Ajax Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 13:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 58 »

HR

0634
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

Wat een schandvlek voor de club Milan, is die Gatusso zeg. Echt een rotmongool. Die beul van een Flamini verdiende diep rood, maar die Gatusso gaat zelfs door met zijn achterlijke gedrag als er al afgefloten is. Een volslagen idioot die gast. Als dat voor Ajax zou spelen zou ik zeggen: op staande voet ontslaan.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

quote:HR
0634 schreef:

Wat een schandvlek voor de club Milan, is die Gatusso zeg. Echt een rotmongool. Die beul van een Flamini verdiende diep rood, maar die Gatusso gaat zelfs door met zijn achterlijke gedrag als er al afgefloten is. Een volslagen idioot die gast. Als dat voor Ajax zou spelen zou ik zeggen: op staande voet ontslaan.
HR
Idd. Ik wist niet wat ik zag zeg. Ongehoord. Nu was wel bekend dat er bij Gatusso een zéér kort lontje zit, maar vanavond bleek het wel of hij helemaal geen verstand meer had.
Eigenlijk moet deze vent gewoon geschorst worden voor een wedstrijd of 16, geldend voor alle competities. Dus beker, CL, en eigen competitie.
Gatusso deelde nog een kopstoot uit aan iemand van de staf van Tottenham Hotspur. Zijn vrouw moet zich ongelofelijk hebben geschaamd vanavond.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

0634 schreef:

HR
Grappige is als je gasten als deze jongen op zondagmiddag bij een willekeurige 3,4 of 5e klasser laat spelen je ook elke zondag knokken hebt... Die spoort gaar niet, tis net alsof ie samen met Flamini voor de wedstrijd ff een lijntje nog heeft weg gesnoven, zo opgefokt oogde beide heren...
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

Gatusso zit daar zeker goed nu Zlatan is gekomen. 1 Gefrustreerde hoop bij elkaar hahahah. Zou wat zijn als die nog kampioen van Italië worden ook. Er moet snel aan een nieuw Milaan worden gewerkt waarin jonge spelers als Pato, K.P. Boateng en Emanuelson een kans gaan krijgen met de begeleiding van de ervaren Gatusso, Inzaghi, Nesta, Seedorf en Bommel.

Nesta, Zlatan en Robinho spelen absoluut onder hun niveau, lijken wel uitgebluste vedettes.
HR
HR

Meppie
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 7 februari 2005

Zo'n Gattuso is weer eens wat anders dan die jaknikkers en uitstralingloze vaatdoeken die geen stap extra zetten om te winnen. Het valt mij eigenlijk mee hoevaak dit soort opstootjes in het professionele voetbal voorkomen. 1% van de inzet van Gattuso en Ajax wordt op z'n sloffen kampioen. Dan maar af en toe een uitschieter als vanavond, maar het resultaat lijkt hem tenminste wel wat te doen. In tegenstelling tot vele anderen, die slechts hun schouders ophalen en weer de koptelefoons over (of vingers in, ja jij, Demy de Zeeuw) de oren doen.

Je kan je afvragen hoe verstandig het is om het met een oude assistenttrainer van de tegenstander aan de stok te krijgen, maar het brengt wel weer eens wat leven in de brouwerij. Ik vind de tackle van Flamini (en zijn reactie daarop volgend) een stuk smakelozer.

[Dit bericht is veranderd door Meppie (op 16 februari 2011 00:19:33).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Hopelijk ramt Demy de Zeeuw aanstaande zondag Ben van Dael (assistent-trainer van VVV) op zijn bek.

Kom op jongens, ik lees dat "het resultaat hem tenminste wat doet", maar dit hoort gewoon niet. Je kunt het ook vertalen als "niet tegen je verlies kunnen" en "niet professioneel".

Inzet toon je niet door iemand door midden te schoppen of iemand te slaan cq kopstoten uit te delen. Inzet toon je in het veld. Er moet een grens zijn. Gattuso ging duidelijk OVER die grens en is in mijn ogen niet goed met zijn sport/vak bezig.

Volgens mij leer je in de jeugdelftallen ook om jezelf te beheersen. En nu we het toch over jeugd hebben: weet je hoeveel kinderen hiernaar kijken of dit in ieder geval kunnen zien via de TV, internet, etc.? Lekker voorbeeld.

