Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 39 »
Quique
Bankzitter
Uit: Amsterdam
Vak: 107
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 18 augustus 2001
J.Ullrich
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007
quote:Ik zou het via Fiorentina proberen, denk niet dat je in het Milan-vak kunt komen zonder dat je ergens lid van bent. Je kunt volgens mij via internet wel aan kaarten komen of anders wel aan de loketten daar, maar niet op de dag zelf waarschijnlijk.
Quique schreef:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een kaartje voor een uitwedstrijd van Milan?
Ik ben 2 tm 5 februari in Italie en op de 3e speelt Fiorentina thuis tegen Milan. Denken jullie dat er kansen zijn om de dag van te voren een kaartje te kopen!?!?? Vanuit NL via een internationale website kaartjes kopen is niet te doen (prijzen beginnen bij 250 geloof ik)
Tony_Montana
Talent
Uit: Eindhoven
Droomaankoop: -
Reg.: 4 januari 2008
Jopiler
Legende
Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Amsterhammer
Moderator
Vak: -
Reg.: 31 juli 2005
Zlatan NO.410
International
Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
Fossa Dei Leoni
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
MaGiCa
Moderator
Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005
Patrick Kluivert 4 life
Lid 2de elftal
Uit: Leiden
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 8 april 2007
Tony_Montana
Talent
Uit: Eindhoven
Reg.: 4 januari 2008
quote:Ik denk dat hij ook nu als een van de beste spitsen ooit word gezien. Niemand is de WK´s vergeten: '98, maar vooral ook '02 (toen hij samen met Rivaldo in de finale de Duitsers helemaal zoek speelde). Maar eigenlijk heeft hij dat niveau helaas nooit kunnen halen bij de clubs, in elk geval niet sinds 1998, toen alle ellende begon. Als dit einde carriere is voor hem zou dat echt sneu zijn, dit gunt geen enkele voetballiefhebber hem...
Bazza schreef:
Eeuwig zonde.Ik blijf erbij dat zonder al die blessures was Ronaldo op zeker één van de beste spitsen allertijden geworden.
J.Ullrich
Vedette
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:De kenners zullen hem idd zien als één van de beste spitsen ooit.Maar was hij blessurevrij gebleven dan was hij nog groter geweest dan hij nu is geweest.Want het heeft hem gewoon jaren gekost die blessures.En vergeet niet dat hij daardoor ook andere fysieke problemen kreeg.Denk aan zn overgewicht.
Tony_Montana schreef:
(...)
Ik denk dat hij ook nu als een van de beste spitsen ooit word gezien. Niemand is de WK´s vergeten: '98, maar vooral ook '02 (toen hij samen met Rivaldo in de finale de Duitsers helemaal zoek speelde). Maar eigenlijk heeft hij dat niveau helaas nooit kunnen halen bij de clubs, in elk geval niet sinds 1998, toen alle ellende begon. Als dit einde carriere is voor hem zou dat echt sneu zijn, dit gunt geen enkele voetballiefhebber hem...
Andrea Pirlo
Bankzitter
Vak: 421
Reg.: 1 maart 2007
J.Ullrich
Vedette
Edgar Steven Davids
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005
quote:Ik snap sowieso niet waarom Milan in de zomer geen nieuwe keeper heeft aangetrokken.
J.Ullrich schreef:
Milan speelt woensdag mogelijk tegen Arsenal met Valerio Fiori in de goal. Dida werd op de bank afgevoerd met een zware hernia, terwijl Kalac op de training deze week z'n vinger heeft ontwricht. Die Fiori (39) heeft al sinds december 2003 geen officiële wedstrijd meer gekeept. Op zich wel leuk voor hem. Mij maakt het geen moer uit wie we op goal zetten, Sandro Nesta houdt de boel wel schoon.
J.Ullrich
Vedette
quote:Tsja solidariteit hè. In Dida was veel vertrouwen, maar hij is de laatste tijd aan het blunderen. En je kan van Kalac alles zeggen, maar hij en niemand anders heeft de laatste pakweg 4 wedstrijden voor ons gewonnen met cruciale reddingen en degelijk keeperswerk. Want hij kreeg ook wel het nodige te doen.
Edgar Steven Davids schreef:
(...)
Ik snap sowieso niet waarom Milan in de zomer geen nieuwe keeper heeft aangetrokken.
Dida is over zijn top heen. Die staat regelmatig te prutsen in het doel. Kalac kan helaas niet keepen en die Fiori kan binnenkort met pensioen. Die loopt al naar de 40.
Je zou toch zeggen dat je als club in de zomer gaat vernieuwen, maar Milan speelt kennelijk graag met een bejaard elftal. Ik kan het beleid van Milan echt niet volgen.
J.Ullrich
Vedette
J.Ullrich
Vedette
Fossa Dei Leoni
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
Widink
Moderator
Reg.: 11 april 2006
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Ik weet niet of ik dit zo slecht nieuws vind....
Widink schreef:
Slecht nieuws voor Real Madrid: Kaká komt voorlopig niet naar de Spaanse hoofdstad. De Braziliaanse Wereldvoetballer van het Jaar verlengde zojuist zijn verbintenis bij AC Milan tot de zomer van 2013. Zijn oude contract liep in de zomer van 2011 af.
Zo verheugd als men is met dit bericht in San Siro, zo teleurgesteld zal men zijn in het Santiago Bernabéu. Real Madrid heeft de 25-jarige Kaká al geruime tijd op de verlanglijst en probeerde de sterspeler van Milan deze zomer al naar Spanje te halen. Een transfer ketste af, waarna Real het naar verluidt deze zomer opnieuw wilde gaan proberen.
De Madrilenen kunnen zich de moeite echter besparen. Kaká zette vandaag zijn handtekening onder een verbeterd contract bij AC Milan en blijft de Italiaanse grootmacht voorlopig trouw. Dit tot vreugde van Adriano Galliani.
"Hij is de beste voetballer van de wereld, dus we zijn uitermate blij met het feit dat hij zijn contract wilde verlengen", aldus de vice-voorzitter van Milan. "Hij heeft meerdere malen aangegeven dat hij graag wil blijven en dus was het niet lastig om tot een akkoord te komen. Hopelijk is dit niet het laatste contract dat Ricky bij ons tekent, want als het aan ons ligt gaan we ook na 2013 met elkaar verder."
pelledino
Talent
Uit: Buenos Aires
Reg.: 5 januari 2008
J.Ullrich
Vedette
pelledino
Talent
Uit: Buenos Aires
Reg.: 5 januari 2008
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 95,7% dat Roda JC wint van De Graafschap. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.