Ajax Netwerk
vrijdag 22 augustus 2014 - 11:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 57 »

HR
Zo gaan we het doen tegen Chievo vanavond (20.45):

Milan (4-3-1-2): Abbiati; De Sciglio, Nesta, Mexes, Zambrotta; Nocerino, Muntari, Gattuso; Seedorf; Robinho, Ibrahimovic.
A disp.: Amelia, Yepes, Flamini, Emanuelson, Cassano, El Shaarawy, Maxi Lopez. All.: Allegri
Squalificati: Bonera (1), Ambrosini (1), Aquilani (1)
Indisponibili: Thiago Silva, Pato, Inzaghi, Mesbah, Boateng, Van Bommel, Abate, Antonini

Niet zo erg dit keer al die geschorsten en geblesseerden. Wil die De Sciglio weleens een hele wedstrijd zien spelen, om de rest van de ploeg maak ik me sowieso geen zorgen. Al zou ik toch liever El Shaarawy zien in plaats van dan wel Seedorf dan wel Robinho. En Maxi had van mij ook wel mogen beginnen.

De eerste keer trouwens dat Flamini erbij is dit seizoen. Dat heeft ook wel lang geduurd dan, die blessure. Laten we ook hopen op een flinke scheut speeltijd voor Cassano.
HR
HR
Hoooooo wat een uithaal van Muntari!
HR
HR

Raymondinnowicz
Regelmatige invaller

Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 27 januari 2004

quote:HR
J.Ullrich schreef:

Hoooooo wat een uithaal van Muntari!
HR
Arme Urbi :\(

Wel een mooie goal, de keeper zou z'n arm hebben gebroken....
HR
HR
Begin je na 8 minuten met zó'n goal, eindig je 86 minuten later nog bijna met twee punten verlies. Tsjongejonge, wat een foutenfestival. Wat een slordigheid. Wat een nonchalance (Ibra!). Overigens heeft de jonge rechtsback De Sciglio echt waardeloos gespeeld. Werd voorbij gelopen, gaf kansloze lange ballen en leverde ook een paar keer pardoes de bal in. Alleen een terugspeelballetje op Abbiati in het eerste kwartier was een keuze die goed uitpakte (lees: zonder problemen).
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde Seedorf en Emanuelson?
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde Seedorf en Emanuelson?
HR
Seedorf stond aan de basis van het doelpunt, was verder niet bijzonder. Veel balverlies. Emanuelson kwam er pas laat in en viel ook ongelukkig in.
HR
HR

the farmer
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 november 2006

Nou Ullrich de wedstrijd is los, Ibra had moeten scoren, Milito die gekruist binnenschiet en Lucio die gelukkig voor Milan buitenspel stond op de rebound na het schot van Sneijder.

Nog een akkefietje met Robinho en de Interbank, een echte stadsderby :B

De liplezers kunnen aan het werk, Cesar haalt alles uit de kast, Ibra reageert niet, scoort ontzettend cool en Cesar krijgt dat te horen :B
Penalty sloeg nergens op, goed voor de 2e helft.

[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 6 mei 2012 21:33:21).]
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Wat een blunder van de scheids. Was natuurlijk geen pingel.

1-1 Zlatan!
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Nog altijd NIET genoeg om Juve van de Scudetto af te houden B) AC Milan moet winnen als het zo blijft. Bij Cagliari - Juve is het 0-1 dus een gelijkspel is al genoeg bij Inter - AC Milan voor nummer 30!

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 6 mei 2012 21:57:51).]
HR
HR

Luis S.
Icoon

IBRAHIMOVICCCCCCCCCCC

Wat een held!

Pingel Inter nu, terecht overigens. 2-2 Milito

[Dit bericht is veranderd door Luis S. (op 6 mei 2012 22:00:26).]
HR
HR

afcavooraltijd
Internationale topspeler

Reg.: 19 juli 2011

Sjonge jonge wat een ongelofelijke domme gozer die rechtsback, wat een ei ;B
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Legend dit gaat om de eer van de stad.

Milito - Ibra 2-2. De wedstrijd is nu echt los, voor zover die dat nog niet was. De matte derby eerder dit jaar wordt ruimschoots gecompenseerd B)
HR
HR

rollermanskunk
Vedette

Reg.: 7 januari 2010

Die wedstrijd van Juve riekt naar omkoping...
HRHR
HR

Luis S.
Icoon

Pingel weer voor inter, weer terecht.

