Ajax Netwerk
maandag 24 november 2014 - 02:10                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 »

HR

quote:HR
pelledino schreef:

Mooie overwinning van Milan!!
65e minuut Pato-Gol B)
hopen nu dat Fiorentina punten laat liggen!
Milan is toch wel de mooiste club van Italie!!
HR
Dat is toch een vaststaand en logisch gegeven kerel ;)
Wel een dramaseizoen weer, godskolere. Milan moet echt nodig het niveau van de selectie eens opkrikken. Als je ziet wat voor prutsers er wekelijks op de bank zitten.... Brocchi, Emerson, Simic, Serginho, noem maar op...
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

Ik heb met geen één Italiaanse club wat. Alleen met Inter op dit moment omdat Chivu er speelt. Verder vind ik het maar een matige competitie en is eigenlijk AS Roma wel de mooiste club.
HR
HR

Dr Drake Ramoray
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 412
Droomaankoop: -
Reg.: 11 juni 2003

Robehr schreef:

Ik heb met geen één Italiaanse club wat. Alleen met Inter op dit moment omdat Chivu er speelt. Verder vind ik het maar een matige competitie en is eigenlijk AS Roma wel de mooiste club.
HR
Inderdaad Forza Roma...rest is allemaal kut :B Chivu heeft het bij mij verbruid toen hij Roma verliet (de manier waarop) voor Inter. Roma wou hem niet verkopen maar onder druk van de supporters hebben ze hem toch maar verkocht. De supporters hebbem hem weggepest omdat hij liever bij Inter zou gaan spelen...wat moet je nou met zo'n speler?
HR
HR

pelledino
Talent

Uit: Buenos Aires
Reg.: 5 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 maart 2008 om 21:53:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pelledino@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Serginho is een boegbeeld die al 10 jaar voor Milan speelt! Dat hij nu veel invalt ok, maar het is een symbool en dat is het mooie van Milan, een club die zijn iconen respecteert! B)

Het is wel een drama seizoen, maar als n 4e plek veilig is, is het toch een goed seizoen geweest.

Vergeet niet dat Milan wereldkampioen is geworden dit jaar en de Europese Supercup heeft gewonnen! Niet mis he!

Cuore Rossonero! B)

J.Ullrich schreef:

(...)

Dat is toch een vaststaand en logisch gegeven kerel ;)
Wel een dramaseizoen weer, godskolere. Milan moet echt nodig het niveau van de selectie eens opkrikken. Als je ziet wat voor prutsers er wekelijks op de bank zitten.... Brocchi, Emerson, Simic, Serginho, noem maar op...
HR
[Dit bericht is veranderd door pelledino (op 25 maart 2008 21:55:22).]
HR
HR
Tsjongejonge wat een belachelijke wedstrijd gisteren. Niet te geloven. Eerste half uur Milan heer en meester, en dan wordt er een onmogelijke goal gemaakt. Vlak voor rust de tweede domper en na rust verzuimt Atalanta tot drie keer toe om 3-0 te maken. Milan ziet twee geldige goals afgekeurd worden (Seedorf en Ambrosini), uiteindelijk wordte r wel 1-2 gemaakt door onze Capitano en krijgt Nesta even later rood (!) wegens protesteren, en nog geen minuut later ligt de bal aan de andere kant (volkomen terecht) op de stip. Pirlo moest ons naar 2-2 schieten maar schoot slap in, wat een ongelooflijke pestbende. Nog een geluk dat Fiorentina niet wegloopt, hoewle we nu over twéé clubs hee moeten stappen :denk.
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

J.Ullrich schreef:

