Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 44 »
Koen...
International
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 3
Reg.: 5 maart 2003
quote:Precies, vooral dat laatste hoop ik ook, vond ik ook zo zwak bij Seedorf, gelijk helemaal tot de grond affluiten...zwakkkk
the witch schreef:
dit heeft toch niets met wanbeleid temaken!
tis gewoon een zakelijke overeenkomst die zo veel voordeliger is voor Ajax , en de opvolger voor zlatan komt ook wel hoor.
en die verhalen over 2 weken moeten we tegen juve met zlatan , hier kan ik een ding over zeggen de hele verdediging kan zlatan en ook een zlatan zal moeten wennen aan juve , want een juve is GEEN Ajax!!!!!!.
En gezien zijn karakter zie ik hem nog wel eens van het veld verdwijnen met rood, bij Ajax kon men hem (redelijk)in de hand houden , maar of dit juve zal lukken?
maar wij verliezen wel een begenadigde voetballen en ik zal hem missen op de velden hier , en ik hoop dat de (echte Ajacieden) hem warm ontvangen .
Chivu & Co
Vedette
Vak: -
Reg.: 1 januari 2001
ICE D
Idool
Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003
quote:wat een verschrikkelijke zeikerd ben jij zeg... waarom niet toejuichen?? zonder zlatan zaten we niet in die kwartfinale (teminste hij was grootst verantwoordelijke)
Chivu & Co schreef:
Zlatan verdient het niet om uitgefloten te worden, want zo interessant is hij nu ook weer niet.
Maar toejuichen? NOOIT van mijn leven. Hoe kan je respect voor iemand tonen als hij niet eens voor zijn ploeggenoten respect kan opbrengen.
Ajax moet een streep onder Zlatan trekken en als een speer Wesley & Yannis gaan klaarstomen voor het grote werk. Wens hen hierbij alle succes!
quote:Dus jij juigt ook nooit meer voor van der Vaart?
Maar toejuichen? NOOIT van mijn leven. Hoe kan je respect voor iemand tonen als hij niet eens voor zijn ploeggenoten respect kan opbrengen.
Chivu & Co
Vedette
Reg.: 1 januari 2001
Raoulcito
Talent
Uit: Amsterdam Oost
Vak: 420
Reg.: 16 april 2002
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort
Reg.: 18 april 2002
quote:Over disrespect voor je teamgenoten?
nr23 schreef:
VDV is matennaaier en heeft geen respect voor z'n teamgenoten.
VDV is immers degene die Zlatan de mes in de rug stak met z'n interviews en VDV was degene die liep te roepen dat hij en Sneijder de beste spelers van het team waren, over disrespect voor je teamgenoten gesproken
v/d Eijden, ik hoop dat j
Idool
Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Reg.: 16 juli 2002
quote:Kijk die beelden dat Zlatan v/d Vaart schopt nou nog eens 10 keer na. Dan zie je gewoon dat dat niet de bedoeling was! Hij wilde zich breedt maken om die bal af te schermen. Het moet nou een keer afgelopen zijn met die idiote discussie over die overtreding.
ArenA schreef:
(...)
Over disrespect voor je teamgenoten?
De discussie wordt steeds gekker..
VdV geen respect voor zijn teamgenoten?
Wie schopte wie nou uit de wedstrijd (onbewust/bewust) en wie kon NIET even de moeite opbrengen om even te vragen hoe hem met hem is..![]()
En dan begin je met Van der Vaart over respect naar zijn teamgenoten toe..
ArenA
Moderator
quote:Je hebt helemaal gelijk!
v/d Eijden, ik hoop dat j schreef:
(...)
Het moet nou een keer afgelopen zijn met die idiote discussie over die overtreding.
quote:Dat is wel jouw stokpaardje he? Soms familie van Hugo Borst? Anyway... Ik zou graag op regelmatige basis inside information over Ajax van jou ontvangen. Jij bent kennelijk goed op de hoogte. Ik wacht geduldig op je Pm's.
ArenA schreef:
(...)
Over disrespect voor je teamgenoten?
De discussie wordt steeds gekker..
VdV geen respect voor zijn teamgenoten?
Wie schopte wie nou uit de wedstrijd (onbewust/bewust) en wie kon NIET even de moeite opbrengen om even te vragen hoe hem met hem is..![]()
En dan begin je met Van der Vaart over respect naar zijn teamgenoten toe..
v/d Eijden, ik hoop dat j
Idool
Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Reg.: 16 juli 2002

ArenA
Moderator
quote:Welke inside informatie heb je het over?..
mauradona schreef:
(...)