3-2 Milito, 3e goal voor hem.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

rollermanskunk schreef:

Die wedstrijd van Juve riekt naar omkoping...
HR
Que? Er is mij iets te vaak voor buitenspel gefloten vandaag tijdens Cagliari - Juve ;) De 0-2 was een eigen goal dat wel.

Normaal gesproken zou ik zeggen, laat AC die derby maar winnen. Vandaag uiteraard niet! Sorry Ullrich ;)
HR
HR
Geen probleem! Ik heb genoten van een schitterende derby, vol vuur, vol gemeenheden, met oude krijgers die nog een keer alles gaven voor hun clubs. Mooi en goed om te zien. Dat je dan verliest, tsja, aan een gelijkspel had je ook niets.

Allegri blijft toch, zegt Berlusconi vandaag. "Hij heeft nog een tweejarig contract." Ik gok dat-ie in de zomer netjes wordt opgeruimd en Spalletti Milan echt naar nieuw elan gaat leiden.
HR
HR
Vanmorgen geland uit Milaan, wat een sensatie gisteren. Schitterend wat een emoties al die vertrekken losmaakten. Raar van Seedorf alleen, hij wacht wel af en de club wacht ook af, tsja.

Pippo Inzaghi, wat een moment was dat!
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Milan is DOOD. Pezzo di merde presidente gvd
HR
HR

hiddej
Ballenjongen

Uit: hoorn
Reg.: 2 oktober 2008

Ibra en Thiago Silva voor 62 miljoen naar psg
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

hiddej schreef:

Ibra en Thiago Silva voor 62 miljoen naar psg
HR
Het nieuwe City.

Verrassend dat ze in het 2e seizoen al de echte topspelers kunnen halen.

Het maakt het voetbal er niet leuker op.
HR
HR

het allerlaatste schaap Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Prima zaak dat er verfrissing komt wat betreft de machtsverhoudingen van clubs in Europa. Het geld van oliesjeiks frist het voetbal op. Iedereen die hierdoor in een stuiptrekking schiet leeft niet in de moderne tijd. Dit is het voetbal van de toekomst. Alle clubs in Europa zullen in handen vallen van vermogende eigenaren. En dat is een prima zaak.

Het argument dat PSG een kunstmatige koopclub is, kan net zo goed van Milan gezegd worden, want ook die club is midden jaren 80 met de miljoenen van Berlusconi groot geworden. Over tien jaar is PSG het Milan van nu.

Europa zal veroverd worden door Arabische oliesjeiks en Russische tycoons. PSG, City, Anzhi, Malaga, As Monaco en meer van dit soort clubs zullen het voetbal gaan domineren. En daar kan de voetballiefhebber alleen maar blij mee zijn, want clubs als milan, inter, united en juventus hebben te lang het voetbal aan de top in een wurggreep gehouden. Die tijden gaan veranderen.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

het allerlaatste schaap schreef:

Prima zaak dat er verfrissing komt wat betreft de machtsverhoudingen van clubs in Europa. Het geld van oliesjeiks frist het voetbal op. Iedereen die hierdoor in een stuiptrekking schiet leeft niet in de moderne tijd. Dit is het voetbal van de toekomst. Alle clubs in Europa zullen in handen vallen van vermogende eigenaren. En dat is een prima zaak.

Het argument dat PSG een kunstmatige koopclub is, kan net zo goed van Milan gezegd worden, want ook die club is midden jaren 80 met de miljoenen van Berlusconi groot geworden. Over tien jaar is PSG het Milan van nu.

Europa zal veroverd worden door Arabische oliesjeiks en Russische tycoons. PSG, City, Anzhi, Malaga, As Monaco en meer van dit soort clubs zullen het voetbal gaan domineren. En daar kan de voetballiefhebber alleen maar blij mee zijn, want clubs als milan, inter, united en juventus hebben te lang het voetbal aan de top in een wurggreep gehouden. Die tijden gaan veranderen.
HR
Leuke troll maar iets te doorzichtig en bij vlagen iets te dik bovenop gelegd allemaal. Ik geef je een 7/10.
HR
HR

Icoon

Cacciatore schreef:

(...)Leuke troll maar iets te doorzichtig en bij vlagen iets te dik bovenop gelegd allemaal. Ik geef je een 7/10.
HR
Niks troll. Is gewoon een goede zaak. Mensen die lopen te klagen hebben een selectief geheugen. Alle grote clubs van nu in Europa zijn ooit door een financiële injectie rijk geworden. Ook Milan is een kunstmatig in elkaar gezette club die in de jaren 80 door multimiljardair Berlusconi in elkaar is gezet. Daarvoor was Milan het Feyenoord van nu.

