| Poster | | Topic: Serie A [centraal] |  |
|
Palermo Talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 23 mei 2005 |
quote: MaGiCa schreef:
(...)
Thanx jij ook succes tegen Torino morgen, met hopelijk de zelfde uitslag als vorig jaar:
Serie A Week 11 - 12/11/0
Palermo 3 - 0 Torino
Corini 43 (P), Di Michele 69 (P), Amauri 79 (P)
Ik kijk ook zeker uit naar de wedstrijd tegen Palermo,het is een tijd geleden dat we tegen mekaar uit kwamen. Heb het even opgezocht het seizoen 2003/2004,het jaar dat jullie kampioen werden van de serie B. Palermo - Napoli 4-0 16/11/2003 en Napoli - Palermo 1-1 10/04/2004. 
Palermo-Napoli. Voor mij de 2 clubs van het land.
Toen 'Napule' kampioen werd was het volksfeest in Palermo, want het Zuiden won van het Noorden.
Toen Palermu promoveerde werd het vuurwerk in Napoli ontstoken.

Brigate Rosanero in Napoli
Jongens van Lecce zijn de echte broeders, maar in Napoli en Palermo begrijpen ze elkaar!
Palermo, Napoli, het zuiden grijpt de macht!
|
|
|
MaGiCa Internationale topspeler
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2236 Reg.: 10 april 2005 | Jammer van de 1-1 Palermo. Gaat thuis een stuk minder dan uit bij jullie.
|
|
|
Palermo Talent
Jammer van de 1-1 Palermo. Gaat thuis een stuk minder dan uit bij jullie.
Voorzover dat wat zegt na drie wedstrijden wel ja.
Baal er wel redelijk van, na 4 minuten al voor staan maar verzuimd om er eentje extra bij te prikken.
Recoba-Rosina is levensgevaarlijk bij Torino, kregen zo nu en dan teveel ruimte. Qua wedstrijdbeeld was de 1-1 ook gewoon een terechte uitslag.
Donderdag uefacup tegen Mlada Boleslav, volgende week mogen we bij Cagliari op visite. In Cagliari hebben we nog nooit gewonnen, dus dat beloofd ook niet veel goeds. Een paar dagen later komt Milan langs, dat winnen we wel
Gefeliciteerd met Napoli, mooi resultaat.
|
|
|
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2236 Reg.: 10 april 2005 |
quote: Palermo schreef:
(...)
Donderdag uefacup tegen Mlada Boleslav, volgende week mogen we bij Cagliari op visite. In Cagliari hebben we nog nooit gewonnen, dus dat beloofd ook niet veel goeds. Een paar dagen later komt Milan langs, dat winnen we wel
Gefeliciteerd met Napoli, mooi resultaat.
Donderdag moet zeker kunnen ,Mlada staat zesde na zes speelrondes,en met nog maar een winstpartij. Zondag word zwaarder inderdaad al moet ik wel zeggen dat Cagliari makkelijk penaltys krijgt een tegen ons, en twee tegen Juve die trouwens wel makkelijk gemaakt worden door Foggia, meteen hun gevaarlijkste man trouwens mocht gisteren ook maar tien minuten meespelen(na interland verplichtingen woensdag) Ik voorspel wederom een gelijkspel (sorry) 
|
|
|
Palermo Talent
(...)
Donderdag moet zeker kunnen ,Mlada staat zesde na zes speelrondes,en met nog maar een winstpartij. Zondag word zwaarder inderdaad al moet ik wel zeggen dat Cagliari makkelijk penaltys krijgt een tegen ons, en twee tegen Juve die trouwens wel makkelijk gemaakt worden door Foggia, meteen hun gevaarlijkste man trouwens mocht gisteren ook maar tien minuten meespelen(na interland verplichtingen woensdag) Ik voorspel wederom een gelijkspel (sorry) 
Ik ook, maar alleen omdat het mooi in de statistieken past (Echt nog nooit gewonnen van die gasten). Kwalitatief moeten we Cagliari gewoon de baas zijn.
|
|
|
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2236 Reg.: 10 april 2005 | Slecht nieuws Palermo:
--------------------------------------------------------------------------------
Zampa: Amauri could go Friday 21 September, 2007
--------------------------------------------------------------------------------
Palermo President Maurizio Zamparini has admitted that it will be hard to prevent Brazilian striking star Amauri leaving the club.
