Ajax Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 14:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 58 »

HR

Sandro
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 7 maart 2003

Ff het topic omhoog gooien om het goeie spel van Kaka de laatste dagen te eren. Wat is die jongen het seizoen goed begonnen zeg!

Zijn goal in zijn laatste Serie A wedstrijd:
http://calcio.abu-alwaleed.com/week...n_3-1_Siena.wmv
Zijn 2 goals in zijn laatste CL wedstrijd:
http://www.antu.com/naklenx/2005-2006/milan_fener/milan1fener0.mpg
en
http://www.antu.com/naklenx/2005-2006/milan_fener/milan2fener1.mpg

Als bonus een panna tegen een verdediger van Fenerbace:
http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=3U0HBLH27YEDY0P83BQUSAXH2G

extra mirror: http://www.megaupload.com/?d=04LWP0F

Kaka over zijn goal tegen Fener:
It is surely one of the most beautiful of my career with Milan. I am happy to have helped the team win the match. I looked at the keeper and I shot hard, the ball entered the net. Then there were the special exultations of the fans, I would have like to have hugged them all. Comparisons to great champions of the past? I am flattered, but I have my characteristics and it is right that like them I am writing my own story.

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 14 september 2005 13:14:12).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

'Berlusconi wilde Kaká en Ronaldinho ruilen'

AC Milan was en is zeer gecharmeerd van Ronaldinho. Voorzitter Silvio Berlusconi heeft zich er nog altijd niet bij neergelegd dat de Braziliaanse superster niet naar zijn club komt.

In een interview met de Italiaanse krant Il Corriere dello Sport vertelde de Milan-preses dat hij al eens een wild voorstel heeft gedaan aan zijn collega van Barça bij het afscheidsduel van Demetrio Albertini in maart 2006 tussen de Milanezen en Catalanen.

'Bij die wedstrijd heb ik Joan Laporta voorgesteld ieder jaar Kaká en Ronaldinho tegen elkaar in te ruilen', aldus Berlusconi. 'Hij antwoordde toen: Waarom niet?'

Toch is er op heden niets van zo'n constructie gekomen. Barcelona claimt dat Milan nooit met een officieel bod op Ronaldinho is gekomen en lijkt het voorstel van Berlusconi meer als grap te hebben gezien.

Edit: topic titel aangepast!
HR
HR

Andrea Pirlo
Bankzitter

Vak: 421
Reg.: 1 maart 2007

Goed dat die ruil niet door is gegaan. Ik zie toch veel liever Kaka dan Ronaldinho.
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Ik heb er rond de mensen van Milan bij mij ook niets van genomen dat het ooit serieus bedoeld was.

Berlusconi wil voor geen goud Kaka verkopen en als het aan hem ligt speelt hij de komende jaren gewoon bij Milan.

Ook zie ik liever geen Ronaldinho komen maar een echte spits.
Middenvelders genoeg bij Milan.
HR
HR

Jeffrey Sarpong
Legende

Reg.: 28 november 2004

Trouwens wel grappig om de openingspost van deze top 3 jaar later te lezen. :P En dan vooral de laatste zin.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Atalanta-AC Milan achter gesloten deuren

De op 11 november gestaakte Serie A-wedstrijd tussen Atalanta en AC Milan wordt achter gesloten deuren overgespeeld. Dat maakte de Italiaanse voetbalbond maandag bekend. Atalanta moet het bovendien enkele maanden doen zonder zijn fanatiekste aanhang. De Curva Nord, de tribune van de harde kern, is tot 31 maart 2008 gesloten.

De wedstrijd tussen de nummer zes (Atalanta) en de nummer twaalf (Milan) van de Serie A werd op 11 november gestaakt omdat de harde kern van Atalanta probeerden een glazen wand te doorbreken om het veld op te stormen. De relschoppers waren boos vanwege de dood van een Lazio-supporter door een politiekogel. Spelers trachtten de heethoofden te kalmeren, maar dat mocht niet baten en de wedstrijd werd gestaakt. Wanneer het duel achter gesloten deuren wordt overgespeeld, is nog niet bekend.

De afgelaste wedstrijden van Lazio uit tegen Internazionale en AS Roma thuis tegen Cagliari worden op 5 december gespeeld. Die datum komt Milan slecht uit want op 4 december speelt de club van Clarence Seedorf in de Champions League thuis tegen Celtic en op 13 december begint voor de rossoneri het WK voor clubteams in Japan.
HR
HR

Siempre Real
Legende

quote:HR
'AC Milan wil Podolski'

Lukas Podolski heeft de interesse van AC Milan gewekt na zijn zeer goede spel voor Duitsland in de interland tegen Cyprus.

