Ajax Netwerk
donderdag 2 oktober 2014 - 10:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 58 »

HR

Lawro & Hansen
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 december 2003

quote:HR
Amsterhammer schreef:

Over van Hanegem valt geen zinning woord te zeggen, heel snel met pensioen sturen.HR
Duidelijk. Leuke discussies noemt-ie het... Dat zijn geen discussies, dat zijn mensen die zich groen en geel ergeren waarom niet binnen een paar seconden gerechtigheid kan geschieden. Heeft verder weinig met die spelsituatie te maken. Want of hij zit, of niet. Ben je snel klaar mee. Maar die Kromme vindt het leuk. Zo hypocriet ook. Aan een tafel bij Sport1, ja, dan wel.
HR
HR
Ontstellende slecht gespeeld. Natuurlijk een schande van die 2-0, maar daarna zel niet goed gereageerd. Voorin was geen bal in goede handen voeten en met achteruit hangen laat je jezelf meer onderdrukken. Pato speelde onwaardig en Robinho deed z'n best maar is geen aanvaller die in de Serie A potten breekt.

Juve was ook erbarmelijk, wat maakt Conte er toch een onherkenbare ploeg van. Met twee spitsen zijn ze zwak, zo verspelen ze al ladingen aan punten. Die ongeslagen status is knap, maar daarentegen hadden ze meer wedstrijden moeten winnen. Dit zwakke Milan hadden ze ook van kunnen winnen met een betere spelopvatting vanaf het begin.

Ik ben uiteindelijk blij dat het gat niet groter is geworden. Meer kan ik er niet over zeggen.
HR
HR
Mamma miaaaaaaaa
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Milan vanavond om 18:00 uur uit tegen Parma.

The following 21-man squad was called-up for the trip to the Tardini which also includes Rino Gattuso: Abbiati,Amelia, Piscitelli, Antonini, Bonera, De Sciglio, Mesbah, Thiago Silva, Ambrosini, Yepes, Zambrotta, Aquilani, Carmona (n. 55), Emanuelson, Gattuso, Muntari, Nocerino, El Shaarawy, Ibrahimovic, Inzaghi, Maxi Lopez.

Ik denk en hoop dat Emanuelson de gehele wedstrijd voetbalt en belangrijk gaat zijn, zowel qua spel als qua assists/doelpunten.

Seedorf er nog niet bij wegens zijn blessure. Denk dat hij tegen Barcelona er wel bij zal zijn.

El Shaarawy is trouwens ook echt een gewéldige voetballer.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 17 maart 2012 16:34:21).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

El Shaarawy is trouwens ook echt een gewéldige voetballer.
HR
Ik heb er nog niet veel van gezien, maar uit bij Arsenal heeft ie werkelijk geen bal goed geraakt.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

Weergaloze goal van Urby. Hij passeert gewoon 2 man (plus zlatan :B ) en die keeper.
HR
HR
El Shaarawy was gisteren goed. Bal op de paal, nog een andere aardige kans. Emanuelson was sober, kwam twee keer in goede schietpositie, maar leverde niet veel op. Ibrahimovic heb ik me de hele eerste helft aan geërgerd, na rust beslist hij het gewoon soeverein B). En het middenveld met Muntari, Nocerino en Ambrosini stond echt geweldig weer, doodzonde dat Muntari niet op de UEFA-lijst staat (wat vooraf gezien door helemaal niemand werd betwist, al helemaal niet door ondergetekende).

Laten we hopen dat de rest echt heel blijft. Thiago Silva is nu ook definitief out voor Barcelona. Wat een domper.

Vermoedelijke opstelling tegen de blaugrana:

Abbiati

Zambrotta
Bonera
Mexès
Antonini

Emanuelson
Ambrosini
Nocerino

Boateng

El Shaarawy
Ibrahimovic

Bank:
- Amelia
- Yepes
- Mesbah (evt. voor Zambrotta of Antonini)
- Gattuso (eindelijk terug die kleine ijzervreter, heeft nu een haarlengte waar Yolanthe jaloers op is)
- Seedorf
- Aquilani
- jeugdspeler

Nesta zat gisteren wel op de bank, weet niet of hij klaar is. Anders zou dat een fikse meevaller zijn.

(Van Bommel sowieso geschorst)

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 25 maart 2012 11:16:14).]
HR
HR
Alsnog Robinho en Maxi Lopez (ex-Barcelona) beschikbaar voor woensdag. Dat is een meevaller.