The 27-year-old hitman made a name for himself in Verona where he spent three years at Chievo and shone in a side with few stars.
After signing for Palermo in the summer of 2006 and enjoying a superb start to last season, a serious knee injury saw Amauri sidelined for the remainder of the campaign.
This term he is back and has formed a mouth-watering partnership with Fabrizio Miccoli, prompting suggestions that he could acquire an Italian passport and represent the Azzurri.
It seems that Amauri is aware of his potential as he recently described Palermo as a “springboard to launch his career” and has indicated that he would relish the chance to join a bigger club.
“If he shows his potential at the top level, it will be very difficult to keep hold of Amauri for next season,” Zamaparini roared.
“I don’t think that he will stay in Italy. He could easily go abroad to a club like Barcelona or an English side.
“We have already tried to sign Graziano Pelle’ and we have Edison Cavani so we can get by if he does leave.”
In conclusion, Zamparini gave his opinion on Amauri’s international future as the ex-Messina man continues to stall on a definitive decision.
“To be honest I think that Amauri would be a striker too many for Italy,” he insisted.
“His heart is Brazilian so I wouldn’t feel he represented me if he ended up playing for the Azzurri.”
|
|
|
Palermo Talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 23 mei 2005 | Niets nieuws hoor. Amauri zelf zegt sowieso te blijven als we CL halen, maar het is nog niet zeker dat hij vertrekt. Hij heeft een sterke band met de supporters. Al denk ik dat dit z'n laatste seizoen wel zal worden. Die trainer van Liverpool noemde hem samen met Drogba de beste spits in Europa en Barcelona wilde hem al voor hij naar Sicilia vertrok halen.

En als hij vertekt hebben we met Cavani al een opvolger in huis, krijgen er dan waarschijnlijk ook wel een miljoentje of twintig minimaal voor 
|
|
|
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2236 Reg.: 10 april 2005 | Mooie en belangrijke uit overwinning Palermo, en wat we al hadden gezegd, weer een uitwedstrijd!!
Serie A Week 4 - 23/9/07
Cagliari 0 - 1 Palermo
Zaccardo 15 (P)
Stadio Sant'Elia
Cristian Zaccardo's volley gave Palermo a second consecutive away victory - their first ever on Sardinian soil.
The Rosanero had never conquered Sardinia in Serie A, but were buoyed by Thursday's UEFA Cup victory. Cagliari welcomed back Pasquale Foggia from a bout of flu, but lost captain Diego Lopez for six weeks due to a thigh strain.
D'Agostino cut through the defence to fire over the bar in the opening minutes, while Foggia's free kick was tipped off target by Alberto Fontana.
Despite the pressure, Palermo took the lead with their first real chance. Giulio Migliaccio's cross found Cristian Zaccardo totally unmarked at the back post for a low volley with the inside of his left foot.
Matri drilled past the near post, then moments later Mark Bresciano unleashed a rocket that Marco Fortin tipped over the bar.
Fortin was also tested by a Fabrizio Miccoli volley, but straight after the restart Cagliari threatened with Larrivey skipping past Leandro Rinaudo only to drill past the near post.
Fabio Simplicio and Daniele Conti wasted the chance to net, as both went for glory rather than passing to an unmarked teammate.
Miccoli and Aimo Diana combined for Bresciano to fire wide. Just two minutes from time Diana's cross found Bresciano at the back post, but once again his aim was off target.
Incredibly, Australian international Bresciano missed another great opportunity moments later, this time set up by Edison Cavani.
