Deze topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 17 »
Andrea Pirlo
Bankzitter
Uit: Amsterdam
Vak: 421
Droomaankoop: -
Reg.: 1 maart 2007

AvH
Bankzitter
Vak: 420
Reg.: 30 oktober 2006
Andrea Pirlo
Bankzitter
Andrea Pirlo
Bankzitter
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
Andrea Pirlo
Bankzitter
Siempre Real
Moderator
quote:Dit is uiterst merkwaardig! Ik zou graag willen weten wat de bron van dit bericht is. In de Spaanse media, en dus ook in de plaatselijke en regionale media wordt met geen woord over Koeman gerept. Mourinho, Deschamps, Lippi, Capello, Del Bosque en Urrureta zijn de namen die uit Mestalla klinken. De voorzitter heeft gisteren op een persconferentie geroepen dat Valencia alleen een gelouterde trainer wil, een trainer die zijn sporen internationaal al verdiend heeft en een trainer die bij de clubcultuur past. Sorry, maar daar hoort Koeman echt niet bij, het zal me dan ook hoogst verbazen als hij uit de hoge hoed komt!
Andrea Pirlo schreef:
'Ronald Koeman in beeld bij Valencia'
30 oktober 2007
De toekomst van Ronald Koeman ligt mogelijk bij Valencia. De PSV-trainer is volgens Spaanse media een serieuze kandidaat om de ontslagen Quique Sanchez Flores op te volgen. Jose Mourinho geldt echter als belangrijkste gegadigde voor de vacante post.
Mocht Valencia geen akkoord bereiken met de bij Chelsea vertrokken Mourinho, dan komen andere opties in beeld. Koeman geldt samen met Didier Deschamps en Marcello Lippi als alternatief. De Nederlandse oefenmeester heeft bij PSV nog een verbintenis tot medio 2008.
Bij Valencia zit momenteel Oscar Fernandez als interim-coach op de bank. Hij was bij de Spaanse equipe al werkzaam als trainer van het tweede team.
Kick Wilstra
Vedette
Vak: -
Reg.: 28 januari 2005
quote:Als je het dan zo bekijkt is het de enige trainer die met 3 clubs de kwartfinale van de CL gehaald heeft. En dan ook nog met middelmatige clubs. Ook heeft hij een duidelijk Spaanse achtergrond. Mij zou het niet verbazen, al zou ik het eeuwig zonde vinden als zo'n mooie club zo'n kuttrainer neemt.
Siempre Real schreef:
(...)
Dit is uiterst merkwaardig! Ik zou graag willen weten wat de bron van dit bericht is. In de Spaanse media, en dus ook in de plaatselijke en regionale media wordt met geen woord over Koeman gerept. Mourinho, Deschamps, Lippi, Capello, Del Bosque en Urrureta zijn de namen die uit Mestalla klinken. De voorzitter heeft gisteren op een persconferentie geroepen dat Valencia alleen een gelouterde trainer wil, een trainer die zijn sporen internationaal al verdiend heeft en een trainer die bij de clubcultuur past. Sorry, maar daar hoort Koeman echt niet bij, het zal me dan ook hoogst verbazen als hij uit de hoge hoed komt!
Siempre Real
Moderator
Rijkaard
International
Reg.: 13 juni 2001
Andrea Pirlo
Bankzitter
lars91
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007
quote:Dat is hem. Zodra het grote geld komt gaat ook hij over stag. Koeman lijkt mij niet de ideale trainer voor Valencia.
Rijkaard schreef:
Hey Koeman naar Valencia. Is dat niet degene die het niet vond kunnen dat je halverwege het seizoen naar een andere club vertrekt.
wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.
Jetho
Talent
Reg.: 27 augustus 2006
BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000
Joaquin Sanchez
Vedette
Reg.: 6 augustus 2006
quote:Koeman is clubslet nummer 1, daar staat hij om bekend.
