Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 39 »
BuZa
Vedette
Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005
Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7
Uit: Amsterdam
Vak: 425
Droomaankoop: -
Reg.: 18 oktober 2002
ElSalvador74
Legende
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
Sigmund Freud
Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 oktober 2009
J.Ullrich
Vedette
Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007
J.Ullrich
Vedette
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Tja niet zo raar als je de verkoop en aankoop beleid ziet van de periode in de zomerstop
Massimo schreef:
Gaat denk ik een lastig verhaal worden voor Milan dit seizoen.
Inderdaad een aardige analyse van tuttomercatoweb.com.
J.Ullrich
Vedette
J.Ullrich
Vedette
Zlatanist
Vedette
Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009
J.Ullrich
Vedette
Aquilani
Basisspeler
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006
J.Ullrich
Vedette
quote:Even op en neer gevlogen, uitstekend te doen!
Aquilani schreef:
Mooi! Speciaal daarheen gevlogen of woon je in Milaan?
J.Ullrich
Vedette
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
quote:Het behalen van CL wordt al een bijna onmogelijke opgave en het behalen van EL zal ook al lastig worden. Wat zijn die in kwaliteit achteruit gegaan. De laatste jaren werd het al steeds iets minder, maar Ibrahimovic kon veel camoufleren als het spel weer slecht was.
J.Ullrich schreef:
En dat is vijf (aantal nederlagen in de Serie A dit seizoen), na pas acht wedstrijden... Al een achterstand van vijftien punten op Juventus, dat het zo beroerd zou zijn had vrijwel niemand verwacht. En dan te bedenken dat die uitoverwinning tegen Bologna nog vrij gelukkig tot stand kwam. Weliswaar had Milan in de Derby twee weken geleden flink pech, maar dat heft elkaar dan op.
7 punten van de potentiële 24, een hallicunerend cijfer. Vooral als je bedenkt dat het voetbal in totaal misschien tachtig minuten aardig is geweest in dit hele seizoen. De zaak staat er niet rooskleurig voor...
J.Ullrich
Vedette
quote:Dat klopt volledig. En toen liepen er ook nog wat ervaren persoonlijkheden rond... je kan vanuit de spelers die er nu rondlopen best een voetbalidee ontwikkelen, maar zelfs dat gebeurt niet. Het was zelfs tot enkele weken terug niet eens in Allegri opgekomen om van systeem te veranderen tijdens een wedstrijd; gisteren stond het de laatste vijf minuten 4-2-4, zonder dat er gevaar uit voortkwam overigens.
Massimo schreef:
(...)
Het behalen van CL wordt al een bijna onmogelijke opgave en het behalen van EL zal ook al lastig worden. Wat zijn die in kwaliteit achteruit gegaan. De laatste jaren werd het al steeds iets minder, maar Ibrahimovic kon veel camoufleren als het spel weer slecht was.
Ik vind die EL Shawaary wel een geweldig talent, maar dat is niet iemand waarop je je hoop een heel seizoen op kan gaan hangen.
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
J.Ullrich
Vedette
quote:Er schijnt een beweging gaande te zijn met wat Arabieren die voor 250 miljoen dertig procent van de aandelen wil kopen van Berlusconi's Fininvest. Lijkt mij voor alle partijen zeer interessant. Tot die tijd moet Milan gewoon verstandig met de centen omgaan. Ik zou het mooi vinden als ze gewoon wat jonge Italiaanse talenten halen in plaats van teveel van die net-niet figuren. En ik merk bij de technische staf op dit moment ook weinig ideeën. Jammer.
TheLegend schreef:
Het klinkt misschien raar Ullrich maar ik vlak ze nog steeds niet uit, ondanks het getoonde spel. Oké ze missen wel de nodige kwaliteit t.o.v. vorig seizoen maar ook vorig jaar hield het in het begin niet bepaald over.
Ondanks het feit dat het niet mijn favoriete club is (mild uitgedrukt) zou ik ze liever op plek 3 hebben staan dan die nazi's van Rome, maar goed het is nou even niet anders. Heb jij enig idee hoe ze het denken op te lossen? Begreep dat er zo links en rechts contact was met de investeerder die ook achter PSG zit? Qatarees georiënteerd dus?
de das
Basisspeler
Uit: leiden
Vak: 410
Reg.: 20 september 2003
J.Ullrich
Vedette
quote:[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 30 oktober 2012 23:22:03).]
J.Ullrich schreef:
Mooi weddenschap tussen het jonge supertalent Stephan El-Shaarawy en Massimo Ambrosini, de aanvoerder en nestor van Milan. Als El-Shaarawy er 7 scoort vóór kerstmis (dus 30 januari telt niet mee) betaalt Ambro zijn vakantie, terwijl als hij er niet in slaagt 15 keer te scoren in het hele seizoen (ik weet helaas niet of alleen de Serie A telt, dat zal wel niet) knipt Ambro de hanenkam van de Italo-Egyptenaar eraf.
AFC_Orange
Icoon
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006
Bruckner
Basisspeler
Reg.: 23 oktober 2008
J.Ullrich
Vedette
J.Ullrich
Vedette
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 93,8% dat FC Twente wint van FC Groningen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.