Ajax Netwerk
vrijdag 29 augustus 2014 - 16:03                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 57 »

HR

kloot
Vedette

Uit: Diemen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 13 maart 2008

quote:HR
Loki schreef:

(...)

Ik vind hem erg matig hoor. Heel traag, wel goed inzicht natuurlijk. Maar die gaat Ajax geen kampioen meer maken. Vind dat v Bommel het veel beter al doet, Seedorf is dus over the hill.
HR
Yep Ajax zou zo meedoen om het kampioenschap in Italie. Zwaar over the hill die Seedorf :denk

Sneijder is natuurlijk veel beter als spelmaker, omdat ie bij het NL elftal zit en niet langzaam is. ;B
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Ik heb niets met Inter of met Milan, maar ik hoop alleen maar dat die rode kampioen worden ivm de 7 of 8 ton van Urby
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juni 2009

Voor het eerst sinds 2004 landskampioen. Laten we hopen dat wij hetzelfde kunnen zeggen over 8 dagen!
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Zo,dat zijn weer wat extra centjes voor Ajax :P
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

Het heeft even geduurd maar ook Milan is weer eens kampioen van Italië. Sinds dat van Basten daar naar toe is gegaan heb ik een zwak voor die club. Mijn andere favoriiete buitenlandse club Barcelona is in mijn ogen ook al kampioen. Nu alleen mijn grootste liefde Ajax nog. En ik lig drie weken dronken van geluk op het museumplein. Zo niet lig ik er waarschijnlijk ook drie weken maar dan van teleurstelling.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

2.5 miljoen verdiend aan een speler met half jaar contract. Niet slecht onderhandeld. Volgens mij speelt ie daar nauwelijks.
HR
HR

loekf
Veelbelovend talent

Reg.: 3 mei 2006

Loki schreef:

2.5 miljoen verdiend aan een speler met half jaar contract. Niet slecht onderhandeld. Volgens mij speelt ie daar nauwelijks.
HR
Maakt allemaal niet uit, daar zijn sommigen voetballer van beroep voor. Bankrekening blij, ex-club blij, zaakwaarnemer blij, vriendin blij (ongelimiteerd shoppen in Milaan). Wat wil je nog meer ?

(riep daar iemand sportman ?)
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Van harte FC Berlusconi, al had ik liever een club van buiten Milaan kampioen zien worden.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

Fantastisch dat Milan kampioen is. Ajax mag na net zoveel droge jaren als Milan hetzelfde gaan flikken.
Seedorf is zo'n held. Ik werd emotioneel toen hij Galliani omhelsde. Gewoon kippevel op mijn armen.
Seedorf is een man waar er in Italië altijd respect voor is geweest. Ook van de tegenpartij. Eigenlijk ongelofelijk dat hij in het Nederlands elftal zo weinig heeft gespeeld, want laten we eerlijk zijn, hij had zoveel meer kunnen betekenen voor het Nederlands elftal.
Ik vraag me af of Seedorf er nog een jaar bij Milan aan vast plakt of wellicht naar Ajax gaat. Terugkeer naar Ajax is onrealistisch, maar toch... B)
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Fantastisch dat Milan kampioen is. Ajax mag na net zoveel droge jaren als Milan hetzelfde gaan flikken.
Seedorf is zo'n held. Ik werd emotioneel toen hij Galliani omhelsde. Gewoon kippevel op mijn armen.
Seedorf is een man waar er in Italië altijd respect voor is geweest. Ook van de tegenpartij. Eigenlijk ongelofelijk dat hij in het Nederlands elftal zo weinig heeft gespeeld, want laten we eerlijk zijn, hij had zoveel meer kunnen betekenen voor het Nederlands elftal.
Ik vraag me af of Seedorf er nog een jaar bij Milan aan vast plakt of wellicht naar Ajax gaat. Terugkeer naar Ajax is onrealistisch, maar toch... B)
HR
Sneijder en Vd Vaart zijn beide beter. Sneijder is sowieso nu van een hoger niveau dan seedorf ooit is geweest, Vaart zal dat niet halen vrees ik. Mooi dat ie kampioen wordt, maar ik denk dat dat de verdienste is van Zlatan en Pato (en hun trainer die een goede organisatie creerde).
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Reg.: 28 november 2010

Loki schreef:

(...)