Cagliari: Fortin; Ferri, Canini, Bianco, Del Grosso; Foggia, Conti, Parola (Marchini 77), D'Agostino (Budel 59); Larrivey (Acquafresca 59), Matri
Palermo: Fontana; Zaccardo, Barzagli, Rinaudo (Cassani 77), Diana; Bresciano, Migliaccio, Simplicio, Caserta (Guana 62); Miccoli (Cavani 68), Amauri
Ref: Saccani
|
|
|
Palermo Talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 23 mei 2005 | Woensdag Milan. Galliani mag zijn lijfwachten weer inhuren
Maar lekkere overwinning, we winnen daar normaal nooit, en het is toch een kleine derby (Sicilia - Sardegna).
Samp-Genoa is 0-0 gebleven, derby zonder winnaar dus.
|
|
|
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2236 Reg.: 10 april 2005 | --------------------------------------------------------------------------------
Rivas 'collapsed unconscious' Sunday 23 September, 2007
More details are emerging about Inter defender Nelson Rivas’ health scare, as it’s reported he collapsed unconscious during training.
The official club website confirmed that in Saturday’s session Rivas was “taken ill” and that he recovered immediately, but would miss out on today’s trip to Livorno as a precautionary measure.
Now the ‘Gazzetta dello Sport’ is claiming Rivas suddenly collapsed to the ground unconscious at 15.45 local time yesterday afternoon.
His teammates were “terrified” according to the newspaper report, but the Colombian was able to quickly recover and stand up on his own two feet.
Rivas was immediately rushed to hospital at Cinisello for TAC and ECG tests, but will undergo further examinations today.
Following the death of Sevilla player Antonio Puerta – who collapsed during a match with Getafe only to get up again and walk off, but died a few days later from heart problems – the Nerazzurri are taking every precaution.
Rivas only made his first official appearance for the club in this week’s 1-0 Champions League defeat at Fenerbahce.
Nelson Enrique Lopez Rivas is 24 years old, 1.81m tall and weighs 84kg. The defender started his career with Deportivo Pasto, moving on to Deportes Tolima and Deportivo Cale before the 2007 switch to Argentina and River Plate.
He was snapped up by Inter over the summer and was fielded in the Champions League because Cristian Chivu and Marco Materazzi were injured, while Ivan Cordoba, Douglas Maicon and Nicolas Burdisso sat out bans.
Weer een speler die zo maar in elkaar zakt,je zal toch denken dat er meer aan de hand moet zijn dan alleen lichaamlijke problemen.Waar zijn die onderzoeken in het ziekenhuis dan voor elk jaar, en de medische keuring die spelers ondergaan bij hun nieuwe club? ......Blijf het gewoon doodeng vinden !!
|
|
|
Palermo Talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 23 mei 2005 | Ik kom alleen even langs om dit te zeggen.
Palermo - Milan 2 - 1
Laatste minuut, Miccoli uit een vrije trap. Kwartier daarvoor Diana op aangeven van Amauri.
Dat Seedorf dan scoort, dat is hem gegund en maakt het niet minder mooi.
Overigens speelde we heel slecht 
|
|
|
AFCA 428 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4424 Reg.: 6 september 2005 | Wat is er toch aan de hand met Ac Milan? Aan een gebrek aan goede voetballers kan het toch niet liggen.
Een te oude selectie? Het missen van Sheva?
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12112 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: AFCA 428 schreef:
Wat is er toch aan de hand met Ac Milan? Aan een gebrek aan goede voetballers kan het toch niet liggen.
het was vorig jaar ookal belabberd. Oke toen hadden ze een puntenaftrek maar het spel was verre van goed. De CL winst heeft toen alles vergoed. Maar ook nu weer beginnen ze heel erg slecht. Geluk is dat Inter ook niet goed is begonnen.
Denk dat het ook tijd wordt voor een frisse wind, een nieuwe trainer. Ancelotti zit er nu ook alweer 4 jaar ofzo. Dat werkt op een gegeven moment gewoon niet meer.
|
|
|
|
AFCA 428 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4424 Reg.: 6 september 2005 | Volgens mij zit de trainer er al zeker een jaar of 5 ja. Ik heb weleens gehoord dat een trainer een zogenaamde houdbaarheidsdatum heeft van 3 jaar.
|
|
|
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2236 Reg.: 10 april 2005 |
quote: AFCA 428 schreef:
Wat is er toch aan de hand met Ac Milan? Aan een gebrek aan goede voetballers kan het toch niet liggen.
