Ajax Netwerk
vrijdag 25 april 2014 - 05:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 55 »

HR

quote:HR
Siempre Real schreef:

(...)

Hoort Servië tegenwoordig ook al bij Italië? Of verander jij zo snel van mening? :denk ;B
HR
Ivanovic moet gewoon komen omdat hij zelf ook bij La Familia wil horen ;). Ik zie inderdaad liever een Italiaan, maar kennelijk is het bestuur daar bang voor. En Ivanovic is jong, dus van mij mag hij komen, het is een supertalent. Liever hij dan Marquez en liever hij dan niemand. ;)

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 18 augustus 2008 20:29:44).]
HR
HR
Het lijkt er volgens verschillende bronnen (Gazzetta, Corriere) op dat Shevchenko gratis terugkomt naar ons, laat dit niet waar zijn zeg. Hij had in 2006 moeten blijven, hij is in twee jaar tijd afgetakeld en is niet meer de Sheva die hij wel had kunnen zijn als hij gewoon was gebleven. Blijf nu maar lekker daar, even een lesje leren voor hem en z'n vrouw dat poen niet gelukkig maakt. Wij hebben Sheva niet nodig, wij hebben nu al de goddelijkste aanval ter wereld.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

J.Ullrich schreef:

Het lijkt er volgens verschillende bronnen (Gazzetta, Corriere) op dat Shevchenko gratis terugkomt naar ons, laat dit niet waar zijn zeg. Hij had in 2006 moeten blijven, hij is in twee jaar tijd afgetakeld en is niet meer de Sheva die hij wel had kunnen zijn als hij gewoon was gebleven. Blijf nu maar lekker daar, even een lesje leren voor hem en z'n vrouw dat poen niet gelukkig maakt. Wij hebben Sheva niet nodig, wij hebben nu al de goddelijkste aanval ter wereld.
HR
En met 'wij' bedoel je Ajax? ;)

Het is nog altijd maar afwachten wat Shevchenko gaat brengen als hij terugkomt, dezelfde spits als een paar jaar geleden zal hij niet meer zijn, maar een Pato kan natuurlijk nog wel heel veel van hem leren, Inzaghi zal ook niet een heel seizoen fit zijn, Ronaldinho is geen echte spits, genoeg redenen om hem er weer bij te halen lijkt mij.
HR
HR

Drie Kruizen schreef:

(...)

En met 'wij' bedoel je Ajax? ;)

Het is nog altijd maar afwachten wat Shevchenko gaat brengen als hij terugkomt, dezelfde spits als een paar jaar geleden zal hij niet meer zijn, maar een Pato kan natuurlijk nog wel heel veel van hem leren, Inzaghi zal ook niet een heel seizoen fit zijn, Ronaldinho is geen echte spits, genoeg redenen om hem er weer bij te halen lijkt mij.
HR
Borriello hebben we ook nog, en die kwam alleen terug als hij veel aan spelen zou gaan toekomen. Pato is al bijna fuoriclasse. We hebben kortom al een luxe probleem.
HR
HR

pelledino
Talent

Uit: Buenos Aires
Reg.: 5 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 augustus 2008 om 20:25:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pelledino@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als Ajax supporter met Milan bloed droom ik al sinds 2006 elke dag van een terugkeer van Sheva!!

Sheva hoort bij Milan!

Wat hij 'ons' gebracht heeft, waaronder die strafschop in de 2003 CL Finale tegen aartsrivaal Juventus ...

Sprakeloos ... Sheva, Andriy Shevchenko ... KOM TERUG!!!
HR
HR

pelledino schreef:

Als Ajax supporter met Milan bloed droom ik al sinds 2006 elke dag van een terugkeer van Sheva!!

Sheva hoort bij Milan!

Wat hij 'ons' gebracht heeft, waaronder die strafschop in de 2003 CL Finale tegen aartsrivaal Juventus ...

Sprakeloos ... Sheva, Andriy Shevchenko ... KOM TERUG!!!
HR
Ja en het missen van een vuistdik stapeltje kansen + strafschop tegen Liverpool.... hij hoeft niet terug te keren van mij. Nu in ieder geval nog even niet. Alsof we na die twee mislukte jaren op dat eiland nog wat aan Sheva hebben.

