Ajax Netwerk
vrijdag 25 april 2014 - 05:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 55 »

HR

Aquilani
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

Geweldenaar
HR
HR

Van Damn
Basisspeler

Droomaankoop: -
Reg.: 29 november 2003

Wat een schijtteam is het toch.
HR
HR

nogzonidioot
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Als Ajax hierbij in de groep had gezeten was het gewoon gegarandeerd door. Milan stelt echt geen zak meer voor, zo frustrerend zo'n kutloting.
HR
HR

adeb Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 augustus 2012

El Sharaawy is wel een fenomeen.
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juni 2009

quote:HR
nogzonidioot schreef:

Als Ajax hierbij in de groep had gezeten was het gewoon gegarandeerd door. Milan stelt echt geen zak meer voor, zo frustrerend zo'n kutloting.
HR
Dit Ajax? Zou echt niet zomaar door zijn hoor. Het Ajax van vorig jaar, of het jaar daarvoor, zou in die poule waarschijnlijk wel door gaan. Dit Ajax zou het ook in deze poule ontzettend moeilijk hebben. Dit Ajax stelt namelijk ook geen zak voor.

Wereldgoal van Mexes trouwens.
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

Feli Milan fans en wat een geweldig doelpunt van Mexes had niet verwacht dat hij dit soort goals kon maken.
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Die Mexes is een idioot maar wie had gedacht dat hij dit voor elkaar kon boksen, masterlijk B) Hup hup, nu ook in de Serie A progressie boeken want ik heb liever ACM op de hielen dan dat Internazionale...

Overigens, 3 keer raden wie er zondagavond eregast is bij ACM-Juve, 1 + 1 = 2 ;)
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

TheLegend schreef:

Die Mexes is een idioot maar wie had gedacht dat hij dit voor elkaar kon boksen, masterlijk B) Hup hup, nu ook in de Serie A progressie boeken want ik heb liever ACM op de hielen dan dat Internazionale...

Overigens, 3 keer raden wie er zondagavond eregast is bij ACM-Juve, 1 + 1 = 2 ;)
HR
San Marco las ik ergens?
HR
HR
Die Serie A kun je wel vergeten. Al raakt Milan nog wat aan het voetballen, en daar vertrouw ik op zich wel op, dan nog verspeelt men nog wel een punt of dertig. Dat betekent dat je op een punt of zestig uitkomt en je mag wel uitkijken dat je daar geen Europa League (!) mee misloopt. Zeker nu Lazio en Fiorentina en hopelijk ook Roma (dat team is veel te heerlijk om te gaan lopen kloten) in volle galop met Napoli en Inter meedoen in het spoor van Juve.

Geweldige omhaal ja, wel van de grootste dwaas uit deze ploeg :D
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

Bazza schreef:

(...)

San Marco las ik ergens?
HR
Klopt, zie het ergens ook nog wel gebeuren ook. Dan zal Heerenveen misschien blij zijn, van Basten lijdt wat minder gezichtsverlies en ACM heeft 1 van haar verloren zonen terug met een bak aan krediet waar menig trainer u tegen zegt. Al moet je natuurlijk nog maar afwachten hoe ze reageren als Marco het net zo doet als Allegri...Denk niet dat van Basten er klaar voor is maar goed. Wat zou jij denken Ullrich, hoe sterk steunt men Allegri daadwerkelijk?
HR
HR
Je weet het nooit hè, hoe meer men Allegri openlijk steunt hoe meer je gaat twijfelen aan de oprechtheid. Maar er zijn drie redenen waarom ik geloof dat hij tot het einde van het seizoen mag blijven:

- Ontslag hadden ze hem al talloze keren kunnen geven, nu is het juist minder voor de hand liggend dan eind september, vroeg in oktober

- Milan heeft slechts vier keer in de 26 jaar van Berlusconi en Galliani een trainer tijdens het lopende seizoen vervangen (Liedholm, Tabárez, Zaccheroni en Terim) en dat was in tijden dat er financieel nog weinig remmingen waren.