BillyTheKid schreef:
-voetballen bij Ajax PSV Feyenoord
-trainen bij Ajax en PSV
-de held van Barcelona-fans zijn
-en nu trainer bij Valencia worden
Die gast heeft ook echt geen principes he.
Naja, ik ben blij dat ik die kop niet meer hoef te zien en zijn dooddoeners niet meer hoef te horen.
EdgarDavids
Vedette
Uit: het altijd mooie en gezellige Raalte
Reg.: 4 augustus 2001
quote:Ja, oke. Dat is voetbal he
BillyTheKid schreef:
-trainen bij Ajax en PSV
Kick Wilstra
Vedette
Reg.: 28 januari 2005
quote:Ik zeg toch ook niet dat die andere trainers hun sporen niet verdient hebben...
Siempre Real schreef:
Del Bosque heeft 2 c.l. gewonnen, lijkt me meer te tellen als met 3 clubs de 1/4 fin... Heeft Capello ook niet ergens een verdwaalde C.L. in zijn kast? En Mourinho met Porto? Nee ik geloof er niet in!
Overigens wordt de ex trainer van Valencia aan Sevilla gelinkt...
Siempre Real
Moderator
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
quote:Tja, dat is de vraag. Het voetbal zal er niet aantrekkelijker door worden, maar als Mourinho de eerste keuze was zal dat dus blijkbaar ook niet Valencia's reden zijn. Hij heeft mij nog nooit als trainer kunnen overtuigen. Maar hij heeft op zich wel redelijk tot goede resultaten geboekt bij Psv en Ajax. Of hij dat bij Valencia, dat dit jaar een prima ploeg heeft, zal moeten blijken.
Siempre Real schreef:
De vraag: is Koeman de juiste man voor Valencia?
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
scio
Vedette
Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 17 oktober 2005
LeTiss
Legende
Reg.: 29 augustus 2005
quote:Dat dat voor trainers en spelers anders werkt snap ik wel, hoewel hij het natuurlijk wel erg bont maakt.
BillyTheKid schreef:
-trainen bij Ajax en PSV
GangstaRiB
Legende
Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
quote:Dat zit er gewoon niet in. Koeman denkt alleen maar op de ultra-korte termijn en vooral aan zichzelf. Bij Ajax, psv en Benfica stapt hij precies op het juiste moment uit de trein, omdat het zienderogen minder gaat. Koeman is geen opbouwtrainer en kan alleen leuke dingen doen als er een selectie staat waar kwaliteit in zit. Wat dat betreft is het niet raar dat hij in Nederland en Portugal niet onomwonden geslaagd is. In ons land zijn er gewoon niet de financiele middelen aanwezig om aan Koeman's beleid te kunnen voldoen. Bij Ajax deed hij het aardig omdat hij te maken had met een perfect geprepareerde selectie door Adriaanse, bij psv had hij de overblijfselen van Hiddink, inclusief Alex en Cocu.
LeTiss schreef:
(...)
Dat dat voor trainers en spelers anders werkt snap ik wel, hoewel hij het natuurlijk wel erg bont maakt.
Wat mij meer stoort is dat hij zo gewild is. Hij is tactisch heel sterk, maar een selectie en een team in de loop van de tijd neerzetten kan ie niet, en hij is funest voor de ontwikkeling van teamgeest. Hij heeft dan ook nog nooit echt wat laten zien. Hij komt pas als de boel op orde is, en laat een puinhoop achter bij een voortijdig vertrek. Ik zou meer respect voor hem hebben als hij echt eens keer iets van een club zou maken wat er nog niet was toen hij kwam.
AvH
Bankzitter
Vak: 420
Reg.: 30 oktober 2006
Ulf_Kirsten
Idool
Reg.: 2 december 2002
quote:Goh, toen ik laatst zei dat Adriaanse gefaald had bij Porto was ik aan het zoeken. Immers, Co had toch maar mooi de dubbel gewonnen.
LeTiss schreef:
Hij heeft dan ook nog nooit echt wat laten zien.
Deze topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Valencia CF

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,2% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.