Ajax Netwerk
woensdag 26 november 2014 - 06:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 58 »

HR

Quique
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 107
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 18 augustus 2001

Heeft er iemand ervaring met het kopen van een kaartje voor een uitwedstrijd van Milan?
Ik ben 2 tm 5 februari in Italie en op de 3e speelt Fiorentina thuis tegen Milan. Denken jullie dat er kansen zijn om de dag van te voren een kaartje te kopen!?!?? Vanuit NL via een internationale website kaartjes kopen is niet te doen (prijzen beginnen bij 250 geloof ik)
HR
HR

quote:HR
Quique schreef:

Heeft er iemand ervaring met het kopen van een kaartje voor een uitwedstrijd van Milan?
Ik ben 2 tm 5 februari in Italie en op de 3e speelt Fiorentina thuis tegen Milan. Denken jullie dat er kansen zijn om de dag van te voren een kaartje te kopen!?!?? Vanuit NL via een internationale website kaartjes kopen is niet te doen (prijzen beginnen bij 250 geloof ik)
HR
Ik zou het via Fiorentina proberen, denk niet dat je in het Milan-vak kunt komen zonder dat je ergens lid van bent. Je kunt volgens mij via internet wel aan kaarten komen of anders wel aan de loketten daar, maar niet op de dag zelf waarschijnlijk.

Edit: dag vantevoren moet absoluut lukken ja.

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 31 januari 2008 20:32:18).]
HR
HR

Tony_Montana
Talent

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 4 januari 2008

AC Milan verliest punten en Ronaldo

MILAAN - AC Milan incasseerde woensdag tijdens de thuiswedstrijd tegen Livorno twee fikse tegenvallers. De club kwam niet verder dan een gelijkspel en verloor ook nog eens Ronaldo. De Braziliaan verliet met een onbekende knieblessure per brancard het speelveld.

Livorno kwam in de vijftigste minuut op voorsprong door Nico Pulzetti. Andrea Pirlo maakte in de 61e minuut de gelijkmaker vanaf de strafschopstip.
(telegraaf.nl)

NEE, Ronaldo _alweer_ geblesseerd... En wellicht weer langdurig, kwam erin en lag 2 minuten later alweer op een brancard... Tijd om met pensioen te gaan? (Of was dat een jaar of 4 geleden al?)
Seedorf speelde trouwens niet, omdat hij nog lichtjes geblesseerd was en rust kreeg. Neem aan dat hij volgende week tegen Arsenal (wat een wedstrijd) wel weer kan spelen.
HR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Mogelijk zelfs einde loopbaan Ronaldo:

forumillustratie

Eeuwig zonde dat hij zo'n verrote knie heeft.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Vak: -
Reg.: 31 juli 2005

AC Milan rocked by Ronaldo injury

AC Milan striker Ronaldo faces up to nine months on the sidelines after rupturing a tendon in his left knee.

The 31-year-old was carried off in tears after suffering the injury against Livorno on Wednesday.

"I don't want to say it's the end of his career because only time can decide - all we can do is stand by him," said Milan coach Carlo Ancelotti.

Milan face Premier League leaders Arsenal in the first leg of their last 16 Champions League tie on Wednesday.

Ronaldo, who is out of contract at the end of the season, suffered the same injury in his right knee in November 1999, lasted seven minutes on his comeback in April 2000 before taking another 20 months to make a full recovery.

Ancelotti said the whole club was worried about the Brazilian, who was named Fifa world player of the year three times and is the record scorer in World Cup finals.

"We're all very sorry and worried about what happened to Ronaldo," said Ancelotti.

"Our players all left the stadium in a hurry to go to the hospital to check on his condition, I think that's the right way to stand by a player who's suffering."

Ronaldo fell awkwardly while challenging for a ball in the air with Jose Vidigal, shortly after replacing Alberto Gilardino in the second half.

"I heard a horrible sound, like a bang, it was a strange sound," said Livorno goalkeeper Marco Amelia, who was close by when Ronaldo fell to the ground.

Story from BBC SPORT:

Dit moet wel einde loopbaan zijn. :\(
HR
HR

Zlatan NO.410
International

Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001

Het is nu onderand wel afgelopen. Dit heeft totaal geen zin meer.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Eeuwig zonde.Ik blijf erbij dat zonder al die blessures was Ronaldo op zeker één van de beste spitsen allertijden geworden.
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Bij verschillende Milan fora's is al een tijdje geleden afscheid genomen van hem.

