Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 44 »
Bjorn121
International
Uit: Gent
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 augustus 2001
quote:Tiens, nu heeft hij plots een attitude en is het een onruststoker. De Zlatan die we de afgelopen weken hebben gezien was dezelfde Zlatan als de afgelopen jaren. Enkel omdat Van der Vaart is beginnen wenen in de pers is gans de historie opgeklopt, meer niet. Ik heb de afgelopen wedstrijden geen Zlatan gezien dan in de afgelopen jaren, punt.
patriot schreef:
Hoera! weer een successupporter minder! misschien wordt het nog echt een keer echt gezellig in de arena. Steun je club man, en wees blij dat die onruststoker verkocht is, voordat de pleuris uitbrak met zijn ontzettende attitude. Uitstekende move van bestuur, iemand wil niet? oke, dan maar weg, 16 miljoen is geen gek bedrag. Nu krijgt Sonck vanzelf het vertrouwen en hij weet inmiddels hoe het werkt. Sonck gaat er een hoop maken denk ik dit jaar.
quote:Ajax betaalt zelf ook niet alles in een keer. Altijd in termijnen, zo is het altijd geweest.
ArenA schreef:
(...)
Precies die 45 miljoen is gewoon niet haalbaar, had ie al in Italie gevoetbald misschien wel, maar niet voor een Nederlandse club zo is het nu eenmaal.
Als het record van een Nederlandse club qua verkoop bijv. op 20 miljoen staat, zijn de buitenlandse clubs ook niet gek en gaan daar dan niet ver boven zitten omdat ze weten dat een club voor zo'n bedrag toehapt.
Over de betaling hoe het nu gaat ben ik ook niet tevreden, maar las gister ergens dat het normaal is in Italie en clubs elkaar altijd in de loop van jaren betalen..
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Precies die 45 miljoen is gewoon niet haalbaar, had ie al in Italie gevoetbald misschien wel, maar niet voor een Nederlandse club zo is het nu eenmaal.
Silent Bob schreef:
16 miljoen euro, dat is 35 miljoen gulden (ik denk nog in guldens). Op zich is dat geen verkeerd bedrag, ik denk dat ik, en velen met mij, teveel in de waan hebben geleefd dat de limiet van 45 miljoen wel gehaald zou worden.
Maar ook als het om 16 miljoen euro zou gaan, kan ik er nog met mijn botte verstand niet bij dat Ajax een zo makkelijke betalingsregeling zou hebben getroffen. Heeft Juventus eenzelfde regeling over Cannavaro getroffen toen hij aangetrokken werd?
Soepazlatan
Jeugdspeler
Uit: Sittard
Vak: -
Reg.: 27 november 2003
quote:volkomen begrijpelijk. Hij word overal en nergens naartoe gestuurd en als ie dan eindelijk in Turijn is (wat volgens mij al de tweede keer die dag was, want in de nacht van maandag op dinsdag was hij er ook al volgens eerdere berichten), dan haalt Ajax hem weer terug. Vind je het gek dat hij er helemaal ziek van word. Het feit dat Ajax hem überhaubt nog wilde verkopen op dat tijdstip gaf Zlatan ook wel te kennen dat hij bij Ajax niet echt gewaardeerd werd. Als ie dan naar Juventus kan, dan is het niet gek dat ie dan geen zin meer heeft om nog weer terug te keren.
Ajax en Juventus zijn het toch eens over Zlatan
http://www.vi.nl
Ajax had om 18.00 uur de transfer van Ibrahimovic willen afblazen. Juventus bleek namelijk niet in staat om op tijd een bankgarantie te overleggen, waarna het bestuur van Ajax in Amsterdam besloot een streep te halen door de onderhandelingen. Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.
quote:Voor al die mensen die zoveel kritiek hebben op de persoon Zlatan. Ten eerste nogmaals een quote van Zlatan himself "Do you know Zlatan?!"".
http://www.at5.nl
"Iedereen het beste, ook Rafael"
Zlatan Ibrahimovic zal altijd met een warm gevoel aan Ajax blijven denken. Dit zei hij dinsdagavond tegen AT5 nadat bekend werd dat zijn overgang naar Juventus definitief was geworden.
"Ik ben met name Koeman zeer dankbaar. Ik heb veel van hem geleerd. Ik ben klaar voor het grote werk en Juventus is een van de allergrootste clubs. "
Ook refereerde hij via een omweg naar de minicrisis bij Ajax na zijn overtreding op Rafael van der Vaart: "Ik wil iedereen bij Ajax het allerbeste wensen, inclusief Rafael van der Vaart. Hij is een heel goede voetballer en ik heb nooit een probleem met hem gehad. ""
arjanboonacker
Ballenjongen
Uit: Amsterdam
Vak: 404
Reg.: 16 april 2002
quote:Hoezo 'ons' systeem? Koeman gaat gewoon de rest van het seizoen 4-4-2 spelen hoor!!! Leuk voor Sonck!
