Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 40 »
TheLegend
International
Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
quote:Gelukkig wil Alex ook veel liever buiten Italië (Amerika) z'n loopbaan afsluiten. Ik denk dat hij in z'n achterhoofd wel doorheeft wat voor rotzooi er anders getrapt gaat worden. Mocht hij toch naar Milan gaan dan heeft Alex bij mij in ieder geval voor altijd afgedaan. Dat kan je gewoon niet maken richting je fans.
J.Ullrich schreef:
(...)
Nee, dat is nog niet mogelijk, dacht ik. Pas vanaf de kwartfinale. Maar dat zou ook een dubbel gevoel geven. Italie heeft belang bij veel clubs in de Champions League. Eigenlijk spelen dit jaar een paar verkeerde ploegen CL. Juventus had het veel beter gedaan dan Inter en Lazio had Arsenal wel uitgeschakeld, denk ik. Die hebben een dodelijke aanval.
Cassano is trouwens aan zijn hart geopereerd en moet ongeveer 6 maanden rust houden. Dat wordt geen EK, vrees ik. Ongelooflijk, al ruim een jaar speelt Italie met Cassano-Rossi als spitsen vreselijk goede wedstrijden en nu moeten ze het ineens anders gaan oplossen. Van mij zou Milan Quagliarella wel mogen halen, die komt er bij Juve ook niet aan. Als Berlusconi nog steeds zo van Italie houdt, haalt hij geen Del Piero (dat is een serieuze optie!) of Amauri, maar verlost hij Quagliarella en Italie (en Milan!) in een klap van een probleem.
J.Ullrich
Vedette
Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007
quote:Del Piero naar Milan zou een grap zijn natuurlijk. Maar op zich zou het wel geinig zijn. Voor Pirlo vind ik de omgekeerde stap bijvoorbeeld ook schitterend, hij was compleet klaar bij Milan. Zoiets hoort wel een beetje bij Italie, die boegbeelden die toch uiteindelijk verkassen. Maar zonde zou het wel zijn. Del Piero hoort toch (ondanks zijn begin bij Padova) in het rijtje Maldini, Totti, Baresi, Bergomi, etc.
TheLegend schreef:
(...)
Gelukkig wil Alex ook veel liever buiten Italië (Amerika) z'n loopbaan afsluiten. Ik denk dat hij in z'n achterhoofd wel doorheeft wat voor rotzooi er anders getrapt gaat worden. Mocht hij toch naar Milan gaan dan heeft Alex bij mij in ieder geval voor altijd afgedaan. Dat kan je gewoon niet maken richting je fans.
Hopelijk komt Cassano er weer bovenop en dan is het voetbal niet meer zo belangrijk natuurlijk. Misschien helpt het als ze een paar vrouwen op z'n kamer brengen, daar schijnt hij nog wel van te 'houden'
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
quote:Ik moet dan ook nog steeds wennen aan Pirlo in het zwart wit, heel vreemd gewoon. Van mij mag Alex best verkassen binnen Italië, zolang het maar niet naar AC Milan of Inter is. Topscorer aller tijde en de meeste wedstrijden achter z'n naam, dergelijke iconen vertrekken niet naar die ratten uit Milaan. Voor het Milan van vroeger met Baresi, Maldini, Costacurta, Weah, Savicevic et cetera had ik nog wel respect. Voor het huidige elftal niet, zelfde geldt voor Inter. Maar dat is nog erger omdat zij nooit zijn gestraft voor het Calciopoli schandaal terwijl al lang is gebleken dat Morrati wel degelijk mee heeft gedaan aan het spelletje.
J.Ullrich schreef:
(...)
Del Piero naar Milan zou een grap zijn natuurlijk. Maar op zich zou het wel geinig zijn. Voor Pirlo vind ik de omgekeerde stap bijvoorbeeld ook schitterend, hij was compleet klaar bij Milan. Zoiets hoort wel een beetje bij Italie, die boegbeelden die toch uiteindelijk verkassen. Maar zonde zou het wel zijn. Del Piero hoort toch (ondanks zijn begin bij Padova) in het rijtje Maldini, Totti, Baresi, Bergomi, etc.
