Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 23:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 44 »

HR

Van de film
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Wat ik nog kwijt wil over de discussie vdv-zlatan. Iedereen heeft het erover hoe onvolwassen vdv in de media was. Daar is geen speld tussen te krijgen, dat was idd onvolwassen. Maar, dat hoort bij een jonge jonge. Hij is aanvoerder maar hij is ook nog maar 21. Een jochie dus, die dat soort fouten nog mag maken mi. Waar niemand het over heeft is de media-uitlatingen van zlatan. Waar hij gewoon zegt dat hij bij ajax wil blijven en dat de 'echte' fans wel beter weten enz. Dit is niet onvolwassen gedrag (wat je hem ook kunt vergeven, want hij is ook nog jong), maar dit is, achteraf, gewoon dikke bullshit. Hij lult in de media, vdv is dom in de media. Ik kies toch echt liever voor de 2 optie.
Mvg,
HR
HR

Rich
Idool

Vak: 409
Reg.: 17 april 2002

quote:HR
Peter schreef:

Zo'n opmerking over een knuffel noemen we cynisme, Rich...

(...)

Pardon? Ik zeg toch dat ik het onbehoorlijk vind? Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond, ook geen woorden die ik nooit gezegd heb. Ik zal het nog maar eens herhalen: Wat Ibrahimovic deed was onbehoorlijk, maar aan de andere kant mag je van de aanvoerder van Ajax verwachten dat hij zich aan de afspraken houdt die er binnen de club gemaakt zijn.

Nog simpeler gezegd: als je van een ploeggenoot verwacht dat hij zich aan afspraken en conventies houdt, mag die ploeggenoot er ook van uit gaan dat jij je ook aan de afpraken houdt.
HR
Je zegt het toch zelf?

als je Zlatan van een ploeggenoot verwacht dat hij zich aan afspraken en conventies houdt, mag die ploeggenoot VDV er ook van uit gaan dat jij Zlatan zich ook aan die afspraken houdt.HR
Oftewel: Als Zlatan van VDV verwacht dat hij zijn mond houdt over wat er tussen hun beiden is voorgevallen, moet Zlatan zich ook aan bepaalde afspraken houden. En dat betekent dus niet een wedstrijdje ongestraft uitdelen, omdat ze zich even niet onder de vleugels van kloek Koeman bevinden.

En als Zlatan van VDV verwacht dat hij zijn mond houdt over wat er tussen hun beiden is voorgevallen, moet Zlatan zich ook aan bepaalde afspraken houden. En als Zlatan zich niet aan die afspraken houdt, is het op zijn zachtst gezegd ongepast om te tegen hem tekeer te gaan in de kleedkamer. Nogmaals, en dat heb ik ook al gezegd, waar 2 mensen vechten, hebben 2 mensen schuld.

En nog even over die woorden in je mond leggen. Even 2 quotes van jou:

Een domme fout van Zlatan hoeft niet meteen beantwoord te worden met een demoniserend verhaaltje dat hij gek is.HR

fout gemaakt dat je als een gevaarlijke gek moet worden bestempeldHR
Heb jij VDV ooit Zlatan horen demoniseren? Heb jij VDV Zlatan een 'gevaarlijke gek' horen noemen? Het enige wat VDV zei was dat er 'een steekje aan hem los zat'. Dat is toch wel iets heel anders dan iemand demoniseren of gevaarlijk noemen. En dan heb jij het over een domme fout van Zlatan. Zullen we daar fouten van maken? Mag ik je eraan herinneren dat Heitinga ook een schoen van Zlatan in de rug kreeg? Van een fout schijn je te kunnen leren.

Ik vind het daarom frappant dat jij er mij van beschuldigt woorden in de mond te leggen, terwijl je dat zelf ook doet om je mening extra kracht bij te zetten.

