Ajax Netwerk
woensdag 22 oktober 2014 - 14:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 58 »

HR

Prof. R. Abramovich
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 25 april 2003

Dit nieuwsbericht heb ik van de week ook al gepost. Dit is de zoveelste post van je die dubbel is. En eveneens zonder mening.
HR
HR

Sandro
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 maart 2003

Dhorasoo Interview: Why I left Milan Friday 8 July, 2005

--------------------------------------------------------------------------------

It may have taken a while, but Paris Saint-Germain finally got their man this week when stylish midfielder Vikash Dhorasoo brought an end to his brief Milan career by signing a two-year deal. Chris Burke paid a visit to the Parc to find out why their new No 10 decided to leave what the player describes as the "best club in the world".

It can't have been easy leaving Milan for PSG?
First of all, I have to say I'm very happy at PSG, but it was an extremely difficult choice to make and to begin with I really wasn't sure. For me, Milan are the best team in the world, but once I'd made my decision, there was no chance of me changing it.

What attracted you to PSG exactly?
In the end, there were plenty of reasons that made me want to come. We're talking about the club from the capital, after all, and I'll be playing at the Parc des Princes. I grew up not too far from here and when I was little we used to drive past the Parc all the time.

So it was a question of lifestyle?
Every time I've changed clubs in my career it's been a lifestyle choice. But I want to make a big contribution to the team on the pitch and enjoy a successful time here. It was a sporting choice as well. I've been lucky enough to combine the two.

When did you make your mind up?
A while back. At first, I never wanted to leave Milan. I was very happy there, but towards the end of May my agent told me PSG were interested. I spent a long time thinking it through and I discussed it with the people close to me. After that, I did everything I could to make the move happen.

Such as?
I spoke to the officials at Milan and they really didn't want me to go. At one point it looked as though the deal wouldn't go through and I would be staying there, which would hardly have been the end of the world! But they respected my reasons and the ending's a happy one. I was straight with them the whole time and so were they. It was all very amicable.

Last season was fairly disastrous for PSG. Did that not put you off a bit?
No, I think everything's going to go well. I don't know the ins and outs of what went on last year, but what I do know is that I'm looking to the future. I wouldn't have come here if I didn't think I would enjoy success.

Do you know what position you'll be playing in?
Yes, it was crucial for me to know that before I signed. We talked about it and I'll be playing in a central role, but fairly deep. I'll sit more or less in front of the defence, where I can link everything up.

There were rumours that Marseille made a late bid. Were you tempted by any other offers?
Never. I never thought of joining another club in France. It was only after PSG had started negotiations that other teams expressed their interest.

What have you made of PSG's recruitment strategy?
The squad here is full of quality and the team is starting to take shape in an exciting way. Our goal is to get back into the Champions' League as soon as possible.

Are you frustrated not to be playing in Europe this year?
Definitely. I've been playing in the Champions' League for quite a few years now, even if I didn't get in the team much at Milan last season. But I've grown used to it and even when I was at Bordeaux [2001-02] we were in the UEFA Cup. It's a fantastic experience to play in the Champions' League and it'll be annoying to miss out. Like I said though, our goal is to qualify for it again this year.

The thought of having to face Lyon must be strange?
It looked like it might happen last year in the Champions' League and I spoke to my old team-mates about it then. It didn't come about in the end, but it's going to be special to return to the Stade Gerland. That's certain to be a very unique match for me.

Did your decision to return to Ligue 1 have anything to do with the World Cup being just a year away?
Not at all. I came here to play for PSG, not the France team. And, anyway, I got into the national side when I was on the bench for Milan.

How would you compare Ligue 1 and Serie A?
I got asked that in Italy a lot, but I've never felt comfortable about making a comparison. I respect the French championship just like I respect the Italian championship. The main difference is probably that there's less of a gap in class between the teams at the top and bottom in Italy. At the end of last season it took a top-drawer performance from us to beat Fiorentina, and they barely escaped relegation. I think the gulf in quality is bigger in Ligue 1, but the best teams in France are very strong indeed.