Sneijder en Vd Vaart zijn beide beter. Sneijder is sowieso nu van een hoger niveau dan seedorf ooit is geweest, Vaart zal dat niet halen vrees ik. Mooi dat ie kampioen wordt, maar ik denk dat dat de verdienste is van Zlatan en Pato (en hun trainer die een goede organisatie creerde).
HR
U zegt? Daar ben ik het dus niet mee eens. Sneijder van een hoger niveau dan Seedorf ooit geweest? Sorry, maar dan zijn we uitgepraat.
Seedorf is zeker de laatste wedstrijden beslissend geweest. Juist op de belangrijke momenten staat hij op. Daarbij heeft hij Milan gestuurd, natuurlijk waren er lastige momenten bij dit seizoen, maar hij speelde écht weer behoorlijk constant.
Uit bij Tottenham verzaakte hij als één van de weinigen niet. En toen speelde hij nog wel op een positie die de zijne niet is.
Allegri weet wat hij aan Seedorf heeft, briljante spelmaker.
HR
HR

Achenebbisj Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Uit: Diemen
Vak: 427
Reg.: 31 maart 2011

Loki schreef:

(...)

Ik vind hem erg matig hoor. Heel traag, wel goed inzicht natuurlijk. Maar die gaat Ajax geen kampioen meer maken. Vind dat v Bommel het veel beter al doet, Seedorf is dus over the hill.
HR
Lothar mag de veters nog niet strikken van Clarence!!
HR
HR

Stefan Pettersson
International

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

U zegt? Daar ben ik het dus niet mee eens. Sneijder van een hoger niveau dan Seedorf ooit geweest? Sorry, maar dan zijn we uitgepraat.
Seedorf is zeker de laatste wedstrijden beslissend geweest. Juist op de belangrijke momenten staat hij op. Daarbij heeft hij Milan gestuurd, natuurlijk waren er lastige momenten bij dit seizoen, maar hij speelde écht weer behoorlijk constant.
Uit bij Tottenham verzaakte hij als één van de weinigen niet. En toen speelde hij nog wel op een positie die de zijne niet is.
Allegri weet wat hij aan Seedorf heeft, briljante spelmaker.
HR
Ik ben eigenlijk nooit een fan van Seedorf geweest. Ik vind hem over het algemeen veel te wisselvallig. Hij strooit regelmatig met geweldige passes, maar kan daarna uit het niks 3 corners achter elkaar over de achterlijn schieten.
Maar met bovenstaande post kan ik niet anders dan het volledig eens zijn. De laatste maanden heb ik bijna alle wedstrijden van Milan live gezien en behalve een uitstekende van Bommel heb ik ook Seedorf zien groeien naarmate de spanning groter wordt. In wedstrijden waarbij het wat moeilijker gaat (Fiorentina-uit met 10 man na rood van Zlatan staat me het meest bij) neemt Seedorf het hele middenveld in handen en dirigeert Milan naar een overwinning. Als je zoveel beter gaat spelen naarmate de druk groter wordt ben je echt wel een hele grote speler...
HRHR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Achenebbisj schreef:

(...)

Lothar mag de veters nog niet strikken van Clarence!!
HR
Amen! Clarence is een held. B)
HR
HR

mzo
Legende

AC kampioen dankzij Urby ;)
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

Taiwo komt voor Urby :P

Allegri claimt akkoord met Mexès en Taiwo
Kort na het binnenhalen van de Italiaanse landstitel lijkt AC Milan ook succes te hebben op de transfermarkt. Volgens trainer Massimiliano Allegri heeft de club een akkoord bereikt met Philippe Mexès en Taye Taiwo.

Mexès en Taiwo werden de afgelopen tijd al concreet in verband gebracht met Milan. Het tweetal speelt nu nog voor respectievelijk AS Roma en Olympique Marseille. De Fransman Mexès kan transfervrij overstappen naar Milaan, terwijl er naar de club uit zijn geboorteland een transfersom zal moeten worden overgemaakt voor Taiwo.

Dinsdag bevestigde Allegri de komst van het tweetal. "We hebben Mexès en Taiwo al gecontracteerd", sprak de coach daags voor de confrontatie met Palermo in de Coppa Italia. "Voor de achterhoede hebben we deze spelers gekocht en ik denk dat het zo goed is. Later zullen we naar het middenveld en de aanval kijken, maar eerst gaan onze gedachten uit naar de Coppa Italia."

