Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 02:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 44 »

HR

Koen...
International

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 3
Reg.: 5 maart 2003

quote:HR
the witch schreef:

dit heeft toch niets met wanbeleid temaken!
tis gewoon een zakelijke overeenkomst die zo veel voordeliger is voor Ajax , en de opvolger voor zlatan komt ook wel hoor.
en die verhalen over 2 weken moeten we tegen juve met zlatan , hier kan ik een ding over zeggen de hele verdediging kan zlatan en ook een zlatan zal moeten wennen aan juve , want een juve is GEEN Ajax!!!!!!.
En gezien zijn karakter zie ik hem nog wel eens van het veld verdwijnen met rood, bij Ajax kon men hem (redelijk)in de hand houden , maar of dit juve zal lukken?
maar wij verliezen wel een begenadigde voetballen en ik zal hem missen op de velden hier , en ik hoop dat de (echte Ajacieden) hem warm ontvangen .
HR
Precies, vooral dat laatste hoop ik ook, vond ik ook zo zwak bij Seedorf, gelijk helemaal tot de grond affluiten...zwakkkk
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Vak: -
Reg.: 1 januari 2001

Zlatan verdient het niet om uitgefloten te worden, want zo interessant is hij nu ook weer niet.

Maar toejuichen? NOOIT van mijn leven. Hoe kan je respect voor iemand tonen als hij niet eens voor zijn ploeggenoten respect kan opbrengen.

Ajax moet een streep onder Zlatan trekken en als een speer Wesley & Yannis gaan klaarstomen voor het grote werk. Wens hen hierbij alle succes!
HR
HR

ICE D
Idool

Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003

Chivu & Co schreef:

Zlatan verdient het niet om uitgefloten te worden, want zo interessant is hij nu ook weer niet.

Maar toejuichen? NOOIT van mijn leven. Hoe kan je respect voor iemand tonen als hij niet eens voor zijn ploeggenoten respect kan opbrengen.

Ajax moet een streep onder Zlatan trekken en als een speer Wesley & Yannis gaan klaarstomen voor het grote werk. Wens hen hierbij alle succes!
HR
wat een verschrikkelijke zeikerd ben jij zeg... waarom niet toejuichen?? zonder zlatan zaten we niet in die kwartfinale (teminste hij was grootst verantwoordelijke)
en waar haal je het vandaan dat hij geen respect heeft voor zijn ploeggenoten??
dat hij niet goed om kan gaan met vdv betekent niet dat dat voor het hele team geld... damnz denk eens na... het is niet leuk dat zlatan weg is maar eens moest het een keer van komen weliswaar op een KUT tijd... maar om nou te zulke dingen te zeggen beetje dom....
HR
HR

madskillz
Vedette

Vak: 409
Reg.: 29 juni 2002

Maar toejuichen? NOOIT van mijn leven. Hoe kan je respect voor iemand tonen als hij niet eens voor zijn ploeggenoten respect kan opbrengen.HR
Dus jij juigt ook nooit meer voor van der Vaart?
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001

Gelukkig, Madskillz haalt weer even een oude discussie naar voren... :\(

Nou vooruit dan: Ja, voor Van der Vaart juich ik wel, omdat hij geen matennaaier is. Mijn argumentatie hiervoor ken jij in ieder geval heel goed.
HR
HR

Raoulcito
Talent

Uit: Amsterdam Oost
Vak: 420
Reg.: 16 april 2002

Het interview van Van der Vaart na Zweden-Nederland was anders behoorlijk matennaaierig. Madskillz heeft gewoon gelijk; je meet met twee maten.
HR
HR

nr23 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Utrecht
Vak: 414
Reg.: 12 juli 2002

VDV is matennaaier en heeft geen respect voor z'n teamgenoten.

VDV is immers degene die Zlatan de mes in de rug stak met z'n interviews en VDV was degene die liep te roepen dat hij en Sneijder de beste spelers van het team waren, over disrespect voor je teamgenoten gesproken
HR
HR

mauradona
Idool

Reg.: 19 maart 2001

Zlatan 4-ever! No matter what "insiders" als Chivu & Co en Hugo Borst mij proberen wijs te maken.