Hieronder een lijst met alle blessures en de data daarvan die Milan dit seizoen voor de kiezen heeft gehad. Van degenen die er al het hele seizoen bij zijn (dus excl. Muntari en Mesbah) is Urby Emanuelson de enige die nog nooit geblesseerd is geweest. Hij beet na de wedstrijd tegen Palermo, waarin hij geblesseerd uitviel, op de tanden en is gewoon weer bij de groep aangesloten zonder 'out' te zijn geweest.

AMELIA 18/11-22/11 DISTORSIONE
ABBIATI 09/02-15/02; 18/01-29/01; 26/11-19/12 SPALLA E DISTORSIONE

MEXES 02/04-12/10 CROCIATO
NESTA 17/02-26/02; 07/02-15/02; 25/11-04/01; 03/11-10/11 GINOCCHIO E COSCE
BONERA 20/09-27/09 GINOCCHIO
T. SILVA 20/10-28/10; 24/03-? COSCIA
YEPES 14/12-21/02; 07/10-17/10 CAVIGLIA
ANTONINI 26/10-05/11; 22/09-27/09 CAVIGLIA
ZAMBROTTA 08/12-19/12 GINOCCHIO
ABATE 15/03-?; 17/12-14/01; 30/09-12/10 CAVIGLIA E COSCE

NOCERINO 09/12-17/12 RISENTIMENTO MUSCOLARE
AMBROSINI 13/09-16/10 SPALLA
GATTUSO 09/09-16/03 OCCHIO
FLAMINI 26/08-? LEGAMENTI
AQUILANI 07/01-06/03 CAVIGLIA
BOATENG 17/02-23/03; 15/01-13/02; 13/09-30/09 PROBLEMA MUSCOLARE
MERKEL 26/01-? PROBLEMI MUSCOLARI E GINOCCHIO
SEEDORF 17/02-25/03; 02/01-10/01; 10/10-27/10 PROBLEMI MUSCOLARI

ROBINHO 05/09-05/10; 14/03-? PROBLEMI MUSCOLARI
CASSANO 30/10-? PROBLEMI CARDIACI
PATO 01/03-?; 17/02-25/02; 19/01-15/02; 22/09-18/11 PROBLEMI MUSCOLARI
INZAGHI 20/03-?; 20/08-19/09 PROBLEMI MUSCOLARI
IBRAHIMOVIC 12/09-27/09 ADDUTTORI
MAXI LOPEZ 20/03-?; 23/02-20/03 POLPACCIO
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Cassano is niet echt een blessure natuurlijk, een probleem aan je hart is niet zo snel voetbal gerelateerd. Dat geldt natuurlijk ook voor Muamba en overleden spelers als Foé en Fehér.

Over het algemeen heeft men dus last van (algemene) spier en of enkel problemen. Het is niet leeftijd gerelateerd aangezien het voorkomt bij jongens als Robinho, maar ook bij Inzaghi. Daar zit nog wel een gat tussen wat betreft de leeftijd. Wat gebeurt er tegenwoordig op dat mooie lab? Zijn daar vroeger dingen gebeurt die het daglicht niet mogen aanschouwen of is het wat anders? Het zijn niet alleen de Zambrotta's, Inzaghi's en Nesta's van deze wereld die constant geblesseerd zijn.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 26 maart 2012 23:00:37).]
HR
HR

TheLegend schreef:

Cassano is niet echt een blessure natuurlijk, een probleem aan je hart is niet zo snel voetbal gerelateerd. Dat geldt natuurlijk ook voor Muamba en overleden spelers als Foé en Fehér.

Over het algemeen heeft men dus last van (algemene) spier en of enkel problemen. Het is niet leeftijd gerelateerd aangezien het voorkomt bij jongens als Robinho, maar ook bij Inzaghi. Daar zit nog wel een gat tussen wat betreft de leeftijd. Wat gebeurt er tegenwoordig op dat mooie lab? Zijn daar vroeger dingen gebeurt die het daglicht niet mogen aanschouwen of is het wat anders? Het zijn niet alleen de Zambrotta's, Inzaghi's en Nesta's van deze wereld die constant geblesseerd zijn.
HR
Cassano is inderdaad iets totaal anders, net als Gattuso (die is sindskort vrij van maandenlange problemen aan zijn oog). Maar het is wel zorgelijk dit. Dat Lab lijkt me tot op zekere hoogte een goed hulpmiddel, maar er spelen natuurlijk meer zaken een rol. Pato lijkt me gewoon blessuregevoelig, daar is al sinds 2008 geen land mee te bezeilen. Inzaghi was serieus nooit geblesseerd. Die was altijd hele seizoenen top- en topfit en sinds vorig jaar kwakkelt hij (heeft natuurlijk vorig seizoen ook zijn kruisband afgescheurd, op die leeftijd is dat wel een flinke terugslag).