Een te oude selectie? Het missen van Sheva?
Ik denk dat het momenteel geen team is,beetje met Barcelona en Chelsea te vergelijken vind ik. Er staan wel sterren op het veld maar het is momenteel niet een team die geweldig kan samen spelen, tuurlijk hebben ze wedstrijden er bij dat het wel loopt ,maar dat heeft meer te maken met de individuele klasse van bepaalde spelers dan aan het spel van het gehele team. Je zou dus zeggen dat het aan de trainer ligt omdat hij een geheel van het hele team moet maken,maar denk ook dat het ligt aan de instelling van bepaalde spelers,veel te veel je eigen kunstje doen en niet kijken naar je mede spelers. En tuurlijk zal Milan shevchenko missen, maar ze hebben al een paar keer de kans gehad hem terug te halen, en dat vreemd genoeg niet gedaan.
|
|
|
BeeDeeVee Vedette
Uit: Thuis Vak: - Posts: 2159 Reg.: 23 november 2004 | Ze hebben een vaste kern die al lang samen speelt en ook vrij oud is. Dat is zowel de kracht als de zwakte van het team. In grote wedstrijden kan de ervaring, het samenspel en de kwaliteit van de spelers het verschil maken, dat is naar mijn mening ook waarom ze elk jaar zo ver komen in de CL. Alleen om dat 38 wedstrijden in de competitie op te brengen lijkt me onmogelijk gezien de relatief kleine en oude kern.
[Dit bericht is veranderd door BeeDeeVee (op 28 september 2007 15:21:05).]
|
|
|
Gonzalo Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 174 Reg.: 21 mei 2007 | Nja wat is de gemiddelde leeftijd van hun basiselftal? Ik denk dat het boven de 28 ligt. En met Emerson hebben ze ook niet bepaald een jong veulen binnengehaald. Pato is dan wel weer zeer jong...
|
|
|
AvH Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: 420 Posts: 272 Reg.: 30 oktober 2006 | De gemiddelde leeftijd ligt daar eerder rond de 31/32 dan de 29. De enigste wat jongere speler is Kaka, daarna heb je als ik me niet vergis Pirlo alweer die rond de 27-28 zal zijn. Heel de verdediging bestaat uit dertigers. Een beetje verjonging zou daar geen kwaad kunnen denk ik. Het lijkt ze nu dan toch enigzins op te breken. Met ervaring alleen (en een geniale Kaka) kan je geen heel seizoen alles blijven winnen.
|
|
|
Palermo Talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 23 mei 2005 | Ze scoren te weinig, heel simpel. Gilardino is dramatisch, het begint bijna zielig te worden.
Tegen Palermo speelde Milan echt goed, nu moet ik erbij zeggen dat Palermo weer heel slecht was en het Milan niet echt moeilijk maakte. Maar ze scoren weinig en hebben dan ook niet dat kleine beetje geluk dat je soms nodig hebt (twee ballen van de lijn, tweemaal de lat, foutje van de scheidsrechter bij de gelijkmaker ). Het gevaar moet van Kaka en Seedorf (was geweldig tegen Palermo) komen zolang Ronaldo niet fit is.
Milan komt er wel boven op, vorig jaar begonnen ze ook dramatisch. Ze hebben alleen te weinig gedaan op de transfermarkt afgelopen zomer. En oja, ze hebben geen fatsoenlijke keeper, want zowel Dida als Kalac zijn waardeloos.
Voor wie Milan geen warm hart toedraagt:
http://www.youtube.com/watch?v=N5B6Wi_BejQ
Miccoli schiet bij een 1-1 stand de 2-1 uitslag op het bord (feest!!!!), laatste minuut blessuretijd en lekker onverdiend. Met andere woorden, de manier waarop Milan juist zo vaak wint
Dit weekend Torino-Juve (derby) en morgen Roma-Inter.