Nieuws:
Volgens Galliani komt Gilardino binnenkort en ziet het er naar uit dat Tomasson aan Benfica zal worden verkocht.

Ook is Milan bezig met International Oddo, momenteel actief bij Lazio.

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 14 juli 2005 16:00:39).]
HR
HR

crazy_boy_18
Lid 2de elftal

Vak: -
Reg.: 4 december 2002

@ Sandro

Abate is terug, nadat die vorig jaar verhuurd was aan een serie c1 ploeg. Is die gozer wat?

Position Midfielder
Date and Place of birth 12.11.1986 Sant'Agata dei Goti (Benevento) Italy
Height 180 cm
Weight 73 Kg

Want anders lijkt me het NOODzakelijk dat Milan nog een goeie backup middenvelder aanschaft.
Op het middenveld staan=

Ignazio ABATE
Massimo AMBROSINI
Gennaro Ivan GATTUSO
KAKA
Andrea PIRLO
Manuel RUI COSTA
Clarence SEEDORF
SERGINHO
Johann VOGEL

Serginho is oud!, Abate ken ik niet, Vogel kan precies niks, ben geen fan van Ambrosini en Rui Costa mag wel een rollator aanschaffen. Dan heb je 4 topmiddenvelders over.
HR
HR

Sandro
Vedette

Abate is geen serieuze optie voor het middenveld van Ac Milan.

Naast de door jouw genoemde spelers kan Jankulovsky (nieuwe aankoop) op het middenveld spelen. Miland heeft met Pirlo, Gattuso, Seedorf en Kaka een middenveld dat staat. Achter de hand Ambrosini, Rui Costa, Jankulovsky, Serginho en misschien Vogel als ie zich nuttig kan maken lijkt me een 2de garnituur van een prima kwaliteit. Beter kan natuurlijk altijd. Wat ik het meest zorgwekkende vind is dat niemnad de rol van Pirlo goed over kan nemen. Zou ook niet weten waar je zoiemand kan vinden voor een redelijke prijs.

Tomasson is weg bij Milan..

De speler heeft zich prima vermaakt in Milaan en is als wisselspeler verantwoordelijk geweest voor meerdere belangerijke doelpunten. Gratis gehaald, van waarde geweest voor de club en nu verkocht met winst aan stuttgart. Iedereen blij dus.
De club heeft nu Vieri, Inzaghi en schevchenko in dienst als spitsen. Voor hoeveel goals zouden deze 3 verantwoordelijk zijn geweest in het totaal?? B)
Toch genoeg ruimte voor Gilardino zou ik zeggen..

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 16 juli 2005 15:14:27).]
HR
HR

Sandro
Vedette

En Gilardino is binnen voor 24 miljoen. B)
Het sterkste aanvalskoppel is een feit. Gilardino en Schevchenko wat wordt dat een hel voor vele verdedigers.

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 18 juli 2005 22:48:44).]
HR
HR

49. Ryan Babel
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Ac Milan, Chelsea, Barcelona, Real Madrid en Juventus lijken mij momenteel de clubs in Europa.
Wat een selecties, belachelijk :)
HR
HR
Jammer dat Crespo toch naar Chelsea terug moest. Met Shevchenko en Gillardino heb je twee wereldspitsen waar je een heel goed team omheen kan bouwen en dan een achterhoede met Cafu, Stam, Nesta en Maldini heb je ook nog eens de beste defensie ter wereld. Een middenveld met Kaka, Seedorf, Gatusso en Pirlo red je het ook wel mee. Als vervanger nog misschien iets goed regelen en ook Vieri is natuurlijk een hele goede spits die ze ook nog vaak goed kunnen gebruiken.
HR
HR

Aad te Laat
International

Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002

Hoe zit het eigenlijk met dat plan van de UEFA dat elke selectie op zijn minst moet bestaan uit 7 (of hoeveel was het?) eigen opgeleide spelers? Milan is weer aardig opweg een kudtkoopteam te worden.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Aad te Laat schreef:

Hoe zit het eigenlijk met dat plan van de UEFA dat elke selectie op zijn minst moet bestaan uit 7 (of hoeveel was het?) eigen opgeleide spelers? Milan is weer aardig opweg een kudtkoopteam te worden.
HR
Hoezo op weg??? Dat is het al jaren!!!!!!!!!!!!! Ik weet niet beter.... :\(
HR
HR

Aad te Laat
International

Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Hoezo op weg??? Dat is het al jaren!!!!!!!!!!!!! Ik weet niet beter.... :\(
HR
Ja, maar de laatste jaren hebben ze er ook weer succes mee. Die twee jaar dat ze vanalles gekocht hebben en geen europees voetbal gehaald hebben waren leuk!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Aad te Laat schreef:

(...)