Ik zelf vind het een mooie speler om te zien maar wel fout dat hij naar Milan is gehaald.
Ac Milan heeft nooit van de echte Ronaldo kunnen genieten maar zijn opvolger (Pato) doet het aardig en in de zomer een nieuwe spits erbij en een aantal jonge talenten dan komt het wel goed met Milan.

Ronaldo helaas :\(

forumillustratie
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

Spelers Milan aangeslagen na leed Ronaldo
donderdag, 14 februari

De nieuwe knieblessure van Ronaldo is hard aangekomen in het kamp van AC Milan. De Braziliaan scheurde woensdagavond in het duel met Livorno (1-1) de kruisband van zijn linkerknie af, en zal dit seizoen niet meer in actie komen. Er wordt zelfs gevreesd voor zijn carrière. Meteen na afloop van het duel spoedde de selectie zich naar het ziekenhuis om de spits een hart onder de riem te steken. Verdediger Daniele Bonera was zichtbaar aangeslagen. “Je kon meteen zien dat het goed mis was. Ronie’s gezicht was precies hetzelfde als in Rome (waar Ronaldo in het verleden al eens ernstig geblesseerd raakte, red.). Laten we er het beste van hopen, maar ik ben bang dat het een serieus probleem is,” aldus de Italiaan.

Ook oud-Roda JC doelman Zeljko Kalac, tegenwoordig eerste keus onder de lat in het San Siro, reageerde geschrokken. “Ik kon eerst niet zien wie er op de grond lag, maar later begreep ik het. Ik voel me erg down, Ronie is een geweldig persoon en dit verdient hij niet. Ik kan niet zeggen wat er nu gaat gebeuren, maar iets in je knie afscheuren is natuurlijk verschrikkelijk.”

Ondanks de slechte voortekenen, weigert trainer Carlo Ancelotti uit te gaan van het eind van de carrière van de voormalig PSV’er. “Ik wil niet zeggen dat zijn loopbaan voorbij is, want alleen de tijd kan dat uitwijzen. Het enige wat wij kunnen doen is dicht bij hem blijven. Zijn ploeggenoten hebben het stadion na de wedstrijd meteen verlaten om hem te bezoeken in het ziekenhuis. Ik denk dat dat de juiste manier is om een speler bij te staan die op deze manier moet lijden. Op zo’n moment moet je er voor zo’n jongen zijn,” aldus de oefenmeester.
Ik ben nooit een fan geweest van de voetballer Ronaldo,maar vind het echt verschrikelijk voor hem dat hij zijn cariere (waarschijnlijk) zo moet afsluiten!
HR
HR

Patrick Kluivert 4 life
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 8 april 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 februari 2008 om 14:14:17.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: voetbalverslaafd@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het is erg :\( :\( , zulke spelers verdienen zo een soort afscheid gewoonweg niet, maar het was eerlijk gezegd wel in de lijn der verwachting dat zo iets kan gebeuren bij Ronaldo, nee als Milaan hem niet kan redden, dan weet ik het ook niet meer, wonderdokter in Amerika? Zijn we allang te laat mee. De generatie supertalenten uit midden/eind jaren '90, hadden s'werelds grootste voetballers aller tijden kunnen worden zonder enig ernstig obstakel, prachtige generatie is dat geweest, zoiets gun je je ergste vijand niets eens.

Beelden Globo TV over blessure Ronaldo

:\( :\( :\(
HR
HR

Tony_Montana
Talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 4 januari 2008

Bazza schreef:

Eeuwig zonde.Ik blijf erbij dat zonder al die blessures was Ronaldo op zeker één van de beste spitsen allertijden geworden.
HR
Ik denk dat hij ook nu als een van de beste spitsen ooit word gezien. Niemand is de WK´s vergeten: '98, maar vooral ook '02 (toen hij samen met Rivaldo in de finale de Duitsers helemaal zoek speelde). Maar eigenlijk heeft hij dat niveau helaas nooit kunnen halen bij de clubs, in elk geval niet sinds 1998, toen alle ellende begon. Als dit einde carriere is voor hem zou dat echt sneu zijn, dit gunt geen enkele voetballiefhebber hem...
HR
HR
Ik zag het gebeuren toen ik de pot aan het kijken was. Jankend het veld af ging 'ie, het ging door merg en been bij mij. Verschrikkelijk voor deze kerel. Het ergste is nog dat aan de mooie droom van hem en Seedorf om samen de Champions League te winnen weinig meer terecht gaat komen.