Palermo mag op bezoek bij Empoli, Forza Palermo 
|
|
|
Woot Vedette
Vak: 107 Posts: 2103 Reg.: 26 februari 2003 | Milan lijkt het Az van Italie te worden dit jaar; beiden plaats elf in het rechterrijtje 
|
|
|
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2236 Reg.: 10 april 2005 | Juventus vreest Del Piero te verliezen
Datum: 2-okt-2007
Crisis in Turijn, want Alessandro Del Piero zou Juventus aan het eind van het seizoen wel eens kunnen verlaten. De 32-jarige middenvelder heeft een aflopend contract en de besprekingen over een nieuwe verbintenis willen niet vlotten. Met meer dan vijfhonderd duels is Del Piero in veertien jaar uitgegroeid tot Juve-icoon. ‘Het risico bestaat dat we hem verliezen,’ geeft Juve’s technisch directeur Alessio Secco toe in de Corriere dello Sport toe. ‘Beide partijen doen er alles aan om een akkoord te bereiken.’ Zie het niet gebeuren, maar zo wel dan denk ik dat Turijn(Juve fans) op ontploffen staat. 
|
|
|
umbroman Talent
Uit: Hoorn Vak: 410 Posts: 180 Reg.: 26 mei 2004 | Ik ben op 11 november in Milaan en wil daar graag de wedstrijd Inter - Lazio bezoeken. Weet iemand of ik op de wedstrijd dag daar gewoon kaarten bij het stadion kan halen? Of waar ik deze kaarten anders kan regelen? Ik heb natuurlijk al op internet gezocht maar kon niets vinden! Ook op de officiele site van Inter kan ik geen tickets bestellen en hun mailen kan ook niet! Graag een p.m. mocht iemand me kunnen helpen! Alvast bedankt!
|
|
|
AjaxSpurs Regelmatige invaller
Uit: Voorburg Vak: 117 Posts: 754 Reg.: 22 april 2003 |
quote: umbroman schreef:
Ik ben op 11 november in Milaan en wil daar graag de wedstrijd Inter - Lazio bezoeken. Weet iemand of ik op de wedstrijd dag daar gewoon kaarten bij het stadion kan halen? Of waar ik deze kaarten anders kan regelen? Ik heb natuurlijk al op internet gezocht maar kon niets vinden! Ook op de officiele site van Inter kan ik geen tickets bestellen en hun mailen kan ook niet! Graag een p.m. mocht iemand me kunnen helpen! Alvast bedankt!
Wat je ook kunt doen is volgende; heb je een hotel geboekt? Weet je de lokale agent? (waar heb je geboekt?) Dan kun je ook vaak kaartjes regelen via die lokale agent gewoon fax of email sturen en dan vermelden dat je heel graag 'ns wedstrijd van Inter wilt bezoeken.
Ik heb zo ook een aantal jaar geleden een wedstrijd beszocht, was toevallig ook Inter- Lazio
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 3781 Reg.: 14 maart 2003 |
quote: umbroman schreef:
Ik ben op 11 november in Milaan en wil daar graag de wedstrijd Inter - Lazio bezoeken. Weet iemand of ik op de wedstrijd dag daar gewoon kaarten bij het stadion kan halen? Of waar ik deze kaarten anders kan regelen? Ik heb natuurlijk al op internet gezocht maar kon niets vinden! Ook op de officiele site van Inter kan ik geen tickets bestellen en hun mailen kan ook niet! Graag een p.m. mocht iemand me kunnen helpen! Alvast bedankt!
De kaartjes kun je meestal bij het stadion kopen, ben toen aantal jaar geleden geweest naar Inter - Perugia en die kaarten waren verkrijgbaar rondom het stadion.
|
|
|
T. Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 263 Reg.: 5 maart 2003 | Iemand dan toevallig ervaring met een bezoekje aan Fiorentina? Do's and dont's?
Het plan is om een wedstrijdje Uefa Cup mee te pikken, aangezien het doordeweeks wat makkelijker is om enkele dagen vrij te nemen.
Bedankt!
|
|
|