Ajax Netwerk
maandag 22 september 2014 - 12:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 58 »

HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

quote:HR
RbN schreef:

(...)

Die zou daar inderdaad wel passen. Komt ook weinig echte linksbuitens tegen in Italie, dus zal daar helemaal aanvallend kunnen excelleren.
HR
indeed.

enneuh...

Anita lijkt strijd om linksbackplaats Oranje te winnen :B
Vanavond zal bondscoach Bert van Marwijk zijn opstelling pas bekendmaken voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen San Marino. Afgaande op de trainingen deze week lijkt Vurnon Anita de strijd om de linksbackplaats voorlopig gewonnen te hebben van Erik Pieters. Nadat aanvoerder Van Bronckhorst zijn carrière beëindigde, was de positie vacant.
HR
HR

ElSalvador74 schreef:

(...)

indeed.

enneuh...

Anita lijkt strijd om linksbackplaats Oranje te winnen :B
Vanavond zal bondscoach Bert van Marwijk zijn opstelling pas bekendmaken voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen San Marino. Afgaande op de trainingen deze week lijkt Vurnon Anita de strijd om de linksbackplaats voorlopig gewonnen te hebben van Erik Pieters. Nadat aanvoerder Van Bronckhorst zijn carrière beëindigde, was de positie vacant.
HR
Prima, pocketdeal van maken. Kan Milan zich snel opmaken voor de 8e cl. Met zulke geweldenaars op de back posities kan ze da niet meer ontgaan.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Zlatan: "Viermans voorhoede goede oplossing"
Met Zlatan Ibrahimovic en Robinho voegde AC Milan vlak voor de transferdeadline nog twee topaanvallers aan de selectie toe. Met de reeds aanwezige spitsen is er momenteel dan ook een flinke concurrentiestrijd gaande in Milaan.

Behalve Ibrahimovic en Robinho heeft Milan immers ook de beschikking over Ronaldinho, Alexandre Pato en Filippo Inzaghi. Het is nog niet duidelijk hoe coach Massimo Allegri van plan is te gaan spelen, maar Ibrahimovic hoopt op een zeer aanvallende tactiek in de doorgaans toch behoudende Serie A.

"Ik weet niet hoe we gaan voetballen bij Milan. Ik ben hier nog niet zo lang", laat de van FC Barcelona gehuurde Zweed, die na dit seizoen voor 24 miljoen euro definitief overstapt naar Milan, weten in La Gazetta dello Sport. "De aanval is de beste verdediging. Een viermans-voorhoede zie ik zeker als een goede oplossing."

Met zijn verleden bij Internazionale, sinds jaar en dag de aartsrivaal van AC Milan, kan Ibrahimovic zich opmaken voor de nodige reacties vanuit de kant van Inter, maar daar maakt de oud-Ajacied zich geen zorgen over. "Angst voor wat. Ik ben nog nooit bang geweest. Ik sta al onder druk sinds ik een kleine jongen ben."

Volgens verschillende Italiaanse media is Milan-coach Allegri van plan om in een 4-2-3-1 systeem te gaan spelen. In dit systeem zou Ibrahimovic de diepste spits zijn, staan Alexandre Pato (rechts) en Robinho (links) op de flanken terwijl Ronaldinho vlak achter Ibrahimovic begint. :B
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

ElSalvador74 schreef:

Zlatan: "Viermans voorhoede goede oplossing"
Met Zlatan Ibrahimovic en Robinho voegde AC Milan vlak voor de transferdeadline nog twee topaanvallers aan de selectie toe. Met de reeds aanwezige spitsen is er momenteel dan ook een flinke concurrentiestrijd gaande in Milaan.

Behalve Ibrahimovic en Robinho heeft Milan immers ook de beschikking over Ronaldinho, Alexandre Pato en Filippo Inzaghi. Het is nog niet duidelijk hoe coach Massimo Allegri van plan is te gaan spelen, maar Ibrahimovic hoopt op een zeer aanvallende tactiek in de doorgaans toch behoudende Serie A.

"Ik weet niet hoe we gaan voetballen bij Milan. Ik ben hier nog niet zo lang", laat de van FC Barcelona gehuurde Zweed, die na dit seizoen voor 24 miljoen euro definitief overstapt naar Milan, weten in La Gazetta dello Sport. "De aanval is de beste verdediging. Een viermans-voorhoede zie ik zeker als een goede oplossing."