Bjorn121 schreef:
En Sonck vertrouwen krijgen? Sonck is geen spits voor 4-3-3 en zal het ook nooit worden. Moest hij bij een kleine club spelen en tijd krijgen zou het misschien een beetje beginnen lukken na een jaar, mss 2 jaar. Bij Ajax krijgt hij die tijd niet en zal hij dus nooit kunnen slagen. Niets tegen Sonck hoor, alleen geen speler voor ons systeem.
Peter M
Veelbelovend talent
Uit: Nieuwegein
Reg.: 9 mei 2003
Silent Bob
Basisspeler
Vak: 108
Reg.: 25 februari 2003

Chivu & Co
Vedette
Reg.: 1 januari 2001
quote:Moet je niet de zaken gaan omdraaien he koekenbakker.
Chivu & Co schreef:
Zlatan vindt Van der Vaart gewoon een klootzak, aangezien Raf vaker in de schijnwerper staat dan hij.
quote:Bedoel je niet: Zlatan vindt Van der Vaart gewoon een klootzak, aangezien Raf vaker in de patatzaak staat dan hij?
Chivu & Co schreef:
Zlatan vindt Van der Vaart gewoon een klootzak, aangezien Raf vaker in de schijnwerper staat dan hij.
Sven27_Barca!
Administrator
Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000
quote:Goh.
S. Polak schreef:
Ibrahimovic is gewoon een grote mongool. Ik heb hem nooit gemogen en in mijn ogen is die ook nooit een echte Ajacied geweest. Ik durf zelfs te stellen dat zijn wangedrag in de wedstrijd Zweden-Nederland geregisseerd was om een klimaat te creeeren waardoor het makkelijker zou worden om Ajax te verlaten. Deze schoft denkt alleen maar aan zichzelf. Ben blij dat die foetsie is en ik hoop van ganze harte dat die over 2 weken erbij is in Amsterdam EN dat die speelt.......dat Heitinga of Galasek hem maar finaal de wedstrijd uitschopt met een dubbele beenbreuk. Helaas zijn onze spelers daar te lief voor.......heeft die geluk dat dit Ajax geen type Wouters heeft. Misselijke sukkel.
Toekomstige F-sider
Ballenjongen
Reg.: 3 juli 2002
SiSi
Regelmatige invaller
Reg.: 2 juli 2002
quote:Beste mensen weten jullie hoe een NV. werkt??
Van de 16 miljoen euro gaat, zoals al gezegd, nog belasting af.
GangstaRiB
Legende
Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
Van de film
Icoon
Reg.: 30 november 2003
quote:Ik houd die favoriete opstelling al in geen tijden meer bij......en fijn dat je me de gelegenheid geeft om nog eens wat te zeggen over Zlatan:
Sven27_Barca! schreef:
(...)
Goh.
Leg eens uit waarom jij dan nu een gat in je favoriete opstelling hebt staan? En ook nog een gat op rechtsback? Tsja, da's standvastig zeg...
Golden A.F.C.A.
Legende
Uit: Noord-Holland Noord
Reg.: 20 juli 2001
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Precies.
Van de film schreef:
Waarom heeft iedereen het over een scheintje? Allemaal de ziekte van duizenberg? 16 miljoen euro is 35 miljoen gulden. Zoveel kregen we 4 jaar geleden bijna nooit hoor!
Mvg,
quote:Nou nou...hier wordt het een beetje zielig hoor....
S. Polak schreef:
(...)
En dit is het moment voor onze jongens om te laten zien dat ze karakter hebben en dat dit team wel degelijk een eenheid is. Ik eis onderlinge afspraken tussen de spelers wie, waar, wanneer en hoe ze Zlatan de wedstrijd uit gaan stampen. Een rekening vereffenen heet zoiets....voor elke keer dat die de club Ajax en zijn medespelers in dis-krediet heeft gebracht.
quote:Komt omdat ze geen ballen hebben en met zich laten sollen. Van Basten zei het ook al.
Robster schreef:
(...)
Nou nou...hier wordt het een beetje zielig hoor....
Gezien de reactie van de spelers na zijn wereld doelpunt tegen NAC bestaat/bestond er niet zoveel aversie tegen Zlatan als jij denkt. Maar wat hij hier suggereert gaat echt niet gebeuren. Slechts in jouw dromen waarschijnlijk...
Chivu & Co
Vedette
Reg.: 1 januari 2001
Deze topic is gesloten en bestaat uit 44 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » De Zlatan Ibrahimovic - topic [deel 4]

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax ANC feliciteert Ajax en Jeroen met hun verjaardagen".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 0,0% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!