Parijs is een fantastische stad, een veel mooiere stad dan Milan, maar daar zullen Zlatan en Silva het niet voor doen.

Het grote geld uit het Oosten zorgt voor de verversing en doorbloeding van het vastgeroeste Europese voetbal. Dat Milan daar nu de dupe van is, die zelf in de jaren 90 elke club leegroofden, zie ik niet als een probleem. Waarom zou de ene koopclub de ander niet mogen leegroven?
HR
HR

Cacciatore
Vedette

het allerlaatste schaap schreef:

(...)

Niks troll. Is gewoon een goede zaak. Mensen die lopen te klagen hebben een selectief geheugen. Alle grote clubs van nu in Europa zijn ooit door een financiële injectie rijk geworden. Ook Milan is een kunstmatig in elkaar gezette club die in de jaren 80 door multimiljardair Berlusconi in elkaar is gezet. Daarvoor was Milan het Feyenoord van nu.

Parijs is een fantastische stad, een veel mooiere stad dan Milan, maar daar zullen Zlatan en Silva het niet voor doen.

Het grote geld uit het Oosten zorgt voor de verversing en doorbloeding van het vastgeroeste Europese voetbal. Dat Milan daar nu de dupe van is, die zelf in de jaren 90 elke club leegroofden, zie ik niet als een probleem. Waarom zou de ene koopclub de ander niet mogen leegroven?
HR
Weetje, in wezen heb je gewoon gelijk en in essentie is het slechts een verschuiving der machten maar mijn gevoel maakt dat ik dit niet rationeel kan bekijken.

Als ik erover nadenk dat een club als Milan waar mijn helden hebben gespeeld nu langzaam maar zeker kleiner en kleiner aan het worden is, ook mede dankzij hun eigen conservatieve beleid, dan ben ik heel eerlijk als ik zeg dat het voetbal voor mij elk jaar minder interessant begint te worden.

Het is dat Ajax een lichtpuntje aan het worden is in de hedendaagse voetbalwereld maar als dit project van eigen jeugd opleiden gaat mislukken dan is het voor mij snel klaar. Dan is voetbal verworden tot een top waarin het geld van doorslaggevend belang is in het winnen van cups en een subtop waar je enkel opleidt voor de top. Nu ik erover nadenk, het is al zo.
HR
HR

Icoon

Cacciatore schreef:

(...)Weetje, in wezen heb je gewoon gelijk en in essentie is het slechts een verschuiving der machten maar mijn gevoel maakt dat ik dit niet rationeel kan bekijken.

Als ik erover nadenk dat een club als Milan waar mijn helden hebben gespeeld nu langzaam maar zeker kleiner en kleiner aan het worden is, ook mede dankzij hun eigen conservatieve beleid, dan ben ik heel eerlijk als ik zeg dat het voetbal voor mij elk jaar minder interessant begint te worden.

Het is dat Ajax een lichtpuntje aan het worden is in de hedendaagse voetbalwereld maar als dit project van eigen jeugd opleiden gaat mislukken dan is het voor mij snel klaar. Dan is voetbal verworden tot een top waarin het geld van doorslaggevend belang is in het winnen van cups en een subtop waar je enkel opleidt voor de top. Nu ik erover nadenk, het is al zo.
HR
Ik doelde ook niet op jou. Voor de supporters is het natuurlijk een ramp. Voor jou als Milan-supporter is het vreselijk.

De charme van het voetbal is naar de knoppen aan het gaan, daarom kijk ik er nu broodnuchter naar.

Het is eigenlijk nog belachelijk dat supporters een club blijven steunen, gezien ze aan alle kanten genaaid worden. De toegangsprijzen zijn gestegen, spelers hebben dikke schijt aan de club, beleidsmensen zijn passanten, trainers laten voor een dubbeltje meer de boel in de steek en de overheid probeert de feestvreugde na afloop van het seizoen te verdrukken door allerlei regels.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,0% dat Feyenoord wint van Zorya Luhansk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!