Ja, maar de laatste jaren hebben ze er ook weer succes mee. Die twee jaar dat ze vanalles gekocht hebben en geen europees voetbal gehaald hebben waren leuk!
HR
Hummmm wat noem jij sc6? Ze hebben maar 1 c.l. gewonnen de afgelopen wat 5 - 6 jaar.... de titel is niet zo moeilijk (serie A), daar gaat het slechts tussen AC en Juve, dus altijd 50% kans. Ik vind een titel voor AC komend seizoen geen sc6, eerder een natuurlijkheidje.... Ze kopen ook niet altijd om er sportief sterker van te worden, veel van de aankopen de laatste jaren waren financiele, kijk naar Tommasson en nu weer Vogel...die maken AC echt niet sterker. Al eerder is de discussie gevoerd over de definitie van koopploeg... daar kunnen we een stukje aan toevoegen...Kopen om er financieel beter van te worden en om de concurrentie te verzwakken.... =>AC MILAN nr. 1
HR
HR

Sandro
Vedette

Ac Milan NR1 idd, op alle fronten. Dat is het succes wat ze hebben gehaalt in de afgelopen 5 jaar en eigenlijk ook al sinds Berlusconi daar achter het roer staat.

Zeg nou niet van die rare dingen jongen..
Milan is de afgelopen 9 jaar 2 keer kampioen geworden en de afgelopen 5 jaar slechts 1 keer. Hzo 50% kans? Aantoonbare bullshit..

Als je transfers doet moet je zowel financieel denken als sportief. Tommasson bleek de perfecte bankzitter te zijn die nooit klaagde en goed was voor relatief veel goals in de minuten die hij kreeg (dus sportieve waarde). Financieel gezien was het ook een goeie, gratis gehaald en kon weer verkocht worden op het goede moment als er ff extra geld en ruimte nodig is voor een super aankoop. Binnen de regels van het voetbal van tegenwoordig is het perfect beleid dus wat Milan op alle fronten sterker maakt. Uit jaloezie gaan roepen koopteam koopteam mag maar is erg zinloos en hypocriet. Feyenoord is geen concurrent van Milan dus stellen dat Tomasson gekocht was om de concurrentie zwakker te maken is lachwekkend. Wat Milan allemaal met Vogel van plan zal zijn kan alleen de toekomst ons zeggen. Niet zulke goede voorbeelden dus.

Ac Milan, Chelsea, Barcelona, Real Madrid en Juventus lijken mij momenteel de clubs in Europa.
Wat een selecties, belachelijk
HR
Barcelona vooruit, Real heeft hier tussen niet zoveel te zoeken. Geef Inter overigens nog ff de tijd en ze hebben alle beste spelers daar weggeplukt!! :D

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 19 juli 2005 16:19:07).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Sandro schreef:

Ac Milan NR1 idd, op alle fronten. Dat is het succes wat ze hebben gehaalt in de afgelopen 5 jaar en eigenlijk ook al sinds Berlusconi daar achter het roer staat.

Zeg nou niet van die rare dingen jongen..
Milan is de afgelopen 9 jaar 2 keer kampioen geworden en de afgelopen 5 jaar slechts 1 keer. Hzo 50% kans? Aantoonbare bullshit..

