Ajax Netwerk
vrijdag 19 maart 2010 - 03:49                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 44 »

HR

Jopiler
Moderator

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 maart 2001

forumillustratie

forumillustratie

[Quote]Zlatan Ibrahimovic is one of the strongest forwards in Europe and in the world: 23-years old, Swedish and of Croatian origin, Ibrahimovic marries a powerful physique (192 cm for 84 kg) with an excellent technique, which makes him able to cover more than a role in the attack. On one side, he loves to take part to and build the action, on the other he is unbeatable in the goal area, where he can take full advantage of his strength.
His ruthlessness in the goal area is sadly known to Italians: it was him who scored the equalizing goal, a masterly backheel, in the match Italy vs Sweden in the latest UEFA Euro 2004, which prevented the Azzurri from qualifying. Zatlan shares the same experience with his new team-mate Trezeguet, who had punished Italy in the UEFA Euro 2000 by scoring the Golden Goal and thus making France win the tournament. Wishfully, such an introduction will make Ibrahimovic follow the same path as David Trezeguet’s.HR Juventus.com
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Vak: -
Reg.: 1 januari 2001

quote:HR
Jopiler schreef:

(...)

Juventus.com
HR
Excellente techniek? Je bedoelt al die ballen die bij 50 % van zijn acties van zijn voeten afspringen...
Lees trouwens ook niks over zijn fantastische koptechniek en zijn uitstekende (wedstrijd)mentaliteit :\(

[Dit bericht is veranderd door Chivu & Co (op 1 september 2004 17:13:05).]
HR
HR

1Boris
Ballenjongen

Vak: 119
Reg.: 22 juli 2003

ik begrijp niet hoe sommige mensen zo negatief over Ibrahimovic kunnen schrijven.. ik geef toe dat die wel eens wat mindere momenten had. (ellebogen etc.). maar over het algemeen heb ik van Zlatan genoten en moeten we maar weer zien wie we ervoor terug krijgen in de spits.
HR
HR

ICE D
Idool

Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003

Hey mensen kom op... het is mooi voor zlatan toch... ik vind het waanzinnig klote dat hij weg is... maar er is zeker ook trots...voor zlatan ik bedoel... hij is door ONS een "wereld" speler geworden....Hij is door ajax groot gemaakt... vind het waanzinnig gaaf voor hem dat hij bij juve speelt... en ga hem ook volgen.... alleen ik vind het wel raar dat hij gisteren voor camera zei van dat het zijn droom was bij juve te spelen... gekke is dat hij dat ook zei voor dat hij naar ajax kwam... ach ja... iig succes Zlatan Scoor tegen iedereen behalve ajax...

[Dit bericht is veranderd door ICE D (op 1 september 2004 17:33:10).]
HR
HR
Ik ben benieuwd hoe het publiek reageert over 2 weken als zlatan speelt. Zal hij uitgefloten worden??
HR
HR

maxwell5
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002

Leonard schreef:

Ik ben benieuwd hoe het publiek reageert over 2 weken als zlatan speelt. Zal hij uitgefloten worden??HR
Waarom uitfluiten. Wat heeft hij verkeerd gedaan?
Had hij op het laatst moeten zeggen:"Oh Jee, Ajax heeft nog steeds geen vervanger voor mij en dan ga ik maar niet naar mijn droomclub"?

Het bestuur is in gebreke gebleven. Zij hebben toegelaten, dat Juventus mocht komen onderhandelen en dat het zo lang geduurd heeft, dat ze zelf geen tijd over hadden om voor opvolging te zorgen!

