Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 18:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 55 »

HR

TheLegend
Internationale topspeler

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

quote:HR
J.Ullrich schreef:

(...)

Nee, dat is nog niet mogelijk, dacht ik. Pas vanaf de kwartfinale. Maar dat zou ook een dubbel gevoel geven. Italie heeft belang bij veel clubs in de Champions League. Eigenlijk spelen dit jaar een paar verkeerde ploegen CL. Juventus had het veel beter gedaan dan Inter en Lazio had Arsenal wel uitgeschakeld, denk ik. Die hebben een dodelijke aanval.

Cassano is trouwens aan zijn hart geopereerd en moet ongeveer 6 maanden rust houden. Dat wordt geen EK, vrees ik. Ongelooflijk, al ruim een jaar speelt Italie met Cassano-Rossi als spitsen vreselijk goede wedstrijden en nu moeten ze het ineens anders gaan oplossen. Van mij zou Milan Quagliarella wel mogen halen, die komt er bij Juve ook niet aan. Als Berlusconi nog steeds zo van Italie houdt, haalt hij geen Del Piero (dat is een serieuze optie!) of Amauri, maar verlost hij Quagliarella en Italie (en Milan!) in een klap van een probleem.
HR
Gelukkig wil Alex ook veel liever buiten Italië (Amerika) z'n loopbaan afsluiten. Ik denk dat hij in z'n achterhoofd wel doorheeft wat voor rotzooi er anders getrapt gaat worden. Mocht hij toch naar Milan gaan dan heeft Alex bij mij in ieder geval voor altijd afgedaan. Dat kan je gewoon niet maken richting je fans.

Hopelijk komt Cassano er weer bovenop en dan is het voetbal niet meer zo belangrijk natuurlijk. Misschien helpt het als ze een paar vrouwen op z'n kamer brengen, daar schijnt hij nog wel van te 'houden' :B
HR
HR

TheLegend schreef:

(...)

Gelukkig wil Alex ook veel liever buiten Italië (Amerika) z'n loopbaan afsluiten. Ik denk dat hij in z'n achterhoofd wel doorheeft wat voor rotzooi er anders getrapt gaat worden. Mocht hij toch naar Milan gaan dan heeft Alex bij mij in ieder geval voor altijd afgedaan. Dat kan je gewoon niet maken richting je fans.

Hopelijk komt Cassano er weer bovenop en dan is het voetbal niet meer zo belangrijk natuurlijk. Misschien helpt het als ze een paar vrouwen op z'n kamer brengen, daar schijnt hij nog wel van te 'houden' :B
HR
Del Piero naar Milan zou een grap zijn natuurlijk. Maar op zich zou het wel geinig zijn. Voor Pirlo vind ik de omgekeerde stap bijvoorbeeld ook schitterend, hij was compleet klaar bij Milan. Zoiets hoort wel een beetje bij Italie, die boegbeelden die toch uiteindelijk verkassen. Maar zonde zou het wel zijn. Del Piero hoort toch (ondanks zijn begin bij Padova) in het rijtje Maldini, Totti, Baresi, Bergomi, etc.
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

J.Ullrich schreef:

(...)

Del Piero naar Milan zou een grap zijn natuurlijk. Maar op zich zou het wel geinig zijn. Voor Pirlo vind ik de omgekeerde stap bijvoorbeeld ook schitterend, hij was compleet klaar bij Milan. Zoiets hoort wel een beetje bij Italie, die boegbeelden die toch uiteindelijk verkassen. Maar zonde zou het wel zijn. Del Piero hoort toch (ondanks zijn begin bij Padova) in het rijtje Maldini, Totti, Baresi, Bergomi, etc.
HR
Ik moet dan ook nog steeds wennen aan Pirlo in het zwart wit, heel vreemd gewoon. Van mij mag Alex best verkassen binnen Italië, zolang het maar niet naar AC Milan of Inter is. Topscorer aller tijde en de meeste wedstrijden achter z'n naam, dergelijke iconen vertrekken niet naar die ratten uit Milaan. Voor het Milan van vroeger met Baresi, Maldini, Costacurta, Weah, Savicevic et cetera had ik nog wel respect. Voor het huidige elftal niet, zelfde geldt voor Inter. Maar dat is nog erger omdat zij nooit zijn gestraft voor het Calciopoli schandaal terwijl al lang is gebleken dat Morrati wel degelijk mee heeft gedaan aan het spelletje.

