Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 02:39                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Mauro Rosales bij River Plate

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

HR

kaboom0611
Veelbelovend talent

Uit: Buenos Aires
Vak: -
Reg.: 29 augustus 2003

Ben tot juli in Buenos Aires. Zondag eens een wedstrijd pakken. Met San Lorenzo mee naar het stadion van River. Eens kijken wat Mauro er van gaat bakken alleen moet hij het volgens mij vooral hebben van invalbeurten. Vandaag in het stadion van Velez Sarsfield geweest, schitterend stadion gewoon echt ouderwets zoals de stadions vroeger in Nederland waren. Kwam trouwens een paar busjes met uitsupporters tegen vandaag wat een gekkenhuis was dat zeg. Zou mijn god niet weten van welke club ze waren maar het leek op Independientes. Fuck alle combi's.
HR
HR

AjaxDokkum
Basisspeler

Uit: Dokkum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 maart 2007

quote:HR
kaboom0611 schreef:

..

HR
Helaas geen doelpunten gevallen gisteren dus ook geen beeldfragmenten.

Interessant zeg.
Juli duurt wel lang!
Wens je een lekkere wedstrijd.
Misschien verzorg ik hier de beeldfragmenten , als er tenminste doelpunten vallen. :B
HR
HR

Shaar11
International

Reg.: 29 oktober 2005

Kaboompie
alle verslagen van je argentijnse wedstrijd graag hier neergooien...
je gaat dingen meemaken daar jongen:)

wij willen met een paar april/mei gaan ,4mei is ook super classico in la bombonera maargoed wil alles zien daar..
We slapen dan misschien huis van Mauro aangezien nog steeds contact hebben met hem vaak,als dat te lastig wordt dan maak niet uit,hebben paar contacten bij gasten van Boca en river en Indepediente.

Maar ben benieuwd naar je ervaringen daar!!!

de tempel van het voetbal/supporterscultuur

[Dit bericht is veranderd door Shaar11 (op 18 februari 2008 21:43:42).]
HR
HR

Dr Drake Ramoray
International

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Heerlijk hoor Shaar,mijn broer woont al 2 jaar in Buenos Aires en is in die tijd helemaal gek van Boca geworden. Staat niet bij la 12 ofzo maar gewoon lange zijde maar je word daar helemaal meegezogen in de passie van de mensen om je heen en sta je ondanks je Hollandse nuchterheid binnen no time te springen en te zingen aldus de verhalen die ik hoor :)
HR
HR

Shaar11
International

geloof je meteen dr drake,ken zat mensen die er geweest zijn,tis niet normaal wat je meemaakt,wil er zolang naar toe,geld geen probleem alleen weinig die echt geld hebben om mee te gaan maar met beetje geluk komt er verandering bij wat jongens....
Gelukkig ben ik geen hollander dus voor mij is dat allemaal normaal die passie die ze daar hebben en hoe ze voetbal beleven,heb ik dus ook maargoed :B
La Doce is powerfull,maar je hebt zoveel clubs in Argentina die de moeite waard zijn
vrouwen zijn mooi daar,dikke steaks eten ook,grote joodse gemeenschap ook.

ff wat anders

De dames van river gister bij newells uit

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie
HR
HR

SuperSeven
Lid 2de elftal

Uit: A'dam
Vak: 407
Reg.: 20 september 2005

Woops volges mij ben ik ook fan van River Plate tegenwoordig?
Wanneer gaat de eerstvolgende vlucht B)
HR
HR

AjaxDokkum
Basisspeler

River Plate heeft gisteren gewonnen van San Lorenzo met 2-0.
De 'goles' zijn mede mogelijk gemaakt door Falcao in de 27ste minuut en in de 53ste minuut door Abelairas.

Goal Falcao

Goal Abelairas B)

[Dit bericht is veranderd door AjaxDokkum (op 25 februari 2008 12:09:37).]
HR
HR

Christiaan
Administrator

Uit: Enschede
Uploads: 1
Reg.: 24 mei 2000

Leuke club merk ik :P
HR
HR

kaboom0611
Veelbelovend talent

Zooooooo wat een sfeer zeg. Was met me vriendin mee met de aanhang van San Lorenzo. Ik woon zelf in een wijk met voornamelijk River-aanhangers. We liepen samen naar de bushalte (zij met shirt van San Lorenzo aan). Uiteindelijk bij de bushalte aangekomen. Komt er opeens een bus met allemaal gekken van San Lorenzo. Wij instappen, deuren gaan dicht. Op een gegeven moment begint iedereen keihard te zingen en de hele bus schudt als een gek heen en weer. Uit de ramen schreeuwen en schelden naar River aanhangers. En dat allemaal in een gewone stadbus. Moet je je voorstellen een stadsbus met Groningen-aanhangers die door Amsterdam rijdt terwijl iedereen in- en uit kan stappen :B