[Dit bericht is veranderd door Rich (op 2 september 2004 09:53:45).]
HR
HR

Patrickc1982
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Vak: 423
Reg.: 11 maart 2002

dit is alvast 1 soap minder

Zlatan Tot ziens tis jammer maar weer een hoofdstuk afgesloten :\( :\(
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Ten eerste: ik ga ervan uit dat een aanvoerder het teambelang altijd in zijn achterhoofd heeft, ook een kwartier na een oefeninterland, als alles bezonken is en hij de tijd heeft gehad zijn positie te bepalen. Van der Vaart en Ibrahimovic hebben allebei schuld aan de situatie, maar dan nog moet je als volwassen aanvoerder beseffen dat dit een teamkwestie is, Ibrahimovic apart nemen, hem aanspreken op zijn gedrag. Dat vergeet jij, namelijk. Jij gaat ervan uit dat Van der Vaart op de juiste manier heeft gehandeld omdat hij daar na het niet-sorry zeggen van Ibrahimovic het recht toe zou hebben. Dat zie ik dus anders dan jij. Jij gaat er kennelijk van uit dat als de één een afspraak schendt (Ibrahimovic, niet knuffelen), dat dan automatisch geldt dat andere afspraken voor de ander (Van der Vaart, mond dicht houden in de pers) komen te vervallen. Daar denk ik dus anders over. En waarom? Je bent aanvoerder en dat ben je voor het hele team. Ook voor Ibrahimovic, dus als je een probleem met Ibrahimovic hebt, stap je op hem af en ga je het met hem, oog in oog, uitpraten. Ga je je ongenoegen in de pers laten blijken, dan heb je als aanvoerder (bindend element in een team) gefaald.

Rich schreef:
Ik vind het daarom frappant dat jij er mij van beschuldigt woorden in de mond te leggen, terwijl je dat zelf ook doet om je mening extra kracht bij te zetten.HR
Foutje van jou kant weer. De twee door jou gequote regels zijn mijn conclusies n.a.v. de gebeurtenissen. dat heeft niets te maken met mensen woorden in de mond leggen, maar met subjectieve interpretatie mijnerzijds. Ik zeg ronduit dat ik het een domme fout vind en zeg niet dat anderen dat zeggen.
HR
HR

AJAX1973
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 3 oktober 2003

Gasten, dachten jullie nouecht dat iedere speler in de media de waarheid vertelt?? Zijn jullie nu echt van die mensen die alles geloven wat een voetbalspeler roept in een intervieuw?? Dat is natuurlijk bijna allemaal een goed gespeeld toneelstukje.

Het moge duidelijk zijn dat je of voor Zlatan bent of tegen hem bent. Ik ben voor...
Dit komt gewoon omdat ik kijk naar zijn voetballende kwaliteiten....die zijn subliem!
Dat hij af en toe te ver gaat in een wedstrijd, tsja, dat is ook weer typisch Zlatan, maar ik vind dat daar de trainer(s) hem daar op moet gaan corrigeren.
Zlatan is een speler die absoluut voor de winst gaat ten koste van alles....zo'n "killer" hebben we lang niet gehad.
Zlatan is een en al spier, kracht en techniek. Dat is, op zijn gedrag na, bijna de meest ideale voetballer. Juventus heeft een klasse speler binnengehaald ten koste van AJAX.

Zeg nou eerlijk, heeft hij VdV bewust geblesseerd?? Ik denk van niet. Gezien de beelden lijkt het me van niet.
Dat beide niet met elkaar over weg konden was duidelijk.

Ik ga in ieder geval klappen voor Zlatan als hij in de ArenA op het veld komt. Hij heeft mij mooie momenten gegeven in de HCE en de CL.

jammer dat hij weggaat, maar een goede speler kan je toch niet houden in de HCE.

