Ajax Netwerk
zondag 21 maart 2010 - 03:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 44 »

HR

Chivu & Co
Vedette

Vak: -
Reg.: 1 januari 2001

quote:HR
madskillz schreef:

Volgens mij is van der Vaart de backstabber, de arrogante zak die in de media huilebalkt. Nu moet je niet de zaken 180 omkeren.
HR
Even wachten hoor, dit gaat een beetje te snel: Vergis ik me of zag ik toch duidelijk dat Zlatan Van der Vaart en Heijtinga blesseerde en Van Bronckhorst probeerde k.o. te beuken of was dit andersom? :\(

Dat Van der Vaart beter intern de zaak had kunnen bespreken ben ik met je eens, maar ik zou het ook niet pikken als ik door een ploeggenoot wordt verneukt.
HR
HR

Silent Bob
Basisspeler

Vak: 108
Reg.: 25 februari 2003

Is dat hetzelfde als de aanvoerder van je team die een mes in je rug steekt?
HR
HR

vak429
Internationale topspeler

Uit: Purmerend
Vak: 429
Reg.: 16 november 2003

godsamme kap es met dat trieste kat en muis spelletje

een paar feiten:

- Zlatan roept tijdens interviews gewoon hier te blijven dit seizoen
- vind ajax o zo heilig en alleen echte supps wete wat het is dat vette shirt aan te moge

en dan toch smeert meneer em en gaat vervolgens ajax lopen chanteren, ja ehhh sorry hoor dan doet het bestuur in mijn ogen het goed anders heb je een tweede haat hem...

kortom laat die superster maar lekker daar spelen ben benieuwd of ie meer bereikt als ketsman en hoe zijn fans reageren als ie ze daar een naaistreek levert, denk dat ie dan wel es klappen kon krijgen
HR
HR

madskillz
Vedette

Vak: 409
Reg.: 29 juni 2002

Chivu & Co schreef:

(...)

Even wachten hoor, dit gaat een beetje te snel: Vergis ik me of zag ik toch duidelijk dat Zlatan Van der Vaart en Heijtinga blesseerde en Van Bronckhorst probeerde k.o. te beuken of was dit andersom? :\(

Dat Van der Vaart beter intern de zaak had kunnen bespreken ben ik met je eens, maar ik zou het ook niet pikken als ik door een ploeggenoot wordt verneukt.
HR
we hadden het hier over huilebalken in de media. Wel blijven opletten aub.
HR
HR

The Blue Meanie
Veelbelovend talent

Reg.: 5 juli 2003

Al dat gezeur over Zlatan dit en Rafael dat. Onze co-captains hebben gewoon allebei boter op hun hoofd: ze hebben zich alletwee onprofessioneel gedragen in de afgelopen maanden. Nu is dat op zich niet zo verbazend aangezien het alletwee jonge spelers zijn, waarvan het hoofd op hol werd gebracht door de media. Er was alleen niemand om ze terug met de voeten op de grond te zetten, en gaandeweg hebben de heren het zo bont gemaakt dat er een moest vertrekken om de sfeer in de rest van de groep te beschermen.

Nu kunnen we alleen nog maar hopen dat ook Rafael een reality check heeft gehad, en dat hij het vertrek van Zlatan niet als een overwinning beschouwt. Zlatan zal bij Juve vanzelf wel tot de orde geroepen worden door zijn nieuwe ploegmaats.
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Silent Bob en Madskillz,

jullie zijn kennelijk niet in staat of willen dat niet -ik hoop voor jullie dat laatste- om de essentie van mijn kritiek op Zlatan te begrijpen. Speciaal voor jullie zal ik het nog een keer uitleggen:

Als ik jullie gezwam lees vinden jullie het kennelijk erger dat Van der Vaart in de pers uitlatingen doet over het wangedrag van zijn ploeggenoot dan de kamikaze-acties van Zlatan zelf zonder zijn excuses aan te bieden!
Wie spoort hier nu niet?

Ik zal het antwoord maar gelijk geven: Zlatan Ibrahimovic

Ben ik nu zo slim of zijn jullie nu zo dom?
HR
HR

Robster
Ballenjongen

Reg.: 31 augustus 2004

In elk conflict zijn er twee kampen. Zo ook in dit geval...
Ik bekijk de zaken door mijn Zlatan bril, jij door je (ietwat dikke) Van der Vaart bril. Ik wil alleen nog even kwijt dat Zlatan de laatste anderhalf jaar heel wat meer voor Ajax heeft betekent dan de ziek/zwakke/worstige VdV.