Met zijn verleden bij Internazionale, sinds jaar en dag de aartsrivaal van AC Milan, kan Ibrahimovic zich opmaken voor de nodige reacties vanuit de kant van Inter, maar daar maakt de oud-Ajacied zich geen zorgen over. "Angst voor wat. Ik ben nog nooit bang geweest. Ik sta al onder druk sinds ik een kleine jongen ben."

Volgens verschillende Italiaanse media is Milan-coach Allegri van plan om in een 4-2-3-1 systeem te gaan spelen. In dit systeem zou Ibrahimovic de diepste spits zijn, staan Alexandre Pato (rechts) en Robinho (links) op de flanken terwijl Ronaldinho vlak achter Ibrahimovic begint. :B
HR
Slim ja om Ronaldinho in de as te zetten. :denk
HR
HR
Grappig dat je nu verhalen leest dat Zlatan Milan een mooiere club noemt dan Inter. Persoonlijk plaats ik vraagtekens bij die berichten. Ooit op de Ajax-chat heeft hij een keer gemeld dat Inter zijn droomclub was waarvan hij hoopte er ooit te spelen. Nu heb ik verder niks met het Italiaanse voetbal, dus het zal mij echt een zorg zijn welke club er mooier is, maar ik geloof niet dat Zlatan echt gezegd heeft dat Milan mooier is.
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Speler zonder clubliefde, wie hem betaalt, daar spreekt hij zijn liefde over uit. Gewoon een prof zonder clubliefde. Niets mis mee, maar zeg het dan niet elke keer weer. Inderdaad gaf hij eerder wel eens aan dat Inter een club was voor wie hij een zwak zou hebben. Dat hij nu bij AC speelt, ik vind het prima, en als grote fan ook leuk en mooi voor hem. Maar als je dit soort dingen zegt, kun je verwachten dat mensen je niet altijd serieus zullen nemen.

Vind het wel geweldig dat hij weer voor even terugkeert in de ArenA..

Voor Milan zou het een grote stap zijn, met 4 aanvallende spelers gaan spelen, of het verstandig is weet ik niet, leuk lijkt het me zeker!
HR
HR

bertusbergkamp
Idool

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 4 mei 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 september 2010 om 21:37:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: albertb1984@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Milan kansloos achter uit bij Cesena. Ruststand: 2-0. 1e helft helemaal gezien. Ik wil niet zeggen dat Ajax wel even wint van Milan, maar ik zie zeker kansen.
Maar ja, dat is maar relatief, want bv. een Nesta en een Seedorf spelen niet eens mee. Dat vind ik écht ongelofelijk.

[Dit bericht is veranderd door bertusbergkamp (op 11 september 2010 21:40:30).]
HR
HR

Tijger
Icoon

Lekkere binnenkomer ook van Ibracadabra, mist meteen een penal..

Slechte pot van Milan, het moet daar nog echt eens gaan swingen..
HR
HR

Tijger
Icoon

Milan wint ook zijn eerste europese duel, twee maal Zlatan al. Ik gun het hem natuurlijk .. ;)
HR
HR

bertusbergkamp
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 september 2010 om 18:00:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: albertb1984@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Belachelijk zeg, Seedorf op de bank tegen Genoa. Wedstrijd is net begonnen.
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

0-1 gewonnen bij Parma met een fantastische goal van Pirlo.
HR
HR

bertusbergkamp
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 oktober 2010 om 00:17:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: albertb1984@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Flippie de tuinkabouter schreef:

0-1 gewonnen bij Parma met een fantastische goal van Pirlo.
HR
Idd. Ongekend lekker zat die bal er in. Milan had een zwaar overwicht, maar God allemachtig zeg, nog bijna geven ze het uit handen. :denk
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

HRHR
HR

Stefan Pettersson
International

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 14 mei 2003

Heerlijk begin van Inter-AC. Fantastische tifo-acties en een penalty die door notabene Zlatan wordt binnen geschoten...
HR
HR

kloot
Vedette

Uit: Diemen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 maart 2008

Stefan Pettersson schreef:

Heerlijk begin van Inter-AC. Fantastische tifo-acties en een penalty die door notabene Zlatan wordt binnen geschoten...
HR
Yep uiterst vermakelijke pot !
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Stefan Pettersson schreef:

HR
Het bevestigt overigens tot dusver wel het beeld wat ik heb van Inter. Dat is dat de ploeg niet meer zo sterk is als de ploeg van vorig jaar. Die Benitez is in mijn ogen de Spaanse Koeman, zo eentje die een topploeg ook kan helpen om de dalende lijn in te zitten....
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

AFCA3STERREN schreef:

(...)