Zlatan, veel succes en bedankt!

ps: nu maar hopen dat hij niet scoort tegen AJAX ;)
HR
HR

Van de film
Icoon

Peter schreef:

Ten eerste: ik ga ervan uit dat een aanvoerder het teambelang altijd in zijn achterhoofd heeft, ook een kwartier na een oefeninterland, als alles bezonken is en hij de tijd heeft gehad zijn positie te bepalen. Van der Vaart en Ibrahimovic hebben allebei schuld aan de situatie, maar dan nog moet je als volwassen aanvoerder beseffen dat dit een teamkwestie is, Ibrahimovic apart nemen, hem aanspreken op zijn gedrag. Dat vergeet jij, namelijk. Jij gaat ervan uit dat Van der Vaart op de juiste manier heeft gehandeld omdat hij daar na het niet-sorry zeggen van Ibrahimovic het recht toe zou hebben. Dat zie ik dus anders dan jij. Jij gaat er kennelijk van uit dat als de één een afspraak schendt (Ibrahimovic, niet knuffelen), dat dan automatisch geldt dat andere afspraken voor de ander (Van der Vaart, mond dicht houden in de pers) komen te vervallen. Daar denk ik dus anders over. En waarom? Je bent aanvoerder en dat ben je voor het hele team. Ook voor Ibrahimovic, dus als je een probleem met Ibrahimovic hebt, stap je op hem af en ga je het met hem, oog in oog, uitpraten. Ga je je ongenoegen in de pers laten blijken, dan heb je als aanvoerder (bindend element in een team) gefaald.

(...)

Foutje van jou kant weer. De twee door jou gequote regels zijn mijn conclusies n.a.v. de gebeurtenissen. dat heeft niets te maken met mensen woorden in de mond leggen, maar met subjectieve interpretatie mijnerzijds. Ik zeg ronduit dat ik het een domme fout vind en zeg niet dat anderen dat zeggen.
HR
Dat is het em nu juist. Vdv is geen volwassen aanvoerder. Hij word wél zo gezien door de halve wereld en dat is niet goed. Een fout van koeman mi.
Mvg,
HR
HR

Peter
Moderator

Klopt, maar dat is toch weer een heel andere discussie? Hij heeft de aanvoerdersband geaccepteerd, dus mag ik ervan uit gaan dat hij van zichzelf meent dat hij klaar voor de lusten en de lasten van het aanvoerdersschap is. Tomás Galásek weigert de band omdat hij zich er het type niet voor vind. Het is dus uiteindelijk ook een kwestie van zelfkennis, volwassenheid, etc.
HR
HR

Van de film
Icoon

Peter schreef:

Klopt, maar dat is toch weer een heel andere discussie? Hij heeft de aanvoerdersband geaccepteerd, dus mag ik ervan uit gaan dat hij van zichzelf meent dat hij klaar voor de lusten en de lasten van het aanvoerdersschap is. Tomás Galásek weigert de band omdat hij zich er het type niet voor vind. Het is dus uiteindelijk ook een kwestie van zelfkennis, volwassenheid, etc.
HR
Je laatste zin is helemaal waar. En daar gaat het juist nu wél om. Een goede aanvoerder had die uitspraken niet gedaan voor de camera. Vdv is (nog) geen aanvoerder. Hij was een leider in het veld, maar geen geboren aanvoerder.
Mvg,
HR
HR

Rich
Idool

Peter schreef:

Dat vergeet jij, namelijk. Jij gaat ervan uit dat Van der Vaart op de juiste manier heeft gehandeld omdat hij daar na het niet-sorry zeggen van Ibrahimovic het recht toe zou hebben.HR
Ik heb niet gezegd dat VDV op de juiste manier heeft gehandeld. Waar 2 vechten, hebben 2 schuld weet je nog? Ik vind het alleen jammer om te zien dat je toch op 1 of andere manier met, zoals jij dat noemt, subjectieve interpretatie de schuld meer in de schoenen van de een dan in de ander wil schuiven. Dat is toch wel iets dat ík mag concluderen?

Je laat het aanvoerdersschap van VDV als wegende factor meetellen. Op zich heb je daar gelijk in, hoewel ik altijd van mening ben geweest dat VDV niet de juiste aanvoerder voor dit Ajax is. Maar is het niet zo dat Ibrahimovic, ook al is hij geen aanvoerder, ook naar VDV had kunnen stappen om zijn excuses aan te bieden of het in ieder geval een beetje uit te praten? Dat de een aanvoerder is, wil toch niet zeggen dat de rest zich van elke verantwoordelijkheid mag aftrekken en zelf geen enkel initiatief mag nemen? Laat VDV dan gefaald hebben als aanvoerder, maar Ibrahimovic heeft net zo goed gefaald puur als ploeggenoot.