Maar goed ik zou het absoluut niet kunnen verkroppen mocht het ooit gebeuren dat Alex naar Milaan trekt. Dat hadden v/d Vaart en Sneijder eens moeten doen (naar Feyenoord of PSV). Dan is het voor mij gewoon over met de liefde. Pirlo zal nooit een echte Juventini worden net zoals Janssen nooit een echte Ajacied zal zijn. Daarvoor kleeft er teveel 'verkeerd' verleden aan de heren.

Alex = Juventus en Juventus = Alex. Ik gun hem alles, behalve Milaan.
HR
HR

TheLegend schreef:

(...)

Ik moet dan ook nog steeds wennen aan Pirlo in het zwart wit, heel vreemd gewoon. Van mij mag Alex best verkassen binnen Italië, zolang het maar niet naar AC Milan of Inter is. Topscorer aller tijde en de meeste wedstrijden achter z'n naam, dergelijke iconen vertrekken niet naar die ratten uit Milaan. Voor het Milan van vroeger met Baresi, Maldini, Costacurta, Weah, Savicevic et cetera had ik nog wel respect. Voor het huidige elftal niet, zelfde geldt voor Inter. Maar dat is nog erger omdat zij nooit zijn gestraft voor het Calciopoli schandaal terwijl al lang is gebleken dat Morrati wel degelijk mee heeft gedaan aan het spelletje.

Maar goed ik zou het absoluut niet kunnen verkroppen mocht het ooit gebeuren dat Alex naar Milaan trekt. Dat hadden v/d Vaart en Sneijder eens moeten doen (naar Feyenoord of PSV). Dan is het voor mij gewoon over met de liefde. Pirlo zal nooit een echte Juventini worden net zoals Janssen nooit een echte Ajacied zal zijn. Daarvoor kleeft er teveel 'verkeerd' verleden aan de heren.

Alex = Juventus en Juventus = Alex. Ik gun hem alles, behalve Milaan.
HR
Haha. Ik moet zeggen dat ik een tijdje terug ook een hekel had aan Juventus. Maar sinds ik me meer heb verdiept in Calciopoli (alleen: Agnelli moet het nu laten rusten, dat zou hem groter maken) gun ik Juventus alles. Echt alles. Ik geniet wel van de intensiteit van de rivaliteit, maar vind het ook gewoon historisch gezien logisch dat ze meedoen om alle prijzen. Inter mag van mij nu wel weer een kleine herhaling van 1989-2006 meemaken. Moratti heeft hele tapes inderdaad laten verduisteren en weet ik het wat. Ik vind het een prachtige gentleman, maar hij moet ophouden met piepen.

Het is zoals Moggi het een tijdje geleden verwoordde: "Moratti en Inter moeten hun mond houden. Je zal maar kampioenen als Seedorf en Pirlo moeten verkopen om volk als Gresko, Taribo West en anderen te kunnen betalen" - hoewel die twee er al waren voordat Pirlo en Seedorf uberhaupt waren verkocht - "Mijn Juve bestond uit grootheden."

Maar goed, het wordt een mooie strijd hopelijk, tussen Juve en Milan dit jaar. Moge de beste winnen, dat meen ik echt. Het Italiaanse voetbal heeft dringend behoefte aan een grote ploeg als boegbeeld voor langere tijd. Mij best als dat Juve is.

Ik begrijp dat je voor het huidige Milan minder respect kunt opbrengen. Een mooie ploeg is het niet. Alleen Nesta, Gattuso (als z'n ogen het weer gaan doen), een beetje Zambrotta, Seedorf en Ambrosini zijn nog echt waardige vaandeldragers. Maar niet meer altijd van het niveau... van iemand als Flamini kan ik niet houden en Boateng heb ik een dubbel gevoel over. En dan Emanuelson, die elke keer mag invallen als nummer tien of hangende rechtsbuiten. Zlatan Ibrahimovic verbloemt alles. Dat is ongezond....
HR
HR

Nicolas Lodeiro
International

Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Droomaankoop: -
Reg.: 14 februari 2005

Seedorf, veruit de beste man van 't veld tegen Barca op dit moment. Wat ben je toch nog goed man Clarence, fantastisch om te zien.. :)
HR
HR

Luis S.
Icoon

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Komt Milan goed weg, was gewoon de 2e gele kaart voor Aquilani
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Luis S. schreef:

Komt Milan goed weg, was gewoon de 2e gele kaart voor Aquilani
HR
Wat een arbitrale blunder weer! Staat zelfs nog een man naast het doel!
HR
HR

Nicolas Lodeiro
International

Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005

Grazie Roma schreef:

(...)

