Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 39 »
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
J.Ullrich
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007
quote:Dank je
Siempre Real schreef:
(...)
Nou proficiat dan... Misschien krijg je je zin wel, zeker met de wetenschap dat barca in het weekend weer vol aan de bak moet. Ik denk toch echt dat het succes van de laatste jaren langzaam zijn tol begint te eisen.
quote:Dat zou prachtig zijn ja. Maar wie weet gaat er aan hun kant nu wel zo'n bal in met vroege pressing en dan zijn we wel gezien, eerlijk gezegd. Want als Milan ruimte moet gaan weggeven is Barcelona ook dodelijk. Gewoon op dezelfde voet verder gaan. Ik denk dat als het weer 0-0 blijft je gewoon een voordeel hebt als je in de verlenging scoort. En als het op penalty's aankomt is Milan ook de morele winnaar en Barcelona met name de morele verliezer.
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
Alleen de laatste 7 minuten kunnen zien, maar 0-0 is eigenlijk in Milans voordeel.
Eén keer scoren in Camp Nou, wat ik de Milanezen zie doen, dan moet Barcelone flink gaan aanvallen. Uiteindelijk komt er ruimte voor Milan. Einduitslag 0-2.
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
quote:Heb je gelijk in. Milan won uit bij Real Madrid met 2-3, aantal jaar geleden, dus waarom dan niet in Barcelona?
J.Ullrich schreef:
(...)
Dat zou prachtig zijn ja. Maar wie weet gaat er aan hun kant nu wel zo'n bal in met vroege pressing en dan zijn we wel gezien, eerlijk gezegd. Want als Milan ruimte moet gaan weggeven is Barcelona ook dodelijk. Gewoon op dezelfde voet verder gaan. Ik denk dat als het weer 0-0 blijft je gewoon een voordeel hebt als je in de verlenging scoort. En als het op penalty's aankomt is Milan ook de morele winnaar en Barcelona met name de morele verliezer.

Pancake
Idool
Droomaankoop: -
Reg.: 3 juni 2001
quote:Assist op Urby
(...)
Heb je gelijk in. Milan won uit bij Real Madrid met 2-3, aantal jaar geleden, dus waarom dan niet in Barcelona?Seedorf met de winnende treffer. Dan hou ik het niet droog hoor.
Top als mens, top als voetballer.
(plaatje)
J.Ullrich
Vedette
quote:Ja, dat is een groot man hoor. Voetbalt echt als een keizer. Nog één keer zo'n bal vol op de wreef, dat zou het allermooiste zijn.
(...)
Heb je gelijk in. Milan won uit bij Real Madrid met 2-3, aantal jaar geleden, dus waarom dan niet in Barcelona?Seedorf met de winnende treffer. Dan hou ik het niet droog hoor.
Top als mens, top als voetballer.
(plaatje)
J.Ullrich
Vedette
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
quote:De wereld is niet zo zwart-wit als iedereen laat uitschijnen. In PD zijn er ploegen genoeg die het Barcelona echt moeilijk maken en nog voetballen ook.
Grazie Roma schreef:
(...)
Milan stond gewoon goed georganiseerd en als je het mij vraagt is dit ook de enige manier om een kans te maken tegen dit Barcelona. Wat moet een tegenstander dan doen, de deur wagenwijd openzetten zodat de return een formaliteit is?
J.Ullrich
Vedette
quote:Buiten het feit dat de wetten van knockout-voetbal nu eenmaal belangrijker zijn dan aantrekkelijk voetbal (hoewel ik zelf van het verdedigende spel heb genoten; van de vechtlust, de scherpte, de concentratie) had Milan met de beste wil van de wereld geen andere mogelijkheid gehad.
Bjorn121 schreef:
(...)
De wereld is niet zo zwart-wit als iedereen laat uitschijnen. In PD zijn er ploegen genoeg die het Barcelona echt moeilijk maken en nog voetballen ook.
Soit, voor de manier waarop Milan gisteren voetbalde, zouden ze met 10-0 naar huis moeten gestuurd worden in Camp Nou. Ongelooflijk dat er mensen zijn die zo'n manier van spelen goed praten. En nee, niet met 9 verdedigers spelen betekent niet dat je open huis moet houden.
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
J.Ullrich
Vedette
quote:Mwah, Pato heeft na die geweldige rush in de eerste minuut daar in Nou Camp geen bal, maar dan ook echt geen bal meer fatsoenlijk geraakt. Dus wellicht dat zijn vorm daar nog ligt (maar dan zal de grasmaaier die al wel hebben opgeslokt).