Podolski is de laatste tijd erg in vorm en dit is niet onopgemerkt gebleven bij de winnaar van de Champions League. De Corriere dello Sport wist te melden dat AC Milan een bod aan het voorbereiden is op de spits van Bayern.

AC Milan kan echter concurrentie verwachten van zowel Fiorentina als Werder Bremen.
HR

'AC Milan bekeek Sergio Ramos tegen Zweden'

Nadat eerder Real Madrid aangaf dat er over Sergio Ramos niet te onderhandelen valt, bezocht AC Milan de wedstrijd Spanje - Zweden, althans zo weet Marca te melden. Silvio Berlusconi wil z'n team gaan verjongen en Sergio Ramos lijkt daar de aangewezen persoon voor. Italo Galbiati, die destijds samen met Fabio Capello bij Real Madrid werkte, raadde Berlusconi aan om Sergio Ramos naar Milaan te halen.

Tevens is AC Milan de nieuwe werkgever van Galbiati. Volgens de Rossoneri is de Spaanse international de beste verdediger op dit moment. Sergio Ramos is afkomstig uit de jeugdopleiding van Sevilla. Na een uitstekend seizoen bij de Andalusiërs vertrok de verdediger voor een bedrag van 27 miljoen euro naar Real Madrid
HR
[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 20 november 2007 19:34:00).]
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Siempre Real schreef:

(...)
HR
Beide zie ik liever niet komen, en vind ze absoluut geen versterking.
Ramos ben ik nooit van gecharmeerd, vind het dan ook totaal niets voor Ac Milan.

Podolski is geen spits die er doelpunten in schiet, net als Gilardino.
Aardig spits maar het is geen Shevchenko.

Voor beide gevallen verder zoeken AUB.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Fossa Dei Leoni schreef:

Ramos ben ik nooit van gecharmeerd, vind het dan ook totaal niets voor Ac Milan.

HR
Daar denken ze in Milan anders over! Kun jij ze niet duidelijk maken dat het maar een matige verdediger is en dat ze hem maar lekker in Madrid moeten laten? ;B
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Siempre Real schreef:

(...)

Daar denken ze in Milan anders over! Kun jij ze niet duidelijk maken dat het maar een matige verdediger is en dat ze hem maar lekker in Madrid moeten laten? ;B
HR
Het is maar een gerucht Siempre, ik denk ook dat Real hem niet laat gaan dus zoveel aandacht zou ik er niet aan besteden;).

Maar ik ga me best doen :B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Fossa Dei Leoni schreef:

(...)

Het is maar een gerucht Siempre, ik denk ook dat Real hem niet laat gaan dus zoveel aandacht zou ik er niet aan besteden;).

Maar ik ga me best doen :B
HR
Was het maar slechts een gerucht, maar ik vrees dat het meer dan een gerucht is. Het is al de derde keer dat een scout/vertegenwoordiger van AC in Madrid is gezien. Maar je hebt gelijk, hij is veel te slecht voor AC.... :denk
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Siempre Real schreef:

(...)

Was het maar slechts een gerucht, maar ik vrees dat het meer dan een gerucht is. Het is al de derde keer dat een scout/vertegenwoordiger van AC in Madrid is gezien. Maar je hebt gelijk, hij is veel te slecht voor AC.... :denk
HR
Dat heb ik nooit gezegd, dat maak jij er nu van.
Ik vind dat hij niet past bij Milan omdat hij vooralsnog te onzeker is in de verdediging in mijn ogen.
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Milan moeizame naar derde uitzege op rij
25/11/2007 18:22

AC Milan moest diep gaan en pakte ook pas vier minuten voor tijd de overwinning. Op Sardinië maakten de Rossoneri een snelle 1-0 achterstand goed (1-2).

Cagliari leidde al na drie minuten. Robert Acquafresca kopte raak uit een hoekschop. Op dat moment leek de derde uitzege op rij ver weg voor Milan.

Ronaldo bekroonde zijn debuut dit seizoen in de Serie A met een goede wedstrijd. De Braziliaan dwong een strafschop af, die Kaká overigens niet wist te benutten. Zelf trof Ronaldo, die volle negentig minuten vol maakte, een keer de paal.

Alberto Gilardino maakte na rust attent gelijk. Het winnende doelpunt viel in de 86ste minuut. Andrea Pirlo schoot fraai raak uit een directe vrije trap en hielp Milan daarmee weer een stukje omhoog op de ranglijst.