Wat een arbitrale blunder weer! Staat zelfs nog een man naast het doel!
HR
Deze scheidsrechter is al jaren lang de slechtste scheidsrechter in de CL, die man fluit elke wedstrijd schandalig. Belachelijke vertoning, ook vandaag weer.

[Dit bericht is veranderd door Nicolas Lodeiro (op 23 november 2011 21:31:05).]
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2005

Milan agree loan terms with Carlos Tevez but City want to sell

• Tevez agrees massive pay cut if he leaves Manchester City
• 'We're awaiting a response from City,' says Milan vice-president

Ik hoop dat ze hem laten gaan zodat hij weer aan spelen toe komt.

http://www.guardian.co.uk/football/2011/dec/06/milan-carlos-tevez-manchester-city
HR
HR

afcavooraltijd
Internationale topspeler

Reg.: 19 juli 2011

Wat een panna van Ibra!!!
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Seedorf met een mooi en belangrijk doelpunt vanavond tegen Lazio:

Blijft echt een fabuleuze voetballer.
HR
HR
Een serieuze twitteraar (twitter.com/Milanello) die nooit zomaar wat roept zegt dat Sky Italia meldt dat Milan dichtbij is om Ouasim Bouy van Ajax aan te trekken. Denk dat Bouy misschien wel nog eerder bij Milan dan hier in aanmerking komt voor een selectieplaats, gezien de concurrentie.
HR
HR

afcavooraltijd
Internationale topspeler

Reg.: 19 juli 2011

Het is niet te hopen.
HRHR
HR
Gisteren op Twitter ging het aardig los vanwege de transfer D-Day. Muntari (verhuurd door Inter) van Sunderland naar Milan. En niet omdat het een interista is, want velen hopen stiekem op een Pirlo/Seedorf-scenario. Maar deze Muntari kan er niet zo veel van.

Ik denk dat wij bij Ajax hier Enoh nog zouden missen als deze eersteklas onbeholperik in de Arena zijn kunsten mocht vertonen. Milan-fans hebben zich anderhalf jaar lang vrolijk gemaakt om Muntari bij Inter en nu hebben we hem zelf. Terwijl Inter vrolijk Palombo van Sampdoria binnenhaalt.

In de kranten krijgt Milan voor deze 'mercato' gewoon een 6,5. Vanwege het aantrekken van Maxi Lopez (twijfelgeval), Mesbah (idem, maar maakt sterke, frisse en solide indruk!), Merkel (terug van verhuur), Strasser (idem) en nog een jonge knaap van Chelsea B, een jonge Braziliaan en dus ook Muntari.

Dat terwijl diezelfde kranten de afgelopen maand alleen maar hebben bericht over Tévez en (iets minder) Montolivo. Ik kan niet zeggen er vrolijk van te worden, maar houd me vast aan het lichtpuntje Mesbah (echt een goede linksback in ouderwetse Milan-stijl).

Bovendien is een van onze belangrijkste 'aanwinsten' van deze winter het ontluiken van Stephan El-Shaarawy. Die jongen speelt heerlijk als trequartista of als tweede spits. Ik hoop dat hij vanavond in de basis staat, maar Seedorf lijkt het te worden.

Klose is er niet bij en bij Lazio gaat het alleen maar over de onvrede richting president Lotito en het aantrekken van zelfverklaard Roma-supporter Candreva (goede voetballer, kandidaat-international). :B
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

AU!! vriend niet een best resultaat maar gelukkig laat Inter ook punten liggen!! B)
HR
HR

MaGiCa schreef:

AU!! vriend niet een best resultaat maar gelukkig laat Inter ook punten liggen!! B)
HR
Dit was wel te verwachten. Wat blijft die Rocchi een geweldig lepe man, fantastisch om te zien toch. Bij Milan lopen meer spelers rond die heel wat meer kunnen, maar zichzelf overschatten. Robinho is nog nooit iemand voorbij gekomen in de Serie A. Zlatan te nonchalant, etc. Juve wordt toch wel kampioen, wij gaan kiele-kiele de Champions League in als tweede.
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Waar was die Zlatan nu weer mee bezig amico heeft hij toch helemaal niet nodig!
HR
HR