J.Ullrich
Vedette
quote:Haha. Ik moet zeggen dat ik een tijdje terug ook een hekel had aan Juventus. Maar sinds ik me meer heb verdiept in Calciopoli (alleen: Agnelli moet het nu laten rusten, dat zou hem groter maken) gun ik Juventus alles. Echt alles. Ik geniet wel van de intensiteit van de rivaliteit, maar vind het ook gewoon historisch gezien logisch dat ze meedoen om alle prijzen. Inter mag van mij nu wel weer een kleine herhaling van 1989-2006 meemaken. Moratti heeft hele tapes inderdaad laten verduisteren en weet ik het wat. Ik vind het een prachtige gentleman, maar hij moet ophouden met piepen.
TheLegend schreef:
(...)
Ik moet dan ook nog steeds wennen aan Pirlo in het zwart wit, heel vreemd gewoon. Van mij mag Alex best verkassen binnen Italië, zolang het maar niet naar AC Milan of Inter is. Topscorer aller tijde en de meeste wedstrijden achter z'n naam, dergelijke iconen vertrekken niet naar die ratten uit Milaan. Voor het Milan van vroeger met Baresi, Maldini, Costacurta, Weah, Savicevic et cetera had ik nog wel respect. Voor het huidige elftal niet, zelfde geldt voor Inter. Maar dat is nog erger omdat zij nooit zijn gestraft voor het Calciopoli schandaal terwijl al lang is gebleken dat Morrati wel degelijk mee heeft gedaan aan het spelletje.
Maar goed ik zou het absoluut niet kunnen verkroppen mocht het ooit gebeuren dat Alex naar Milaan trekt. Dat hadden v/d Vaart en Sneijder eens moeten doen (naar Feyenoord of PSV). Dan is het voor mij gewoon over met de liefde. Pirlo zal nooit een echte Juventini worden net zoals Janssen nooit een echte Ajacied zal zijn. Daarvoor kleeft er teveel 'verkeerd' verleden aan de heren.
Alex = Juventus en Juventus = Alex. Ik gun hem alles, behalve Milaan.
Nicolas Lodeiro
International
Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Droomaankoop: -
Reg.: 14 februari 2005
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
Grazie Roma
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003
quote:Wat een arbitrale blunder weer! Staat zelfs nog een man naast het doel!
Luis S. schreef:
Komt Milan goed weg, was gewoon de 2e gele kaart voor Aquilani
Nicolas Lodeiro
International
Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005
quote:Deze scheidsrechter is al jaren lang de slechtste scheidsrechter in de CL, die man fluit elke wedstrijd schandalig. Belachelijke vertoning, ook vandaag weer.
Grazie Roma schreef:
(...)
Wat een arbitrale blunder weer! Staat zelfs nog een man naast het doel!
Amsterhammer
Moderator
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2005
afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 juli 2011
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
J.Ullrich
Vedette
afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 juli 2011
J.Ullrich
Vedette
MaGiCa
Moderator
Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005
J.Ullrich
Vedette
quote:Dit was wel te verwachten. Wat blijft die Rocchi een geweldig lepe man, fantastisch om te zien toch. Bij Milan lopen meer spelers rond die heel wat meer kunnen, maar zichzelf overschatten. Robinho is nog nooit iemand voorbij gekomen in de Serie A. Zlatan te nonchalant, etc. Juve wordt toch wel kampioen, wij gaan kiele-kiele de Champions League in als tweede.
MaGiCa schreef:
AU!! vriend niet een best resultaat maar gelukkig laat Inter ook punten liggen!!
MaGiCa
Moderator
J.Ullrich
Vedette
quote:Nee, maar het hoort bij het product Zlatan helaas. Raakt zelfs met -2 oververhit die man. Ongelooflijk. Ik zeg: als straf zijn kop nu kort knippen, meteen een goed excuus ervoor
MaGiCa schreef:
Waar was die Zlatan nu weer mee bezig amico heeft hij toch helemaal niet nodig!
J.Ullrich
Vedette
Raymondinnowicz
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 27 januari 2004
J.Ullrich
Vedette
quote:Urby moet inderdaad niet afgeschreven worden. Doet wat hij moet doen, blijft kalm, geeft ballen op maat. Nu nog iets meer een vent worden en hij is een volwaardige Serie A-speler, toch knap van hem.
Raymondinnowicz schreef:
Onverdiende overwinning van AC op Udinese (1-2), maar de bij de winnende was een er belangrijke rol voor Urby. Hij ga een knappe diepe bal op Maxi die uiteindelijk de assist gaf.
Urby is goed bezig.
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
MaGiCa
Moderator
Starring
Vedette
Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001
AFC_Orange
Icoon
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006
Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.