Ik zal hem niet uitfluiten.
HR
HR

jabaz
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 29 januari 2004

waarom uitfluiten die jonge krijgt een kans om op een hoger niveau te spelen, vindt ik het logies dat ie vertrekt. Hoop dat ie t goed gaat doen bij Juve(behalve tegen Ajax). Ik heb erg genoten van Zlatan de laatste jaren ik denk dat we nm nog heel erg gaan missen dit jaar :\(
HR
HR

Mrs. Ibrahimovic
Ballenjongen

Reg.: 1 september 2004

Ik denk dat Zlatan cker uitgefloten gaat worden. Erg jammer, iedereen maakt keuzes en zo heeft hij ook een keus gemaakt. We moeten maar zien of het de goede is geweest.
Ik hoop het wel voor hem.
HR
HR

Zlajan
Idool
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006

Uit: Hoevelaken
Reg.: 8 mei 2001

Zlatan verdient een staande ovatie! Maar ik denk dat iedereen het daarover eens is, iedereen zal meeklappen, daar ben ik van overtuigd!
HR
HR

sol1tair
Talent

Uit: Voorschoten
Reg.: 10 augustus 2001

S. Polak schreef:

(...)

Oja....hier nog even een stukkie over jouw geliefde Zlatan:

Ajax had om 18.00 uur de transfer zelfs willen afblazen. Juventus bleek namelijk niet in staat om op tijd een bankgarantie te overleggen, waarna het bestuur van Ajax in Amsterdam besloot een streep te halen door de onderhandelingen. Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.
HR
Wat had jij gedaan als je al in Turijn zat? De directie moet niet de huilert gaan uithangen door met een dergelijke excuus te komen. Die Rooney wilde ook weg, maar Manchester betaalt gewoon de hoofdprijs.
Ajax laat met deze manier van zaken doen over zich heen lopen ... en Juve dacht vast wat Roma kan kunnen wij ook.

En dat hij tegen v.d. Vaart zei dat ie z'n patatnek zou breken als hij nog een keer tegen de pers zou huilenbalken is ook niet helemaal onterecht, die Diego op z'n retour had nooit tegen de pers mogen blaten.
HR
HR

Nummer 10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Deventer
Reg.: 24 maart 2001

Zou het niet kunnen dat er nog extra clausules in zijn contract staan, dat we bijvoorbeeld in termijnen nog meer terug kijken of bij succes van Zlátan of een verkoop van hem, naar een andere club, een deel van de som krijgen?
HR
HR

Mrs. Ibrahimovic
Ballenjongen

Reg.: 1 september 2004

Net op het sportjournaal was John Jaakke. Hij vertelde dat vooral Zlatan niet meer bij Ajax wilde spelen. En dat hij daarom die transfer heeft gekregen.
HR
HR

Zlatan Ivarovic
Internationale topspeler

Uit: Weert
Reg.: 30 juni 2002

Jakkus is gewoon verantwoordelijk voor dit wanbeleid..
HRHR
HR

Ja-Rudy1983
Basisspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Mrs. Ibrahimovic schreef:

Net op het sportjournaal was John Jaakke. Hij vertelde dat vooral Zlatan niet meer bij Ajax wilde spelen. En dat hij daarom die transfer heeft gekregen.
HR
Ik wordt een beetje moe van die Jaakke, ik weet zeker dat Zlatan dit jaar nog wel bij Ajax wilde blijven, maar als je naar een betere competitie kan, en je zit daar al met je hoofd, dat je dan niet meer terug wil naar Ajax, daar kan ik nog best inkomen.

Chivu wilde vorig jaar, toen Ajax hem wilde terug halen ook niet terug.

Ik wens Zlatan in ieder geval heel veel succes en ben trots dat hij bij Ajax gespeeld heeft, en ik geef hem in ieder geval een staande ovatie, of ik nou voor de tv zit of in de ArenA (als het kaartje lukt).
HR
HR

Bamm-Bamm
International

Vak: 105
Reg.: 31 mei 2000

Leonard schreef:

Ik ben benieuwd hoe het publiek reageert over 2 weken als zlatan speelt. Zal hij uitgefloten worden??
HR
ALS die speelt..

Zlatan is voorlopig gewoon de laatste man in de pikorde Del Piero, Zalayeta, Trezeguet.. & ik denk niet dat Capello gaat experimenteren in zo'n belangrijke wedstrijd door hem in de basis te zetten. Maargoed we zullen zien.