Tsjongejonge wat een belachelijke wedstrijd gisteren. Niet te geloven. Eerste half uur Milan heer en meester, en dan wordt er een onmogelijke goal gemaakt. Vlak voor rust de tweede domper en na rust verzuimt Atalanta tot drie keer toe om 3-0 te maken. Milan ziet twee geldige goals afgekeurd worden (Seedorf en Ambrosini), uiteindelijk wordte r wel 1-2 gemaakt door onze Capitano en krijgt Nesta even later rood (!) wegens protesteren, en nog geen minuut later ligt de bal aan de andere kant (volkomen terecht) op de stip. Pirlo moest ons naar 2-2 schieten maar schoot slap in, wat een ongelooflijke pestbende. Nog een geluk dat Fiorentina niet wegloopt, hoewle we nu over twéé clubs hee moeten stappen :denk.
HR
het is klote, heb me ook zitten ergeren, kon het niet geloven.
Ik kan ook niet wachten tot het nieuwe seizoen begint, met hopelijk een nieuwe trainer??
En een aantal gerichten aankopen die het team sterker maken.
HR
HR

Fossa Dei Leoni schreef:

(...)

het is klote, heb me ook zitten ergeren, kon het niet geloven.
Ik kan ook niet wachten tot het nieuwe seizoen begint, met hopelijk een nieuwe trainer??
En een aantal gerichten aankopen die het team sterker maken.
HR
Tsja Ancelotti kan het zichzelf aanrekenen dat hij iedere keer zo defensief wisselt als hij iets moet forceren. Gaat 'ie gisteren gewoon 1 op 1 wisselen en terwijl hij al zo krap in de aanvallers zit haalt hij er eentje uit en laat hij er eentje op de bank zitten, wat een laffe bende. Voorderest gaven de spelers zelf ook niet thuis, Seedorf wat een drama!

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 31 maart 2008 14:54:43).]
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Alweer 1-0 achter door Del Piero.. zucht het is nog maar 12 minuten bezig, misschien komt het nog wel goed. :denk

Edit: 2-2 rust

[Dit bericht is veranderd door Fossa Dei Leoni (op 12 april 2008 21:19:14).]
HR
HR

Francesc Fabregas Soler
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Fossa Dei Leoni schreef:

Alweer 1-0 achter door Del Piero.. zucht het is nog maar 12 minuten bezig, misschien komt het nog wel goed. :denk

Edit: 2-2 rust
HR
Ik wist niet dat Grygera zo'n schot had B)

Leuke pot, hoog tempo.
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Francesc Fabregas Soler schreef:

(...)

Ik wist niet dat Grygera zo'n schot had B)

Leuke pot, hoog tempo.
HR
Idd Grygera speelt trouwens ook een goede pot, Juventus is beter in de 2de helft en rood voor Bonera na een aanslag op Sissoko, die overigens gelukkig ongedeerd weer terug in het veld kwam.

Bonera een schorsing geven van een jaar! zulke spelers horen niet in het voetbal.

Edit: 3-2 voor Juventus helaas maar toch wel een klein beetje verdiend.

[Dit bericht is veranderd door Fossa Dei Leoni (op 12 april 2008 22:10:02).]
HR
HR
Lekkere pot vanmiddag tegen de blauwzwartjes. Ze kregen zowel voor als na rust alle hoeken van het veld te zien dankzij een excellerende Seedorf en Ambrosini. Jammer dat ze het dan in het laatste kwartier laten versloffen (mede door een dwaze wissel Brocchi voor Gattuso) en nog moeten uitkijken niet alsnog de boot in te gaan.

Wel prachtig dat in de slotfase de spelers van Milan vrolijk hakballetjes bleven geven ondanks meerdere Interisti om hen heen in het eigen strafschopgebied :P. En dankzij de nederlaag van Fiorentina staan de Rossoneri rustig weer vierde, mooi B)

FORZA MILAN
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Zambrotta naar Milan.....