En met je opmerking ";Ben ik nu zo slim of zijn jullie nu zo dom?" verraad je je voorkeur voor Van Gaal. Ik ben meer Cruijff.

Zo zie je maar, tegenstellingen alom :B
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Robster schreef:

In elk conflict zijn er twee kampen. Zo ook in dit geval...
Ik bekijk de zaken door mijn Zlatan bril, jij door je (ietwat dikke) Van der Vaart bril. Ik wil alleen nog even kwijt dat Zlatan de laatste anderhalf jaar heel wat meer voor Ajax heeft betekent dan de ziek/zwakke/worstige VdV.

En met je opmerking ";Ben ik nu zo slim of zijn jullie nu zo dom?" verraad je je voorkeur voor Van Gaal. Ik ben meer Cruijff.

Zo zie je maar, tegenstellingen alom :B
HR
Je trekt nogal wat conclusies waar ik me in ieder geval niet herken:
Ik kies helemaal geen partij voor van der vaart maar neem stelling tegen het wangedrag van zlatan

daarnaast ben ik op onderdelen zowel fan van van gaal als van cruijff
denk jij trouwens dat cruijff het gedrag van zlatan zou pikken? :D
HR
HR

Robster
Ballenjongen

Reg.: 31 augustus 2004

Chivu & Co schreef:
denk jij trouwens dat cruijff het gedrag van zlatan zou pikken? :D
HR
Da's een interessante vraag...

Ik heb altijd geleerd: waar er twee vechten hebben er twee schuld. Dus ook Zlatan zal zijn aandeel hebben gehad in de tweestrijd Zlatan - VDV. Alleen is Zlatan niet in de pers gaan mekkeren...
HR
HR

Scherrer Cabelino Andrade
Basisspeler

Vak: 413
Reg.: 26 januari 2003

Chivu & Co schreef:

Silent Bob en Madskillz,

jullie zijn kennelijk niet in staat of willen dat niet -ik hoop voor jullie dat laatste- om de essentie van mijn kritiek op Zlatan te begrijpen. Speciaal voor jullie zal ik het nog een keer uitleggen:

Als ik jullie gezwam lees vinden jullie het kennelijk erger dat Van der Vaart in de pers uitlatingen doet over het wangedrag van zijn ploeggenoot dan de kamikaze-acties van Zlatan zelf zonder zijn excuses aan te bieden!
Wie spoort hier nu niet?

Ik zal het antwoord maar gelijk geven: Zlatan Ibrahimovic

Ben ik nu zo slim of zijn jullie nu zo dom?
HR
Ik vind 'kamikaze-acties' zwaar overdreven, oké hij gaat wat hard door op ploeggenoten, maar het zijn wel tegenstanders in die wedstrijd. De actie op Van Bronckhorst laat ik hier buiten beschouwing want die heeft hier niets mee te maken. Zlatan heeft Van der Vaart na de wedstrijd wél gebeld en toch bleef Van der Vaart als een klein kind mekkeren in de media dat die Zlatan zo slecht was. Als klap op de vuurpijl zit meneer met het gezicht van een oorwurm op de tribune als Zlatan het mooiste doelpunt ooit in de Arena heeft gemaakt. Wie is er hier dan degene die ruzie (en dus een vertrek van één van de twee) probeert te forceren? Juist de heer Van der Vaart, iemand waarvan het gedrag de laatste tijd in geen enkele verhouding staat met zijn prestaties op het veld. In dat opzicht zou hij een voorbeeld kunnen nemen aan Zlatan, hij heeft ook een grote bek, maar laat dat ook zien óp het veld en niet alleen met een klagend stemmetje in de media.
HR
HR

Silent Bob
Basisspeler

Chivu & Co schreef:
Ben ik nu zo slim of zijn jullie nu zo dom?HR
Je antwoord: waar keur ik goed wat Zlatan deed? Ik kan er alleen niet bij dat Van der Vaart niet schijnt te beseffen dat hij een speciale positie heeft als aanvoerder van Ajax, en de afgelopen twee jaar alleen loopt te jammeren in de media. eerst over zijn contract, toen over zijn spel (dat dat best redelijk was terwijl we allemaal zagen dat hij als een natte krant speelde) en nu iemand van zijn eigen team als geschift aanmerkt. Daarom blijf ik er over bezig als iemand Ibrahimovic door Van der Vaart op een makkelijke manier bekritiseerd wordt. Ibrahimovic blesseert iemand van zijn team, gaat niet even kijken en moet terecht daarvoor aan worden gepakt. Intern. Zoals de afspraak was. In de echte wereld maken volwassen mensen afspraken, die zijn er om nageleefd te worden. Als Van der Vaart zich daarboven verheven voelt functioneert hij niet goed als aanvoerder, zeker niet omdat hij het teambelang uit het oog verliest door een teamspeler diep te beledigen. Wat is hier dom aan?
HR
HR

