Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 40 »
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
quote:indeed.
RbN schreef:
(...)
Die zou daar inderdaad wel passen. Komt ook weinig echte linksbuitens tegen in Italie, dus zal daar helemaal aanvallend kunnen excelleren.
RbN ![]()
Icoon
Uit: Kom hier nog op terug
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Henrique Alves Ferreira e Silva Ciro
Reg.: 3 december 2006
quote:Prima, pocketdeal van maken. Kan Milan zich snel opmaken voor de 8e cl. Met zulke geweldenaars op de back posities kan ze da niet meer ontgaan.
ElSalvador74 schreef:
(...)
indeed.
enneuh...
Anita lijkt strijd om linksbackplaats Oranje te winnen![]()
Vanavond zal bondscoach Bert van Marwijk zijn opstelling pas bekendmaken voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen San Marino. Afgaande op de trainingen deze week lijkt Vurnon Anita de strijd om de linksbackplaats voorlopig gewonnen te hebben van Erik Pieters. Nadat aanvoerder Van Bronckhorst zijn carrière beëindigde, was de positie vacant.
ElSalvador74
Legende
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004
quote:Slim ja om Ronaldinho in de as te zetten.
ElSalvador74 schreef:
Zlatan: "Viermans voorhoede goede oplossing"
Met Zlatan Ibrahimovic en Robinho voegde AC Milan vlak voor de transferdeadline nog twee topaanvallers aan de selectie toe. Met de reeds aanwezige spitsen is er momenteel dan ook een flinke concurrentiestrijd gaande in Milaan.
Behalve Ibrahimovic en Robinho heeft Milan immers ook de beschikking over Ronaldinho, Alexandre Pato en Filippo Inzaghi. Het is nog niet duidelijk hoe coach Massimo Allegri van plan is te gaan spelen, maar Ibrahimovic hoopt op een zeer aanvallende tactiek in de doorgaans toch behoudende Serie A.
"Ik weet niet hoe we gaan voetballen bij Milan. Ik ben hier nog niet zo lang", laat de van FC Barcelona gehuurde Zweed, die na dit seizoen voor 24 miljoen euro definitief overstapt naar Milan, weten in La Gazetta dello Sport. "De aanval is de beste verdediging. Een viermans-voorhoede zie ik zeker als een goede oplossing."
Met zijn verleden bij Internazionale, sinds jaar en dag de aartsrivaal van AC Milan, kan Ibrahimovic zich opmaken voor de nodige reacties vanuit de kant van Inter, maar daar maakt de oud-Ajacied zich geen zorgen over. "Angst voor wat. Ik ben nog nooit bang geweest. Ik sta al onder druk sinds ik een kleine jongen ben."
Volgens verschillende Italiaanse media is Milan-coach Allegri van plan om in een 4-2-3-1 systeem te gaan spelen. In dit systeem zou Ibrahimovic de diepste spits zijn, staan Alexandre Pato (rechts) en Robinho (links) op de flanken terwijl Ronaldinho vlak achter Ibrahimovic begint.
Zlajan
Icoon
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Reg.: 8 mei 2001
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
bertusbergkamp
Idool
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 4 mei 2002
Tijger
Icoon
Tijger
Icoon
bertusbergkamp
Idool
Flippie de tuinkabouter
Jodinho 31 ![]()
Internationale topspeler
Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003
bertusbergkamp
Idool
quote:Idd. Ongekend lekker zat die bal er in. Milan had een zwaar overwicht, maar God allemachtig zeg, nog bijna geven ze het uit handen.
Flippie de tuinkabouter schreef:
0-1 gewonnen bij Parma met een fantastische goal van Pirlo.
Bazza
Icoon
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002
Stefan Pettersson
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003
kloot
Vedette
Uit: Diemen
Reg.: 13 maart 2008
quote:Yep uiterst vermakelijke pot !
Stefan Pettersson schreef:
Heerlijk begin van Inter-AC. Fantastische tifo-acties en een penalty die door notabene Zlatan wordt binnen geschoten...
AFCA3STERREN
Idool
Vak: 126
Reg.: 17 september 2005
quote:Het bevestigt overigens tot dusver wel het beeld wat ik heb van Inter. Dat is dat de ploeg niet meer zo sterk is als de ploeg van vorig jaar. Die Benitez is in mijn ogen de Spaanse Koeman, zo eentje die een topploeg ook kan helpen om de dalende lijn in te zitten....
Stefan Pettersson schreef:
Heerlijk begin van Inter-AC. Fantastische tifo-acties en een penalty die door notabene Zlatan wordt binnen geschoten...
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
quote:Inter gaat helemaal naar de klote, Mourinho heeft dat helemaal leeggezogen.
AFCA3STERREN schreef:
(...)
Het bevestigt overigens tot dusver wel het beeld wat ik heb van Inter. Dat is dat de ploeg niet meer zo sterk is als de ploeg van vorig jaar. Die Benitez is in mijn ogen de Spaanse Koeman, zo eentje die een topploeg ook kan helpen om de dalende lijn in te zitten....
markieee
Geselecteerd voor Oranje
Vak: 424
Reg.: 27 mei 2005
quote:Ja Benitez is niet echt een topcoach, mooie omschrijving de spaanse Koeman
AFCA3STERREN schreef:
(...)
Het bevestigt overigens tot dusver wel het beeld wat ik heb van Inter. Dat is dat de ploeg niet meer zo sterk is als de ploeg van vorig jaar. Die Benitez is in mijn ogen de Spaanse Koeman, zo eentje die een topploeg ook kan helpen om de dalende lijn in te zitten....
AFCA3STERREN
Idool
Vak: 126
Reg.: 17 september 2005
Swampman
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 29 augustus 2003
ElSalvador74
Legende
EkteEkte
Internationale topspeler
Vak: 424
Reg.: 1 april 2007
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Hij moet natuurlijk nog wennen hoe hij de scheids kan bespelen en de scheids kan beïnvloeden.
EkteEkte schreef:
Nou een droom competitiedebuutvoor Lothar met een rode kaart
Daina
Idool
Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002
quote:En dan nog leuker dat Milan daarna meteen op 0-1 komt.
EkteEkte schreef:
Kaaks
Bankzitter
Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007
quote:Tja als niemand hem vertelt wat " waar haal jij je aardappels?" in het italiaans is dan krijgt ie gele kaarten :-)
EkteEkte schreef:
Deze topic is open en bestaat uit 40 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.