Uiteindelijk in de buurt van het River-stadion aangekomen en via een speciale straat die als ingang diende het uitvak ingegaan. Van die ouderwetse hekken aan de zijkant en voorkant met prikkeldraad. Wij zaten middenin bij de barras bravas, de harde kern van San Lorenzo. Op een gegeven moment komt er net voordat de wedstrijd begon een grote groep van minimal 100 a 200 man het vak op, 80 procent dronken of onder invloed :B . Dat waren dus die barras bravas. Hele wedstrijd zingen en springen met zijn allen zowel pro- san lorenzo als tegen river. Zelfs na de wedstrijd bleven ze doorgaan het was niet 1 seconde stil. Aan het einde werd het nog een beetje grimmig toen men stoeltjes begon af te breken en naar beneden te gooien maar echte incidenten bleven uit. Zulke grote rivalen zijn ze namelijk niet.

Na de wedstrijd nog wat grote bekken van River toen we met z'n tweeen op de bushalte stonden te wachten aangezien het nogal lang duurde voordat de bus kwam. In argentinie is het zo dat eerst de uitsupporters wegmogen en na een tijdje pas de thuissupporters zoiets. Al met al leuk dagje gehad maar ben eigenlijk meer benieuwd naar de echte krakers. Wedstrijden tussen Boca en River, Independientes tegen Racing en San Lorenzo tegen Hurracan dan maak je pas echt een gekkenhuis mee met alles erop en eraan. Hoop de komende maanden nog de superclassico mee te kunnen maken en enkele wedstrijden van San Lorenzo en Velez Sarsfield. Combi's bestaan trouwens niet in Argentinie :B

O ja kaartje kostte 3 euro nog wat..

[Dit bericht is veranderd door kaboom0611 (op 26 februari 2008 03:19:01).]
HR
HR

Shaar11
International

Lekker he Kaboom:P
dat gebeurd bij vele clubs daar dat net voor de wedstrijd opeens de BOYS komen met de hele orkest en de linten en vlaggen,die gasten zijn niet te stoppen.
Jammer dat je river nu tegenkomt,river kwa sfeer 2-3 jaar terug veel gekker,voordat er grote gezeik was binnenin de Los Borrachos del Tablon,toen hadden ze ook hele orkest en alles,wat op dit moment ook niet meer is+de doeken hangen niet meer van LBTD.

Sprak gasten van Boca gister nadat ze terug kwamen van de match bij San Martin.
Wonnen ze 0-2,2 x Palermo(wat een speler)
Goed team Boca nu weer met Riquilme erbij.

Je bevind je nu in de tempel van de voetbalsupporters,kwa beleving en sfeer,niks is gekker dan daar,voor mij blijven de Zuid Amerikanen en de Grieken meest gestoorde kwa sfeer,zoals ik dus:) :B

Ik ga jou pm sturen denk ik want als ik niemand heb die meegaat met me 2 weken naar Argentinie eind april en begin Mei dan moet ik even moet jou contact houden denk ik,hou zoiezo met Mauro Rosales contact steeds maar die traint gewoon enzo nog natuurlijk,moet ook ff een nederlandstalige hebben bij me....
4mei is super classico in la bombonera.

Je verhaaltje doet me echt kippevel brengen en geloof me heb al zoveel gehoord en heb zelf al zoveel meegemaakt op dat gebied in zoveel landen behalve argentinie nog...

NOVENTA MINUTOS HINCHADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vamos!
HR
HR

kaboom0611
Veelbelovend talent

Vandaag liep ik door het centrum, komt er op een gegeven moment een stoet van meer dan 300 man in auto's, motoren weet ik veel wat allemaal van Racing Club. 1 Groot gekkenhuis, hele verkeer lag plat. Hier en daar werd er af en toe iemand geknuppeld door de politie. Bleek dat ze kwamen om te demonstreren, snapte alleen niet precies waarvoor. Volgens mij wilden ze geld omdat ze hun club overal steunen maar het kon ook wat anders zijn. Heb ze gevolgd tot aan de AFA, zeg maar de Argentijnse KNVB. Daar hebben ze eerst vreemdzaam geprotesteerd met spandoeken en veel gezang. Uiteindelijk werd de sfeer grimmig en voerde de ME charges uit. Waterkanon ook nog even ingezet. Uiteindelijk rust teruggekeerd.
HR
HR

Steven Defour op 10
Vedette

Reg.: 1 juli 2002

Shaar11 schreef:
Je bevind je nu in de tempel van de voetbalsupporters,kwa beleving en sfeer,niks is gekker dan daar,voor mij blijven de Zuid Amerikanen en de Grieken meest gestoorde kwa sfeer,zoals ik dus:) :B
HR
Heerlijk he. B)

Staat Fenerbahce-Galatasray niet op je lijstje Shaar ? Dat is ook ziekelijk. B)
HR
HR