Goed nieuws voor Milan:
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2012/03/31/3004374/pato-fit-to-face-barcelona-in-champions-league?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Pato heb ik een zéér hoge pet van op, kan wel eens beslissend gaan zijn in Camp Nou. God, wat kijk ik er naar uit zeg.
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
quote:Geen enkele twijfel heb ik bij 'the duck'. Pato staat al een tijdje wat in de schaduw te debberen van Zlatan Ibrahimovic.
J.Ullrich schreef:
(...)
Mwah, Pato heeft na die geweldige rush in de eerste minuut daar in Nou Camp geen bal, maar dan ook echt geen bal meer fatsoenlijk geraakt. Dus wellicht dat zijn vorm daar nog ligt (maar dan zal de grasmaaier die al wel hebben opgeslokt).
Ik weet het niet met Pato.
J.Ullrich
Vedette
quote:Tsja, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar het is voorlopig enkel een theoretisch mooi verhaal. Echt waar, dit seizoen (en dat is alles bij elkaar een marginaal aantal wedstrijden en daarvan ook weer een behoorlijk afgeknepen gedeelte aan minuten) heeft hij nog helemaal niets laten zien. Geen hoopvolle actie, geen lekker schot, geen assist, alleen die goal tegen BATE Borisov en die ene tegen Barcelona. Hij is geen moment echt fit geweest. En met Zlatan functioneert het ook niet, zagen we vorig seizoen al. Alleen tegen Inter thuis, toen Zlatan geschorst was en hij de man in de punt was, excelleerde hij. Dat biedt enigszins hoop.
(...)
Geen enkele twijfel heb ik bij 'the duck'. Pato staat al een tijdje wat in de schaduw te debberen van Zlatan Ibrahimovic.
Denk dat Milan het nog beter zal doen als Pato weer héél belangrijk gaat gemaakt worden.
Ik hoop dat Pato opstaat in Camp Nou en Milan bij de hand neemt.
Aad te Laat
International
Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002
quote:Tja, als er dan iemand van Milan de rest bij de hand moet nemen zal dat toch echt Seedorf zijn. En kwa doelpuntenmaker zit je met Ibrahimovic toch wat meer in het seizoen. Ben het met Jan eens, ik weet het niet met die Pato.
(...)
Geen enkele twijfel heb ik bij 'the duck'. Pato staat al een tijdje wat in de schaduw te debberen van Zlatan Ibrahimovic.
Denk dat Milan het nog beter zal doen als Pato weer héél belangrijk gaat gemaakt worden.
Ik hoop dat Pato opstaat in Camp Nou en Milan bij de hand neemt.
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
quote:Ja Seedorf zowiezo, maar ik verwacht ook van Pato wel de leidende hand. Misschien overschat ik Pato wel
Aad te Laat schreef:
(...)
Tja, als er dan iemand van Milan de rest bij de hand moet nemen zal dat toch echt Seedorf zijn. En kwa doelpuntenmaker zit je met Ibrahimovic toch wat meer in het seizoen. Ben het met Jan eens, ik weet het niet met die Pato.
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
J.Ullrich
Vedette
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
ZionXXX
Vedette
Uit: Het schone Huizen
Reg.: 14 maart 2006
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
quote:Klopt. valt weinig tegen te beginnen. Het is hopen tegen beter weten in.
Madridista schreef:
Ach tegen twaalf man is het sowieso slecht spelen.
ZionXXX
Vedette
Uit: Het schone Huizen
Reg.: 14 maart 2006
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
Lawro & Hansen
Icoon
Reg.: 29 december 2003
quote:Gertjan Verbeek ook, met grote regelmaat. Doodvermoeiend, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat zo'n wedstrijd voor middernacht nog een keer kan worden afgefloten. En dan mag Björn van geluk spreken dat Bommel niet meespeelt, had-ie allang drie kneepjes in z'n billen en een knipoog toegeworpen gekregen. Bewerken bewerken...
Kuipers is een scheidsrechter die moeilijk tegen een conversatie kan. Seedorf wilde alleen maar het hoe en waarom weten, maar krijgt daarvoor ook nog geel.
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
quote:Wie bewerken er het meest? Juist ja, de Barca-spelers. Man, wanneer krijgt er eens zo'n gast een kaart als hij weer loopt te schreeuwen om rood.
Lawro & Hansen schreef:
(...)
Gertjan Verbeek ook, met grote regelmaat. Doodvermoeiend, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat zo'n wedstrijd voor middernacht nog een keer kan worden afgefloten. En dan mag Björn van geluk spreken dat Bommel niet meespeelt, had-ie allang drie kneepjes in z'n billen en een knipoog toegeworpen gekregen. Bewerken bewerken...
Deze topic is open en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 89,8% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.