Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 39 »
Amsterhammer
Moderator
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005
MaGiCa
Moderator
Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005
Red
Idool
Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002
Stefan Pettersson
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003
J.Ullrich
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007
Amsterhammer
Moderator
Reg.: 31 juli 2005
quote:Helemaal mee eens. Het word 'legende' wordt vaak verkeerd gebruikt, maar als er ooit iemand het heeft verdiend is hij het. Diep, diep repsect voor zijn carriere.
Red schreef:
ik zeg dat dit een legende is. 24 seizoenen AC Milan. deze man speelt net zo lang voetbal als dat ik oud ben. moet je nagaan, gespeeld in het elftal van Fabio Capello met Van Basten, Rijkaard, Baresi en Gullit, dat legendarische team. gespeeld met Shevchenko en Seedorf, ook niet de minste goden in Milaan. en dat alles bij 1 club. dit is typisch een speler die een standbeeld krijgt, dit is typisch een speler waarover 75 jaar mensen nog spreken.
een legende. hierbij kan je of alleen maar heel stil zijn of je respect uiten in een minutenlange staande ovatie.
MaGiCa
Moderator
MaGiCa
Moderator
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
Basinho85
Basisspeler
Reg.: 25 november 2007
Shevhenco
Niet geregistreerd
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Mag, maar dan in Suriname. Moet er niet aan denken dat hij premier in Nederland wordt... Krijgen we allemaal met kabels te maken...
Shevhenco schreef:
Gisteren een interview met Seedorf bij Pauw en Witteman. Wat is die man toch een grote persoonlijkheid geworden de afgelopen jaren. Ik heb echt naar hem geluisterd alsof mijn moeder een verhaaltje voor las toen ik 5 jaar was. Zo boeiend kan hij spreken, en hij heeft ook een groot hart. Deze man moet na zijn carierre de politiek in gaan!
Andrea Pirlo
Bankzitter
Vak: 421
Reg.: 1 maart 2007
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
Johnny Heitinga
Icoon
Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
J.Ullrich
Vedette
Edgar Steven Davids
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005
J.Ullrich
Vedette
quote:Ja maar op deze manier worden er alleen nog maar meer punten verspeeld. Tsjongejonge wat een oudjes lopen er allemaal. Natuurlijk, ervaring telt, en dankzij het Milan Lab is een vent van 35 nog altijd net zo fit als iemand van 30 bij een club elders, maar het begint gewoon lachwekkend te worden.
Edgar Steven Davids schreef:
Seedorf werd gister gewisseld voor Serginho vanwege een blessure. Het is wel raar dat Milan niet heeft verjongd deze zomer. Serginho is ook al 37 geloof ik. Die is al jaren niet meer geschikt voor topvoetbal. Zo zijn er nog wel meer bij Milan.
Voorin is het ook een drama. Inzaghi is wel een goede spits, maar verder is het armoedig. Gilardino kan het niveau niet aan en Ronaldo is nooit fit.
In de winter moet er in elke linie een jongere speler bij en dan beginnen met een keeper. Die grabbelaar wordt echt lachwekkend.
verder moet champions league voetbal halen wel lukken. Milan heeft nog 3 wedstrijden in te halen en wanneer die gewonnen worden is het gat met de nummer 4 al bijna gedicht.
Fossa Dei Leoni
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
Andrea Pirlo
Bankzitter
Vak: 421
Reg.: 1 maart 2007
quote:Ronaldinho onderhandelt volgens Marca in Porto Alegre met AC Milan. Voor het einde van dit kalenderjaar wil AC Milan de transfer afronden. Ik hoop niet dat Kaka hierin betrokken gaat worden.
Fossa Dei Leoni schreef:
AC Milan weet ook dat het moet verjongen, en ze zijn er ook mee bezig.
AC Milan wilt niet ineens een heel nieuw team voor de boeg hebben met heel veel jonge spelers.
Dat is het vervelende aan Ancelotti dat hij denkt dat de oudere spelers constant op hun niveau blijven.
IK vertrouw erop dat Milan in januari al 2 aankopen gaat doen zodat ze die kunnen inpassen in het systeem.
Komt wel goed dit seizoen maar er moet wel wat gebeuren.
Fossa Dei Leoni
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
quote:Kaka wordt er absoluut niet in betrokken, Kaka is een god in Milan en als hij verkocht wordt voor een Ronaldinho dan barst de bom.
Andrea Pirlo schreef:
(...)
Ronaldinho onderhandelt volgens Marca in Porto Alegre met AC Milan. Voor het einde van dit kalenderjaar wil AC Milan de transfer afronden. Ik hoop niet dat Kaka hierin betrokken gaat worden.
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
J.Ullrich
Vedette
MaGiCa
Moderator
J.Ullrich
Vedette
quote:Heb zelf die pot niet kunnen zien doordat ze gelijk met Ajax moesten spelen (dat wil zeggen een uur later, maar voor mij natuurlijk onhaalbaar), maar dat is iets wat iedereen kan overkomen. Ook supertalenten dus. Pato gewoon het vertrouwen blijven geven, het supertrio in tact houden.
MaGiCa schreef:
Milan moet boeten voor de missers van Pato
23/01/2008
AC Milan is er niet in geslaagd te klimmen in de Serie A. De inhaalwedstrijd op bezoek bij Atalanta werd met 2-1 verloren.
Genaro Gattuso zorgde er met een van richting veranderd schot nog wel voor dat Milan op voorsprong kwam. De Rossoneri moesten uiteindelijk boeten voor de missers van Alexandere Pato, die een aantal goede kansen op 0-2 liet liggen.
Antonio Langella trok de stand vlak voor de pauze gelijk. De middenvelder passeerde twee Milanese verdedigers en passeerde ook doelman Zeljko Kalac. Op aangeven van Simone Inzaghi tikte Fernando Tissone de 2-1 binnen.
Wat zij je nou over Pato,J.Ullrich
![]()
![]()
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 93,8% dat FC Twente wint van FC Groningen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.