En wat betreft die selectieve interpretatie. Ik zeg dat mensen zeggen dat er een gentlemen-agreement is geschonden, terwijl jij zegt dat Zlatan wordt bestempeld als een gevaarlijke gek. Volgens mij ben ik qua onderwerp net zo vaag als jou, aangezien ik het woord 'mensen' gebruik in de zin van algemeen. Dan vraag ik me af wie ik precies woorden in de mond leg.
HR
HR

devil1986
International

Reg.: 22 december 2002

Wat ik wel zwaar genaaid van Zlatan vind is het volgende: Zlatan zei iets minder dan 2 weken terug bij 'het bekende interview' (dat interview dat er maar één Zlatan was etc) dat hij niet weg wilde. Die man v/d NOS zei nog even ter herinnering dat over een paar dagen de transfermarkt sluit enzo. Het antwoord van Zlatan was zoiets van 'nee, ik wil NIET WEG, het is juist een hele eer om in het shirt van AJAX te spelen....
Nu ik dat bericht van Jaakke lees (http://www.ajaxonline.org/nieuws.htm#Koeman) geeft Jaakke het volgende aan: "Ik begrijp dat men kwaad is en verrast, maar Zlatan wilde gewoon heel graag weg", aldus Jaakke. "En dan kan je hem niet meer tegenhouden."........

Zou Zlatan echt zoveel van Ajax hebben gehouden? Ik betwijfel het.... :\(
Grtz
HR
HR

Van de film
Icoon

Rich schreef:

(...)

Ik heb niet gezegd dat VDV op de juiste manier heeft gehandeld. Waar 2 vechten, hebben 2 schuld weet je nog? Ik vind het alleen jammer om te zien dat je toch op 1 of andere manier met, zoals jij dat noemt, subjectieve interpretatie de schuld meer in de schoenen van de een dan in de ander wil schuiven. Dat is toch wel iets dat ík mag concluderen?

Je laat het aanvoerdersschap van VDV als wegende factor meetellen. Op zich heb je daar gelijk in, hoewel ik altijd van mening ben geweest dat VDV niet de juiste aanvoerder voor dit Ajax is. Maar is het niet zo dat Ibrahimovic, ook al is hij geen aanvoerder, ook naar VDV had kunnen stappen om zijn excuses aan te bieden of het in ieder geval een beetje uit te praten? Dat de een aanvoerder is, wil toch niet zeggen dat de rest zich van elke verantwoordelijkheid mag aftrekken en zelf geen enkel initiatief mag nemen? Laat VDV dan gefaald hebben als aanvoerder, maar Ibrahimovic heeft net zo goed gefaald puur als ploeggenoot.

En wat betreft die selectieve interpretatie. Ik zeg dat mensen zeggen dat er een gentlemen-agreement is geschonden, terwijl jij zegt dat Zlatan wordt bestempeld als een gevaarlijke gek. Volgens mij ben ik qua onderwerp net zo vaag als jou, aangezien ik het woord 'mensen' gebruik in de zin van algemeen. Dan vraag ik me af wie ik precies woorden in de mond leg.
HR
Ik wil niet lullig doen, maar ik las dat je journalist wilde worden. Daarom even een spellingcontrole ;) .
Mvg,
HR
HR

Peter
Moderator

Rich schreef:
En wat betreft die selectieve interpretatie. (..) Volgens mij ben ik qua onderwerp net zo vaag als jou, aangezien ik het woord 'mensen' gebruik in de zin van algemeen. Dan vraag ik me af wie ik precies woorden in de mond leg.HR
Dit is struisvogelpolitiek, Rich :B Mijn mening is duidelijk op basis van wat ik schrijf. Je omschrijft een groep als 'mensen', terwijl je weet dat iedereen die de mening van die groep mensen is toegedaan binnen de groep mensen hoort. Ik ben ook een bepaalde mening toegedaan, schaar me dus bij die groep mensen met diezelfde mening en als er dan wordt gezegd dat de groep waar ik me qua mening onder schaar iets wel of niet gezegd zou hebben, dan geldt die opmerking ook voor mij, dan wordt mij namelijk iets wat ik niet zeg in de mond gelegd.
HR
HR

Rich
Idool

Van de film schreef:

(...)