curver
Ballenjongen

Reg.: 1 april 2004

Wat maken jullie je allemaal druk. Ik kan me aansluiten bij degene die het erg vinden dat Zlatan vertrokken is naar Juve.
Maar zoals al eerder is gezegd AJAX mag toch niet afhankelijk zijn van een speler.
Iedereen noemt Sonck als spits, maar wat dachten we van VDV. Die kan door ook wel uit de voeten, bovendien had hij dan onze echte spits maar niet moeten wegjagen.
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Scherrer Cabelino Andrade schreef:

(...)

Ik vind 'kamikaze-acties' zwaar overdreven, oké hij gaat wat hard door op ploeggenoten, maar het zijn wel tegenstanders in die wedstrijd. De actie op Van Bronckhorst laat ik hier buiten beschouwing want die heeft hier niets mee te maken. Zlatan heeft Van der Vaart na de wedstrijd wél gebeld en toch bleef Van der Vaart als een klein kind mekkeren in de media dat die Zlatan zo slecht was. Als klap op de vuurpijl zit meneer met het gezicht van een oorwurm op de tribune als Zlatan het mooiste doelpunt ooit in de Arena heeft gemaakt. Wie is er hier dan degene die ruzie (en dus een vertrek van één van de twee) probeert te forceren? Juist de heer Van der Vaart, iemand waarvan het gedrag de laatste tijd in geen enkele verhouding staat met zijn prestaties op het veld. In dat opzicht zou hij een voorbeeld kunnen nemen aan Zlatan, hij heeft ook een grote bek, maar laat dat ook zien óp het veld en niet alleen met een klagend stemmetje in de media.
HR
ja laat jij de actie tegen van bronckhorst maar buiten beschouwing: dat was zeker een typisch geval van bedrijfsongeval? ik zal je vertellen dat je nooit een elleboog hoort uit te delen en al helemaal niet tijdens een vriendschappelijke wedstrijd

Jij haalt tevens aan dat Zlatan van der vaart gebeld heeft na de wedstrijd; heb je enig idee waarom en wanneer hij dat heeft gedaan? Pas nadat deze recidivist te horen had gekregen dat het misschien wel zo collegiaal zou zijn om te informeren naar de situatie van zijn geblesseerd afgevoerde ploeggenoot. Dit is kennelijk niet bij deze malloot opgekomen, anders had hij dat tijdens de wedstrijd al gedaan.

Ik stop er trouwens mee om uit te leggen dat Zlatan niet deugt want het lijkt wel of ik aan een groep seniele chimpansees moet uitleggen hoe je op een normale manier met elkaar omgaat.
HRHR
HR

ajax-lover-007
Regelmatige invaller

Uit: Maastricht
Vak: 117
Reg.: 20 december 2002

Nu krijgt Sonck de kans om zich te bewijzen, hij had nooit goede kansen om zich te bewijzen. Dit is Sonck zijn laatste kans, als hij weer slecht speelt, weg ermee, en v.d.Vaart in de spits ;) . Ibrahimovic kan nergens iets aan doen, als ik de kans heb om naar Juventus te gaan, zou ik die zeker nemen. Het bestuur van Ajax is het schuldig, ik wens Zlatan een goede toekomst in Italië.
HR
HR

Silent Bob
Basisspeler

Chivu & Co schreef:
Ik stop er trouwens mee om uit te leggen dat Zlatan niet deugt want het lijkt wel of ik aan een groep seniele chimpansees moet uitleggen hoe je op een normale manier met elkaar omgaat.HR
Beantwoord dan ten minste mijn vraag: wat is er dom aan om ervan uit te gaan dat afspraken nageleefd moeten worden?
HR
HR

Robur
Lid 2de elftal

Uit: Goes
Reg.: 27 mei 2004

nr23 schreef:

(...)
volkomen begrijpelijk. Hij word overal en nergens naartoe gestuurd en als ie dan eindelijk in Turijn is (wat volgens mij al de tweede keer die dag was, want in de nacht van maandag op dinsdag was hij er ook al volgens eerdere berichten), dan haalt Ajax hem weer terug. Vind je het gek dat hij er helemaal ziek van word. Het feit dat Ajax hem überhaubt nog wilde verkopen op dat tijdstip gaf Zlatan ook wel te kennen dat hij bij Ajax niet echt gewaardeerd werd. Als ie dan naar Juventus kan, dan is het niet gek dat ie dan geen zin meer heeft om nog weer terug te keren.