Milan zit nu gelukkig wel weer aardig in de spitsen. Op Gila, Inzaghi, Pato en Paloschi kun je eigenlijk nooit 100% rekenen, maar heb je de beschikking over allevier dan heb je hoe dan ook prijs. Schitterend hoe Palo na 18 seconden met zijn allereerste balcontact in de Serie A meteen scoorde B), prachtige spitsengoal ook.
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Tony_Montana schreef:

(...)

Ik denk dat hij ook nu als een van de beste spitsen ooit word gezien. Niemand is de WK´s vergeten: '98, maar vooral ook '02 (toen hij samen met Rivaldo in de finale de Duitsers helemaal zoek speelde). Maar eigenlijk heeft hij dat niveau helaas nooit kunnen halen bij de clubs, in elk geval niet sinds 1998, toen alle ellende begon. Als dit einde carriere is voor hem zou dat echt sneu zijn, dit gunt geen enkele voetballiefhebber hem...
HR
De kenners zullen hem idd zien als één van de beste spitsen ooit.Maar was hij blessurevrij gebleven dan was hij nog groter geweest dan hij nu is geweest.Want het heeft hem gewoon jaren gekost die blessures.En vergeet niet dat hij daardoor ook andere fysieke problemen kreeg.Denk aan zn overgewicht.
HRHR
HR

Andrea Pirlo
Bankzitter

Vak: 421
Reg.: 1 maart 2007

Maldini bedankt moeder na mijlpaal
Paolo Maldini speelde gisteravond tegen Parma (0-0) zijn duizendste officiële duel in het shirt van AC Milan. Na afloop bedankte de routinier zijn familie en met name zijn moeder.

"Ik wil deze unieke prestatie opdragen aan mijn familie en dan in het bijzonder aan mijn moeder", aldus de 39-jarige verdediger. "Zij heeft mij al die jaren gevolgd en van zeer dichtbij meegemaakt. Dat heeft mij veel kracht gegeven."

"Het blijft bijzonder dat ik vanavond mijn duizendste duel speelde. Het is een ongelooflijk aantal. Ik vind het jammer dat we niet gewonnen hebben, maar je kunt niet alles hebben."

Maldini maakte duizend wedstrijden geleden op 16-jarige leeftijd zijn debuut in de hoofdmacht van Milan. Dat was in januari 1985 tijdens het competitieduel met Udinese. In zijn carrière speelde de verdediger ook 126 wedstrijden voor het Italiaanse nationale team.
HR
HR
Milan speelt woensdag mogelijk tegen Arsenal met Valerio Fiori in de goal. Dida werd op de bank afgevoerd met een zware hernia, terwijl Kalac op de training deze week z'n vinger heeft ontwricht. Die Fiori (39) heeft al sinds december 2003 geen officiële wedstrijd meer gekeept :I. Op zich wel leuk voor hem. Mij maakt het geen moer uit wie we op goal zetten, Sandro Nesta houdt de boel wel schoon.

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 17 februari 2008 16:27:17).]
HR
HR

Edgar Steven Davids
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

J.Ullrich schreef:

Milan speelt woensdag mogelijk tegen Arsenal met Valerio Fiori in de goal. Dida werd op de bank afgevoerd met een zware hernia, terwijl Kalac op de training deze week z'n vinger heeft ontwricht. Die Fiori (39) heeft al sinds december 2003 geen officiële wedstrijd meer gekeept :I. Op zich wel leuk voor hem. Mij maakt het geen moer uit wie we op goal zetten, Sandro Nesta houdt de boel wel schoon.
HR
Ik snap sowieso niet waarom Milan in de zomer geen nieuwe keeper heeft aangetrokken.

Dida is over zijn top heen. Die staat regelmatig te prutsen in het doel. Kalac kan helaas niet keepen en die Fiori kan binnenkort met pensioen. Die loopt al naar de 40.

Je zou toch zeggen dat je als club in de zomer gaat vernieuwen, maar Milan speelt kennelijk graag met een bejaard elftal. Ik kan het beleid van Milan echt niet volgen.
HR
HR

Edgar Steven Davids schreef:

(...)

Ik snap sowieso niet waarom Milan in de zomer geen nieuwe keeper heeft aangetrokken.

Dida is over zijn top heen. Die staat regelmatig te prutsen in het doel. Kalac kan helaas niet keepen en die Fiori kan binnenkort met pensioen. Die loopt al naar de 40.