Ik wil niet lullig doen, maar ik las dat je journalist wilde worden. Daarom even een spellingcontrole ;) .
Mvg,
HR
Dank je wel. Weer een dingetje minder waar ik mee de fout in kan gaan bij eventuele toetsen. :B

Dit is struisvogelpolitiek, Rich Mijn mening is duidelijk op basis van wat ik schrijf. Je omschrijft een groep als 'mensen', terwijl je weet dat iedereen die de mening van die groep mensen is toegedaan binnen de groep mensen hoort. Ik ben ook een bepaalde mening toegedaan, schaar me dus bij die groep mensen met diezelfde mening en als er dan wordt gezegd dat de groep waar ik me qua mening onder schaar iets wel of niet gezegd zou hebben, dan geldt die opmerking ook voor mij, dan wordt mij namelijk iets wat ik niet zeg in de mond gelegd.HR
Ik wil niet zeuren hoor, maar je zegt hierboven dat jij tot de groep 'mensen' behoort, omdat jij dezelfde mening van die groep mensen bent toegedaan, zodat die opmerking ook voor jou geldt en ik je dus woorden in je mond leg. Maar eerder vertelde je dat je die mening níet bent toegedaan. Hoe kan jij dan zeker weten dat ik jou bij die groep 'mensen' zet en ik het niet gewoon over mensen in het algemeen heb?

Deze hier:

Pardon? Ik zeg toch dat ik het onbehoorlijk vind?HR
[Dit bericht is veranderd door Rich (op 2 september 2004 11:14:35).]
HRHR
HR

KciT
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Reg.: 26 januari 2001

Gisteren bij de slager wat vlees gekocht, toen ik zei dat ik over 4 jaar verspreid wilde betalen ben ik de zaak uitgezet.. :\(
HR
HR

Peter
Moderator

Rich schreef:
Hoe kan jij dan zeker weten dat ik jou bij die groep 'mensen' zet en ik het niet gewoon over mensen in het algemeen heb?HR
Dat kan ik niet, maar omdat ik tot die groep mensen behoor moet jij die nuance maar maken omdat jij je tot een bepaalde groep mensen richt, waar ik onderdeel van uit maak. Juist door mijn positiebepaling wordt ik onderdeel van een groep, dus als je je tot die groep richt, richt je je ook tot mij. En anderen die er een genuanceerde mening op nahouden, dus is het aan jou om zorgvuldiger te formuleren.

KciT schreef:
Gisteren bij de slager wat vlees gekocht, toen ik zei dat ik over 4 jaar verspreid wilde betalen ben ik de zaak uitgezet.. :\(HR
Scherp. Die had ik afgelopen zaterdag moeten proberen toen ik mijn passepartout kocht.. :B
HR
HR

Rich
Idool

Okee, ik krijg hoofdpijn, ik stop ermee. Hopelijk krijgen we dit soort discussie niet als blijkt dat er uiteindelijk toch niks is met de rikketik van Koné, hij bij Ajax een regelrechte sensatie blijkt te worden en hij maar voor 20 miljoen euro verhuist naar Engeland. Maar goed, ook weinig kans dat Nederland de Ivoorkust zal treffen in een vriendschappelijk potje. B)
HR
HR

Silent Bob
Basisspeler

Vak: 108
Reg.: 25 februari 2003

Ik hoop het ook. Als er niets mis is met Koné's hart heb je de poppen pas echt aan het dansen. En dat is weer een reden om het beleid van Ajax en het niveau van de medische staf ter discussie te stellen.

