| Poster | | Topic: Nieuwe shirts 08/09 |  |
|
|
AFC Romalona Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 200 Reg.: 13 mei 2006 | |
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.481,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Gran Via Geselecteerd voor Oranje
Vak: 112 Posts: 1284 Reg.: 3 oktober 2006 |

Deze vindt ik toch veel mooier, waarom die smalle banen moeten verdwijnen is mij een raadsel.
Barca had ooit ook smalle banen, kijk eens wat ze er dit seizoen van gebakken hebben. 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
jboxjood Regelmatige invaller
Uit: Wageningen Vak: 430 Posts: 708 Reg.: 19 september 2002 |
quote: Gran Via schreef:
(plaatje)
Deze vindt ik toch veel mooier, waarom die smalle banen moeten verdwijnen is mij een raadsel.
Barca had ooit ook smalle banen, kijk eens wat ze er dit seizoen van gebakken hebben. 
Daar heb je wel gelijk in maar die nieuwe thuisshirt van Inter is wel schitterend..
|
|
|
Druss International
Uit: Dros Delnoch Vak: 126 Posts: 1327 Reg.: 15 september 2003 | nou inderdaad zeg....dat is een van de eerste (en weinige) shirts die ik in dit topic ben tegen gekomen die de moeite van het overwegen om het te kopen nog wel waard zoui kunnen zijn 
|
|
|
liessel_ajax Ballenjongen
Uit: liessel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 16 Reg.: 4 november 2007 | toen ik het nieuwe thuisshirtje van inter milan zag was het eerste wat ik dacht idd wauw jah.
Wat un prachtig shirt.
denk dat ik eerder een inter milan (origineel) koop dan de nieuwe van ons!!
|
|
|
Grazie Roma Geselecteerd voor Oranje
Vak: 412 Posts: 1078 Reg.: 11 juni 2003 |
quote: PannaPienaar schreef:
Inter is niet echt mijn club,maar dit shirt is prachtig.Toevallig ook ergens het uit-tenue?
Hier hetzelfde verhaal(Inter merda) maar mooi shirt van Inter moet ik zeggen! Stijlvol en mooie kleur blauw ook. Lijkt mij echter niet dat het schitterende uit-tenue van vorig seizoen overtroffen gaat worden.
|
|
|
Vermeers Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8 Reg.: 2 februari 2008 | Ik dacht dat Ajacieden altijd zo trots (en kritisch) waren op het shirt. Dus de rode baan niet te dik, niet te dun, geen adidas strepen bla bla. En nu is het Inter shirt wel mooi. Alleen jammer dat alle traditie uit het shirt verdwenen is.. 
[Dit bericht is veranderd door Vermeers (op 4 juli 2008 19:29:46).]
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: 428 Posts: 10091 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | Bij het eigen shirt ja, wat kan mij nou het shirt van een ander verrotten?
|
|
|
Iceman  Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: - Posts: 406 Reg.: 10 augustus 2003 |
quote: Biglia schreef:
Anderlecht speelde overigens zaterdag al met het nieuwe centenary shirt. En ze zien er helemaal niet slecht uit. Foto: Jelle Van Damme viert zijn doelpunt tegen Club Brugge. ;)
(plaatje)
Is dat Jelle? Man ik herken hem niet eens meer.
quote: Criticus schreef:
(plaatje)
Waauw! :I
Schitterend. Kwijl Kwijl Kwijl!!!
[Dit bericht is veranderd door Iceman (op 5 juli 2008 15:31:10).]
|
|
|
Beeki Vedette
Uit: Hulst / Breda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1870 Uploads: 2 Reg.: 30 juli 2003 |
quote: Vermeers schreef:
Ik dacht dat Ajacieden altijd zo trots (en kritisch) waren op het shirt. Dus de rode baan niet te dik, niet te dun, geen adidas strepen bla bla. En nu is het Inter shirt wel mooi. Alleen jammer dat alle traditie uit het shirt verdwenen is.. 
Volledig mee eens. Puur qua design is het nieuwe Inter-shirt inderdaad mooi, maar als je kijkt naar hoe het van oudsher hoort te zijn is het natuurlijk een enorme aanfluiting. Om maar te zwijgen van wat Nike met het Barcelona-thuistenue heeft gedaan.
|
|
|
Vak: 412 Posts: 1078 Reg.: 11 juni 2003 |
quote: Beeki schreef:
(...)Volledig mee eens. Puur qua design is het nieuwe Inter-shirt inderdaad mooi, maar als je kijkt naar hoe het van oudsher hoort te zijn is het natuurlijk een enorme aanfluiting. Om maar te zwijgen van wat Nike met het Barcelona-thuistenue heeft gedaan.
Van oudsher??? Dit is een jaren 60 shirt van Inter.