Uit dit rijtje: Kaká - Seedorf - Pato - Borriello - Ronaldinho - Viúdez - Inzaghi - Paloschi spelen er wekelijks hoogstens drie :).
HR
HR

pelledino
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2008 om 20:34:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pelledino@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het verschil dat Milan maakt is dat het respect toont naar de spelers! Een Shevchenko schiet Milan naar de CL in 2003 en wordt onsterfelijk bij de Rossoneri, ondanks wat voor blunders hij maakt. Dit maakt een team sterk.

J.Ullrich schreef:

(...)

Ja en het missen van een vuistdik stapeltje kansen + strafschop tegen Liverpool.... hij hoeft niet terug te keren van mij. Nu in ieder geval nog even niet. Alsof we na die twee mislukte jaren op dat eiland nog wat aan Sheva hebben.

Uit dit rijtje: Kaká - Seedorf - Pato - Borriello - Ronaldinho - Viúdez - Inzaghi - Paloschi spelen er wekelijks hoogstens drie :).
HR
HR
HR

Jesse V.
Talent

Uit: Utrecht
Vak: 426
Reg.: 12 juli 2006

Het is dus definitief nu.

Shevchenko terug naar AC Milan
23 augustus 2008

Andrei Shevchenko vertrekt bij Chelsea en keert terug naar AC Milan. Dat laten beide topclubs zaterdag op hun eigen website weten. De spits uit Oekraïne speelde de afgelopen twee seizoenen in Londen. Hij bezorgde Chelsea slechts negen competitietreffers.

Shevchenko was in de zeven jaar dat hij voor AC Milan voetbalde wel uiterst succesvol. In 2006 besloot de speler na zeven jaar Milan een transfer te maken naar Chelsea. Daar kon Shevchenko zijn gigantische koopsom van 45 miljoen euro nimmer waar maken. In 37 duels scoorde hij negen keer, waarmee hij zijn status als topspits verloor.

http://www.fcupdate.nl
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Uit: Enkhuizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 februari 2007

AC Milan heeft nu wel een sterk team, en waarschijnlijk ook een sterke bank want ze kunnen niet allemaal op het veld staan.
Vraag me af of Shevchenko zijn oude vorm kan halen dat hij vroeger had bij AC. Speelde niet of amper bij Chelsea dus heb hem eigenlijk ook niet goed kunnen volgen. Hopen dat hij van meerwaarde wordt want hij was en wellicht is een goede speler.
HR
HR
Ik weet niet wat ik hier nou precies van moet denken. Ben er dus sceptisch over. Ik weet niet wat Ome Silvio er voor heeft moeten dokken. En erger nog, of een terugkeer van Sheva hem nieuwe onderhandelingen over Kaká waard waren. We hebben Inzaghi, Pato, Borriello en Paloschi als spitsen, maar laatsgenoemde moet en zal nu verhuurd worden.

Shevchenko is natuurlijk een Leggenda, maar dat wil niet zeggen dat hij nog steeds dezelfde is als toen. Laten we hopen dat hij het weer een beetje terugvindt. In ieder geval dat de balans in de aanval goed zal zijn komend seizoen.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Er gaan geruchten dat het bedrag 20 miljoen was. Vind ik toch behoorlijk veel voor een speler die 2 jaar niks heeft gepresteerd.
HR
HR

Ares schreef:

Er gaan geruchten dat het bedrag 20 miljoen was. Vind ik toch behoorlijk veel voor een speler die 2 jaar niks heeft gepresteerd.
HR
Daarop was het afgeketst. Ik weet het echt niet, maar het zegt genoeg dat Milan het angstvallig geheim houdt. Een terugkeer van Sheva is leuk, maar verre van noodzakelijk en absoluut niet tegen elke prijs een feest :I
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Milan heeft Senderos van Arsenal overgenomen (op huurbasis voor zover ik heb begrepen). Dat is op zich al wel een lachertje, maar dat Gaillani daarna ook nog zegt dat deze "aankoop" Milan kampioen maakt is wel helemaal hilarisch :D
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Milan verloor afgelopen week kansloos met 2-0 bij Gijon.... Jawel Sporting Gijon nieuwe club van Colin en promovendus in de PD... Natuurlijk, het was maar een nietszeggend oefenpotje, maar verliezen van GIJON....? :denk
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Ze gaan ook lekker kansloos verliezen van Juve dit jaar :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Ronaldinho loopt een blauwtje

Johanna Almgren (born March 22, 1984) is a Swedish female footballer. She plays at midfield for Göteborg FC and the Swedish national team.

