Ajax Netwerk
zondag 26 oktober 2014 - 02:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 58 »

HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 november 2001

Arsenal krijgt pakslaag haha..! 3-0
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Het Italiaanse voetbal was toch niet te aanschouwen? :denk Dat zo geprezen Arsenal wordt gewoon even lekker in het hoekje gedrukt en 30 keer gedold door een stel catenaccio spelende voetballers :B Mooi zo, heb een bloedhekel aan die Gunners van tegenwoordig.
HR
HR

Wheermolen FC
Idool

Uit: Purmerend
Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 april 2007

quote:HR
TheLegend schreef:

Het Italiaanse voetbal was toch niet te aanschouwen? :denk Dat zo geprezen Arsenal wordt gewoon even lekker in het hoekje gedrukt en 30 keer gedold door een stel catenaccio spelende voetballers :B Mooi zo, heb een bloedhekel aan die Gunners van tegenwoordig.
HR
Mwah Arsenal is al een paar jaar op z'n retour, bovendien zijn er een flink aantal bepalende spelers weggegaan. En als je dan prutsers als Mertesacker gaat kopen tsja...
HR
HR
4-0 Sterke pot voetbal van Milan.Zonder een uitgebreide analyse te geven kun je stellen dat Arsenal afgedroogd wordt.Arsenal schrik ik toch wel van zo onmachtig.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

TheLegend schreef:

Dat zo geprezen Arsenal wordt gewoon even lekker in het hoekje gedrukt en 30 keer gedold door een stel catenaccio spelende voetballers :B
HR
Volgens mij volg jij het voetbal niet zo.
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Genant hoe een commentator uit zijn dak gaat voor een ploeg die zich terugtrekt rond de eigen 16 om vervolgens een heel leeg weiland voor zich te hebben met een paar gele die de hele ruimte moeten afdekken. Het was allemaal zo voorspelbaar, Arsenal liep zich stuk op een muur en Milan knalde de bal naar voren, heel vaak ging het mis ondanks enorme gaten, ze hoefde niet eens vrij te lopen, een paar keer lukte het wel, voldoende voor een ruime overwinning.

Milan is een hele stugge, vervelende ploeg om naar te kijken en tegen te spelen.
HR
HR

Denman
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

the farmer schreef:

Genant hoe een commentator uit zijn dak gaat voor een ploeg die zich terugtrekt rond de eigen 16 om vervolgens een heel leeg weiland voor zich te hebben met een paar gele die de hele ruimte moeten afdekken. Het was allemaal zo voorspelbaar, Arsenal liep zich stuk op een muur en Milan knalde de bal naar voren, heel vaak ging het mis ondanks enorme gaten, ze hoefde niet eens vrij te lopen, een paar keer lukte het wel, voldoende voor een ruime overwinning.

Milan is een hele stugge, vervelende ploeg om naar te kijken en tegen te spelen.
HR
Zo raar vond ik Milan niet spelen.

Ik vond eerlijk gezegd de wedstrijd wel 'eng' om te kijken, want leek dit Arsenal niet erg op het onbestuurbare Ajax(in de meeste wedstrijden)? Te weinig kwaliteit, weinig/geen beleving/strijd en totaal geen team.. Totale onmacht wat betreft Arsenal..

[Dit bericht is veranderd door Denman (op 15 februari 2012 23:54:30).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Denman schreef:

(...)

Zo raar vond ik Milan niet spelen.

Ik vond eerlijk gezegd de wedstrijd wel 'eng' om te kijken, want leek dit Arsenal niet erg op het onbestuurbare Ajax(in de meeste wedstrijden)? Te weinig kwaliteit, weinig/geen beleving/strijd en totaal geen team.. Totale onmacht wat betreft Arsenal..
HR
Het kwam me wel heel erg bekend voor inderdaad.
HR
HR

Cacciatore
Idool

Reg.: 23 augustus 2009

the farmer schreef:

HR
Arsenal was ook zo naief, ik vind het vrij logisch dat Milan op deze manier speelde ongeacht of ik het wel of niet leuk vind om naar te kijken. Ajax verliest ook wedstrijden op deze manier, zoals posters boven mij al zeiden lijkt dit Arsenal op Ajax. Wél de wens om aanvallend en dominant te willen voetballen maar niet de kwaliteit om counters op te vangen, op die manier verlies je wedstrijden.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

AC Milan speelde ook op een middenveld met de punt naar achter tegen het 4-2-3-1 van Arsenal. Zodoende kon Milan de bal veel makkelijker rond laten gaan. Met Zlatan in de punt en Boateng en Robinho daaromheen is het voorin een beetje 'doe maar wat', maar de opbouw is prima. Emanuelson en Van Bommel vullen hun rollen als controleur en half prima in.
HR
HR

TheLegend
Vedette

jasperdgg schreef:

(...)

Volgens mij volg jij het voetbal niet zo.
HR
Ow? Op dat soort insinuaties ga ik liever niet in omdat ik wel beter weet. Misschien is het wat gechargeerd allemaal, maar na bijvoorbeeld die 7-1 tegen Blackburn was het weer hosanna. Arsenal draait op van Persie en ik vraag me af of er, niet alleen hier hoor, mensen zijn die dat doorhebben.