Wel denk ik dat Capello Zlatan voor de laatste minuten laat invallen voor afscheid van Ajax, de Arena & een ruil-shirt (vd Vaart? ;B )..

Tuurlijk krijgt Zlatan applaus (van mij iig wel), dat hij zou vertrekken stond vast, alleen wanneer..

Daarbij vond ik dat Ajax vorig seizoen goed - zo niet beter - uit de voeten kwam toen Zlatan geblesseerd was.
Het team is verder compleet gebleven, weer een stuk ervarener & zal nu waarschijnlijk meer naar elkaar toe groeien. Problemen? waar..
HR
HR

ajacied4ever1987
Lid 2de elftal

Uit: Bennekom
Reg.: 26 juli 2004

Wat loopt iedereen hier nou te zeiken over die klote jaarcijfers, dat kan me echt niks interesseren, ook die transfersom niet, ik moet lichtelijk glimlachen als ik alleen al aan de gedachte denk dat we met Sonck en Anastasiou in de spits moeten, wat een lachtertje. Het is hopeloos falen van het bestuur, Kone had gewoon gekocht moeten worden, dat gezeik om die medische keuring, die jongen is gewoon in orde, straks speelt ie weer de sterren van de hemel bij Roda. Ajax-Juventus: Volle bak, iedereen moet komen, geen gefluit aan het adres van Zlatan, het wordt weer tijd voor ongekende fluitconcerten en zang richting het bestuur, voor Zlatan wil ik zelfs wel uit m'n dak gaan als hij scoort, Ajax interesseert me niks meer, het maakt niet uit wat ze dit seizoen doen, dit is een groot verlies, nu hij weg is, besef ik pas hoeveel we eigenlijk van hem gehouden hebben, wat hij teweeg heeft gebracht, ik ben nog nooit zo kapot geweest na een transfer. Deze jongen gaf Ajax kleur zoals het bij Ajax hoort. Respect!! Zlatan we vergeten nooit je goal en al die mooie momenten, veel succes bij Juve dan maar, jammer dat je niet dat ajax-hart hebt wat we graag eens bij iemand zouden zien
HR
HR

Giel_no.8
Regelmatige invaller

Reg.: 27 maart 2002

Erg jammer dat Zlatan weg is. Ik zal hem iig gaan missen. Zijn soms prachtige techniek, zijn harde schoten en zijn haantjesgedrag maakten mij tot een groot liefhebber van Zlatan Ibrahimovic. Hopelijk gaat hij het goed doen bij Juve (alleen niet tegen Ajax uiteraard) en hopelijk krijgt hij een staande ovatie van de supporters als ie weer in de Arena komt; want dat verdient ie!
HR
HR

Pipo127
Oud-Zuid127 Zonnebril
International

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

BESTUUR, SCHANDE!
HR
HR

Rich
Idool

Vak: 409
Reg.: 17 april 2002

Zlajan schreef:

Zlatan verdient een staande ovatie! Maar ik denk dat iedereen het daarover eens is, iedereen zal meeklappen, daar ben ik van overtuigd!
HR
Ik hoop het. Sommige mensen floten hem al uit toen hij bij Ajax speelde, vraag me af hoe het zal zijn als hij tegen ons speelt.
HR
HR

platus
Regelmatige invaller

Reg.: 5 mei 2003

Ja, het bestuur had voor een vervanger moeten zorgen.

Voor de rest, belachelijk wat een fatsoenlijk mens als Jaakke hier allemaal over zich heen krijgt. Waarom? Omdat een over het paard getilde egotripper(bijna synoniem voor de betaalde voetballer) bewust een conflict creërt met als doel dat hij en zijn zaakoplichter hun zakken kunnen gaan vullen in Italie. Hier zijn volkomen ten onrechte mensen, die er verder niets aan kunnen doen, beschadigd door een bedenkelijk groepje dat alleen het eigenbelang voor ogen had

Het bestuur had eigenlijk geen andere keus dan Zlatan te verkopen, want Zlatan wilde, of deed in ieder geval alsof, niet meer voor Ajax spelen. Of je het nu wilt lezen of niet: Jaakke spreekt gewoon de waarheid.