Voor al die mensen die zoveel kritiek hebben op de persoon Zlatan. Ten eerste nogmaals een quote van Zlatan himself "Do you know Zlatan?!"".

Ik ken hem niet, maar ik vind dit toch veel zeggen over de persoon Zlatan. Het had nu o zo makkelijk voor hem geweest om eens flink uit te halen. Uit te halen naar de club, die toch niet echt veel waardering naar hem uitstraalde, uithalen naar de fans, die hem meer uitfloten dan bejubelde en uithalen naar de aanvoerder, die hem zwartmaakte in de pers. Maar Zlatan is niet zo, Zlatan doet niet aan achteraf natrappen, Zlatan wenst iedereen het beste, inclusief die aanvoerder.

Klasse Zlatan, het ga je goed in Turijn!
HR
Je blijft er in trappen, he. Gelukkig geef je het zelf nog maar eens aan dat jij Zlatan niet kent. Denk jij nou echt dat Zlatan zich als een gewillig slaafje van en naar Turijn laat sturen omdat Ajax hem wil verkopen voor een habekrats. Bullshit. Hij heeft het gewoon heel clever gespeelt, zoals hij ook altijd binnen het veld optreedt. Hulde daarvoor.
Maar juist zijn laatste reactie is typisch Zlatan. Als hij de mogelijkheid heeft zal hij heel Ajax naaien in de Arena door een ongelofelijke goal te scoren en wedden dat hij VDV een doodschop verkoopt als hij de kans krijgt!!

Zlatan is Zlatan en dat maakt hem speciaal. Maar ik zou goed opletten dat hij je niet naait waar je op staat te kijken. Of je moet ervan houden natuurlijk.
HR
HR

SpongeBob
Talent

Vak: 425
Reg.: 5 februari 2004

Silent Bob schreef:
In de echte wereld maken volwassen mensen afspraken, die zijn er om nageleefd te wordenHR

Robster schreef:
Ik heb altijd geleerd: waar er twee vechten hebben er twee schuld. Dus ook Zlatan zal zijn aandeel hebben gehad in de tweestrijd Zlatan - VDV. Alleen is Zlatan niet in de pers gaan mekkeren...HR
Nee, Zlatan was zo volwassen om in de openbaarheid te beloven dat hij dit jaar bij Ajax zou blijven...

Zet nou gvd die Zlatan bril es ff af jongens!

[Dit bericht is veranderd door SpongeBob (op 1 september 2004 16:03:33).]
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Silent Bob schreef:

(...)

Beantwoord dan ten minste mijn vraag: wat is er dom aan om ervan uit te gaan dat afspraken nageleefd moeten worden?
HR
Welke afspraken? Dat je tijdens vriendschappelijke wedstrijden je ploeggenoten niet de vernieling intrapt, ellebogen uitdeelt en vervolgens niet informeert hoe het met het slachtoffer gaat? Bedoel je die afspraken?

O nee, je bedoelt de afspraken om de vuile was niet buiten te hangen. Als je mijn post bovenaan deze pagina had gelezen had je je vraag niet hoeven stellen. Ik schrijf daar nl. dat ik van der vaarts uitlatingen niet goedkeur. Dat neemt nogmaals niet weg dat daar de discussie niet over gaat, maar kennelijk heb jij net zoveel hersens als je grote idool Zlatan....
HR
HR

vak429
Internationale topspeler

Uit: Purmerend
Vak: 429
Reg.: 16 november 2003

juist dan moet ie niet schijnheilig doen met ze ik blijf koste wat kost... komop man flikker toch op... as je iets zegt wees dan een man en maak het waar
HR
HR

platus
Regelmatige invaller

Reg.: 5 mei 2003

(...)

HR
Hou toch op, Zlatan is weg bij Ajax omdat hij weg wilde bij Ajax: Zlatan had al lang contacten met Juventus; Zlatan reageerde onbeschoft t.o.v Koeman bij Twente; Zlatan gaat als een dolle tekeer tegen Nederland; Zlatan wil niet meer met VDV in een elftal spelen. De uitkomst is: Zlatan zit nu in het land van zijn voetbaldromen met een gevulde geldbuidel; zijn zaakwaarnemer is in het bezit van een dikke zak met geld; Juventus heeft uistekende zaken gedaan.