- Het is financieel weinig voor de hand liggend om weer een nieuwe man aan te trekken, waarmee absoluut niet is gezegd dat je iets opschiet.

Wat ik van Van Basten zou denken? Had misschien mooi bij een groep met vedetten gepast, in de Ancelotti-periode bijvoorbeeld. Maar toen was Ancelotti er en was Van Basten er nog niet aan toe. Nu zou ik het absoluut niet toejuichen.

Ik was eerst ook voor ontslag van Allegri, maar zie nu in dat het op dit moment zinloos is. Hij is toch wel de man die Milan eerste en tweede liet eindigen twee seizoenen achter elkaar. Dat is er niet veel gelukt.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo verbaast is over de goal van Mexes.. Hij is al jaren mijn favoriete speler, dus ik volg hem al een tijdje. Hij is altijd al een CV geweest met een geweldige techniek en pass. Hij wordt veels te erg onderschat door iedereen. Het is ook niet zo dat hij nooit scoort, want in zijn tijd bij Roma scoorde hij regelmatig en is er geen seizoen geweest waarin hij minder dan 3 goals heeft gemaakt. Als je filmpjes kijkt van zijn individuele acties zie je ontzettend vaak dat hij aanvallers gewoon het bos in stuurt.. Bijvoorbeeld Adriano en Del piero. Ook vorige week bij het 1-3 verlies van Milan tegen La Viola zag je aan zijn hakje op de paal waaruit de goal van Milan viel dat hij enorm technisch is. Deze omhaal is slechts een bevestiging. Forza Mexes, Forza Roma, Forza Milan! B)
HR
HR

AFC Romalona schreef:

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo verbaast is over de goal van Mexes.. Hij is al jaren mijn favoriete speler, dus ik volg hem al een tijdje. Hij is altijd al een CV geweest met een geweldige techniek en pass. Hij wordt veels te erg onderschat door iedereen. Het is ook niet zo dat hij nooit scoort, want in zijn tijd bij Roma scoorde hij regelmatig en is er geen seizoen geweest waarin hij minder dan 3 goals heeft gemaakt. Als je filmpjes kijkt van zijn individuele acties zie je ontzettend vaak dat hij aanvallers gewoon het bos in stuurt.. Bijvoorbeeld Adriano en Del piero. Ook vorige week bij het 1-3 verlies van Milan tegen La Viola zag je aan zijn hakje op de paal waaruit de goal van Milan viel dat hij enorm technisch is. Deze omhaal is slechts een bevestiging. Forza Mexes, Forza Roma, Forza Milan! B)
HR
Ik was vroeger ook zeer van hem gecharmeerd, maar bij Milan overtuigt hij niet echt. Hopelijk verandert dat met deze omhaal!
HRHR
HR
Ohi ohi ohi ohi wat is dit mooi! Met hart en ziel gevochten, soms leuk en volwassen gecombineerd, Juve prima afgestopt.

Doe strafschop was onterecht voor zover ik het goed kan beoordelen, maar wat geeft het?

Heerlijk gevoel dit, al zegt datzelfde gevoel mij dat we volgende week weer op onze bek gaan in en tegen Catania. Dat wordt weer een afgrijselijk moeilijke pot voor dit broze Milan.

Wel mooi hoe de supporters het oppakken. Het spandoek 'Wie van Milan houdt schakelt geen advocaat is' was schitterend. Reactie op die mafkezen die begin dit seizoen hun seizoenkaart terug wilden geven naar de verkopen van T. Silva en Ibra.

Silvio die ook weer dichterbij komt en Milan meer omarmt dan jaren het geval is geweest... hij hoeft van mij niet eens met geld te smijten, gewoon zijn gezicht laten zien, zijn zalvende woorden gebruiken, iedereen is beter gehumeurd na een simpele opmerking van deze man.

Edit: Mijn fout, dat spandoek was gericht tegen Pato, die zijn zaakwaarnemer (ook procuratore) had ingeschakeld om bij Milan weg te gaan. Helemaal niet aan gedacht, lees nu dat het daarover ging!