Wat Ibrahimovic betreft: die is verlost van een land met naargeestige mensen die hem meteen uitfluiten als hij op het veld wat fout doet en hem heilig verklaren bij de eerste de beste briljante actie. Ik hoor het Jack van Gelder nog zeggen: 'Ibrahimovic kan niet voetballen'. Gelukkig denkt Juventus daar anders over.
HR
HR

Laatste Man
Vedette

Uit: Utrecht
Vak: 425
Reg.: 15 augustus 2000

devil1986 schreef:

Wat ik wel zwaar genaaid van Zlatan vind is het volgende: Zlatan zei iets minder dan 2 weken terug bij 'het bekende interview' (dat interview dat er maar één Zlatan was etc) dat hij niet weg wilde. Die man v/d NOS zei nog even ter herinnering dat over een paar dagen de transfermarkt sluit enzo. Het antwoord van Zlatan was zoiets van 'nee, ik wil NIET WEG, het is juist een hele eer om in het shirt van AJAX te spelen....
Nu ik dat bericht van Jaakke lees (http://www.ajaxonline.org/nieuws.htm#Koeman) geeft Jaakke het volgende aan: "Ik begrijp dat men kwaad is en verrast, maar Zlatan wilde gewoon heel graag weg", aldus Jaakke. "En dan kan je hem niet meer tegenhouden."........

Zou Zlatan echt zoveel van Ajax hebben gehouden? Ik betwijfel het.... :\(
Grtz
HR
Hij zij niet dat hij 'niet weg wilde'. Hij zei het volgende:

code:HR
- Over 9 dagen is het 31 augustus. Is dat 'n belangrijke dag voor je?

- Het is een dag zoals alle andere.

- Wel de deadline voor 'n transfer naar Italie.

- Wil je dat nog steeds? Zoek je nog iets anders?

- Ik zoek nergens naar. Ik speel graag voor Ajax, ik heb 't naar mijn zin.

- Ik kan me nog verder ontwikkelen dus dat houdt me niet bezig.
HR

Hij zegt dat hij er op dat moment nog niet mee bezig was (en het bod van Juve kwam ook pas op 31 augustus volgens Jaakke) en dat hij graag voor Ajax speelt. Hij speelt blijkbaar liever voor een Italiaanse topclub, maar het is niet zo dat hij in het interviw zegt dat hij niet weg zal gaan (zoals Chivu wel zei).
HR
HR

tektwo
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 17 september 2003

Ik kom even terug op het transferbedrag van Zlatan. Italianen zullen blijven komen als ze europese topspelers tegen Aldi/Lidl prijzen kunnen aanschaffen. Waar ligt dat aan. Mag Ajax niet meer vragen voor zijn toppers. Hoe zit het nou precies. Of komt ajax in de problemen met de belastingdienst als ze teveel verdienen aan transfers of zo. Rooney is een grappige speler, die voor €36.000.000 is verkocht. Zlatan eet Rooney met huid en haar op kwa skillz.(vaardigheden), maar wordt wel verkocht voor minder dan de helft van die prijs. €40.000.000 had ik acceptabel gevonden voor één van de sterren van het EK, die bovendien nog jong is ook. Als Zlatan 34 was, zou ik 16 milioen nog acceptabel vinden, maar voor dé topper van four time champions AJAX, die ook nog eens een spits is met een hele carriere voor zich, vind ik dit echt een cadeautje.

Let nu maar eens op voor hoeveel hij wordt verkocht aan een volgende club......

UNBELIEVABLE

[Dit bericht is veranderd door tektwo (op 2 september 2004 13:54:02).]
HR
HR

Tha_Maikel
International

Uit: Oost NL
Uploads: 1
Reg.: 7 maart 2003

tektwo schreef:

Let nu maar eens op voor hoeveel hij wordt verkocht aan een volgende club......

UNBELIEVABLE
HR
hij is al eerder doorverkocht dan dat hij bij ajax afbetaald is :B
HR
HR

SpongeBob
Talent

Vak: 425
Reg.: 5 februari 2004

Ik lees hier steeds dat het een belachelijk lage transferprijs is en dat jullie het liefst tussen de 30 en 40 miljoen vangen voor Zlatan.....