Shaar11
International

fehner en gala ja ok is ook ziek natuurlijk,maargoed besiktas trouwens ook maarja eerst gewoon Argentina:P....Kijk niet alleen bij voetbal is het leuk,dezelfde groepen van vele clubs zorgen bij sporten zoals basketbal,volleyball en weet ik veel wat ook gekkehuis,ook in argentinie,beste sfeer kwa basketbal zit ook in griekeland en servie vooral en dan Israel(grote sporten daar)
Komen genoeg leuke tripjes aan weer,wij gaan vaak met groep naar PSG,daar is het ook gruwelijk,10 Mei spelen ze de kraker tegen saint etienne(goeie groepen) en eind Mei de finale van franse beker en tussendoor zie ik wel wat voor landen we ingaan.

ps:
Ik heb je pm gehad!

[Dit bericht is veranderd door Shaar11 (op 27 februari 2008 12:48:50).]
HRHR
HR

Shaar11
International

River vannacht 2-1 winst in de Copa
90ste minuut Ortega de 2-1
bizarre sfeer
HR
HR

Shaar11
International

HR
HR

Shaar11
International

kaboompie,je bent niet op msn dus ik doe het zo
je moet ook even naar de lagere divisies gaan,kwa supporters en gekte maakt dat niet uit want kwa barra bravas en hinchadas behoren ze vaak nog tot de gekkere.

chacarita thuis 1e helft vs Ferro
http://nl.youtube.com/watch?v=aDCvu-uzn-g&feature=related
en hier de2e helft
http://nl.youtube.com/watch?v=W903Enaux4g&feature=related
geweldige hinchada van Chacarita juniors bij huracan,lange doeken,linten,weet ik het wat allemaal
http://nl.youtube.com/watch?v=feMV-oaCz84&feature=related
HR
HR

AjaxDokkum
Basisspeler

Zag op Livescore.com achter de wedstrijd Susp. staan.
Weet iemand wat dat is?

Prachtige goals van Sebastián Abreu en Rende voor River Plate.

River Plate - San Martin 2-3 Samenvatting
HR
HR

Shaar11
International

HR
HR

Shaar11
International

Afgelopen weekend waren leuke wedstrijden in de Argentijnse Liga
River uit bij estudiantes gelijkspel en boca thuis vs indepediente,gelijkspel ook...

Mooi bij river was dat na lange afwezigheid de Los Borrachos Spandoeken terug waren,de bekende in Argentijnse kleuren en de bombos/drums waren weer terug en het gaf gelijk meer uitstraling in het uitvak,heerlijke ritme en gekkehuis,of dit te betekenen heeft dat de groepen van Adrian en Alain de leiders van LBDT nu alles hebben goed hebben gepraat weet ik niet aangezien ze paar weken geleden buiten het station flink onderling nog met elkaar gevochten hadden de 2 groepen maar het betekent in ieder geval wel wat als de spandoeken en drums terug zijn

hier fotos Los Borrachos Del Tablon uit bij Indepediente.
forumillustratie

forumillustratie
forumillustratie

Overigens scoorde Mauro vannacht in de copa uit bij La Catolica in Chili de winnende 2minuten voor de tijd
1-2!!!

en dit gebeurd als Mauro laatste minuut scoort!

forumillustratie
HR
HR

AjaxDokkum
Basisspeler

Mooie foto's hoor!
Ook van Rosales die ontlading B)

Hier nog de goal van hem erg lekker.

[Dit bericht is veranderd door AjaxDokkum (op 13 maart 2008 17:05:10).]
HR
HR

Amor AJAX
Regelmatige invaller

Vak: 117
Reg.: 7 augustus 2005

Waar kan je de Argentijnse League volgen? Het programma, de stand, enzovoorts?
HR
HR

AjaxDokkum
Basisspeler

Amor AJAX schreef:

Waar kan je de Argentijnse League volgen? Het programma, de stand, enzovoorts?
HR
Ik weet alleen dat Voetbalzone het een beetje bij houd.
HR
HR

Amor AJAX
Regelmatige invaller

Vak: 117
Reg.: 7 augustus 2005

AjaxDokkum schreef:

(...)

Ik weet alleen dat Voetbalzone het een beetje bij houd.
HR
Jammer, zo ver was ik ook ;)
HR
HR

AjaxDokkum
Basisspeler

Haha misschien weet Shaar er meer van?
Ik weet dat ze van t weekend 0-0 hebben gespeeld tegen Racing Club. Verder kan ik je niet helpen. :\(

[Dit bericht is veranderd door AjaxDokkum (op 18 maart 2008 18:57:02).]
HR
HR

Shaar11
International

gewoon schotels thuis neergooien
ESPN enzo hebben
zo belangrijk :B
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Mauro Rosales bij River Plate

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,7% dat Heracles Almelo wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor RKC Waalwijk-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!