| Poster | | Topic: Nieuwe shirts 08/09 |  |
|
|
J.Ullrich Regelmatige invaller
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 1004 Reg.: 31 mei 2007 |
quote: Drie Kruizen schreef:
(...)
Ok, klopt, maar zwart is wel een zeer dominantie 'kleur'. Ondanks dat de Drie Kruizen ( ) wit zijn zijn, zou je die niet zo snel noemen als de kleuren in de vlag. Zwart en rood valt op, het straalt iets uit, daarom vind ik het ook mooi als dat in het shirt terug te vinden is. Het straalt een soort... tsja... onverslaanbaarheid ofzo uit, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar je snapt dus dat ik het wel mooi vind. 
Ja ik zou het mooi vinden als het rood en het zwart allebei mooi terugkomen in het tenue, net als bij Milan.
|
|
|
Beeki Vedette
Uit: Hulst / Breda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1883 Uploads: 2 Reg.: 30 juli 2003 |
quote: WilboAJAX schreef:
Wel grappig trouwens dat Dinho voor 80 kiest en niet voor bijvoorbeeld 11 die ook nog vrij was!
Grappig? Ik vind het ronduit belachelijk. Hij is toch niet voor het vijfde elftal van Milan gehaald neem ik aan?
Noem me ouderwets, maar wat mij betreft horen de spelers binnen de selectie gewoon het nummer dragen dat bij hun positie hoort en in de volgorde van vermoedelijke basisspelers tot en met de laatste.
|
|
|
liessel_ajax Ballenjongen
Uit: liessel Vak: 426 Posts: 20 Reg.: 4 november 2007 | jammer dat dat mooie inter shirtje niet het nieuwe shirtje blijkt te zijn maja 
|
|
|
liam Geselecteerd voor Oranje
Vak: 420 Posts: 1226 Reg.: 10 juli 2002 | Rugnummers als 77 en 88 vind ik ook belachelijk. In Italie vinden ze dat kennelijk leuk, ik vind het een aanfluiting. Het nieuwe uitshirt van Ajax is gewoon het zoveelste niemandalletje. Gaat nergens over, moeten we ook geen aandacht aan besteden.
|
|
|
dadubbel Talent
Uit: West Vak: 413 Posts: 140 Reg.: 13 maart 2002 | Vorige week in valencia geweest, even een bezoekje gebracht aan mestella. Meteen (uit)shirtje mee genomen met Maduro achterop (met nr3 nummer van vorig seizoen, dit seizoen is het nummer nog niet bekend) Bedrukking van het uitshirt is in de zelfde kleur oranje als de lijnen en reclame.
thuis:
,
uit:

|
|
|
rbuitv Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 32 Reg.: 10 december 2006 | Persoonlijk vindt ik Oranje bedrukking op een zwart shirt erg mooi! Ook die van Roma 
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3754 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Fulham uit

|
|
|
Benji Geselecteerd voor Oranje Winnaar ANC 6 + 7
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 1229 Reg.: 18 oktober 2002 | Mooi shirt, maar ik vind persoonlijk dan ook de kleurencombinatie zwart-rood één van de mooiste die er is (zal wel iets met m'n afkomst te maken hebben )
|
|
|
Ulf_Kirsten Idool
Vak: - Posts: 4370 Reg.: 2 december 2002 | |
|
BadAsS Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 759 Reg.: 9 september 2002 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
Fulham uit
(plaatje)
is het mogelijk dat iemand dit shirt in ajax stijl kan fotoshoppen, dus met aegon, adidas en echte logo?
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3754 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Als thuisshirt? Liever niet, dan heb je een shirt wat vrijwel identiek is aan dat van onze vrieden uit Rotterdam-Zuid.
|
|
|
Niels WGM Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 372 Reg.: 17 februari 2003 | Ik denk dat hij als uitshirt bedoelt. Maar dan nog lijkt me het niet zo'n goed idee, heb het niet zo op shirtjes in het feyenoord-model. Vind het gewoon niet mooi. Maar geloof dat nike erg aan het soliciteren is om shirtsponsor van feyenoord met al die lelijke shirtjes...eerst altletico madrid, vervolgens barca en nu fulham. Waarom kiezen ze voor zo'n lelijk model...Maar ja elke kleurencombinatie is lelijk als je het met ons shirt vergelijkt.
|
|
|
Gabri Cule Bankzitter
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 558 Reg.: 8 augustus 2003 | Zanzibar

Japie Stam testimonial te bestellen via jaapstam.nl

5!! shirts van trabzonspor, iemand enig idee waarom 5?