Je kunt natuurlijk fantastisch een heleboel meten, maar uit die metingen komen niet automatisch oplossingen tevoorschijn voor problemen. Daarom stuurt dokter Meersseman Pato nu ook naar de VS. Misschien dat mettertijd ook andere gevallen worden opgelost. En misschien is het gewoon toeval. Sporters lopen natuurlijk altijd risico op blessures, hoe fit ze ook zijn. Spieren blijven kwetsbaar.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Zlatan: 'Weet nog niet of ik Guardiola wel een hand geef'

Zlatan Ibrahimovic speelde twee seizoenen geleden een jaargang voor Barcelona. Ondanks redelijke prestaties vertrok hij al na een jaar bij de Catalanen en vertrok hij naar AC Milan. Woensdag spelen de ploegen hun eerste deel van een tweeluik in de kwartfinale van de Champions League.

'Guardiola heeft zijn problemen en ik heb mijn problemen', meent Ibrahimovic die tijdens zijn periode bij Barcelona regelmatig in aanvaring kwam met de coach. 'Maar dat is verleden tijd. Of ik z'n hand ga schudden weet ik niet.'

'Ik ben in Italië op mijn plek. Ik hou van de Italianen en de Italiaanse mentaliteit', verklaart de spits zich prettiger te voelen in zijn huidige situatie. 'Ik schaam me niet dat ik voor Barcelona heb gespeeld, net zoals ik me er niet voor schaam om te zeggen dat ik hoop dat ze de Primera División winnen.'

'Laporta zei dat het contracteren van mij een fout was. Dat zei hij niet voordat hij me liet tekenen', heeft Ibrahimovic weinig boodschap aan de woorden van de voormalige preses van Barcelona.

'Lionel Messi en Barça zouden het goed doen in de Serie A. Geen ander team in de wereld heeft zó veel kwaliteit. We kennen de zwakke punten van Barça niet echt, anders hadden we wel eerder van ze gewonnen.'

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 maart 2012 12:01:11).]
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Als het verleden tijd is kan je elkaar toch de handen schudden? Het is geen speelplein van een kleuterklas, het zijn beide volwassen mensen. Kijk het hoeft niet geforceerd te gaan, maar kom op zeg, we zijn toch niet allemaal zoals Rutten en Toivonen? We hebben het hier over 2 klasbakken die elkaar gewoon netjes kunnen groeten als je het mij vraagt.
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Gewoon onzin, die 2 geven elkaar gewoon een hand klaar, een verhaal om niets.

Dat die 2 elkaar in het verleden niet mogen dat is klaar, Guardiola reageerde er gisteren heel cool op en complimentvol naar Zlatan.

Die geven elkaar gewoon een hand vanavond.
HRHR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Vanavond kan ik de wedstrijd jammergenoeg niet zien, maar verwacht dat Milan wint met 2-0 en Messi nauwelijks een voet aan de grond krijgt.
Ik hoor wel van jullie hoe het spelbeeld was, wie er de meeste kansen creeërde en welke ploeg het verdiende om te winnen.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 28 maart 2012 15:25:35).]
HR
HR
De spanning is al voelbaar hoor. Het wordt een emotioneel avondje denk ik. Momentenvoetbal is niet genoeg, Milan zal 100% scherp en geconcentreerd moeten zijn gedurende de eerste tot en met de laatste seconde. En zelfs dan moet je al blij zijn als je voor de return nog gewoon in de wedstrijd blijft. Het wordt een helse klus. De helft van de ploeg moet gewoon bloed spugen na afloop, zo diep zullen ze moeten gaan.

En Ibra mag NIET nonchalant wat balletjes verspelen, geen enkele. Verdomme, wat heb ik me daar weer aan zitten ergeren tegen Roma afgelopen zaterdag.

FORZA ROSSONERI
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 maart 2012 om 16:29:34.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Je weet al bijna zeker dat Barça een goal maakt vanavond, dus moet Milan er heel wat maken wil de return nog wat waarde hebben. Vrees dat Milan na vanavond al kansloos is.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Jammer dat die Nocerino voetballend een dissonant is in het team, daar zijn al een paar aanvallen op stukgelopen.
HR
HR

Bjorn121
Idool

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 maart 2012 om 22:08:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Madridista schreef:

Jammer dat die Nocerino voetballend een dissonant is in het team, daar zijn al een paar aanvallen op stukgelopen.
HR
Aanvallen? Die paar keer dat ze een poging deden richting middenlijn te lopen ofzo?
HR
HR

Madridista
Idool

Bjorn121 schreef:

(...)

