktober 2002 | Dat uitshirt van Real klopt volgens mij niet dat hoort zwart te zijn.
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3046 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | De nieuwe van Chelsea:

Nog niet officieel, maar vergelijkend met de promotieshot op de homepage van Chelsea lijkt dit 'm toch wel te zijn.
Liverpool thuis en uit:

Bayer Leverkusen:
Nice!! 
[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 12 april 2008 13:53:55).]
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3046 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |

Het ene jaar is 'ie prachtig, het andere jaar lijkt het nergens op, hoe kun je zoiets ontwerpen 
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12158 Reg.: 29 mei 2001 | WTF is dat zwarte onder dat logo voor iets? 
Hoe kun je een shirt verneuken...
|
|
|
Robehr Lid 2de elftal
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 381 Reg.: 18 september 2004 | Denk dat ons uitshirt zoals die van Real wordt maar dan dat biesje in het geel of in het wit ipv dit.
|
|
|
Groningen Veelbelovend talent
Uit: Groningen Vak: - Posts: 213 Reg.: 22 september 2003 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
(plaatje)
Het ene jaar is 'ie prachtig, het andere jaar lijkt het nergens op, hoe kun je zoiets ontwerpen 
Is de designer uitgeschoten en een verkeerde streep gezet ofzo? Hoe kan je een mooi klassiek shirt zo verpesten?
Nou zo dus...
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3046 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Het is waarschijnlijk een fake, gelukkig maar.
Wat is het eigenlijk het idee van deze topic? Mogen er alleen officieel gepresenteerde shirts in of kunnen er ook "mogelijke" shirts worden gepost, zoals hier dus volop is gedaan?
|
|
|
Tony_Montana Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 164 Reg.: 4 januari 2008 | Dat Arsenal uit-shirt; serieus?
|
|
|
JSA_428 Bankzitter
Uit: Mokum Vak: 428 Posts: 589 Reg.: 17 juni 1999 |

Deze kunnen ze wel uit gaan delen bij de Sociale Dienst. 
|
|
|
Iceman Veelbelovend talent
Uit: Leiden Vak: - Posts: 269 Reg.: 10 augustus 2003 |

Kom op zeg, dit is een Chelsea shirt met ander sponsor en logo.
Ik vind dat niet kunnen bij een club als real.
En buiten dat, het madrileense uitshirt hoort paars te wezen.
|
|
|
Lewerissa Vedette
Uit: Koog aan de Zaan Vak: 425 Posts: 1879 Reg.: 3 augustus 2002 | Real thuis vind ik daarentegen wel schitterend op de sponsor na... Dat Arsenal uitshirt lijkt meer een keepershirt en voor de rest ziet het er allemaal erg mooi uit. Die Chelsea is ook heel erg mooi moet ik zeggen...
|
|
|
Tony_Montana Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 164 Reg.: 4 januari 2008 |
quote: Iceman schreef:
(plaatje)
Kom op zeg, dit is een Chelsea shirt met ander sponsor en logo.
Ik vind dat niet kunnen bij een club als real.
En buiten dat, het madrileense uitshirt hoort paars te wezen.
Njah, of zwart met oranje-gele strepen (zoals ze in 2000 hadden, geloof ik), was nog mooier vind ik. Het thuis-shirt hebben ze ook minder mooi gemaakt (vroeger was het wit met paarse strepen, nu is het ordinair wit-zwart)...om over de sponsor maar te zwijgen...
|
|
|
Iceman Veelbelovend talent
Uit: Leiden Vak: - Posts: 269 Reg.: 10 augustus 2003 |
quote: Tony_Montana schreef:
(...)
Njah, of zwart met oranje-gele strepen (zoals ze in 2000 hadden, geloof ik), was nog mooier vind ik. Het thuis-shirt hebben ze ook minder mooi gemaakt (vroeger was het wit met paarse strepen, nu is het ordinair wit-zwart)...om over de sponsor maar te zwijgen...
De shirts uit het TEKA tijdperk waren mooi.
Smetteloos wit met paars.
En weet je nog vorig seizoen, toen zag dat shirt er helemaal niet uit, te druk, te grauw.. gewoon geen Real shirt.
|
|
|
AFC Romalona Talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 156 Reg.: 13 mei 2006 | Het Arsenal thuisshirt lijkt veel op het shirt van een paar jaar geleden waarin bergkamp die mooie goal maakte waarbij hij met de hak een speler omspeelde en toen scoorde.
het uit van Arsenal is lelijk 
Liverpool thuis is supersaai & dat geldt ook voor Real uit & thuis. leverkusen & Celtic zijn wel mooi (A)
Ook die grijze liverpool uit is mooi 
|
|
|
Incredible Ibrahimovic Vedette Winnaar Euro 2004 VoVo Ajax Netwerk
Uit: Wervershoof Vak: 424 Posts: 1800 Uploads: 1 Reg.: 7 februari 2003 |

Thuisshirts Liverpool 08/09
|
|
|
Lyme Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 40 Reg.: 10 december 2006 |

Anderlecht
|
|
|
Biglia Ballenjongen
Uit: Gent Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 16 Reg.: 4 oktober 2006 | Anderlecht speelde overigens zaterdag al met het nieuwe centenary shirt. En ze zien er helemaal niet slecht uit. Foto: Jelle Van Damme viert zijn doelpunt tegen Club Brugge.

|
|
|
Druss Geselecteerd voor Oranje
Uit: Dros Delnoch Vak: 126 Posts: 1213 Reg.: 15 september 2003 | wie is die piepensnijder rechts man wat een pan.
MAar goed. Geen onaardig shirt, afgezien van de sponsor...
|
|
|
FGI Vedette
Vak: 428 Posts: 2950 Reg.: 29 december 2003 |
quote: Druss schreef:
wie is die piepensnijder rechts man wat een pan.
Vlcek. Stanislav van voren.
De laatste keer dat we die met Ajax tegenkwamen konden we er iets minder hard om lachen. 
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: 428 Posts: 9903 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | Mooi shirt van Anderlecht zeg!
|
|
|
Uit: Dros Delnoch Vak: 126 Posts: 1213 Reg.: 15 september 2003 |
quote: FGI schreef:
(...)
Vlcek. Stanislav van voren.
De laatste keer dat we die met Ajax tegenkwamen konden we er iets minder hard om lachen. 
zegt mij nu nog niets hoor Maar hij ziet er gewoon uit als een clown vandaar 
|
|
|
FGI Vedette
Vak: 428 Posts: 2950 Reg.: 29 december 2003 |
(...)
zegt mij nu nog niets hoor Maar hij ziet er gewoon uit als een clown vandaar 
Dat pleit voor je. Ik ben het in ieder geval nog niet vergeten. 
Dat shirt van Anderlecht is precies het shirt van Ajax van dit seizoen, qua vorm dan. Die kraag bij ons vond ik geen gezicht, bij Anderlecht valt dat mee.
edit:
ik vroeg niet om een foto daarvan geloof ik.... 
Je hebt gelijk. Poppetje gezien, kastje weer dicht.
[Dit bericht is veranderd door FGI (op 5 mei 2008 17:45:58).]
|
|
|
Uit: Dros Delnoch Vak: 126 Posts: 1213 Reg.: 15 september 2003 | ik vroeg niet om een foto daarvan geloof ik.... 
|
|
|
Eogham03 Ballenjongen
Uit: Hapert Vak: - Posts: 41 Reg.: 5 juli 2005 | |
|