Als je transfers doet moet je zowel financieel denken als sportief. Tommasson bleek de perfecte bankzitter te zijn die nooit klaagde en goed was voor relatief veel goals in de minuten die hij kreeg (dus sportieve waarde). Financieel gezien was het ook een goeie, gratis gehaald en kon weer verkocht worden op het goede moment als er ff extra geld en ruimte nodig is voor een super aankoop. Binnen de regels van het voetbal zoals dat tegenwoordig is perfect beleid dus wat Milan op alle fronten sterker maakt. Uit jaloezie gaan roepen koopteam koopteam mag maar is erg zinloos en hypocriet. Feyenoord is geen concurrent van Milan dus stellen dat hij gekocht was om de concurrentie zwakker te maken is lachwekkend.

(...)
Barcelona vooruit, Real heeft hier tussen niet zoveel te zoeken. Geef Inter overigens nog ff de tijd en ze hebben alle beste spelers daar weggeplukt!! :D
HR
Wat een slap clubbie zeg... zoveel grote sportief waardevolle sterren, in een uiterst matige competitie als de serie A en dan nog maar 1 keer kampioen in de afgelopen 5 jaar.....

Maar je hebt gelijk, je moet sportief en zakelijk inkopen, Milan doet dat zo, en real doet dat op commerciele basis van de individuele sporter. Verschil is dat Real financieel super gezond is, dat durf ik van Milan niet te zeggen....

Ook weer heb je gelijk dat real niet in dat rijtje thuis hoort... net als in de tour de france...je hebt bergen van de 3-de, 2-de en eerste categorie... Dat rijtje is van de eerste categorie, maar je hebt ook nog zoiets als buitencategorie, zeg maar de echte joekels, dat is Real....als enige in voetballand.... :denk

Nog een keer moet ik je gelijk geven, als Inter zo doorgaat kopen ze alle beste spelers bij Real weg, eens kijken.... Zidane, Raul, Ronaldo, Casillas, helguera ze spelen allemaal bij Inter.... Zouden ze hun naam niet veranderen in Real Internazionale.... :P

50% kans om komend seizoen kampioen te worden, het is of Juve of AC, daar wil ik nu al met jou een weddenschap op zetten... n van de twee is dus 50%.... moet ik je nu ook al leren rekenen?? Inter mag kopen wie het wil, zij zullen dit jaar weer genoegen moeten nemen met de strijd om plaats 3 tot en met 13 (ja dat moet ik toegeven de middenmoot ontloopt ekaar weinig in Itali). Je weet inmiddels dat ik de serie A niet of nauwelijks volg, laat staan serieus neem, het is derhalve niet eens mijn mening, maar de mening van menig Serie A liefhebber die ik regelmatig spreek. Zij spreken hun zorgen uit over de machtspositie van beide clubs... vervlakking van het nivo is een veel gehoort begrip...

Ik heb nog 1 vraag aan je: neem je je eigen nog wel serieus als je op een post van mij reageert??
HRHR
HR

Sandro
Vedette

Real is niks meer dat weet jij ook. De spelers smeken om naar een andere club te mogen (zoals Inter), maar niet iedereen mag op de vluchtelingen boot.

Financieel gezien hoeft Milan zich nergens zorgen om te maken.

50% kans om komend seizoen kampioen te worden, het is of Juve of AC, daar wil ik nu al met jou een weddenschap op zetten... n van de twee is dus 50%.... moet ik je nu ook al leren rekenen?? Inter mag kopen wie het wil, zij zullen dit jaar weer genoegen moeten nemen met de strijd om plaats 3 tot en met 13 (ja dat moet ik toegeven de middenmoot ontloopt ekaar weinig in Itali). Je weet inmiddels dat ik de serie A niet of nauwelijks volg, laat staan serieus neem, het is derhalve niet eens mijn mening, maar de mening van menig Serie A liefhebber die ik regelmatig spreek. Zij spreken hun zorgen uit over de machtspositie van beide clubs... vervlakking van het nivo is een veel gehoort begrip... HR
Als je zo zeker van je zaak bent, pak al het geld wat je hebt bijelkaar. Verkoop je waardevolle bezittingen (niet die waar je aan gehecht bent natuurlijk) en zet van alles wat je uiteindelijk hebt de helft op Milan en de andere helft op Juventus. Als het namelijk echt waar is dat beide ploegen 50% kans hebben zul je zoiezo winst maken. Elke bookie op deze aardbol zal namelijk bij winst van 1 van beide meer dan 2 keer de inzet uitbetalen..
De vraag is nu hebben alle boekies op aarde het fout of heb jij het fout?