Tuurlijk heb je een "rotzak" nodig in je selectie, die missen wij nu inderdaad. Maar je kunt ook een rotzak zijn zonder mensen te slaan en tot op het randje te gaan en er dus NIET overheen. Kijk naar een Van Bommel of Davids.
HR
HR

0634
Legende

AFC_Orange schreef:

Gatusso zit daar zeker goed nu Zlatan is gekomen. 1 Gefrustreerde hoop bij elkaar hahahah. Zou wat zijn als die nog kampioen van Italië worden ook. Er moet snel aan een nieuw Milaan worden gewerkt waarin jonge spelers als Pato, K.P. Boateng en Emanuelson een kans gaan krijgen met de begeleiding van de ervaren Gatusso, Inzaghi, Nesta, Seedorf en Bommel.

Nesta, Zlatan en Robinho spelen absoluut onder hun niveau, lijken wel uitgebluste vedettes.
HR
Robinho speelt structureel onder zijn nivo. En ZLatan is de enige die ervoor zorgt dat Milan nog bovenaan staat. Voor de rest is het gewoon geen heel goede ploeg. Ze konden ook niet winnen van ons.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 16 februari 2011 06:43:26).]
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Gattuso is een karikatuur van zichzelf aan het worden, sneue vertoning. Het lijkt wel of daar een psychiatrische kliniek op het veld staat, een paar psychopaten, en de rest is platgespoten en versuft door de medicijnen.

Maar goed, het is Milan, de scudetto is veel belangrijker en daarvoor is ook ingekocht, maar het kan maar zo zijn dat ze er doorheen glippen in Londen, en dan in de kwart en halve finale ze ineens scherp en in vorm zijn. Milan speelt natuurlijk zelden goed in deze fase. Het kan maar zo zijn dat over een maandje als het er echt toe doet Seedorf weer met geniale passjes strooit, Pirlo het spel maakt en als Robinho dan ook eens van talent een goede voetballer blijkt te zijn geworden dan doen ze weer gewoon mee om de hoofdprijs.

Alleen met Zlatan is het altijd lastig, hij is zo goed en kan zoveel alleen dat hij ook uitlokt dat hij het alleen moet doen, en als hij dan eventjes in het voorjaar niet in vorm is, dan kan zijn elftal niet meer omschakelijken naar een meer collectieve aanpak.
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Best opmerkelijk, de man die Milan nog enigzins aan de praat houd is gehuurd van Barca. Zal Milan hem definitief over gaan nemen, lijkt me toch wel, bij Barca zitten ze niet op hem te wachten, maar je weet het natuurlijk nooit.

Verder vind ik Bommel en Cassano goede aankopen, Milan mist simpelweg teveel spelers, helemaal in europa. Er bleef weinig over.
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 5 maart 2006

Wij zouden Gattuso wel goed kunnen gebruiken, tenminste niet zo een wijf als de Zeeuw en vd Wiel. Tuurlijk ging die tegen Tottenham te ver maar liever dat dan spelers bij ons die na een nederlaag een half uur later weer met elkaar lopen te lachen en te twitteren.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Klopt als een bus zo een aanjager/leider missen wij idd....!
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Nou inderdaad, dat is natuurlijk waar het aan schort jongens, een gebrek aan werklust.

Ze willen gewoon niet! Volgevreten vedettes! Met hun sterallures!

Wat een briljante inzichten. Hadden we maar zulke genieen voor de spelersgroep, dan zou het allemaal helemaal goed komen!
HR
HR

0634
Legende

De laatste die we missen is die schuimbekkende dwaas van een Gatusso. Nog slechter aan de bal als Enoh in een rolstoel. Behoudens het feit dat hij over the hill is was hij altijd al overschat.
HRHR
HR

klaaschat
Lid 2de elftal

Reg.: 29 juni 2009

Okay klopt maar een type Edgar Davids zou in het huidige Ajax zeker niet misstaan...die zou iemand als De Zeeuw wel eens even moris leren!

0634 schreef:

De laatste die we missen is die schuimbekkende dwaas van een Gatusso. Nog slechter aan de bal als Enoh in een rolstoel. Behoudens het feit dat hij over the hill is was hij altijd al overschat.
HR
HR
HR

0634
Legende

klaaschat schreef:

Okay klopt maar een type Edgar Davids zou in het huidige Ajax zeker niet misstaan...die zou iemand als De Zeeuw wel eens even moris leren!