[Dit bericht is veranderd door Grazie Roma (op 5 juli 2008 17:43:35).]
|
|
|
Lewerissa Vedette
Uit: Koog aan de Zaan Vak: 425 Posts: 1931 Reg.: 3 augustus 2002 | Oudsher is natuurlijk relatief op te vatten hé. 
|
|
|
Vermeers Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8 Reg.: 2 februari 2008 |
quote: Grazie Roma schreef:
(...)
Van oudsher??? Dit is een jaren 60 shirt van Inter.
(plaatje)
Bij het nieuwe shirt is het blauw niet meer zo nadrukkelijk aanwezig. Die 2 streepjes aan de zijkanten hadden gewoon even dik moeten zijn als die in het midden. Of alle strepen even dik. In het nieuwe shirt zit meer zwart dan blauw. Dat is dus de traditie eruit halen.
Het is verder uiteraard wel een schitterend (chique) shirt.
|
|
|
MaGiCa Vedette
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2904 Reg.: 10 april 2005 | Napoli 2008-2009.

|
|
|
Luis S. Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1953 Reg.: 12 juli 2003 | |
|
MaGiCa Vedette
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2904 Reg.: 10 april 2005 |
quote: Luis S. schreef:
Heel lelijk!
Idd die rode sponsor verneukt het nog meer!!
|
|
|
Gabri Cule Bankzitter
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 493 Reg.: 8 augustus 2003 | Barca shirt is inderdaad wel erg jammer. gewoon al die banen zijn verdwenen! alsof de rode baan op het ajax shirt verdwijnt! een mooi detail van de nike shirtjes zijn wel de binnenkant van de kraagjes. bij het nl elftal staan daar de eerste 2 zinnen van het wilhelmus en bij barca is het hele clublied erop gezet 
|
|
|
Lewerissa Vedette
Uit: Koog aan de Zaan Vak: 425 Posts: 1931 Reg.: 3 augustus 2002 | Ik vraag me af wat er zou hebben gestaan als Ajax van Nike was...
Dapp're strijders fier en koen!
|
|
|
AFC Romalona Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 200 Reg.: 13 mei 2006 |

Het égte Inter thuisshirt .

Shaktar Donetsk thuis.

Aston Villa thuis.

Aston Villa uit

Rangers thuis.

Palermo thuis. http://www.footballshirtculture.com/images/stories/fsc6/porto_home_08_09_nike_shirt_fsc.jpg'>
Porto thuis & uit.

Milan uit.

Lyon thuis & uit & alternatief.
voor nu is dit wel genoeg , je kan ook gewoon zelf naar deze site gaan: http://www.footballshirtculture.com/football-shirt-blog/
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.481,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3534 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Nottingham Forrest (thuis)

|
|
|
RZ129 Internationale topspeler
Vak: 129 Posts: 1537 Reg.: 14 augustus 2004 | tering, wat zijn die van Palermo bruut....
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3534 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Die van Bolton is toch wel een lachertje hoor

|
|
|
mafkeezz18 Ballenjongen
Uit: Valkenswaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 18 Reg.: 16 maart 2005 | Wat is nou het echte shirt van inter?
Worden hier 2 versies van gepost. De eerste zou ik wel willen hebben i.i.g
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3534 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | HSV

|
|
|
Vak: 412 Posts: 1078 Reg.: 11 juni 2003 | La Roma

|