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 26 november 2012 11:55:09).]
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

Feli amico jullie doen weer mee na twee goede wedstrijden tegen de topclubs in Italie!! B)
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Niemand een fimpje van van basten tijdens zijn applaus ed ?
HR
HR

MaGiCa schreef:

Feli amico jullie doen weer mee na twee goede wedstrijden tegen de topclubs in Italie!! B)
HR
Is wel weer lekker gevoel, maar kijkend naar de top van de ranglijst hebben we misschien geen telescoop meer nodig, maar nog altijd wel een verrekijker...
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

Zo daar zijn we dan met de 1ste reactie ;)

Allereerst mijn felicitaties uiteraard, zwaar nee meer dan zwaar verdiend zelfs daar kan ik niet omheen. De penalty daar in tegen had natuurlijk nooit gegeven mogen worden. Volgens mij twijfelde de leidsman en ging hij af op de visie van de lijnrechter, een onterechte visie maar goed.

De wedstrijd van gisteren is voor mij een bevestiging van het feit dat de wedstrijd tegen Chelsea helemaal niet veel beter was dan de 6,5 die ik als waarde oordeel heb gegeven.

Hoe lag het gister dan? Was ACM (veel) beter en was Juventus slecht? Beide opties in dit geval. ACM was erg sterk in de omschakeling en Juventus was erg pover in balbezit. ACM heeft wel stootkracht voorin (al lijkt dat er niet op als je naar de positie op de ranglijst kijkt) tegenover een tandenloos, ik blijf het zeggen, Juventus.

Ik ergerde me compleet kapot aan Isla, Vucinic, Quagliarella, Pirlo, Vidal tja wie eigenlijk niet Er ging zo ongelovelijk veel fout, hoe vaak ging de pass op Isla wel niet de mist in? En als hij al aankwam had de back het erg makkelijk want Isla deed er geen moer mee. Het vervelende daarbij is dat Juventus gewoon niets beters heeft, ook achterin niet. Je merkt meteen dat Chiellini er niet is. Chaos troef daar achterin met Caceres, Bonucci en Barzagli.

Daar in tegen speelde ACM alsof ze minimaal in de top 3 stonden, strijd, passie en zeer gevaarlijke omschakelingen. Die hebben dan ook nog wel stootkracht in de vorm van El Sharaawy en Robinho. Niets dan lof voor hun opvatting.

De tijd van Juventus is aan het voorbij gaan, het momentum is weg en als er van de winter niet snel wat gebeurt zullen ze ook geen kampioen worden. Sterker nog: ze mogen hopen dat ze CL voetbal halen want dit kan echt niet. ACM was al te sterk, Internazionale was al te sterk, Lazio een gelijkspel...Weg met ten minste Vucinic en Matri en achterin moet er ook echt nog wel wat bij.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 26 november 2012 14:52:31).]
HR
HR

TheLegend schreef:

Zo daar zijn we dan met de 1ste reactie ;)

Allereerst mijn felicitaties uiteraard, zwaar nee meer dan zwaar verdiend zelfs daar kan ik niet omheen. De penalty daar in tegen had natuurlijk nooit gegeven mogen worden. Volgens mij twijfelde de leidsman en ging hij af op de visie van de lijnrechter, een onterechte visie maar goed.

De wedstrijd van gisteren is voor mij een bevestiging van het feit dat de wedstrijd tegen Chelsea helemaal niet veel beter was dan de 6,5 die ik als waarde oordeel heb gegeven.

Hoe lag het gister dan? Was ACM (veel) beter en was Juventus slecht? Beide opties in dit geval. ACM was erg sterk in de omschakeling en Juventus was erg pover in balbezit. ACM heeft wel stootkracht voorin (al lijkt dat er niet op als je naar de positie op de ranglijst kijkt) tegenover een tandenloos, ik blijf het zeggen, Juventus.

Ik ergerde me compleet kapot aan Isla, Vucinic, Quagliarella, Pirlo, Vidal tja wie eigenlijk niet Er ging zo ongelovelijk veel fout, hoe vaak ging de pass op Isla wel niet de mist in? En als hij al aankwam had de back het erg makkelijk want Isla deed er geen moer mee. Het vervelende daarbij is dat Juventus gewoon niets beters heeft, ook achterin niet. Je merkt meteen dat Chiellini er niet is. Chaos troef daar achterin met Caceres, Bonucci en Barzagli.