Je zou toch zeggen dat je als club in de zomer gaat vernieuwen, maar Milan speelt kennelijk graag met een bejaard elftal. Ik kan het beleid van Milan echt niet volgen.
HR
Tsja solidariteit hè. In Dida was veel vertrouwen, maar hij is de laatste tijd aan het blunderen. En je kan van Kalac alles zeggen, maar hij en niemand anders heeft de laatste pakweg 4 wedstrijden voor ons gewonnen met cruciale reddingen en degelijk keeperswerk. Want hij kreeg ook wel het nodige te doen.
HR
HR
Ooohhhh genieten gisteren. Helaas liep mijn stream achter waardoor de doelpunten al op msn tot me kwamen, maar de vreugde was er niet minder om. Schitterend Pippo in de blessuretijd als invaller met de 2-1, die jongen heeft het echt verdiend.

Het spel was weliswaar zeer droevig, Kakà weer geblesseerd, Pirlo kwam niet uit de strakke dekking. Ook Pato kon niet echt overtuigen ondanks een knappe actie (poortte de tegenstander en schoot van afstand net naast via de vingertoppen van de keeper). Wel bracht Pirlo de Palermo-doelman twee keer in verlegenheid met steengoede vrije trappen en werd er twee keer geen penalty voor Milan gefloten ondanks duidelijk hands.

Woensdag gaat Catania eraan en lopen we weer wat punten in op Roma/Inter/Juventus B)

FORZA MILAN!!!
HR
HR
Pfff wat een debacle gisteren. Kom je nog prachtig op 0-1 door een wereldgoal van Pato, geef je het zo uit handen :\(. Op een gegeven moment staan wij 0-1 voor, Inter 0-1 achter (en met tien man) en Fiorentina op 0-0... bij het eindsignaal zijn wij degenen die het er het slechts vanaf brengen. Inter haalt de 1-1 nog, Fiorentina maakt 1-0 en wij moeten nog blij zijn dat Kalac ons voor minder dan 1-1 behoedt. Wat een kolerezooi was het weer, niet om aan te zien en zonder Kakà, Pirlo en Jankulovski is het gewoon helemaal niets. Er stonden alleen maar bejaarden in op Pato (18) en Bonera (26) na. Wat een kansloze vertoning.

MILAN, CHE VERGOGNA!!!!
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Het is duidelijk dat er versterking moet komen, wat een gedoe in dat elftal.
Ik heb er nog wel alle vertrouwen in maar het moet gaan omslaan en dat mag ook weleens.
HR
HR

Widink
Moderator

Reg.: 11 april 2006

Slecht nieuws voor Real Madrid: Kaká komt voorlopig niet naar de Spaanse hoofdstad. De Braziliaanse Wereldvoetballer van het Jaar verlengde zojuist zijn verbintenis bij AC Milan tot de zomer van 2013. Zijn oude contract liep in de zomer van 2011 af.

Zo verheugd als men is met dit bericht in San Siro, zo teleurgesteld zal men zijn in het Santiago Bernabéu. Real Madrid heeft de 25-jarige Kaká al geruime tijd op de verlanglijst en probeerde de sterspeler van Milan deze zomer al naar Spanje te halen. Een transfer ketste af, waarna Real het naar verluidt deze zomer opnieuw wilde gaan proberen.

De Madrilenen kunnen zich de moeite echter besparen. Kaká zette vandaag zijn handtekening onder een verbeterd contract bij AC Milan en blijft de Italiaanse grootmacht voorlopig trouw. Dit tot vreugde van Adriano Galliani.

"Hij is de beste voetballer van de wereld, dus we zijn uitermate blij met het feit dat hij zijn contract wilde verlengen", aldus de vice-voorzitter van Milan. "Hij heeft meerdere malen aangegeven dat hij graag wil blijven en dus was het niet lastig om tot een akkoord te komen. Hopelijk is dit niet het laatste contract dat Ricky bij ons tekent, want als het aan ons ligt gaan we ook na 2013 met elkaar verder."
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Widink schreef:

Slecht nieuws voor Real Madrid: Kaká komt voorlopig niet naar de Spaanse hoofdstad. De Braziliaanse Wereldvoetballer van het Jaar verlengde zojuist zijn verbintenis bij AC Milan tot de zomer van 2013. Zijn oude contract liep in de zomer van 2011 af.

Zo verheugd als men is met dit bericht in San Siro, zo teleurgesteld zal men zijn in het Santiago Bernabéu. Real Madrid heeft de 25-jarige Kaká al geruime tijd op de verlanglijst en probeerde de sterspeler van Milan deze zomer al naar Spanje te halen. Een transfer ketste af, waarna Real het naar verluidt deze zomer opnieuw wilde gaan proberen.

