Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 40 »
0634
Administrator
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Idd. Ik wist niet wat ik zag zeg. Ongehoord. Nu was wel bekend dat er bij Gatusso een zéér kort lontje zit, maar vanavond bleek het wel of hij helemaal geen verstand meer had.
0634 schreef:
Wat een schandvlek voor de club Milan, is die Gatusso zeg. Echt een rotmongool. Die beul van een Flamini verdiende diep rood, maar die Gatusso gaat zelfs door met zijn achterlijke gedrag als er al afgefloten is. Een volslagen idioot die gast. Als dat voor Ajax zou spelen zou ik zeggen: op staande voet ontslaan.
AFCA3STERREN
Idool
Vak: 126
Reg.: 17 september 2005
quote:Grappige is als je gasten als deze jongen op zondagmiddag bij een willekeurige 3,4 of 5e klasser laat spelen je ook elke zondag knokken hebt... Die spoort gaar niet, tis net alsof ie samen met Flamini voor de wedstrijd ff een lijntje nog heeft weg gesnoven, zo opgefokt oogde beide heren...
0634 schreef:
Wat een schandvlek voor de club Milan, is die Gatusso zeg. Echt een rotmongool. Die beul van een Flamini verdiende diep rood, maar die Gatusso gaat zelfs door met zijn achterlijke gedrag als er al afgefloten is. Een volslagen idioot die gast. Als dat voor Ajax zou spelen zou ik zeggen: op staande voet ontslaan.
AFC_Orange
Icoon
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006
Meppie
Talent
Uit: Amsterdam
Reg.: 7 februari 2005
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
0634
Administrator
quote:Robinho speelt structureel onder zijn nivo. En ZLatan is de enige die ervoor zorgt dat Milan nog bovenaan staat. Voor de rest is het gewoon geen heel goede ploeg. Ze konden ook niet winnen van ons.
AFC_Orange schreef:
Gatusso zit daar zeker goed nu Zlatan is gekomen. 1 Gefrustreerde hoop bij elkaar hahahah. Zou wat zijn als die nog kampioen van Italië worden ook. Er moet snel aan een nieuw Milaan worden gewerkt waarin jonge spelers als Pato, K.P. Boateng en Emanuelson een kans gaan krijgen met de begeleiding van de ervaren Gatusso, Inzaghi, Nesta, Seedorf en Bommel.
Nesta, Zlatan en Robinho spelen absoluut onder hun niveau, lijken wel uitgebluste vedettes.
LeTiss
Legende
Reg.: 29 augustus 2005
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
Led Zeppelin
International
Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006
AFCA3STERREN
Idool
Vak: 126
Reg.: 17 september 2005
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
0634
Administrator
klaaschat
Veelbelovend talent
Reg.: 29 juni 2009
quote:
0634 schreef:
De laatste die we missen is die schuimbekkende dwaas van een Gatusso. Nog slechter aan de bal als Enoh in een rolstoel. Behoudens het feit dat hij over the hill is was hij altijd al overschat.
0634
Administrator
quote:Eensch. Maar zowel aan de bal als qua gedrag is Davids een klasse of 2 beter.
klaaschat schreef:
Okay klopt maar een type Edgar Davids zou in het huidige Ajax zeker niet misstaan...die zou iemand als De Zeeuw wel eens even moris leren!
(...)
lifeline08
Veelbelovend talent
Uit: Koog aan de Zaan
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 10 mei 2003
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
Yassou Hellas
Veelbelovend talent
Uit: Enschede
Reg.: 6 juli 2004
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Zie hem met F. de Boer ook niet zo snel terug komen bij ajax
Yassou Hellas schreef:
Eenvoudige overwinning op Napoli met een ontketende Pato. Op naar de eerste titel sinds 2004... Die wedstrijd bij Tottenham kan ook nog alle kanten op.
Wel zuur voor Seedorf dat K.P.Boateng hem blijkbbaar is voorbijgestreeft. Kan hij nog voor een langere tijd een basisplaats veroveren of is dit zijn einde bij Milan
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Zo vreselijk jammer dat het waarschijnlijk niet meer gaat gebeuren. Eeuwig zonde.
mzo schreef:
(...)
Zie hem met F. de Boer ook niet zo snel terug komen bij ajax
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
mzo
Legende
quote:Ik zet zo naar hem te kijken in de derby hij kan het niet meer aan inderdaad........Koning
Drie Kruizen schreef:
Als het had moeten gebeuren, was dat 2 jaar geleden geweest. Ik denk dat Seedorf nu alleen nog maar zou kunnen gaan tegenvallen. Heeft nog wel momentjes van briljantie, maar is bij lange na niet meer wat het geweest is. Nee, laat Eriksen en Lodeiro maar op de halfposities spelen en ontwikkelen.
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Ik vind hem erg matig hoor. Heel traag, wel goed inzicht natuurlijk. Maar die gaat Ajax geen kampioen meer maken. Vind dat v Bommel het veel beter al doet, Seedorf is dus over the hill.
mzo schreef:
(...)
Ik zet zo naar hem te kijken in de derby hij kan het niet meer aan inderdaad........Koning
mzo
Legende
quote:mhmh langzaam als aanvoerder in de serie A, dan kan hij op 1 been mee in NL
Loki schreef:
(...)
Ik vind hem erg matig hoor. Heel traag, wel goed inzicht natuurlijk. Maar die gaat Ajax geen kampioen meer maken. Vind dat v Bommel het veel beter al doet, Seedorf is dus over the hill.
Gregory V/D Wiel
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005
quote:Matig? De man strooit met briljante passes alsof het niets is. Dat Seedorf niet de snelste is, is algemeen bekend maar dat compenseert hij met een ongekend inzicht en pass en trapvermogen.
Loki schreef:
(...)
Ik vind hem erg matig hoor. Heel traag, wel goed inzicht natuurlijk. Maar die gaat Ajax geen kampioen meer maken. Vind dat v Bommel het veel beter al doet, Seedorf is dus over the hill.
Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.