Milan denkt er tevens over na om Paulo Henrique Ganso (Santos) of Kaká (Real Madrid) te halen. ";Beiden zijn geweldige spelers. De carrière van Kaká spreekt voor zichzelf. Ganso is nog jong en heeft geweldige kwaliteiten, maar hij zal nog veel meer moeten tonen als hij naar Europa komt. Ik kan niet kiezen."

bron: voetbalprimeur
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Hij doet het weer

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 10 mei 2011 20:01:38).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

ElSalvador74 schreef:

Taiwo komt voor Urby :P
HR
Urby zegt dat ie niet als linksback gehaald is.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Goede grap van Zlatan, daar had Antonio niet van terug :B . Typische voetbalhumor zoals we dat allemaal in de kleedkamer beleefd hebben en eigenlijk het mooiste wat er is, het relativeert een hoop. Mooi om ook deze kant van Ibracadabra te zien naast die van arrogante vedette.
HR
HR

mzo
Legende

Ik dacht destijds te horen tijdens de derby van Italie dat het Gattuso zijn laatste derby was omdat hij naar Rusland vertrekt, zie ik hem gisteren toch nog gewoon bij AC in de basis staan.

Zlatan.............wat een topper in het AC systeem
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

mzo schreef:

Ik dacht destijds te horen tijdens de derby van Italie dat het Gattuso zijn laatste derby was omdat hij naar Rusland vertrekt, zie ik hem gisteren toch nog gewoon bij AC in de basis staan.
HR
Gattuso zal Milan niet verlaten

Gennaro Gattuso speelt ook komend seizoen gewoon nog voor AC Milan.
Getty ImagesDe Italiaanse middenvelder heeft geen intentie om de landskampioen na de zomer te verlaten, ondanks eerdere geruchten over een overstap naar het Russische Anzhi Makhachkala. Gattuso is echter gelukkig in Milaan en wil dan ook graag bij de club blijven.

"Ik heb nog een jaar een contract en Milan is mijn thuis, een club waar ik me erg goed voel" aldus Gattuso tegen SkySport 24. "Mijn zaakwaarnemer beslist niet alleen, hij moet altijd met mij overleggen. Nogmaals: ik heb het naar mijn zin bij Milan".

Gattuso speelt al sinds 1999 voor de Rossoneri. De woeste middenvelder staat vooral bekend om zijn opvliegendheid, maar ook om zijn enorme werklust. Eerder speelde Gattuso voor Perugia, Glasgow Rangers en Salernitana.
HR
HR

mzo
Legende

MaGiCa schreef:

(...)

Gattuso zal Milan niet verlaten

Gennaro Gattuso speelt ook komend seizoen gewoon nog voor AC Milan.
Getty ImagesDe Italiaanse middenvelder heeft geen intentie om de landskampioen na de zomer te verlaten, ondanks eerdere geruchten over een overstap naar het Russische Anzhi Makhachkala. Gattuso is echter gelukkig in Milaan en wil dan ook graag bij de club blijven.

"Ik heb nog een jaar een contract en Milan is mijn thuis, een club waar ik me erg goed voel" aldus Gattuso tegen SkySport 24. "Mijn zaakwaarnemer beslist niet alleen, hij moet altijd met mij overleggen. Nogmaals: ik heb het naar mijn zin bij Milan".

Gattuso speelt al sinds 1999 voor de Rossoneri. De woeste middenvelder staat vooral bekend om zijn opvliegendheid, maar ook om zijn enorme werklust. Eerder speelde Gattuso voor Perugia, Glasgow Rangers en Salernitana.
HR
Aha mooie man
HR
HR
Even wat nieuw leven in dit topic blazen. Een wat vreemd seizoen tot nu toe. Het is niet verbazingwekkend dat maar de helft van de aanvallers fit is. Het is evenmin verbazingwekkend dat Milan daardoor wat slecht aan het seizoen is begonnen, maar inmiddels vrij simpel alle wedstrijden wint.

Het is voor mij als Milan-fan moeilijk om me echt druk te maken om het seizoen op dit moment. De concurrentie is wat zwakjes, Milan zelf speelt eigenlijk op een hele botte manier, bijna Engels. Doet pijn aan de ogen om zo'n Boateng te zien harken en ballen hoog over te zien poeieren - hoewel die hattrick tegen Lecce dan weer ongelooflijk was. En hetzelfde geldt voor Nocerino tegen Parma. Die ragazzo scoort nooit en dan tegen Parma ineens een hattrick. Boem. Eigenlijk kan zoiets helemaal niet.

Maar wat me tegenvalt zijn van die wedstrijden zoals gisteravond. Met een pastaatje op schoot BATE Borisov-Milan in HD kijken met commentaar van Maurizio Compagnoni (dat Nederlandse commentaar hoef ik niet te horen), dat was vroeger ondenkbaar. En dan een karrenvracht aan kansen missen. Dat heeft wel z'n charme, gelijkspelen tegen zo'n ploegje, en pakweg tien jaar geleden was het ook geen ramp. Maar nu met zo'n Barcelona in de poule dat iedereen wegvaagt.... klote.