De Madrilenen kunnen zich de moeite echter besparen. Kaká zette vandaag zijn handtekening onder een verbeterd contract bij AC Milan en blijft de Italiaanse grootmacht voorlopig trouw. Dit tot vreugde van Adriano Galliani.

"Hij is de beste voetballer van de wereld, dus we zijn uitermate blij met het feit dat hij zijn contract wilde verlengen", aldus de vice-voorzitter van Milan. "Hij heeft meerdere malen aangegeven dat hij graag wil blijven en dus was het niet lastig om tot een akkoord te komen. Hopelijk is dit niet het laatste contract dat Ricky bij ons tekent, want als het aan ons ligt gaan we ook na 2013 met elkaar verder."
HR
Ik weet niet of ik dit zo slecht nieuws vind.... :denk Kaka moet een heleboel euries kosten, die steek ik liever in de jeugdopleiding of in een aantal talenten voor de lange termijn. Ik ben er op dit moment niet meer van overtuigd dat Kaka Real zoveel beter zou maken.... Dus centjes lekker uitgeven aan andere zaken/spelers! Er is op dit moment maar 1 speler de ik er graag bij wil hebben: Fabregas! Geef daar de mln maar aan uit, en laat Kaka lekker in Milaan...

Btw, Calderon heeft laatst duidelijk gezegd dat we (de fans) Kaka uit onze hoofd moesten zetten, hij was/is niet haalbaar. Ik geloof er niets van dat ze Bernabeu nu treuren....

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 29 februari 2008 13:42:11).]
HR
HR

pelledino
Talent

Uit: Buenos Aires
Reg.: 5 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 februari 2008 om 17:40:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pelledino@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
AC Milan! Prachtige club!!

ik hoop, nu Ajax geen kans maakt op de CL titel, Milan via Arsenal weer die CL pakt! Mooi feest voor mijn AC Milan vrienden in Italie!!
HR
HR
Zo een roerige periode weer achter de rug met de uitschakeling in de CL en veel puntverlies in de competitie. Volgens Adriano Galliani komt er geen 'revoluzione', zelfs niet als dit Milan de CL van volgend jaar misloopt. Carlo Ancelotti mag dus blijven zitten op zijn post, maar zondag tegen Empoli was het weer een en al gekloot. Nauwelijks kansen, en de pas 18-jarige Pato moet het allemaal alleen doen. Die kerel heeft sinds hij zijn debuut heeft gemaakt alleen nog maar wedstrijden van 90 minuten afgewerkt, tijdens ik geloof twee wedstrijden moest hij met een enkelblessure toekijken.

Maar tegen Empoli maakte Pato wel de 0-1, hoewel dat vier minuten later verdomme weer ongedaan gemaakt werd door gekutkloot achterin. Het stevende op een miezerige 1-1 af, maar plotseling was 'ie er weer, Il Pallone d'Oro, God, Ricky.... Kakà met een fenomenale assist op Ambrosini die hoog boven iedereen uittorende en de 1-2 scoorde vlak voor tijd. Kakà zelf rondde een goede assist van die andere 18-jarige Alberto Paloschi af voor de 1-3 en zo kwam het toch nog goed.

Maar hoe nu verder? De vierde plaats behalen wordt nog lastig zat, maar er moeten ook nieuwe spelers bijkomen. De Fransen Flamini en Nasri worden veelvuldig genoemd, terwijl Shevchenko dan wel Drogba vanuit Chelsea deze kant op zouden komen. Ik hoop echt dat Galliani de tifosi niet weer in de steek laat door voor een goedkope gok-oplossing te zorgen. Shevchenko is een verrader, 'Il Traditore', maar wel een dierbaar familielid. Hij mag van mij terugkomen op voorwaarde dat hij z'n oude niveau haalt.

En dan is er ook nog Marco Borriello. Hij is middels een 'compropriéta' voor 50% eigendom van Genoa, waar hij is opgebloeid als spits en ineens topscorer van de Serie A is... hij zou echter alleen willen terugkomen als hij eerste spits mag zijn, maar zo'n gok zie ik absoluut niet zitten. Dikke kans dat het een tweede Gilardino wordt, en zelfs als hij dat niveau haalt in de Colori Rossoneri mag hij in z'n handjes knijpen.
HR
HR

pelledino
Talent

Uit: Buenos Aires
Reg.: 5 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 maart 2008 om 10:19:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pelledino@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mooie overwinning van Milan!!
65e minuut Pato-Gol B)
hopen nu dat Fiorentina punten laat liggen!
Milan is toch wel de mooiste club van Italie!!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 80,3% dat Bayer 04 Leverkusen wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!