Ik snap het niet zo goed, het kan aan mij liggen. Wat moet AC met Zambrotta? De beste man zit aan het eind van zijn carierre, heeft een uiterst slechte periode bij Barca. Wat denken ze daar in Milaan? Laten we lekker veel ervaring binnen halen? Lijkt mij toch verstandiger als ze eens de jeugd de kans gaven. Willen ze weer zo' seizoen draaien als afgelopen seizoen...? :denk

Vreemde transfer!
HR
HR

Dr Drake Ramoray
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Zambrotta is natuurlijk een degelijke en betrouwbare vleugelverdediger maar ik dacht dat Milan juist zou gaan verjongen en dan is dit niet de manier.
HRHR
HR

AvH
Bankzitter

Vak: 420
Reg.: 30 oktober 2006

Siempre Real schreef:
Wat denken ze daar in Milaan? Laten we lekker veel ervaring binnen halen? Lijkt mij toch verstandiger als ze eens de jeugd de kans gaven. Willen ze weer zo' seizoen draaien als afgelopen seizoen...? :denk

Vreemde transfer!
HR
Het probleem bij die clubs is dat er teveel geld is dus waarom een jonge jongen de kans geven die misschien op het begin even moet aanhaken? Er bestaat ten alle tijde de mogelijkheid om een ervaren kracht te halen die zich heeft bewezen op het niveau. De laatste die bij Milan zijn doorgebroken zijn volgens mij Maldini, Albertini en Costacurta ofzo.

Je redenatie snap ik helemaal, met een gemiddelde leeftijd boven de 30 is verjongen gewoon noodzaak en dat doe je niet met een Zambrotta of eventueel een Shevchenko terughalen.
HR
HR

Siempre Real schreef:

Zambrotta naar Milan.....

Ik snap het niet zo goed, het kan aan mij liggen. Wat moet AC met Zambrotta? De beste man zit aan het eind van zijn carierre, heeft een uiterst slechte periode bij Barca. Wat denken ze daar in Milaan? Laten we lekker veel ervaring binnen halen? Lijkt mij toch verstandiger als ze eens de jeugd de kans gaven. Willen ze weer zo' seizoen draaien als afgelopen seizoen...? :denk

Vreemde transfer!
HR
ZAMBROSSONERO kan nog minstens 3 jaar mee op het absolute topniveau, is Italiaan, kan op beide flanken uit de voeten en komt in het systeem van Milan uitermate goed tot z'n recht. Maar het is wel een van de weinige dertigers die echt iets toe zouden voegen. Voorderest heeft de gierige Galliani alleen interesse in Christian Maggio (Sampdoria), Paolo Sammarco (verhuurd aan Sampdoria) en Lino Marzoratti (verhuurd aan Empoli). Ook keert Abbiati terug (hoe speelde die bij Atlético? Hij kon zo tekenen bj Palermo voor een beter salaris dan bij Milan maar wilde bij Milan blijven...). Deze Abbiati stond trouwens het 'Chi Non Salta Rossonero' mee te blèren voor de Curva Sud toen Juve in San Siro kampioen werd in 2006 :denk
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

02/06/2008
Maldini & Milan In Pay Dispute

Paolo Maldini’s planned contract extension with Milan is being held up by a rather embarrassing pay dispute, according to the Corriere dello Sport.
Maldini was due to retire from football at the end of the current season following a glittering career spanning almost a quarter-of-a-century.

However some brilliant form this season from the defender has seen him have a change of heart, and he has notified the club that he wants to sign a one year extension until 2009.

Milan have unsurprisingly agreed to allow Maldini to continue playing for another year, however the deal is being held up by a pay dispute.

During his career the legendary stopper always signed blank contracts, trusting the club to write him a half decent wage.

However the Corriere says that Milan have told Maldini that they will have to halve his current contract which would mean him earning just €1m a season, thus making him the lowest paid player in the senior squad, less than the likes of Christian Brocchi and Giuseppe Favalli.

This is said to have humiliated Maldini to some degree, and the soon to be 40-year-old is hoping that the embarrassing dispute can be solved soon.
Zal toch erg zijn mocht maldini op deze manier zijn cariere moeten beeindigen!!
HR
HR
Ja zeker erg. Maldini speelt weinig, maar voegt 100 keer meer toe dan prutsers als Brocchi, Favalli, Simic, en ga zo maar dor. Maldini is zelfs een van de toppers, en dat zegt misschien iets over het niveau van de Rosa, maar meer over Paolo!
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

MaGiCa schreef:

02/06/2008
Maldini & Milan In Pay Dispute

Paolo Maldini’s planned contract extension with Milan is being held up by a rather embarrassing pay dispute, according to the Corriere dello Sport.
Maldini was due to retire from football at the end of the current season following a glittering career spanning almost a quarter-of-a-century.