Daar in tegen speelde ACM alsof ze minimaal in de top 3 stonden, strijd, passie en zeer gevaarlijke omschakelingen. Die hebben dan ook nog wel stootkracht in de vorm van El Sharaawy en Robinho. Niets dan lof voor hun opvatting.

De tijd van Juventus is aan het voorbij gaan, het momentum is weg en als er van de winter niet snel wat gebeurt zullen ze ook geen kampioen worden. Sterker nog: ze mogen hopen dat ze CL voetbal halen want dit kan echt niet. ACM was al te sterk, Internazionale was al te sterk, Lazio een gelijkspel...Weg met ten minste Vucinic en Matri en achterin moet er ook echt nog wel wat bij.
HR
Dank voor de felicitaties allereerst :).

Jullie hebben nu ook een keer gezien waarom weinigen er rouwig om waren dat Pirlo gratis wegging naar jullie in plaats van een driejarig contract te krijgen bij ons... dit soort wedstrijden speelde hij de laatste vier seizoen geregeld.

Caceres op de plek van Chielini, wie verzint zoiets inderdaad. Zet dan Barzagli of Bonucci daar neer en iemand anders op zijn vertrouwde plek (of had Lucio erin gezet). Tuttosport schreef: "Isla deed Constant een zwarte Maldini lijken." :D

Juve heeft inderdaad een topaanvaller nodig. Milan zou Matri wel willen, die maken wij à la Inzaghi wel weer een echte bomber.
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

Zou Milan niet een poging moeten doen om Sneijder te halen in de winterstop?

Volgens mij hoeft ie zelf niet weg uit Milaan en zou een rol ala Pirlo of Seedorf prima kunnen vervullen. het missen van zo een speler is naar mijn mening ook wat Milan mist op dit moment.
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

RvE schreef:

Volgens mij hoeft ie zelf niet weg uit Milaan en zou een rol ala Pirlo of Seedorf prima kunnen vervullen. het missen van zo een speler is naar mijn mening ook wat Milan mist op dit moment.
HR
Kunnen ze niet betalen, ook zij moeten de broekriem aanhalen.
HR
HR

RvE schreef:

HR
In principe hebben we met Montolivo al zo'n soort speler. Ik zou, ondanks dat Sneijder een topper is, niet weten waar hij zou moeten staan. Dat is bij Inter ook al het probleem. En qua geld is dat echt een waanzinnig idee. Hij verdient 6 mio, dat is voor Inter ook de reden om zijn contract aan te passen.
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

J.Ullrich schreef:

(...)

In principe hebben we met Montolivo al zo'n soort speler. Ik zou, ondanks dat Sneijder een topper is, niet weten waar hij zou moeten staan. Dat is bij Inter ook al het probleem. En qua geld is dat echt een waanzinnig idee. Hij verdient 6 mio, dat is voor Inter ook de reden om zijn contract aan te passen.
HR
Het salaris zal idd het struikelblok zijn. Ik vindt alleen Sneijder wel een klasse beter dan Montolivo. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
HR
HR

RvE schreef:

(...)

Het salaris zal idd het struikelblok zijn. Ik vindt alleen Sneijder wel een klasse beter dan Montolivo. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
HR
Sneijder heeft meer talent ja. Maar Montolivo is meer een spelverdeler. Voorlopig moet Sneijder eerst die kwestie maar eens zien op te lossen...
HR
HR
Jammer voor De Jong, die blessure die waarschijnlijk einde seizoen is, maar ik ben er niet heel rouwig om.

Met Muntari, Ambrosini, Montolivo, Traoré, Nocerino, Flamini, Constant, Emanuelson en ook Boateng zijn er voldoende middenvelders.

Men praat nu ook weer over Strootman, daar gaat het al een jaar over. Geen commentaar...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,4% dat Juventus wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!