Probeer het zelfde principe overigens niet bij jouw spannende spaanse competitie als je daar Real en Barca neemt is winst niet gegarandeerd als een van beide wint! Oftewel de kans dat Barca of Real in de PD wint is groter dan de kans dat Milan of Juve wint in de Serie A (volgens de bookies).

Tuurlijk zijn er goede redenen om te vrezen voor een te grote machtspositie van 2 clubs. Maar gezien Milan de laatste 5 jaar pas 1 scudetto heeft en in andere competities het nog meer om maar 2 clubs draait vind ik het nog wat te vroeg je hier druk om te maken.

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 19 juli 2005 18:33:50).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Rest nog het antwoord op mijn vraag:

Ik heb nog 1 vraag aan je: neem je je eigen nog wel serieus als je op een post van mij reageert??HR
HR
HR

echteAjacied
International

Vak: -
Reg.: 11 augustus 2003

zit Harvey Esajas weer bij de selectie komend seizoen? ;)
HR
HR

Sandro
Vedette

nee het was mooi geweest met Harvey hij kreeg geen contract verlenging. :B

Ik heb nog 1 vraag aan je: neem je je eigen nog wel serieus als je op een post van mij reageert??
HR
Nee natuurlijk niet, ik weet toch dat het zinloos is jouw iets bij te brengen.

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 20 juli 2005 00:58:01).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Sandro schreef:

Nee natuurlijk niet, ik weet toch dat het zinloos is jouw iets bij te brengen.
HR
Goed zo, het is namelijk onmogelijk....niet alleen zinloos!!! ;)
HR
HR

Sandro
Vedette

GILA'S FIRST IMPACT
7/19/2005 5:58:00 PM
Alberto Gilardino has finally arrived. At Milan, of course, and at the Milanello training ground as well. The new Rossoneri signing made contact with the clubs environment and the team. The emotion of the first day was clearly visible: Gila looked like an excited pupil, as he walked and nosed all around at the complex with his eyes wide open, he had always dreamt to join such a club. 'I wanted only Milan. To come here Ive even agreed to reduce my salary. At the end the good sense prevailed, I think that Parma have capitalised as well, the money they received from Milan will be useful for the new season.'
The new adventure started with the medical tests and this shows Milans great attention to details. Then the striker took the pitch and confirmed he is able to score wherever he is fielded. In his opening training session, the 23-year-old struck a left-foot volley to celebrate his first goal in a Rossoneri shirt. Gila has finally arrived, he said that he wanted to repay the fans warm welcome with his nets. And he has just started warming-up. (in het oefenpartijtje zou hij die dag een hattrick maken.)

THE GILA EFFECT
7/19/2005
MILAN Following to Alberto Gilardino's signing, the ticket sales have further grown, with 36,780 bringing in 11,467,959.00 euro. The Champions League season tickets for the first phase have reached to 8,769, bringing in 455,200.00 euro.
HR
HR

Sandro
Vedette

Milan presenteerde net als de afgelopen jaren haar nieuwe shirt in New York. De favoriete speler van de New Yorkse supporters was met afstand Maldini die op veruit de meeste aandacht van de New Yorkers kon rekenen.

forumillustratie

In de oefenpotjes schijnt Ancelotti zovaak met een systeem te spelen waarin Milan met maar 3 ipv de gebruikelijke 4 verdedigers speelt dat met zich afvraagt of Milan het komende seizoen met 3 verdedigers in de basis zal spelen.
Volgens Maldini zijn de experimenten niet om het basis concept van Milan te veranderen, maar als een concept wat gebruikt kan worden als de situatie erom vraagt.
HR
HR
AC Milan verlengt contract Esajas niet

Het njarig contract van Harvey Esajas bij AC Milan wordt niet verlengd. De 31-jarige verdediger mag daarom transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever. Harvey Esajas tekende medio 2004 geheel onverwacht een contract bij de Rossoneri, doordat zijn boezemvriend Clarence Seedorf een stage voor hem regelde. De oud-speler van Feyenoord, Cambuur Leeuwarden, FC Groningen en FC Dordrecht was al gestopt als profvoetballer, maar maakte in januari van dit jaar zelfs zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen Palermo om de Coppa Italia.