Conclusie: Zlatan, zaakwaarnemer en Juventus hebben een spelletje gespeeld met Ajax.

[Dit bericht is veranderd door platus (op 1 september 2004 16:18:17).]
HR
HR

Silent Bob
Basisspeler

Chivu & Co schreef:
Ik schrijf daar nl. dat ik van der vaarts uitlatingen niet goedkeur. Dat neemt nogmaals niet weg dat daar de discussie niet over gaat, maar kennelijk heb jij net zoveel hersens als je grote idool Zlatan....HR
Dat klopt, maar net zoals JIJ het gedrag van Zlatan een belangrijk punt vindt, vind IK de uitlatingen van Van der Vaart net zo belangrijk. Als je het trouwens nodig vind om persoonlijk te worden moet je dat vooral doen, het raakt je geloofwaardigheid.
HR
HR

Robur
Lid 2de elftal

Uit: Goes
Reg.: 27 mei 2004

Robster schreef:

Dus ook Zlatan zal zijn aandeel hebben gehad in de tweestrijd Zlatan - VDV. Alleen is Zlatan niet in de pers gaan mekkeren...
HR
Nee, die pakt gelijk de hele club door een transfer te eisen op de laatste dag. Die gozer is door VDV in zijn eer aangetast en laat Ajax in de steek. Ik kan me de geruchten nog goed herinneren dat hij na de interland even in Turijn was geweest. Opgezet spel, want een Zlatan zet je niet op z'n nummer in het openbaar.
HR
HR

Scherrer Cabelino Andrade
Basisspeler

Vak: 413
Reg.: 26 januari 2003

Chivu & Co schreef:

(...)

ja laat jij de actie tegen van bronckhorst maar buiten beschouwing: dat was zeker een typisch geval van bedrijfsongeval? ik zal je vertellen dat je nooit een elleboog hoort uit te delen en al helemaal niet tijdens een vriendschappelijke wedstrijd

Jij haalt tevens aan dat Zlatan van der vaart gebeld heeft na de wedstrijd; heb je enig idee waarom en wanneer hij dat heeft gedaan? Pas nadat deze recidivist te horen had gekregen dat het misschien wel zo collegiaal zou zijn om te informeren naar de situatie van zijn geblesseerd afgevoerde ploeggenoot. Dit is kennelijk niet bij deze malloot opgekomen, anders had hij dat tijdens de wedstrijd al gedaan.

Ik stop er trouwens mee om uit te leggen dat Zlatan niet deugt want het lijkt wel of ik aan een groep seniele chimpansees moet uitleggen hoe je op een normale manier met elkaar omgaat.
HR
Pas je toontje eens aan, degene die je nu aanslaat staat mij niet aan én is niet goed voor een mooie discussie.

Natuurlijk betrek ik de actie tegen Van Bronckhorst er niet bij, aangezien Van Bronckhorst geen Ajacied is en de woede van Van der Vaart zich daar dus niet op kan richten. Die actie was volgens mij ook de enige echt foute van Zlatan in die wedstrijd, de rest was niet netjes, maar ook weer niet zo erg dat je er dagenlang krokodillentranen over moet gaan lopen huilen op TV met als doel je collega in een zodanig kwaad daglicht te stellen dat hij zeker wel weg wil.
HR
HR

ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002

maar ook weer niet zo erg dat je er dagenlang krokodillentranen over moet gaan lopen huilen op TV met als doel je collega in een zodanig kwaad daglicht te stellen dat hij zeker wel weg wil.
HR
Dagenlang?..

Het gaat allemaal volgens mij om 1 interview, die na de wedstrijd..
Waarin VdV zei dat er volgens hem een steekje los bij Zlatan zat (nadat hij hem de wedstrijd had uitgeschopt)
omdat Zlatan niet even de moeite op kan brengen om even naar VdV te lopen en te vragen hoe het met hem was..

Ik denk overigens dat iedere speler dat gezegd zou hebben, maar dat kun je nooit weten.

En tja "zodanig kwaad daglicht"?
Volgens mij had VdV dat interview daarvoor niet hoeven geven, iedereen kon zijn eigen oordeel wel geven over de acties van Zlatan in die wedstrijd de media ook, en die waren niet beter geweest als VdV dat interview niet had gegeven..
HR
HR

Vossie
Icoon

Uit: 015
Vak: 410

Als ik moest kiezen, koos ik wel voor de echte Ajacied Rafael van der Vaart...
Maar dit had nooit gebeurd als Ajax een echte leider had gehad... of misschien een andere trainer... :\(
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 19,3% dat NEC wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!