Brasilian footballer Ronaldinho was very interested of her in Peking Olympics and asked her for a visit to his room as they stayed in the same hotel. She went and Ronaldinho surprised her by asking her to marry him. Ronaldinho was rejected by the Swedish national.

forumillustratie

het verhaal in een zweedse krant: Hier en in het spaans: hier.
HR
HR

Ajax12
Basisspeler

Uit: Enkhuizen
Reg.: 24 februari 2007

Ik geef hem geen ongelijk :B Verwachte wel dat hij daar wat ging doen, weet niet waarom maar zo is hij toch een beetje :D
HR
HR

pelledino
Talent

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 augustus 2008 om 11:00:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pelledino@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Inter heeft tegen Samp punten laten liggen!
Hopen dat Milan wint van Bologna. Zit Milan gelijk boven Inter. Prachtig!
HR
HR
Zometeen knallen tegen Bologna Dino. Forza Milan, E ANDIAMO!!!!!

MILANELLO - Sono 19 i rossoneri convocati dal tecnico Carlo Ancelotti in vista della prima gara del campionato 2008/2009 contro il Bologna:
PORTIERI: Abbiati, Dida;
DIFENSORI: Antonini, Darmian, Favalli, Jankulovski, Kaladze, Maldini, Zambrotta;
CENTROCAMPISTI: Ambrosini, Cardacio, Emerson, Flamini, Pirlo;
ATTACCANTI: Inzaghi, Pato, Seedorf, Shevchenko (76), Ronaldinho.
Indisponibili: Nesta, Senderos, Gattuso, Kakà, Viudez;
Squalificati: Bonera, Borriello;
Non convocati: Kalac.

Kalac valt buiten de convocati! Tutto bene Carletto B)
HR
HR

AjaxSpurs
Internationale topspeler

Vak: 117
Reg.: 22 april 2003

pelledino schreef:

Inter heeft tegen Samp punten laten liggen!
Hopen dat Milan wint van Bologna. Zit Milan gelijk boven Inter. Prachtig!
HR
Keep on dreaming :B

Dat zal niet gebeuren na verlies thuis tegen Bologna.
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Als ik naar Milan kijk blijf ik het een (te) oude ploeg vinden. Buiten Pato en Kaka lopen er bijna alleen maar spelers van eind twintig en in de dertig rond. Dat de ploeg te oud is werd vorig jaar in de dubbel tegen het jeugdige Arsenal al pijnlijk duidelijk en ik vrees dat het dit seizoen niet anders zal zijn.
Allemaal leuk hoor, Ronaldinho en Shevchenko halen, maar dit zijn misschien nu net niet de spelers waar Milan behoefte aan heeft. We zullen zien....
HR
HR

Legende

Lekker dit :) Meteen even een klein deukje in het irritante zelfvertrouwen van AC.
HR
HR
Kolere man, Milan speelde de Bolognesi helemaal weg. Weer precies hetzelfde als vorig seizoen, toen verloren we alleen van Napoli in San Paolo niet onterecht punten.

Ronaldinho was de grote uitblinker, wat een held, bijna geen balverlies. Shevchenko en Inzaghi misten twee grote kansen, en voorderest domineerde Il Milan. Echt irritant dit, godsamme. Wachten tot Ricky weer fit is en het Trio delle Meraviglie kan gaan vlammen.

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 31 augustus 2008 18:14:46).]
HR
HR

Legende

Je lijkt van Gaal wel haha. We doen zeker aan scorebordjournalistiek.
HR
HR

Siempre Real
Legende

J.Ullrich schreef:

Kolere man, Milan speelde de Bolognesi helemaal weg. Weer precies hetzelfde als vorig seizoen, toen verloren we alleen van Napoli in San Paolo niet onterecht punten.

Ronaldinho was de grote uitblinker, wat een held, bijna geen balverlies. Shevchenko en Inzaghi misten twee grote kansen, en voorderest domineerde Il Milan. Echt irritant dit, godsamme. Wachten tot Ricky weer fit is en het Trio delle Meraviglie kan gaan vlammen.
HR
Het resultaat is gewoon verlies van 3 punten... Helaas pindakaas. Als ze heel het seizoen geweldig spelen en steeds zonder punten blijven, degraderen ze hoor. Voor mooi spel krijg je namelijk geen punten!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,4% dat Juventus wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!