Maar goed, denk jij maar wat je denken wil ;)
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Cacciatore schreef:
Arsenal was ook zo naief, ik vind het vrij logisch dat Milan op deze manier speelde ongeacht of ik het wel of niet leuk vind om naar te kijken. Ajax verliest ook wedstrijden op deze manier, zoals posters boven mij al zeiden lijkt dit Arsenal op Ajax. Wél de wens om aanvallend en dominant te willen voetballen maar niet de kwaliteit om counters op te vangen, op die manier verlies je wedstrijden.
HR
Naief was het zeker, als je het dan toch probeert laat dan niet zo'n gapend gat tussen middenveld en verdediging als je in de aanval bent, nu was de bal na iedere afgeslagen aanval voor Milan. Wenger ziet dat toch ook maar blijkbaar durfde hij het niet aan om Milan vast te zetten op eigen helft, dan krijg je zoiets halfslachtigs als gisteravond.
HR
HR
Ik houd mijn mond maar verder. Duidelijk dat ik zeer content ben :B
HRHR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Burzlew schreef:

AC Milan speelde ook op een middenveld met de punt naar achter tegen het 4-2-3-1 van Arsenal. Zodoende kon Milan de bal veel makkelijker rond laten gaan. Met Zlatan in de punt en Boateng en Robinho daaromheen is het voorin een beetje 'doe maar wat', maar de opbouw is prima. Emanuelson en Van Bommel vullen hun rollen als controleur en half prima in.
HR
Eens, sterke teamprestatie van Milan. Ik vond die twee backs ook goed spelen. Toch wel een kanshebber imo voor het winnen van de CL dit seizoen.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...)

Eens, sterke teamprestatie van Milan. Ik vond die twee backs ook goed spelen. Toch wel een kanshebber imo voor het winnen van de CL dit seizoen.
HR
Het zou me verbazen, er zitten nog wel een aantal veel sterkere teams in, Barcelona, Madrid, Benfica....
HR
HR

TheLegend
Vedette

Voorafgaande aan de wedstrijd hebben ze toch maar weer een mooie actie georganiseerd. Jammer dat ons sfeervak zo weggedrukt zit in een hoekje en niet 2 delen van een ring beslaat.

forumillustratie
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

TheLegend schreef:

(...)

Ow? Op dat soort insinuaties ga ik liever niet in omdat ik wel beter weet. Misschien is het wat gechargeerd allemaal, maar na bijvoorbeeld die 7-1 tegen Blackburn was het weer hosanna. Arsenal draait op van Persie en ik vraag me af of er, niet alleen hier hoor, mensen zijn die dat doorhebben.

Maar goed, denk jij maar wat je denken wil ;)
HR
Volgens mij heeft heel Europa inmiddels wel door dat Arsenal niks voorstelt dit jaar en alles om Van Persie draait. Vandaar ook dat heel Europa zich afvraagt wanneer Van Persie daar vertrekt. Nee hoor, dit was geen graadmeter voor Milan, tegen de echte top komen ze gewoon tekort, als het er echt om draait. Mochten ze de CL winnen, mag je deze post terughalen en dan zal ik door het stof gaan voor je.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Drie Kruizen schreef:

(...)

Volgens mij heeft heel Europa inmiddels wel door dat Arsenal niks voorstelt dit jaar en alles om Van Persie draait. Vandaar ook dat heel Europa zich afvraagt wanneer Van Persie daar vertrekt. Nee hoor, dit was geen graadmeter voor Milan, tegen de echte top komen ze gewoon tekort, als het er echt om draait. Mochten ze de CL winnen, mag je deze post terughalen en dan zal ik door het stof gaan voor je.
HR
Ik verwacht overigens niet dat Milan de finale haalt, laat staan dat ze de beker mee naar huis mogen nemen. Voor mij hoef je ook niet door het stof, het is maar een forum ;)

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 16 februari 2012 18:47:54).]
HR
HR

Drie Kruizen schreef:

(...)

HR
Eens. Maar laat ons dromen B)
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Reg.: 9 december 2005

Madridista schreef:

(...)

Het zou me verbazen, er zitten nog wel een aantal veel sterkere teams in, Barcelona, Madrid, Benfica....
HR
Zo constant die club, al jaren. Meest succesvolle club sinds ik voetbal volg als ik me niet vergis. Ze doen op milanello en binnen de clubgelederen iets duidelijk heel goed. Nee dit jaar sluit ik Milan nog niet uit. Vond dat hele team eigenlijk wel een goed niveau halen gisteren.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

Urby! Ik had het altijd al geweten :B
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

Reg.: 19 juli 2011

Schandalige beslissing bij Milan-Juventus. de bal is dik over de doellijn van Juve, maar de goal wordt niet goedgekeurd. Anders was het 2-0 geweest.
Corrupte Juve weer?
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

afcavooraltijd schreef:

Corrupte Juve weer?
HR
Ja natuurlijk, dat risico nemen ze wel na hun promotie in 2007. :D

Gewoon een blunder dat de grensrechter dat niet gezien heeft.
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

Reg.: 19 juli 2011

Dat zou me niets verbazen bij die gasten, ze doen het al jaren.

Dit noem ik geen blunder meer van de grens hoor, dit neigt gewoon naar een omkoopschandaal. Echt een schande dit, die grens staat nog bij de cornervlag ook die flapdrol.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Trouwens helemaal eens met van Basten, niet te geloven dat zoiets nog steeds kan gebeuren. Over van Hanegem valt geen zinning woord te zeggen, heel snel met pensioen sturen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 36,9% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Urk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!