Wellicht vervolgt hij zijn carrire bij Serie C-club AC Legnano, waar Marco Simone (oud-speler AC Milan) de voorzitter is. Naast Harvey Esajas lijkt ook Chedric Seedorf dichtbij een overgang naar AC Legnano. Het broertje van Clarence Seedorf begon zijn carrire in de jeugdopleiding van Ajax, maar verhuisde al snel naar NAC. Bij NAC vertrok hij in 2003, aangezien zijn contract niet werd verlengd. De 22-jarige middenvelder kiest er nu hoogstwaarschijnlijk voor om zijn carrire voort te zetten buiten Nederland, in Itali.

Een hele domper voor AC Milan dit vertrek ;).

[Dit bericht is veranderd door Adriano (op 11 augustus 2005 19:53:10).]
HR
HR

Peter Kenyon
Basisspeler
Derde Ajax Netwerk Pool 2004/2005

Vak: 129
Reg.: 2 oktober 2002

Ac MIlan wil nog spits aantrekken

AC Milan zou nog een spits willen gaan aantrekken.

Met Shevchenko, Vieri, Gilardino en Inzaghi telt Ac Milan 4 top-spitsen.
Maar de laatst genoemde kampt de laatste 2 jaar met veel blessures, daarom wil trainer Ancelotti nog een extra spits aan de kern toevoegen.

Op het verlanglijste van AC Milan staan Milan Baros en Di Vaio.
Eerst zou AC Milan graag proberen Baros te kopen.
De Tsjech komt momenteel niet veel aan spelen toe bij Liverpool.

Als 2de keus komt Di Vaio, de Italiaanse spits speelt momenteel bij Valencia.

bron voetbalonline

Milan blijft maar kopen.
Ze zeggen dat Real veel koopt maar bij Milan lopen er ook amper zelf opgeleide spelers.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Peter Kenyon schreef:
Milan blijft maar kopen.
Ze zeggen dat Real veel koopt maar bij Milan lopen er ook amper zelf opgeleide spelers.
HR
Real heeft ten minste nog 14 zelf opgeleide spelers in de selectie..... :denk
HR
HR

Sandro
Vedette

Gaat nergens over..
Dat Real de schijn wil ophouden door 14 spelers op de lijst te zetten die zelfs nog voor het 2de jeugd elftal van Milan te slecht zouden zijn, is niet AC milan's probleem.
Wie zegt dat Real veel koopt? En wat maakt het nou weer uit hoeveel ze kopen? Het zullen uit eindelijk toch rond de 17 spelers zijn die het zullen moeten gaan doen.
Ze hebben 3 spitsen verloren (Inzaghi zijn enkel geneest niet goed) en willen daarom daar weer drie voor in de plaats hebben.. Elke positie moet dubbelbezet zijn
HR
HR

Siempre Real
Legende

Sandro schreef:

Gaat nergens over..
Dat Real de schijn wil ophouden door 14 spelers op de lijst te zetten die zelfs nog voor het 2de jeugd elftal van Milan te slecht zouden zijn, is niet AC milan's probleem.

Wie zegt dat Real veel koopt? En wat maakt het nou weer uit hoeveel ze kopen? Het zullen uit eindelijk toch rond de 17 spelers zijn die het zullen moeten gaan doen.
Ze hebben 3 spitsen verloren (Inzaghi zijn enkel geneest niet goed) en willen daarom daar weer drie voor in de plaats hebben.. Elke positie moet dubbelbezet zijn
HR
Grrrrrrrrrrrrrrr Pitbull!!!! :D
Oef wat laat je je weer kennen zeg.... :denk
Heeft AC eigenlijk wel een jeugdelftal, of hebben ze gewoon een jeugdelftal van een andere club gekocht?? :D :D :D

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 14 augustus 2005 20:19:34).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 27,3% dat Rijeka HNK wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!