Nou mogen we weer niet mopperen, ik had er een hard hoofd in.
Ik hoop dat Ac Milan op weg weer is naar het Kampioenschap maar ik denk het niet.
Wel is het goed dat Ronaldo terug is, maar wat ik nog steeds vind is dat er een echte killer moet komen in de voorhoede.
De geruchten van Shevchenko worden steeds groter, de voorzitter zou volgens van wat ik gehoord heb hem binnen willen halen boven Ronaldinho.

[Dit bericht is veranderd door Fossa Dei Leoni (op 26 november 2007 14:17:44).]
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Fossa Dei Leoni schreef:

De geruchten van Shevchenko worden steeds groter, de voorzitter zou volgens van wat ik gehoord heb hem binnen willen halen boven Ronaldinho.

HR
Dan zou de volgende theorie wel eens juist kunnen zijn:

Sheva naar Milan en Dinho naar Chelsea!
Deze geruchten gaan namelijk al een tijdje en heb ik al meerdere keren via mail ontvangen.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Siempre Real schreef:

(...)

Dan zou de volgende theorie wel eens juist kunnen zijn:

Sheva naar Milan en Dinho naar Chelsea!
Deze geruchten gaan namelijk al een tijdje en heb ik al meerdere keren via mail ontvangen.
HR
Iets van een Drogba naar Real gerucht gehoord? 41m?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Amsterhammer schreef:

(...)

Iets van een Drogba naar Real gerucht gehoord? 41m?
HR
Die geruchten gaan al een poos, worden alleen niet bevestigd van Real niet en van Drogba uit ook niet!
HR
HR

Siempre Real
Legende

John Gijsbert Heitinga schreef:

(...)

Siempre zeg mij alsjeblieft dat dat nooit gaat gebeuren. Erger kan bijna niet. Wat een overschatte voetballer is dat. Verschrikkelijk!

HR
Het enige dat ik kan zeggen is dat het niet de keus van Schuster zou zijn om hem te halen. Naar het schijnt is vooral Mijatovic een groot voorstander, echter hij heeft Calderon nog niet kunnen overtuigen en juist die moet betalen... ;B
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Drogba overschat? Eerder onderschat, althans door mij.
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

AC Milan snakt naar overwinning in San Siro

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 29-nov-2007

AC Milan snakt zaterdag tegen Juventus naar een overwinning. Niet alleen om de grauwe middenmoot vaarwel te zeggen, maar ook om de verbetering van een 72 jaar oud clubrecord te voorkomen. Milan kwam de laatste acht Serie A-duels in San Siro niet tot winst, terwijl er met AS Roma maar één topclub Milaan aandeed. Tussen april 1934 en februari 1935 zetten de Rossoneri eenzelfde serie neer, zie onderstaande lijsten.

AC Milans slechtste series in eigen huis (bron: Infostrada)
1. 21/03/07 – heden (5 gelijk, 3 verlies) – 8
2. 15/04/34 – 10/02/35 (6 gelijk, 2 verlies) - 8
3. 17/02/74 – 04/11/74 (5 gelijk, 2 verlies) – 7
4. 03/10/76 – 21/02/77 (6 gelijk, 1 verlies) - 7

De recordreeks van AC Milan (bron: Infostrada)
03 Nov 2007 AC Milan - Torino 0-0
28 Okt 2007 AC Milan - AS Roma 0-1
21 Okt 2007 AC Milan - Empoli 0-1
30 Sep 2007 AC Milan - Catania 1-1
22 Sep 2007 AC Milan - Parma 1-1
03 Sep 2007 AC Milan - Fiorentina 1-1
19 Mei 2007 AC Milan - Udinese 2-3
06 Mei 2007 AC Milan - Fiorentina 0-0
Ik vind het wel een leuk lijstje mag van mij nog wel even doorgaan tot na de wedstrijd tegen Napoli! ;B
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Ronaldo raakt weer geblesseerd
donderdag, 29 november

Na maanden van wachten leek Ronaldo gisteravond tegen Benfica klaar voor zijn Europese rentree. In de warming-up raakte de Braziliaan echter andermaal geblesseerd, waardoor het twijfelachtig is of de spits aankomend weekend kan spelen tegen Juventus. Ook achter de naam van Clarence Seedorf staat een vraagteken.

De Nederlander liep gisteravond een enkelblessure op en kampt een dag later met de naweeën. "Het eerste kwartier kwam ik nog zonder problemen door, maar daarna knakte ik door mijn enkel bij een landing", vertelde Seedorf aan de Italiaanse media. "Ik kon nog wel lang doorgaan, maar nu voel ik mijn enkel wel. Gelukkig heb ik nog drie dagen om te herstellen."