Het bevestigt overigens tot dusver wel het beeld wat ik heb van Inter. Dat is dat de ploeg niet meer zo sterk is als de ploeg van vorig jaar. Die Benitez is in mijn ogen de Spaanse Koeman, zo eentje die een topploeg ook kan helpen om de dalende lijn in te zitten....
HR
Inter gaat helemaal naar de klote, Mourinho heeft dat helemaal leeggezogen.

Zoooo Zlatan.
HR
HR

markieee
Internationale topspeler

Vak: 424
Reg.: 27 mei 2005

AFCA3STERREN schreef:

(...)

HR
Ja Benitez is niet echt een topcoach, mooie omschrijving de spaanse Koeman ;)!Mourinho of Benitez scheelt echt een slok op de borrel, maarja ac met 10 man nu.Hoop wel dat ze het volhouden eigenlijk...
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

0-1 het verval van Inter zet door, die gaan geen CL halen let maar op B)

AC was met 10 man alleen maar verdedigen, maar de ouwe mannen hebben het gered... :B
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Wat een zaadwedstrijd, daar geef je als neutrale kijker toch geen stuiver voor. Vergelijk dit eens met de gemiddelde topper in Spanje, dat ziet er toch wel een heel stuk aantrekkelijker uit.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

AC Milan is wel lekker bezig. had eerst met het aantrekken van Zlatan en Robinho een beetje m'n bedenkingen bij een en ander. maar als je nu ziet dat ze Ronaldinho laten gaan en zich in de winterstop versteken met Urby én Van Bommel... die gaan vol voor de titel - nu Inter een beetje op z'n gat ligt. en misschien gaan ze zelfs in de CL wel richting finale... toch leuk die Nederlandse inbreng aldaar :)

Bayern gunt Van Bommel zijn droomtransfer
Mark van Bommel maakt per direct de overstap naar AC Milan. Dat meldt de Duitse club dinsdag. De transfer van de middenvelder en aanvoerder van de club werd dinsdag alsnog afgerond.

Van Bommel, in het bezit van een aflopend contract bij Bayern München, leek enkele weken terug hard op weg in januari te vertrekken bij de Duitse club. Bayern leek op het laatste moment echter roet in het eten te gooien, door een transfer van Van Bommel tegen te houden. Dinsdag werd alsnog een akkoord bereikt met AC Milan. Van Bommel komt in elk geval de resterende maanden van het huidige seizoen uit voor de Rossoneri.

Beide clubs vergaderden maandag voor het eerst over een directe overname van Van Bommel door de Italiaanse lijstaanvoerder, maar kwamen nog niet tot een akkoord. Dinsdag vonden de clubs elkaar wel en werden de handen geschud. Van Bommel wordt in Milaan de dertiende Nederlandse speler. Eerder kwam de international uit voor Fortuna Sittard, PSV en FC Barcelona.

"Het was Marks nadrukkelijke wens om naar Milaan te vertrekken. Mark is altijd een voorbeeldprof geweest en bovendien een succesvol speler van deze club. Op basis van zijn verdiensten voor deze vereniging hebben we besloten hem zijn zin te geven", vertelt voorzitter Karl-Heinz Rummenigge. ";Bayern wenst Van Bommel en zijn familie veel succes in de toekomst."

"Ik vertrek met een zwaar hart bij Bayern. Ik heb hier vierenhalf jaar met veel plezier en succes gespeeld. Ik wil de club en de fans bedanken. Bayern München zal altijd een grote plek in mijn hart innemen", aldus Van Bommel.

bron: Voetbalprimeur
HR
HR

EkteEkte Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: 424
Reg.: 1 april 2007

Nou een droom competitiedebuutvoor Lothar met een rode kaart :D

[Dit bericht is veranderd door EkteEkte (op 29 januari 2011 22:04:23).]
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

EkteEkte schreef:

HR
Hij moet natuurlijk nog wennen hoe hij de scheids kan bespelen en de scheids kan beïnvloeden.
HR
HR

Daina
Idool

Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002

EkteEkte schreef:

HR
En dan nog leuker dat Milan daarna meteen op 0-1 komt.
HR
HR

Kaaks
Regelmatige invaller

Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007

EkteEkte schreef:

HR
Tja als niemand hem vertelt wat " waar haal jij je aardappels?" in het italiaans is dan krijgt ie gele kaarten :-)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 88,2% dat FC Twente wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor JOS Watergraafsmeer-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!