Nou is mijn vraag wie is hier nou een `geldwolf` ??

Jullie of het bestuur? ;B
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001

Peter schreef:

Zo'n opmerking over een knuffel noemen we cynisme, Rich...

(...)

Pardon? Ik zeg toch dat ik het onbehoorlijk vind? Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond, ook geen woorden die ik nooit gezegd heb. Ik zal het nog maar eens herhalen: Wat Ibrahimovic deed was onbehoorlijk, maar aan de andere kant mag je van de aanvoerder van Ajax verwachten dat hij zich aan de afspraken houdt die er binnen de club gemaakt zijn.

Nog simpeler gezegd: als je van een ploeggenoot verwacht dat hij zich aan afspraken en conventies houdt, mag die ploeggenoot er ook van uit gaan dat jij je ook aan de afpraken houdt.
HR
Mooi verhaal Peter en je hebt uiteraard gelijk met de interne afspraken die zijn gemaakt, maar ik kan me toch prima vinden in de argumentatie van Rich.

De discussie zoals deze nu gevoerd wordt gaat over: Is Zlatan fout of Van der Vaart. En in het verlengde daarvan het bekende 'kip en het ei-verhaal'.

Waar het volgens mij om gaat is dat als Zlatan zich niet zo abnormaal had gedragen, Van der Vaart helemaal niet de vuile was buiten had hoeven hangen. Da's de kern van de discussie.
Vervolgens reageert Van der Vaart voor een draaiende camera dat hij teleurgesteld is in Zlatans gedrag. Dit had hij niet moeten doen, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen; Zlatan schopt een ploeggenoot voor zij k****** en wandelt vervolgens doodleuk weg...

Begrijp jij het? Ik niet!

Ik heb het dan over normale omgangsvormen, zelfs in een voetbaljungle waar zogenaamd andere wetten gelden... Nou, me rug op met die Zlatan! De laatste 0,1 % krediet die hij bij mij nog had heeft hij definitief verspeeld door een fatsoenlijke voetballer als Van Bronckhorst neer te beuken. Om niks.

Begrijp jij het? Ik niet!

En ja, alle Zlatan-fans mogen roepen dat we fantastische spits gaan missen. Ben ik ten dele met hen eens. Zlatan is een behoorlijke spits. Maar het gevoel overheerst dat ik blij ben dat deze verminderd toerekeningsvatbare brokkenpiloot is opgezouten. Lees Knudde maar eens na in het AD van vandaag...

[Dit bericht is veranderd door Chivu & Co (op 2 september 2004 15:33:34).]
HR
HR

AFCA-ten-top
Lid 2de elftal

Uit: Utrecht
Reg.: 28 juli 2003

euh...blijkt hieruit dat jij niet Zlatan geen goeie voetballer vind?
je vergeet dat Zlatan schitterende acties en doelpunten heeft gemaakt waar de supporters voor naar het stadion gaan....
HR
HR

Torcida Amsterdam

Niet geregistreerd

Silent Bob schreef:

Wat Ibrahimovic betreft: die is verlost van een land met naargeestige mensen die hem meteen uitfluiten als hij op het veld wat fout doet en hem heilig verklaren bij de eerste de beste briljante actie. Ik hoor het Jack van Gelder nog zeggen: 'Ibrahimovic kan niet voetballen'. Gelukkig denkt Juventus daar anders over.
HR
Dit zegt mijn vrouw ook steeds tegen me en ze heeft gelijk. Komt Juventus vaak live op Canal+? :B
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001

Torcida Amsterdam,

eindelijk zie ik weer eens een post van je op het door jou zo geliefde forum van jouw grote idool. Wij hebben enige tijd geleden een prima discussie gehad over de beeldvorming over Zlatan. Voor de duidelijkheid: dat was voor de interland Zweden - Nederland en zijn transfer.

Ben heel benieuwd hoe jij tegen zijn houding aankijkt en de gevolgen van zijn transfer naar Juve.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 84,7% dat FC Twente wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor RKC Waalwijk-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!