Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 40 »
J.Ullrich
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007
J.Ullrich
Vedette
Raymondinnowicz
Regelmatige invaller
Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 27 januari 2004
quote:Arme Urbi
J.Ullrich schreef:
Hoooooo wat een uithaal van Muntari!
J.Ullrich
Vedette
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
J.Ullrich
Vedette
quote:Seedorf stond aan de basis van het doelpunt, was verder niet bijzonder. Veel balverlies. Emanuelson kwam er pas laat in en viel ook ongelukkig in.
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde Seedorf en Emanuelson?
the farmer
Vedette
Droomaankoop: -
Reg.: 26 november 2006
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
Luis S.
Icoon
afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 juli 2011
the farmer
Vedette
Reg.: 26 november 2006
rollermanskunk
Vedette
Reg.: 7 januari 2010
Luis S.
Icoon
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
quote:Que? Er is mij iets te vaak voor buitenspel gefloten vandaag tijdens Cagliari - Juve
rollermanskunk schreef:
Die wedstrijd van Juve riekt naar omkoping...
J.Ullrich
Vedette
J.Ullrich
Vedette
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
hiddej
Ballenjongen
Uit: hoorn
Reg.: 2 oktober 2008
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
quote:Het nieuwe City.
hiddej schreef:
Ibra en Thiago Silva voor 62 miljoen naar psg
het allerlaatste schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
Cacciatore
Vedette
quote:Leuke troll maar iets te doorzichtig en bij vlagen iets te dik bovenop gelegd allemaal. Ik geef je een 7/10.
het allerlaatste schaap schreef:
Prima zaak dat er verfrissing komt wat betreft de machtsverhoudingen van clubs in Europa. Het geld van oliesjeiks frist het voetbal op. Iedereen die hierdoor in een stuiptrekking schiet leeft niet in de moderne tijd. Dit is het voetbal van de toekomst. Alle clubs in Europa zullen in handen vallen van vermogende eigenaren. En dat is een prima zaak.
Het argument dat PSG een kunstmatige koopclub is, kan net zo goed van Milan gezegd worden, want ook die club is midden jaren 80 met de miljoenen van Berlusconi groot geworden. Over tien jaar is PSG het Milan van nu.
Europa zal veroverd worden door Arabische oliesjeiks en Russische tycoons. PSG, City, Anzhi, Malaga, As Monaco en meer van dit soort clubs zullen het voetbal gaan domineren. En daar kan de voetballiefhebber alleen maar blij mee zijn, want clubs als milan, inter, united en juventus hebben te lang het voetbal aan de top in een wurggreep gehouden. Die tijden gaan veranderen.
het allerlaatste schaap
Icoon
quote:Niks troll. Is gewoon een goede zaak. Mensen die lopen te klagen hebben een selectief geheugen. Alle grote clubs van nu in Europa zijn ooit door een financiële injectie rijk geworden. Ook Milan is een kunstmatig in elkaar gezette club die in de jaren 80 door multimiljardair Berlusconi in elkaar is gezet. Daarvoor was Milan het Feyenoord van nu.
Cacciatore schreef:
(...)Leuke troll maar iets te doorzichtig en bij vlagen iets te dik bovenop gelegd allemaal. Ik geef je een 7/10.
Cacciatore
Vedette
quote:Weetje, in wezen heb je gewoon gelijk en in essentie is het slechts een verschuiving der machten maar mijn gevoel maakt dat ik dit niet rationeel kan bekijken.
het allerlaatste schaap schreef:
(...)
Niks troll. Is gewoon een goede zaak. Mensen die lopen te klagen hebben een selectief geheugen. Alle grote clubs van nu in Europa zijn ooit door een financiële injectie rijk geworden. Ook Milan is een kunstmatig in elkaar gezette club die in de jaren 80 door multimiljardair Berlusconi in elkaar is gezet. Daarvoor was Milan het Feyenoord van nu.
Parijs is een fantastische stad, een veel mooiere stad dan Milan, maar daar zullen Zlatan en Silva het niet voor doen.
Het grote geld uit het Oosten zorgt voor de verversing en doorbloeding van het vastgeroeste Europese voetbal. Dat Milan daar nu de dupe van is, die zelf in de jaren 90 elke club leegroofden, zie ik niet als een probleem. Waarom zou de ene koopclub de ander niet mogen leegroven?
het allerlaatste schaap
Icoon
quote:Ik doelde ook niet op jou. Voor de supporters is het natuurlijk een ramp. Voor jou als Milan-supporter is het vreselijk.
Cacciatore schreef:
(...)Weetje, in wezen heb je gewoon gelijk en in essentie is het slechts een verschuiving der machten maar mijn gevoel maakt dat ik dit niet rationeel kan bekijken.
Als ik erover nadenk dat een club als Milan waar mijn helden hebben gespeeld nu langzaam maar zeker kleiner en kleiner aan het worden is, ook mede dankzij hun eigen conservatieve beleid, dan ben ik heel eerlijk als ik zeg dat het voetbal voor mij elk jaar minder interessant begint te worden.
Het is dat Ajax een lichtpuntje aan het worden is in de hedendaagse voetbalwereld maar als dit project van eigen jeugd opleiden gaat mislukken dan is het voor mij snel klaar. Dan is voetbal verworden tot een top waarin het geld van doorslaggevend belang is in het winnen van cups en een subtop waar je enkel opleidt voor de top. Nu ik erover nadenk, het is al zo.
Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.