Dat is tegelijkertijd wel de enige afspraak waar ik me echt op verheug. Grande Milan dat ouderwets de vloer aan gaat vegen met die gasten uit die zichzelf zo vreselijk minderwaardig voelende kustprovincie. Verdomme, wat zou een overwinning en de eerste plaats in de poule toch zoet smaken tegen die lui. Daar ben ik heel eerlijk in. Maar de kans dat het niet zal gebeuren en we vervolgens weer tegen een Engelse poulewinnaar eraf worden geknakt in de achtste finale stemt me alvast weer treurig.

Laat dat niet gebeuren! Zeker niet met Cassano in gedachten! Dai ragazzi....
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

J.Ullrich schreef:

Even wat nieuw leven in dit topic blazen. Een wat vreemd seizoen tot nu toe. Het is niet verbazingwekkend dat maar de helft van de aanvallers fit is. Het is evenmin verbazingwekkend dat Milan daardoor wat slecht aan het seizoen is begonnen, maar inmiddels vrij simpel alle wedstrijden wint.

Het is voor mij als Milan-fan moeilijk om me echt druk te maken om het seizoen op dit moment. De concurrentie is wat zwakjes, Milan zelf speelt eigenlijk op een hele botte manier, bijna Engels. Doet pijn aan de ogen om zo'n Boateng te zien harken en ballen hoog over te zien poeieren - hoewel die hattrick tegen Lecce dan weer ongelooflijk was. En hetzelfde geldt voor Nocerino tegen Parma. Die ragazzo scoort nooit en dan tegen Parma ineens een hattrick. Boem. Eigenlijk kan zoiets helemaal niet.

Maar wat me tegenvalt zijn van die wedstrijden zoals gisteravond. Met een pastaatje op schoot BATE Borisov-Milan in HD kijken met commentaar van Maurizio Compagnoni (dat Nederlandse commentaar hoef ik niet te horen), dat was vroeger ondenkbaar. En dan een karrenvracht aan kansen missen. Dat heeft wel z'n charme, gelijkspelen tegen zo'n ploegje, en pakweg tien jaar geleden was het ook geen ramp. Maar nu met zo'n Barcelona in de poule dat iedereen wegvaagt.... klote.

Dat is tegelijkertijd wel de enige afspraak waar ik me echt op verheug. Grande Milan dat ouderwets de vloer aan gaat vegen met die gasten uit die zichzelf zo vreselijk minderwaardig voelende kustprovincie. Verdomme, wat zou een overwinning en de eerste plaats in de poule toch zoet smaken tegen die lui. Daar ben ik heel eerlijk in. Maar de kans dat het niet zal gebeuren en we vervolgens weer tegen een Engelse poulewinnaar eraf worden geknakt in de achtste finale stemt me alvast weer treurig.

Laat dat niet gebeuren! Zeker niet met Cassano in gedachten! Dai ragazzi....
HR
Ach, er wordt ook iemand eerste in de poule van Porto, wie weet.

Kun je trouwens tweede ronde al een italiaanse club loten?
HR
HR

Frankie de missing link schreef:

(...)

Ach, er wordt ook iemand eerste in de poule van Porto, wie weet.

Kun je trouwens tweede ronde al een italiaanse club loten?
HR
Nee, dat is nog niet mogelijk, dacht ik. Pas vanaf de kwartfinale. Maar dat zou ook een dubbel gevoel geven. Italie heeft belang bij veel clubs in de Champions League. Eigenlijk spelen dit jaar een paar verkeerde ploegen CL. Juventus had het veel beter gedaan dan Inter en Lazio had Arsenal wel uitgeschakeld, denk ik. Die hebben een dodelijke aanval.

Cassano is trouwens aan zijn hart geopereerd en moet ongeveer 6 maanden rust houden. Dat wordt geen EK, vrees ik. Ongelooflijk, al ruim een jaar speelt Italie met Cassano-Rossi als spitsen vreselijk goede wedstrijden en nu moeten ze het ineens anders gaan oplossen. Van mij zou Milan Quagliarella wel mogen halen, die komt er bij Juve ook niet aan. Als Berlusconi nog steeds zo van Italie houdt, haalt hij geen Del Piero (dat is een serieuze optie!) of Amauri, maar verlost hij Quagliarella en Italie (en Milan!) in een klap van een probleem.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 94,1% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!