Ik heb er weinig fedusie in, maar ik hoop dat Zlatan in ieder geval niet uit- gefloten of gescholden wordt.
HR
HR

ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Reg.: 18 april 2002

nr23 schreef:

VDV is matennaaier en heeft geen respect voor z'n teamgenoten.

VDV is immers degene die Zlatan de mes in de rug stak met z'n interviews en VDV was degene die liep te roepen dat hij en Sneijder de beste spelers van het team waren, over disrespect voor je teamgenoten gesproken
HR
Over disrespect voor je teamgenoten?

De discussie wordt steeds gekker..
VdV geen respect voor zijn teamgenoten?
Wie schopte wie nou uit de wedstrijd (onbewust/bewust) en wie kon NIET even de moeite opbrengen om even te vragen hoe hem met hem is.. :\(

En dan begin je met Van der Vaart over respect naar zijn teamgenoten toe..
HR
HR

ArenA schreef:

(...)

Wie schopte wie nou uit de wedstrijd (onbewust/bewust) en wie kon NIET even de moeite opbrengen om even te vragen hoe hem met hem is.. :\(

HR
Kijk die beelden dat Zlatan v/d Vaart schopt nou nog eens 10 keer na. Dan zie je gewoon dat dat niet de bedoeling was! Hij wilde zich breedt maken om die bal af te schermen. Het moet nou een keer afgelopen zijn met die idiote discussie over die overtreding.
HR
HR

ArenA
Moderator

v/d Eijden, ik hoop dat j schreef:

(...)

Het moet nou een keer afgelopen zijn met die idiote discussie over die overtreding.
HR
Je hebt helemaal gelijk!

Daar gaat namelijk de discussie al lang niet meer om, je loopt achter.. :\(

Het gaat erom dat Zlatan niet kwam vragen hoe het met Van der Vaart was die uitgevallen was door hem, wat de kleinste moeite van de wereld was..
HR
HR

mauradona
Idool

Reg.: 19 maart 2001

ArenA schreef:

(...)

HR
Dat is wel jouw stokpaardje he? Soms familie van Hugo Borst? Anyway... Ik zou graag op regelmatige basis inside information over Ajax van jou ontvangen. Jij bent kennelijk goed op de hoogte. Ik wacht geduldig op je Pm's.
HR
HR
HRHR
HR

ArenA
Moderator

mauradona schreef:

(...)

Dat is wel jouw stokpaardje he? Soms familie van Hugo Borst? Anyway... Ik zou graag op regelmatige basis inside information over Ajax van jou ontvangen. Jij bent kennelijk goed op de hoogte. Ik wacht geduldig op je Pm's.
HR
Welke inside informatie heb je het over?..

Dat Zlatan na de wedstrijd niet even de moeite op kon brengen om te vragen hoe het met van der Vaart was?

Daar heb je geen inside informatie voor nodig, dat kon je dezelfde avond nog horen op de tv, vreemd dat naast de miljoenen mensen die het wel gehoord hebben jij de enige bent die het niet gehoord heeft..
HR
HR

Legende

Ach, het zegt al genoeg dat er zo'n commotie is over een pietluttig iets als het even vragen of het goed is.

Het had misschien iets netter geweest, maar om nou te doen net alsof Zlatan een crimineel is omdat ie niet meteen ff is gaan vragen of het goed ging is te gek voor woorden.
HR
HR

ArenA
Moderator

nr23 schreef:

Ach, het zegt al genoeg dat er zo'n commotie is over een pietluttig iets als het even vragen of het goed is.

Het had misschien iets netter geweest, maar om nou te doen net alsof Zlatan een crimineel is omdat ie niet meteen ff is gaan vragen of het goed ging is te gek voor woorden.
HR
Een pietluttig iets is het niet dus niet geweest, anders lig je er geen 2 weken uit en mis je geen 2 wedstrijden..

Niemand zegt dat Zlatan een crimineel is, althans ik niet.