Ik blijf in ieder geval Ajax-fan, fluit het bestuur niet uit en zal zeker Zlatan niet toejuichen.
HR
HR

AJAX Amsterdam
Regelmatige invaller

Reg.: 25 juli 2003

ja dat bestuur is echt kut bezig, opsouten met die gasten
zijn zij nou zo dom of is de rest van de wereld zo slim

maar zie hier van we worden 3de en cl kunnen we net zo goed niet aan mee doen.

Zlatan krijgt van mij ook applaus, heb van hem genoten neem hem niks kwalijk.
hoor ik iemadn zeggen AJAX interesseert me niets meer, zlefs met de naam AJAX 4ever
bedoel snap dat iedereen kwaad is, heb ook behoorlijk lopen vloeken en schelden en zo. maar zonder zlatan is het niet het einde
HR
HR

the witch
Idool

Uit: Dyslexie !
Reg.: 6 augustus 2000

dit heeft toch niets met wanbeleid temaken!
tis gewoon een zakelijke overeenkomst die zo veel voordeliger is voor Ajax , en de opvolger voor zlatan komt ook wel hoor.
en die verhalen over 2 weken moeten we tegen juve met zlatan , hier kan ik een ding over zeggen de hele verdediging kan zlatan en ook een zlatan zal moeten wennen aan juve , want een juve is GEEN Ajax!!!!!!.
En gezien zijn karakter zie ik hem nog wel eens van het veld verdwijnen met rood, bij Ajax kon men hem (redelijk)in de hand houden , maar of dit juve zal lukken?
maar wij verliezen wel een begenadigde voetballen en ik zal hem missen op de velden hier , en ik hoop dat de (echte Ajacieden) hem warm ontvangen .
HR
HR

PST
Talent

Vak: 423
Reg.: 12 juni 2003

niks wanbeleid, voor een tamelijk overschatte momentenvoetballer nog 16mn krijgen is een goeie zet, ik voorspel dat Zlatan in Italie ongenadig door de mand valt. daar ziten de verdedigers constant in z'n nek en wordt elke elleboog van hem met 2 vuisten beantwoord.
op de eerste training zal blijken dat Trezeguet ongeveer de helft van Zlatans kansen nodig heeft om de bal in het net te leggen en dat Juve dus een spits voor de breedte heeft gekocht waar ze dachten een nieuwe vedette in huis te hebben..
niks ten nadele van Zlatan, ik heb af en toe best genoten van z'n geinige straatbewegingen maar in het rijtje Ajax spitsen komt ie wat mij betreft niet verder dan een plekkie net voor Van Loen en achter Arveladze.
HR
HR

Juichtoon
Internationale topspeler

Vak: 425
Reg.: 19 juli 2002

ajacied4ever1987 schreef:
Kone had gewoon gekocht moeten worden, dat gezeik om die medische keuring, die jongen is gewoon in orde, straks speelt ie weer de sterren van de hemel bij Roda.
HR
Het is niet onbenullig gezeik, anders was het risico wel genomen. Die jongen heeft waarschijnlijk een hartafwijking waarmee hij mogelijk moet stoppen moet voetballen! Had Ajax hem maar moeten kopen voor 9 miljoen om vervolgens het risico te lopen dat hij instort op het veld??

Zlatan we vergeten nooit je goal en al die mooie momenten, veel succes bij Juve dan maar, jammer dat je niet dat ajax-hart hebt wat we graag eens bij iemand zouden zienHR
Bogdan Lobont!
HR
HR

voetbalfan
Talent

Uit: Zwijnaarde (België)
Reg.: 14 december 2003

Een ramp voor Ajax, voor Zlatan gewoon de volgende logische stap. Hopelijk maakt hij het in Italië.
Nu idd hopen dat Sonck wordt wakker geschud. Anders hebben we niet veel keuze centraal.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax ANC feliciteert Ajax en Jeroen met hun verjaardagen".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 53,1% dat ADO Den Haag wint van VVV Venlo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!