[Dit bericht is veranderd door Gabri Cule (op 30 juli 2008 15:03:08).]
|
|
|
Criticus Talent
Uit: Amsterdam Vak: 121 Posts: 166 Reg.: 22 oktober 2007 | |
|
Vak: 413 Posts: 3754 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Fenerbahce heeft er vier. Het mogen dan alle vier mooie shirts zijn, onzin is het natuurlijk wel.

Olympiakos uit

|
|
|
BadAsS Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 759 Reg.: 9 september 2002 |
quote: Niels WGM schreef:
Ik denk dat hij als uitshirt bedoelt. Maar dan nog lijkt me het niet zo'n goed idee, heb het niet zo op shirtjes in het feyenoord-model. Vind het gewoon niet mooi. Maar geloof dat nike erg aan het soliciteren is om shirtsponsor van feyenoord met al die lelijke shirtjes...eerst altletico madrid, vervolgens barca en nu fulham. Waarom kiezen ze voor zo'n lelijk model...Maar ja elke kleurencombinatie is lelijk als je het met ons shirt vergelijkt.
Ik bedoelde het gewoon als shirt, kijken hoe het eruit ziet, liefst met een speler (Huntelaar) erin. Hoe dat uitstraalt. Gelijk weer erbij halen dat het een feyenoord-shirt is, dat weet ik ook wel, maar kijken kan geen kwaad toch?
|
|
|
ThomasNR1 Lid 2de elftal
Uit: almere Vak: 411 Posts: 372 Reg.: 30 juli 2004 | ik vind dat model niet eens lelijk, zolang de 2 kleuren niet te veel contrasteren... blauw/wit, rood/wit etc... maar 2 donkere kleuren als rood en zwart of blauw en zwart vind ik wel mooi, of 2 lichte kleuren als wit/lichtgrijs of wit/lichtblauw.. of 2 kleueren in dezelfde kleurenfamilie 
het uitshirt van the spurs vorig seizoen bijvoorbeeld... of het keepersshirt van het wk 2006.. schitterend
[Dit bericht is veranderd door ThomasNR1 (op 31 juli 2008 00:58:45).]
|
|
|
Gabri Cule Bankzitter
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 558 Reg.: 8 augustus 2003 | interessant shirtje dit

|
|
|
Vak: 413 Posts: 3754 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Voor de vrouwen

|
|
|
De Keeper Jeugdspeler
Vak: - Posts: 69 Reg.: 1 juni 2004 | Zo, die van Frankrijk is al vroeg.. Als dat de nieuwe echt wordt teminste.. Maar weet iemand of de nummers van Real Madrid al bekend zijn, ik vind het thuis shirt namelijk wel mooi en wil er wel een bestellen met Sneijder of Sergio Ramos op. Of misschien wel VDV als ie nog naar Madrid gaat 
[Dit bericht is veranderd door De Keeper (op 2 augustus 2008 12:26:15).]
|
|
|
david_vdb Bankzitter
Uit: heist-op-den-berg Vak: - Posts: 479 Reg.: 5 juli 2003 | |
|
Vak: 413 Posts: 3754 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Chelsea 3rd

|
|
|
De Keeper Jeugdspeler
Vak: - Posts: 69 Reg.: 1 juni 2004 | Hmm.. kweet niet wat ik er van moet vinden, hou zoiezo niet zo van Chelsea. Wel vette schoenen die ie aanheeft 
|
|
|
AFCA Netwerk Ballenjongen
Uit: de buik van m'n moeder Vak: 425 Posts: 24 Reg.: 16 juli 2007 | Zie je opeens Belgie en Nigeria op de Olympische Spelen met Adidas spelen...
Zonder strepen op de mouwen... , opeens is een Aidas-shirt veel mooier! 
|
|
|
AFCA Rood International
Uit: Westland Vak: 429 Posts: 1250 Reg.: 11 mei 2004 |

Juve uit
Leuke site trouwens, kon hem nog niet.
http://www.kitbag.com
[Dit bericht is veranderd door AFCA Rood (op 9 augustus 2008 09:08:40).]
|
|
|