Maar als jij begint over respect naar je teamgenoten toe, is dit waarmee het hele verhaal mee begonnen is en daarop volgde het interview wat natuurlijk ook niet netjes was.
HR
HR

platus
Regelmatige invaller

Reg.: 5 mei 2003

nr23 schreef:

HR
Ach man hou toch op, je denkt toch niet dat de bijdrage van iemand die hoopt dat de aanvoerder van Ajax het ziekenhuis in wordt geschopt, nog enigzins serieus genomen kan worden in deze discussie. Stuur jou bijdrage maar op naar Zlatan, kan hij ook nog eens lachen. Maar begin AUB niet over respect.

[Dit bericht is veranderd door platus (op 2 september 2004 01:03:21).]
HR
HR

Legende

platus schreef:

(...)

Ach man hou toch op, je denkt toch niet dat de bijdrage van iemand die hoopt dat de aanvoerder van Ajax het ziekenhuis in wordt geschopt, nog enigzins serieus genomen kan worden in deze discussie. Stuur jou bijdrage maar op naar Zlatan, kan hij ook nog eens lachen. Maar begin AUB niet over respect.
HR
Ik ben hier niet degene die over respect begonnen is hoor..

en denk je nou echt dat ik er wakker van lig als jij me niet serieus neemt?

Naive sukkel :D
HR
HR

Legende

platus schreef:

PS. Het zou geloofwaardiger zijn als je niet om half twee s'nachts zou hebben gereageerd.
HR
Ik ben hier wel vaker rond dit tijdstip te vinden hoor, omdat jij gewend bent om om 11 uur in je warme bedje te liggen, hoeft t niet te betekenen dat dat voor mij ook geldt.. wel leuk dat je dit keer wat langer opblijft speciaal om op mijn posts te reageren ;)

[Dit bericht is veranderd door nr23 (op 2 september 2004 01:47:18).]
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Tsja, de mensen die het voor Van der Vaart opnemen gaan ervan uit dat het selechts een oefeninterland was, terwijl het van begin af aan duidelijk was dat Zlatan sportieve revanche wilde hebben. Dat hij Van der Vaart niet even een knuffelt nadat hij geblesseert is geraakt is dan wel onbehoorlijk, maar heb je daarmee meteen zo'n fout gemaakt dat je als een gevaarlijke gek moet worden bestempeld door a) de aanvoerder van b) je eigen team die dat c) tegen alle afspraken in doet en waarmee je d) al drie jaar mee samenspeelt? Ik ben het eens met degenen die hierop 'nee' antwoorden. De proportionaliteit is namelijk zoek. Een domme fout van Zlatan hoeft niet meteen beantwoord te worden met een demoniserend verhaaltje dat hij gek is. Zeker niet door een teamgenoot die - en dat is best grappig - zich op teamgevoel beroept.
HR
HR

Zlatan_Jr1
Basisspeler

Uit: venlo
Reg.: 29 januari 2004

Zlatan Officieel Zebra.. helaas
HR
HR

The Blue Meanie
Veelbelovend talent

Reg.: 5 juli 2003

"Dat hij Van der Vaart niet even knuffelt nadat hij geblesseert is geraakt is dan wel onbehoorlijk". Zlatan en VDV? Dat is als de Terminator die een Teletubbie knuffelt? B)
HR
HR

Rich
Idool

Vak: 409
Reg.: 17 april 2002

Peter schreef:

Tsja, de mensen die het voor Van der Vaart opnemen gaan ervan uit dat het selechts een oefeninterland was, terwijl het van begin af aan duidelijk was dat Zlatan sportieve revanche wilde hebben. Dat hij Van der Vaart niet even een knuffelt nadat hij geblesseert is geraakt is dan wel onbehoorlijk, maar heb je daarmee meteen zo'n fout gemaakt dat je als een gevaarlijke gek moet worden bestempeld door a) de aanvoerder van b) je eigen team die dat c) tegen alle afspraken in doet en waarmee je d) al drie jaar mee samenspeelt? Ik ben het eens met degenen die hierop 'nee' antwoorden. De proportionaliteit is namelijk zoek. Een domme fout van Zlatan hoeft niet meteen beantwoord te worden met een demoniserend verhaaltje dat hij gek is. Zeker niet door een teamgenoot die - en dat is best grappig - zich op teamgevoel beroept.
HR
Sportieve revanche klinkt een beetje cru in deze context, zullen we het maar houden op fysieke revanche? ;)