MaGiCa schreef:

Waar was die Zlatan nu weer mee bezig amico heeft hij toch helemaal niet nodig!
HR
Nee, maar het hoort bij het product Zlatan helaas. Raakt zelfs met -2 oververhit die man. Ongelooflijk. Ik zeg: als straf zijn kop nu kort knippen, meteen een goed excuus ervoor :B
HR
HR
Oh oh oh oh dit is toch niet te geloven! Heel de wedstrijd geen kans afgedwongen en na 94 minuten staat het gewoon 1-2 daar in Udine! Die weten niet wat ze meemaken :B :D

Vanmorgen stond Stephan El-Shaarawy al op de voorpagina van de Gazzetta, de Corriere en de Tuttosport. (bewijs: http://www.sportmediaset.mediaset.it/superhomepage/controcampo/photogallery/5991/i-giornali-11-febbraio.shtml) Dit kon toch niet fout gaan eigenlijk.

Dramatische pot, maar het duo Maxi Lopez-Stephan El Shaarawy maakt alle blunders van Seedorf en Robinho onschadelijk. Dit is FORTUNA!!!

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 11 februari 2012 20:04:01).]
HR
HR

Raymondinnowicz
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 27 januari 2004

Onverdiende overwinning van AC op Udinese (1-2), maar bij de winnende was een er belangrijke rol voor Urby. Hij ga een knappe diepe bal op Maxi die uiteindelijk de assist gaf.

Urby is goed bezig.

edit typo

[Dit bericht is veranderd door Raymondinnowicz (op 11 februari 2012 20:46:10).]
HR
HR

Raymondinnowicz schreef:

Onverdiende overwinning van AC op Udinese (1-2), maar de bij de winnende was een er belangrijke rol voor Urby. Hij ga een knappe diepe bal op Maxi die uiteindelijk de assist gaf.

Urby is goed bezig.
HR
Urby moet inderdaad niet afgeschreven worden. Doet wat hij moet doen, blijft kalm, geeft ballen op maat. Nu nog iets meer een vent worden en hij is een volwaardige Serie A-speler, toch knap van hem.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Bij Milan hebben ze er voor vanavond iig vertrouwen in en waarom ook niet.

Allegri 'zeer optimistisch' over duels met Arsenal
AC Milan-trainer Massimiliano Allegri ziet de Champions League-duels met Arsenal vol vertrouwen tegemoet. De coach denkt dat zijn ploeg een goede kans maakt.
"Ik ben optimistisch, zeer optimistisch", aldus Allegri over het duel van woensdagavond. "We kennen de kracht van Arsenal. Ze spelen uitstekend voetbal en zijn collectief en individueel bijzonder sterk. We zullen in de defensie scherp geconcentreerd moeten zijn."

Allegri kan tegen Arsenal weer beschikken over Alexandre Pato en Kevin-Prince Boateng. "Ik weet niet hoelang ze kunnen spelen. Ik heb er een hard hoofd in dat ze kunnen starten. We zullen zien. Het is in ieder geval goed om meer mogelijkheden te hebben."

Zlatan Ibrahimovic, die in de Serie A een schorsing uitzit, is ook van de partij. "Hij is fysiek en mentaal in goede vorm. Ik weet zeker dat hij tegen Arsenal een topwedstrijd zal spelen."

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/210303/Allegri_zeer_optimistisch_over_duels_met_Arsenal.html

Ik weet het, voetbalprimeur, maar ja.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 15 februari 2012 00:35:20).]
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Succes vanavond amico!!
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001

Ibra-Ca-dra-ba, wat is die man toch geweldig! Technisch en fysiek beresterk aan de bal en nog altijd zeer gretig en strijdlustig in duels. 2-0 de verdiende voorsprong van AC Milan op The Gunners. AC die overigens qua niveau gegroeid lijkt te zijn ten opzichte van vorige jaar spelend tegen ons.

Arsenal verliest het op het middenveld en komt niet in haar spel. Werk aan de winkel voor Wenger. Van Persie een halve linie terug en een nieuwe spits erin?

Boateng blijft een grillige voetballer, maar 'als' zijn acties en doelpunten slagen, zijn die vaak wonderschoon.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

Urby speelt goed! Beetje bangerig alleen maar rekening houdend met alles doet die goed mee.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,7% dat SC Heerenveen wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!