Seedorf is optimistisch; Ronaldo is dat veel minder. Na een afwezigheid van drie maanden leek de spits eindelijk weer fit, maar gisteravond ging het in de warming-up opnieuw mis. De voormalig international bleef negentig minuten lang op de bank en keerde vandaag terug op bekend terrein: bij clubdokter Jean-Pierre Meersseman. De arts zal Ronaldo proberen klaar te stomen voor het duel met Juventus.

:denk Begint op het Kluivert verhaal te lijken,over de top einde cariere! :\(
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

MaGiCa schreef:

Ronaldo raakt weer geblesseerd
donderdag, 29 november

Na maanden van wachten leek Ronaldo gisteravond tegen Benfica klaar voor zijn Europese rentree. In de warming-up raakte de Braziliaan echter andermaal geblesseerd, waardoor het twijfelachtig is of de spits aankomend weekend kan spelen tegen Juventus. Ook achter de naam van Clarence Seedorf staat een vraagteken.

De Nederlander liep gisteravond een enkelblessure op en kampt een dag later met de naweeën. "Het eerste kwartier kwam ik nog zonder problemen door, maar daarna knakte ik door mijn enkel bij een landing", vertelde Seedorf aan de Italiaanse media. "Ik kon nog wel lang doorgaan, maar nu voel ik mijn enkel wel. Gelukkig heb ik nog drie dagen om te herstellen."

Seedorf is optimistisch; Ronaldo is dat veel minder. Na een afwezigheid van drie maanden leek de spits eindelijk weer fit, maar gisteravond ging het in de warming-up opnieuw mis. De voormalig international bleef negentig minuten lang op de bank en keerde vandaag terug op bekend terrein: bij clubdokter Jean-Pierre Meersseman. De arts zal Ronaldo proberen klaar te stomen voor het duel met Juventus.

:denk Begint op het Kluivert verhaal te lijken,over de top einde cariere! :\(
HR
Tja, het is erg vervelend, zeker met het oog op de belangrijke wedstrijden de komende weken.
Voor Ancelotti is het uiteraard niet prettig dat de enige echte goalgetter weer geblesseerd is.
Het worden dan ook cruciale tijden voor hem, want er wordt gesproken over diens ontslag.

Ik zelf zie Ancelotti graag blijven, maar het team MOET versterkt worden in de winterstop zoals ik al gezegd had wordt de naam van Shevchenko (de held van Milan) nog altijd genoemd.
Helaas zijn het vooralsnog geruchten maar ze worden steeds sterker.
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Inzaghi gumt naam van Der Bomber uit

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 5-dec-2007

AC Milan-spits Filippo Inzaghi mag zich door zijn doelpunt tegen Celtic Glasgow in de Champions League de beste Europese schutter ‘aller tijden’ noemen. De Italiaan was voor de 63e keer trefzeker in een Europese bekercompetitie, één keer vaker dan Gerd Müller. Het reeds gekwalificeerde AC Milan versloeg Celtic met 1-0.

Inzaghi schoot met scherp voor Juventus (’97-’01) en Milan (vanaf 2001), Müller was bij Bayern München tussen 1964 en 1979 het vaste eindstation. Het is de vraag of Inzaghi het record even lang in zijn bezit houdt als Müller: Raúl en Andrei Shevchenko staan beiden op zestig goals, Ruud van Nistelrooy op 57. (MA)
:denk Het is een iritant ventje maar wel een spits die altijd scoort!
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Het is idd een irritante speler maar wel eentje die zijn goals altijd meepikt, opzich kun je altijd van zo een speler genieten dat hij 20 keer buitenspel staat maar die ene keer dat het goed gaat is het wel bijna altijd raak.

Een typische italiaanse spits.
HR
HR

Sluk
Idool
Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003

Uit: Hilversum
Vak: 116
Droomaankoop: Mahamadou Habib Habibou
Reg.: 3 september 2002

Fossa Dei Leoni schreef:

Het is idd een irritante speler maar wel eentje die zijn goals altijd meepikt, opzich kun je altijd van zo een speler genieten dat hij 20 keer buitenspel staat maar die ene keer dat het goed gaat is het wel bijna altijd raak.

Een typische italiaanse spits.
HR
Dat is toch geen genieten? Dat is gewoon een resultaat voetballer. Maar tis nou niet echt een mooie voetballer om naar te kijken.
Dan zie ik toch liever voetballende voetballers ;)
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Sluk schreef:

(...)

Dat is toch geen genieten? Dat is gewoon een resultaat voetballer. Maar tis nou niet echt een mooie voetballer om naar te kijken.
Dan zie ik toch liever voetballende voetballers ;)
HR
Ik vind het genieten hoor, een speler (spits) die je haast nooit ziet in een wedstrijd en op het moment dat je het niet verwacht slaat hij toe.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 86,4% dat Ajax wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!