Die knuffel. Zlatan had VDV echt geen knuffel hoeven geven. Dat is ook weer overdreven als je je realiseert dat die twee gewoon niet goed met elkaar kunnen opschieten. Op zich vind ik het niet eens zo erg dat Zlatan VDV eens goed aanpakt. Ik vind het ook niet erg dat hij een beetje aan de kant staat, terwijl Raf behandeld wordt. Nogmaals: emoties zijn emoties en Zlatan had er volgens mij weinig zin in anders voor te doen zoals hij werkelijk is.

Maar de mensen die zich beroepen op een soort gentlemen-agreement die volgens hen door VDV geschonden is laten voor het gemak het geweld van Zlatan daarbuiten. Is het ook geen deel van zo'n 'gevoelsovereenkomst' dat je, behalve gaat lullen over elkaar in de pers, elkaar in wedstrijden dat je tegenover elkaar staat niet express gaat opzoeken in het negatieve zin van het woord, omdat je tóch hoe het ook zij ploeggenoten van elkaar bent? Het is al langer duidelijk dat Zlatan en VDV niet goed met elkaar kunnen opschieten, maar heb je Raf daar tot die wedstrijd 1 woord over horen reppen tegenover de pers?

Ik niet. Het is misschien onverstandig dat VDV dat zo in de pers uitbrengt, maar het is net zo goed onverstandig hoe Zlatan zich in die wedstrijd gedraagt. Waarom zou Raf zich aan de onbesproken gevoelsregels houden, terwijl die even daarvoor op brute wijze door Zlatan zijn overtreden? Waarom zou hij in hemelsnaam zijn mond moeten houden, terwijl Zlatan ook duidelijk laat merken geen enkele waarde te hechten aan dat soort professionaliteit? Waarom is het zo dat mensen zoveel schande spreken over de reactie van VDV, terwijl de actie van Zlatan met de mantel der liefde bedekt wordt? Is dat dan niet een beetje meten met 2 maten?
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Zo'n opmerking over een knuffel noemen we cynisme, Rich...

Maar de mensen die zich beroepen op een soort gentlemen-agreement die volgens hen door VDV geschonden is laten voor het gemak het geweld van Zlatan daarbuiten.HR
Pardon? Ik zeg toch dat ik het onbehoorlijk vind? Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond, ook geen woorden die ik nooit gezegd heb. Ik zal het nog maar eens herhalen: Wat Ibrahimovic deed was onbehoorlijk, maar aan de andere kant mag je van de aanvoerder van Ajax verwachten dat hij zich aan de afspraken houdt die er binnen de club gemaakt zijn.

Nog simpeler gezegd: als je van een ploeggenoot verwacht dat hij zich aan afspraken en conventies houdt, mag die ploeggenoot er ook van uit gaan dat jij je ook aan de afpraken houdt.
HR
HR

RAP
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 9 augustus 2001

Ik ben ten eerste benieuwd als het andersom was gebeurd of de "zlatan" fans het zelfde hadden gezegd.

Tuurlijk vind ik ook jammer dat zlatan weg is, maar ditt mag NOOIT ten koste van een andere speler om van der vaart er hier te betrekken of moet die ook maar weg, dan blijft er helemaal weg over.

Tuurlijk had zlatan even moeten vragen goh hoe gaat het met je. Zelfs Lungberg en f. de boer deden dat tijdens een kwartfinale wedstrijd.!!!

Zouden we Zlatan idealiseren omdat het seizoen niet loopt zoals we willen dat het loopt, want zlatan heeft namelijk ook heel veel rare/foute dingen gedaan om het team in diskrediet te brengen. De ene rode kaart na de andere elleboogstoot. anderhalf jaar gelden roepen .
"Ik ga weg bij ajax in de winterstop. Als centrumspits 13 keer scoren. (kun je niet vergelijken met petterson)

Ook vind ik het jammer, maar ga het niet idealiseren en blijf als echte fan achter van der vaart en bestuur staan. Tis namelijk ook een bedrijfstak!!!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,7% dat Heracles Almelo wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!