Dat is wel jouw stokpaardje he? Soms familie van Hugo Borst? Anyway... Ik zou graag op regelmatige basis inside information over Ajax van jou ontvangen. Jij bent kennelijk goed op de hoogte. Ik wacht geduldig op je Pm's.
ArenA
Moderator
quote:Een pietluttig iets is het niet dus niet geweest, anders lig je er geen 2 weken uit en mis je geen 2 wedstrijden..
nr23 schreef:
Ach, het zegt al genoeg dat er zo'n commotie is over een pietluttig iets als het even vragen of het goed is.
Het had misschien iets netter geweest, maar om nou te doen net alsof Zlatan een crimineel is omdat ie niet meteen ff is gaan vragen of het goed ging is te gek voor woorden.
quote:Ach man hou toch op, je denkt toch niet dat de bijdrage van iemand die hoopt dat de aanvoerder van Ajax het ziekenhuis in wordt geschopt, nog enigzins serieus genomen kan worden in deze discussie. Stuur jou bijdrage maar op naar Zlatan, kan hij ook nog eens lachen. Maar begin AUB niet over respect.
nr23 schreef:
Ach, het zegt al genoeg dat er zo'n commotie is over een pietluttig iets als het even vragen of het goed is.
Het had misschien iets netter geweest, maar om nou te doen net alsof Zlatan een crimineel is omdat ie niet meteen ff is gaan vragen of het goed ging is te gek voor woorden.
quote:Ik ben hier niet degene die over respect begonnen is hoor..
platus schreef:
(...)
Ach man hou toch op, je denkt toch niet dat de bijdrage van iemand die hoopt dat de aanvoerder van Ajax het ziekenhuis in wordt geschopt, nog enigzins serieus genomen kan worden in deze discussie. Stuur jou bijdrage maar op naar Zlatan, kan hij ook nog eens lachen. Maar begin AUB niet over respect.
quote:Ik ben hier wel vaker rond dit tijdstip te vinden hoor, omdat jij gewend bent om om 11 uur in je warme bedje te liggen, hoeft t niet te betekenen dat dat voor mij ook geldt.. wel leuk dat je dit keer wat langer opblijft speciaal om op mijn posts te reageren
platus schreef:
PS. Het zou geloofwaardiger zijn als je niet om half twee s'nachts zou hebben gereageerd.
Peter
Moderator
Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
Zlatan_Jr1
Basisspeler
Uit: venlo
Reg.: 29 januari 2004
The Blue Meanie
Veelbelovend talent
Reg.: 5 juli 2003
quote:Sportieve revanche klinkt een beetje cru in deze context, zullen we het maar houden op fysieke revanche?
Peter schreef:
Tsja, de mensen die het voor Van der Vaart opnemen gaan ervan uit dat het selechts een oefeninterland was, terwijl het van begin af aan duidelijk was dat Zlatan sportieve revanche wilde hebben. Dat hij Van der Vaart niet even een knuffelt nadat hij geblesseert is geraakt is dan wel onbehoorlijk, maar heb je daarmee meteen zo'n fout gemaakt dat je als een gevaarlijke gek moet worden bestempeld door a) de aanvoerder van b) je eigen team die dat c) tegen alle afspraken in doet en waarmee je d) al drie jaar mee samenspeelt? Ik ben het eens met degenen die hierop 'nee' antwoorden. De proportionaliteit is namelijk zoek. Een domme fout van Zlatan hoeft niet meteen beantwoord te worden met een demoniserend verhaaltje dat hij gek is. Zeker niet door een teamgenoot die - en dat is best grappig - zich op teamgevoel beroept.
Peter
Moderator
Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
quote:Pardon? Ik zeg toch dat ik het onbehoorlijk vind? Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond, ook geen woorden die ik nooit gezegd heb. Ik zal het nog maar eens herhalen: Wat Ibrahimovic deed was onbehoorlijk, maar aan de andere kant mag je van de aanvoerder van Ajax verwachten dat hij zich aan de afspraken houdt die er binnen de club gemaakt zijn.
Maar de mensen die zich beroepen op een soort gentlemen-agreement die volgens hen door VDV geschonden is laten voor het gemak het geweld van Zlatan daarbuiten.
Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 76,7% dat Heracles Almelo wint van NAC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!