However some brilliant form this season from the defender has seen him have a change of heart, and he has notified the club that he wants to sign a one year extension until 2009.

Milan have unsurprisingly agreed to allow Maldini to continue playing for another year, however the deal is being held up by a pay dispute.

During his career the legendary stopper always signed blank contracts, trusting the club to write him a half decent wage.

However the Corriere says that Milan have told Maldini that they will have to halve his current contract which would mean him earning just €1m a season, thus making him the lowest paid player in the senior squad, less than the likes of Christian Brocchi and Giuseppe Favalli.

This is said to have humiliated Maldini to some degree, and the soon to be 40-year-old is hoping that the embarrassing dispute can be solved soon.
Zal toch erg zijn mocht maldini op deze manier zijn cariere moeten beeindigen!!
HR
Gebeurt dus niet...

Maldini (40) verlengt contract bij Milan

Paolo Maldini is niet van plan om al te stoppen. De 40-jarige verdediger heeft zijn contract met een jaar verlengd bij AC Milan. Nochtans had hij eerder aangekondigd deze zomer te stoppen met voetballen.
"Ik had besloten te stoppen, maar aangezien de club me vroeg om door te gaan, heb ik met de trainer en ploeggenoten gesproken. En omdat zij ook wilden dat ik bleef, ga ik toch door", aldus Maldini.

De Italiaan heeft al een duidelijk doel voor volgend seizoen. "De landstitel is een prijs die we al een tijdje niet meer hebben gewonnen. De laatste tien jaar lukte dat maar twee keer. De motivatie om komend seizoen succes te hebben is daarom extra groot."
www.belgiumsoccer.be
HR
Ongelofelijk hè. En dat gaat maar door. Het is een god! :B
HR
HR

Raymondinnowicz
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 27 januari 2004

Maldini is echt een grootheid, hij heeft gewoon nog met van Basten en Rijkaard gespeeld, als basisspeler.

Echt ongelooflijk veel respect voor deze man, een voorbeeldprof.
HR
HR
*Schop*

Mooie tijden breken er aan. De azijnzeikers staan al weer klaar om te zeggen dat de komst van Dinho naar de modestad een politieke zet is van IL Silvio en zijn rechterhand Adje Galliani, en ook de Ultra's zijn er sceptisch over, maar ik droom over een mooi seizoen. De Lega Calcio TIM Serie A is eindelijk na al die verplichtingen voor Supercups, Champions Leagues en Wereldcups voor Clubteams weer eens het hoofddoel. Zonder al die pech zoals vorig seizoen (een seizoenshelft lang geen overwinningen in eigen huis) moet het gewoon te doen zijn om in ieder geval met de overige kanshebbers mee te doen om de Scudetto.

Met Flamini en Zambrotta is er op zwakke posities ineens volwaardige concurrentie ontstaan, waardoor Andrea Pirlo niet altijd maar hoeft op te draven (anders had je Brocchi of Emerson, dat is ook niet alles) en Jankulovski eens rustig van z'n blessures kan herstellen zonder dat Favalli dan een basisplaats heeft. De mannen staan hopelijk weer op scherp. En Ronaldinho wordt met al die Braziliaanse vrienden om hem heen, en de vele trainingskampen en het rustige Italiaanse leven en MilanLab gewoon weer de oude. Daar ben ik van overtuigd. En dan heb je aanvallend een hoop opties. We beginnen nu het seizoen ook met een paar fitte spitsen, waar vorig jaar pas in januari de targetmen het net wisten te vinden en Pato zijn debuut mocht maken. Het wordt gewoon genieten B)
HR
HR
MILAN: Kalac; Bonera, Maldini, Simic, Favalli; Zambrotta, Gattuso, Flamini, Jankulovski, Pirlo, Ambrosini.
CHELSEA: Cech; Paulo Ferreira, Carvalho, Terry, A.Cole; Deco, Essien, Lampard; Malouda, Anelka, J.Cole.

