Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 39 »
Prof. R. Abramovich
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 25 april 2003
Sandro
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 maart 2003
crazy_boy_18
Lid 2de elftal
Vak: -
Reg.: 4 december 2002
Sandro
Vedette
Sandro
Vedette
49. Ryan Babel
Legende
Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001
5-Chivu-voor-Altijd-5
Icoon
Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 425
Droomaankoop: Christian Chivu
Uploads: 1
Reg.: 14 maart 2002
Aad te Laat
International
Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Hoezo op weg??? Dat is het al jaren!!!!!!!!!!!!! Ik weet niet beter....
Aad te Laat schreef:
Hoe zit het eigenlijk met dat plan van de UEFA dat elke selectie op zijn minst moet bestaan uit 7 (of hoeveel was het?) eigen opgeleide spelers? Milan is weer aardig opweg een kudtkoopteam te worden.
Aad te Laat
International
Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002
quote:Ja, maar de laatste jaren hebben ze er ook weer succes mee. Die twee jaar dat ze vanalles gekocht hebben en geen europees voetbal gehaald hebben waren leuk!
Siempre Real schreef:
(...)
Hoezo op weg??? Dat is het al jaren!!!!!!!!!!!!! Ik weet niet beter....
Siempre Real
Moderator
quote:Hummmm wat noem jij sc6? Ze hebben maar 1 c.l. gewonnen de afgelopen wat 5 - 6 jaar.... de titel is niet zo moeilijk (serie A), daar gaat het slechts tussen AC en Juve, dus altijd 50% kans. Ik vind een titel voor AC komend seizoen geen sc6, eerder een natuurlijkheidje.... Ze kopen ook niet altijd om er sportief sterker van te worden, veel van de aankopen de laatste jaren waren financiele, kijk naar Tommasson en nu weer Vogel...die maken AC echt niet sterker. Al eerder is de discussie gevoerd over de definitie van koopploeg... daar kunnen we een stukje aan toevoegen...Kopen om er financieel beter van te worden en om de concurrentie te verzwakken.... =>AC MILAN nr. 1
Aad te Laat schreef:
(...)
Ja, maar de laatste jaren hebben ze er ook weer succes mee. Die twee jaar dat ze vanalles gekocht hebben en geen europees voetbal gehaald hebben waren leuk!
Sandro
Vedette
quote:Barcelona vooruit, Real heeft hier tussen niet zoveel te zoeken. Geef Inter overigens nog ff de tijd en ze hebben alle beste spelers daar weggeplukt!!
Ac Milan, Chelsea, Barcelona, Real Madrid en Juventus lijken mij momenteel de clubs in Europa.
Wat een selecties, belachelijk
Siempre Real
Moderator
quote:Wat een slap clubbie zeg... zoveel grote sportief waardevolle sterren, in een uiterst matige competitie als de serie A en dan nog maar 1 keer kampioen in de afgelopen 5 jaar.....
Sandro schreef:
Ac Milan NR1 idd, op alle fronten. Dat is het succes wat ze hebben gehaalt in de afgelopen 5 jaar en eigenlijk ook al sinds Berlusconi daar achter het roer staat.
Zeg nou niet van die rare dingen jongen..
Milan is de afgelopen 9 jaar 2 keer kampioen geworden en de afgelopen 5 jaar slechts 1 keer. Hzo 50% kans? Aantoonbare bullshit..
Als je transfers doet moet je zowel financieel denken als sportief. Tommasson bleek de perfecte bankzitter te zijn die nooit klaagde en goed was voor relatief veel goals in de minuten die hij kreeg (dus sportieve waarde). Financieel gezien was het ook een goeie, gratis gehaald en kon weer verkocht worden op het goede moment als er ff extra geld en ruimte nodig is voor een super aankoop. Binnen de regels van het voetbal zoals dat tegenwoordig is perfect beleid dus wat Milan op alle fronten sterker maakt. Uit jaloezie gaan roepen koopteam koopteam mag maar is erg zinloos en hypocriet. Feyenoord is geen concurrent van Milan dus stellen dat hij gekocht was om de concurrentie zwakker te maken is lachwekkend.
(...)
Barcelona vooruit, Real heeft hier tussen niet zoveel te zoeken. Geef Inter overigens nog ff de tijd en ze hebben alle beste spelers daar weggeplukt!!
Sandro
Vedette
quote:Als je zo zeker van je zaak bent, pak al het geld wat je hebt bijelkaar. Verkoop je waardevolle bezittingen (niet die waar je aan gehecht bent natuurlijk) en zet van alles wat je uiteindelijk hebt de helft op Milan en de andere helft op Juventus. Als het namelijk echt waar is dat beide ploegen 50% kans hebben zul je zoiezo winst maken. Elke bookie op deze aardbol zal namelijk bij winst van 1 van beide meer dan 2 keer de inzet uitbetalen..
50% kans om komend seizoen kampioen te worden, het is of Juve of AC, daar wil ik nu al met jou een weddenschap op zetten... één van de twee is dus 50%.... moet ik je nu ook al leren rekenen?? Inter mag kopen wie het wil, zij zullen dit jaar weer genoegen moeten nemen met de strijd om plaats 3 tot en met 13 (ja dat moet ik toegeven de middenmoot ontloopt ekaar weinig in Italië). Je weet inmiddels dat ik de serie A niet of nauwelijks volg, laat staan serieus neem, het is derhalve niet eens mijn mening, maar de mening van menig Serie A liefhebber die ik regelmatig spreek. Zij spreken hun zorgen uit over de machtspositie van beide clubs... vervlakking van het nivo is een veel gehoort begrip...
Siempre Real
Moderator
quote:
Ik heb nog 1 vraag aan je: neem je je eigen nog wel serieus als je op een post van mij reageert??
echteAjacied
International
Vak: -
Reg.: 11 augustus 2003
Sandro
Vedette
quote:Nee natuurlijk niet, ik weet toch dat het zinloos is jouw iets bij te brengen.
Ik heb nog 1 vraag aan je: neem je je eigen nog wel serieus als je op een post van mij reageert??
Siempre Real
Moderator
quote:Goed zo, het is namelijk onmogelijk....niet alleen zinloos!!!
Sandro schreef:
Nee natuurlijk niet, ik weet toch dat het zinloos is jouw iets bij te brengen.
Sandro
Vedette
Sandro
Vedette

Adriano ![]()
Idool
Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 16 juli 2002
Peter Kenyon
Basisspeler
Derde Ajax Netwerk Pool 2004/2005
Vak: 129
Reg.: 2 oktober 2002
Siempre Real
Moderator
quote:Real heeft ten minste nog 14 zelf opgeleide spelers in de selectie.....
Peter Kenyon schreef:
Milan blijft maar kopen.
Ze zeggen dat Real veel koopt maar bij Milan lopen er ook amper zelf opgeleide spelers.
Sandro
Vedette
Siempre Real
Moderator
quote:Grrrrrrrrrrrrrrr Pitbull!!!!
Sandro schreef:
Gaat nergens over..
Dat Real de schijn wil ophouden door 14 spelers op de lijst te zetten die zelfs nog voor het 2de jeugd elftal van Milan te slecht zouden zijn, is niet AC milan's probleem.
Wie zegt dat Real veel koopt? En wat maakt het nou weer uit hoeveel ze kopen? Het zullen uit eindelijk toch rond de 17 spelers zijn die het zullen moeten gaan doen.
Ze hebben 3 spitsen verloren (Inzaghi zijn enkel geneest niet goed) en willen daarom daar weer drie voor in de plaats hebben.. Elke positie moet dubbelbezet zijn
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.