(...)
HR
Eensch. Maar zowel aan de bal als qua gedrag is Davids een klasse of 2 beter.
HR
HR

lifeline08
Veelbelovend talent

Uit: Koog aan de Zaan
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 10 mei 2003

Ik lees net dat Urby de vorige en komende wedstrijd op de tribune plaats mag nemen van allegri. Na de 1-1 en 0-0 werdt hij op de tribune geplaatst en milan wint opeens weer (niet dat het gelijk spelen alleen maar op zijn conto geplaatst mag worden maar toch). Zou hij NU al door de mand gevallen zijn? Wellicht speelt ook mee dat hij internationaal niet inzetbaar is maar dan toch...Bij Ajax vond ik hem altijd een goede kracht maar blijkbaar schiet hij in het buitenland (in italie nota bene) toch tekort.
Wellicht aankomende zomer maar weer eens polsen voor een terugkeer??
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Maar Milan is niet gek, die zien hem als handel..

Zo gaat dat met de net niet spelers, zie Afellay, Urby etc..
HR
HR

Yassou Hellas
Veelbelovend talent

Uit: Enschede
Reg.: 6 juli 2004

Eenvoudige overwinning op Napoli met een ontketende Pato. Op naar de eerste titel sinds 2004... Die wedstrijd bij Tottenham kan ook nog alle kanten op.

Wel zuur voor Seedorf dat K.P.Boateng hem blijkbbaar is voorbijgestreeft. Kan hij nog voor een langere tijd een basisplaats veroveren of is dit zijn einde bij Milan :\(
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Yassou Hellas schreef:

Eenvoudige overwinning op Napoli met een ontketende Pato. Op naar de eerste titel sinds 2004... Die wedstrijd bij Tottenham kan ook nog alle kanten op.

Wel zuur voor Seedorf dat K.P.Boateng hem blijkbbaar is voorbijgestreeft. Kan hij nog voor een langere tijd een basisplaats veroveren of is dit zijn einde bij Milan :\(
HR
Zie hem met F. de Boer ook niet zo snel terug komen bij ajax
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

mzo schreef:

(...)

Zie hem met F. de Boer ook niet zo snel terug komen bij ajax
HR
Zo vreselijk jammer dat het waarschijnlijk niet meer gaat gebeuren. Eeuwig zonde. :\(
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Als het had moeten gebeuren, was dat 2 jaar geleden geweest. Ik denk dat Seedorf nu alleen nog maar zou kunnen gaan tegenvallen. Heeft nog wel momentjes van briljantie, maar is bij lange na niet meer wat het geweest is. Nee, laat Eriksen en Lodeiro maar op de halfposities spelen en ontwikkelen.
HR
HR

mzo
Legende

Drie Kruizen schreef:

Als het had moeten gebeuren, was dat 2 jaar geleden geweest. Ik denk dat Seedorf nu alleen nog maar zou kunnen gaan tegenvallen. Heeft nog wel momentjes van briljantie, maar is bij lange na niet meer wat het geweest is. Nee, laat Eriksen en Lodeiro maar op de halfposities spelen en ontwikkelen.
HR
Ik zet zo naar hem te kijken in de derby hij kan het niet meer aan inderdaad........Koning
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

mzo schreef:

(...)

Ik zet zo naar hem te kijken in de derby hij kan het niet meer aan inderdaad........Koning
HR
Ik vind hem erg matig hoor. Heel traag, wel goed inzicht natuurlijk. Maar die gaat Ajax geen kampioen meer maken. Vind dat v Bommel het veel beter al doet, Seedorf is dus over the hill.
HR
HR

mzo
Legende

Loki schreef:

(...)

Ik vind hem erg matig hoor. Heel traag, wel goed inzicht natuurlijk. Maar die gaat Ajax geen kampioen meer maken. Vind dat v Bommel het veel beter al doet, Seedorf is dus over the hill.
HR
mhmh langzaam als aanvoerder in de serie A, dan kan hij op 1 been mee in NL
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

Loki schreef:

(...)

HR
Matig? De man strooit met briljante passes alsof het niets is. Dat Seedorf niet de snelste is, is algemeen bekend maar dat compenseert hij met een ongekend inzicht en pass en trapvermogen.

Seedorf zou voor dit Ajax een grote aanwinst zijn!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 1,5% dat Almere City FC wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!