Aanvallen? Die paar keer dat ze een poging deden richting middenlijn te lopen ofzo?
HR
Als je die roodblauwe bril nou even afzet zie je gerust wel dat Milan aanvalt
HR
HR

Bjorn121
Idool

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 maart 2012 om 22:33:17.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Madridista schreef:

(...)

Als je die roodblauwe bril nou even afzet zie je gerust wel dat Milan aanvalt
HR
Wat? Wanneer valt Milaan aan? Ze spelen met 5 verdedigers en daar 4 middenvelders kort voor. Dat ze het in de 2e helft iets anders neerzetten, verandert niets aan hun spelopvatting, nl "niet voetballen".
HR
HR

Madridista
Idool

Bjorn121 schreef:

(...)

Wat? Wanneer valt Milaan aan? Ze spelen met 5 verdedigers en daar 4 middenvelders kort voor. Dat ze het in de 2e helft iets anders neerzetten, verandert niets aan hun spelopvatting, nl "niet voetballen".
HR
Je hebt hem dus nog op...
HR
HR

rollermanskunk
Vedette

Reg.: 7 januari 2010

Meer geluk dan wijsheid dat Barca niet gescoord heeft vanavond. Milan had alle geluk van de wereld.
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Bjorn121 schreef:

(...)

HR
Milan stond gewoon goed georganiseerd en als je het mij vraagt is dit ook de enige manier om een kans te maken tegen dit Barcelona. Wat moet een tegenstander dan doen, de deur wagenwijd openzetten zodat de return een formaliteit is?
HR
HR
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel gelukzaligheid deze uitslag mij brengt. Wat een opluchting en wat een trots. Trots op 14 mannen, die moe van de vele wedstrijden de laatste tijd en met zoveel geblesseerden (en een belangrijke geschorste) de eerste helft van het karwei uitstekend hebben geklaard.

Man o man. Abbiati. Een man van goud. Die vreet het hele ijzer- en betonwerk van het stadion op als dat de ploeg verder zou brengen. Die zou ter plekke zijn eigen ballen verwijderen. Wat een leeuw van een kerel. Ambrosini is uit precies hetzelfde hout gesneden.

Maar het meeste opzien baarde Antonini. Soeverein! Verdomme, ik heb hem nog nooit zo perfect zien spelen als vanavond.

Maar wat me toch ook heel veel doet is die schitterende as van mannen van boven de 34. Puyol is een stuk jonger, maar die ziet er veel opa-achtiger uit dan deze mannen (Abbiati, Nesta, Ambrosini en Seedorf).

Genoten, eerlijk waar. En dan in Camp Nou heel misschien strafschoppen of een onverdiende penalty. Dat zou helemaal fantastisch zijn.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

J.Ullrich schreef:

Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel gelukzaligheid deze uitslag mij brengt. Wat een opluchting en wat een trots. Trots op 14 mannen, die moe van de vele wedstrijden de laatste tijd en met zoveel geblesseerden (en een belangrijke geschorste) de eerste helft van het karwei uitstekend hebben geklaard.

Man o man. Abbiati. Een man van goud. Die vreet het hele ijzer- en betonwerk van het stadion op als dat de ploeg verder zou brengen. Die zou ter plekke zijn eigen ballen verwijderen. Wat een leeuw van een kerel. Ambrosini is uit precies hetzelfde hout gesneden.

Maar het meeste opzien baarde Antonini. Soeverein! Verdomme, ik heb hem nog nooit zo perfect zien spelen als vanavond.

Maar wat me toch ook heel veel doet is die schitterende as van mannen van boven de 34. Puyol is een stuk jonger, maar die ziet er veel opa-achtiger uit dan deze mannen (Abbiati, Nesta, Ambrosini en Seedorf).

Genoten, eerlijk waar. En dan in Camp Nou heel misschien strafschoppen of een onverdiende penalty. Dat zou helemaal fantastisch zijn.
HR
Nou proficiat dan... Misschien krijg je je zin wel, zeker met de wetenschap dat barca in het weekend weer vol aan de bak moet. Ik denk toch echt dat het succes van de laatste jaren langzaam zijn tol begint te eisen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 3,9% dat Rijeka HNK wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!