Met deze opstellingen Milan-Chelsea :denk.

5-0 de boot in tegen die uitslovers. Amichevoli moet je - en dat weten Italianen als geen ander - lekker met de handrem erop spelen. Bloed, zweet en tranen hoeven pas te vloeien als het Campionato begint, eerder niet.

Maargoed, Kalac 5 keer blunderend, Milan letterlijk niet een kans gecreëerd, Chelsea continu oprukkend richting de Milan-zestien. Christian Abbiati zal godzijdank eerste keeper worden B).
HR
HR

The_master
Ballenjongen

Uit: den
Reg.: 14 juli 2008

Het verbaast mij eerlijk gezegt wel dat ze 5-0 verliezen...

Maar het is maar een oefenpot zeggen ze dan...
HR
HR
Vanavond om de eigen Trofeo Luigi Berlusconi tegen Juventus, eindelijk weer een fatsoenlijke spits binnen de gelederen want Pippo Inzaghi is gelukkig hersteld. Ben ook benieuwd naar die twee nieuwe Uruguayanen Viúdez en Cardacio. Eens zien wie er op doel staat, als het Abbiati niet is weet ik het niet meer. Of Carletto wil zeker zijn dat Kalac en Dida voor hem onder doen, want Abbia heeft zichzelf wat mij betreft al opgesteld in de vorige oefenwedstrijden.

Ook lijkt Milan na het afketsen van de verhuur met optie tot koop van Branislav Ivanovic de pijlen te hebben gericht op Rafael Marquez. Drie Barcelonezen in een transferseizoen, man man man. Op zich zou het geen slechte zijn, maar waarom haalt Milan niet gewoon eens een Italiaan.
HR
HR
Friendly: Ambro ambushes Juve
Sunday 17 August, 2008
Milan finally found their form with a 4-1 Trofeo Berlusconi victory over Juventus thanks to Massimo Ambrosini's brace.

This traditional summer meeting came at a very different time for the two clubs, as Juve are on sparkling form following their 4-0 Champions League thrashing of Artmedia, while the Rossoneri have struggled badly in pre-season.

Pippo Inzaghi was only fit for the bench, so Alberto Paloschi remained the only available forward. Gianluigi Buffon was rested and both clubs decided to switch goalkeepers at the break. Zdenek Grygera and Marek Jankulovski fired angled drives across the face of goal, while Tiago Mendes' looping header skimmed the woodwork.

Amauri hit the back of the net on Alessandro Del Piero's through ball, but it was flagged offside. Instead, Milan took the lead with Jankulovski's sudden left-foot snapshot from the left channel that seemed to take goalkeeper Antonio Chimenti by surprise. The veteran should've saved it and indicated the floodlights had temporarily blinded him.

Amauri went on a strong run and fired on to the roof of the net, but the Rossoneri made it 2-0. Clarence Seedorf skipped past Grygera and chipped a cross to the back post for Ambrosini's header from point-blank range.

There was more bad news for Juve, as Chiellini sprained his knee and made way for Nicola Legrottaglie. The scene was worrying, as he was carried off in clear pain and almost in tears. It also means he won't be available for Wednesday's Italy friendly against Austria.

Cristian Molinaro's snapshot was deflected out for a corner, then Legrottaglie's header clipped the upright. Del Piero brought a tough save out of Abbiati with a curling free kick. As promised Milan introduced Inzaghi and Nelson Dida for the second half, while Ekdal and Alex Manninger came on for Juve.

It took Inzaghi just seven minutes to make his mark after a long injury lay-off, nodding in another Seedorf chipped cross in an almost identical goal to that of Ambrosini.

Juventus clearly had their minds elsewhere and Milan tore through the defence, Ambrosini's first touch a little too strong to beat Manninger, then the Austrian goalkeeper stood his ground to deny Inzaghi. Amauri got away on the counter, but blasted wide.

Ranieri introduced three youth team starlets and one of them, Christian Pasquato, grabbed a consolation goal for Juventus. He send Daniele Bonera the wrong way with a dummy and smashed a powerful finish past Dida at the near post.

Esposito also impressed with some splendid dribbling and pass through for Ekdal, but he was very harshly booked for simulation after what appeared to be a penalty foul from Bonera.

Juventus really should've been 3-2 down moments later, but a series of chaotic saves and goalline clearances kept out Amauri and Pasquato. However, Milan converted a classic counter-attack with Inzaghi cleverly rolling back for the on-rushing Ambrosini's cool left-foot strike into the far top corner. It was similar to Del Piero's goal in the 2006 World Cup semi-final against Germany.

Milan 4-1 Juventus
Scorers: Jankulovski 21 (M), Ambrosini 25, 79 (M), Inzaghi 52 (M), Pasquato 70 (J)
Milan: Abbiati (Dida 46); Zambrotta (Oddo 64), Bonera (Darmian 85), Favalli, Jankulovski (Antonini 81); Gattuso (Brocchi 64), Flamini, Pirlo, Ambrosini (Cardacio 84); Seedorf (Viudez 75); Paloschi (Inzaghi 46)
Juventus: Chimenti (Manninger 46); Grygera, Mellberg, Chiellini (Legrottaglie 35), Molinaro; Tiago (Esposito 62), Sissoko (Rossi 62), Poulsen, Nedved (Ekdal 46); Amauri, Del Piero (Pasquato 62
------------------------------------------
Was helemaal top deze wedstrijd, grande gespeeld. Ook van Juve was ik bij vlagen wel onder de indruk, maar Milan was gewoon eindelijk weer Milan. Massimo Ambrosini, wat een speler blijft dat toch, incredibile! Ook zonder het Trio delle Meraviglie II is dit Milan behoorlijk te pruimen B)

--------------------------------------------
Agent: Ivanovic wants Milan
Monday 18 August, 2008
The agent of Serbian defender Branislav Ivanovic insists that the Chelsea man is likely to wear the Milan shirt next season.

The Rossoneri are looking for defensive reinforcements to back up their brittle and ageing back line.

A fortnight ago it seemed a loan deal for Ivanovic was inevitable, but talks hit a brick wall at the 11th hour.

But Ivanovic’s representative believes that an agreement can be reached before the transfer window closes at the end of the month.

“Juventus have asked for the player, but there has been no contact and Branislav has chosen Milan,” Vlado Borozan told Tuttomercatoweb.

“Therefore he will probably be playing for Milan next season. A deal will be done, partly because the player is unhappy.

“The problem at the moment is that Chelsea want four starters in his position and he is the fourth.

“It is difficult to find an arrangement that works for both sides but there is a game to be played and it can be completed.”
-----------------------------------------
Kom maar Brani, weg bij de bontjassen en kom ons versterken. De spelers hebben tegenwoordig de macht, dus ik vertrouw erop dat dit alsnog goedkomt. Actie Galliani en Braida!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

J.Ullrich schreef:

Ook lijkt Milan na het afketsen van de verhuur met optie tot koop van Branislav Ivanovic de pijlen te hebben gericht op Rafael Marquez. Drie Barcelonezen in een transferseizoen, man man man. Op zich zou het geen slechte zijn, maar waarom haalt Milan niet gewoon eens een Italiaan.

HR

J.Ullrich schreef:

The agent of Serbian defender Branislav Ivanovic insists that the Chelsea man is likely to wear the Milan shirt next season.

Kom maar Brani, weg bij de bontjassen en kom ons versterken. De spelers hebben tegenwoordig de macht, dus ik vertrouw erop dat dit alsnog goedkomt. Actie Galliani en Braida!

HR
Hoort Servië tegenwoordig ook al bij Italië? Of verander jij zo snel van mening? :denk ;B

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 18 augustus 2008 19:24:02).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 34,6% dat FC Dordrecht wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Paris Saint-Germain FC-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!