Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 15:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 57 »

HR

Sandro
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 7 maart 2003

Ultra ik weet niet wat je allemaal probeert aan te tonen met je lijstjes. Maar het is toch allemaal heel simpel.
Het enige grote verschil is dat italie 2 ploegen heeft die bij de absolute top horen van de wereld. En er in Spanje maar 1 zoeen ploeg is. (in engenland en duitsland heb je dit ook dus schaam je niet)

Lijkt me allemaal toch niet zo moeilijk allemaal.

Ploegen als Barca, Valencia en Depor nemen dezelfde functie in als Roma, Lazio en Inter. Met het grote verschil dat de italiaanse 2 top teams in de weg hebben staan terwijl de Spaanse er maar 1 hebben die in de weg staat voor het kampioenschap.

Dus als het in Italie alleen om Milan en Juve zou gaan.
Gaat het in Spanje Alleen om Real.

Zijn Valencia, Barca en Depor clubs die meestrijden voor het kampioenschap.
Dan geldt dit ook voor Inter, Roma en Lazio...

Hoe je hiermee probeert te beweren dat daardoor de Italiaanse competitie slechter is dan de Spaanse kan ik niet zo goed begrijpen.
Sinds wanneer is het slechter om 2 topclubs in je comp te hebben in plaats van 1?

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 23 maart 2004 20:48:01).]
HR
HR

The Magnificent nr.7
Bankzitter

Reg.: 13 december 2002

Leuk, een topic die over AC die de triple wint gaat, verandert weereens in een 'vete' over de Serie A en P.D...
HR
HR

AEKAthensFC
International

Vak: 116
Reg.: 10 september 2000

Ik heb de topic niet in zijn geheel gelezen maar ligt Milan er niet al uit in de Copa Italia?

Is de finale daar niet Lazio-Juventus of is dat een halve finale??

Ik heb even op gazetta.it gekeken en inderdaad Milan ligt er al uit in de beker..dus de hele vraagstelling van de topic kan wel veranderd worden...

[Dit bericht is veranderd door AEKAthensFC (op 23 maart 2004 21:53:01).]
HR
HR

AEKAthensFC
International

Vak: 116
Reg.: 10 september 2000

Ok!

Dat was me dus niet duidelijk....
HR
HR

Sandro
Vedette

Als ze dat nu al niet zijn..

Paolo Maldini breekt record Frank de Boer

23/3/2004 20:52

Met zijn optreden in het Champions League-duel met Deportivo La Corua heeft Paolo Maldini Frank de Boer afgelost als recordhouder Europese wedstrijden. De verdediger van AC Milan speelde zijn 130-ste Europese duel.
Maldini maakte op 8 september 1985 zijn Europese debuut met een nederlaag. In de eerste ronde van de UEFA Cup verloor AC Milan met 3-1 van AJ Auxerre, dat na de 3-0 nederlaag in Milaan aan het kortste eind trok. Sindsdien won de 35-jarige Italiaanse recordinternational vier keer de Europa Cup I (Champions League) met AC Milan.

Het aantal Europese wedstrijden is een optelsom van alle wedstrijden die gespeeld zijn onder de vlag van de UEFA.

vi.nl
HR
HR

Sandro
Vedette

Milan speelt vanavond tegen Chievo, hier een preview van de wedstrijd:

Serie A Preview: Milan-Chievo

The prospects of Luigi Del Neri's Chievo taking three precious points from their clash with Carlo Ancelotti's Milan at the San Siro Stadium on Sunday afternoon appear highly unlikely.

And their chances of even bagging a useful point from the game seem almost as improbable.

Playing against Milan there are two things that Chievo will need to consider: firstly, there is the hosts' slaughter of Cesare Prandelli's Parma last Saturday evening; and secondly, there is their destruction of Javier Irureta's Deportivo La Corua last Tuesday evening.

Unfortunately, the ease with which the rossoneri achieved these victories over the past week will do nothing but increase the Flying Donkeys' nerves in the lead-up to this clash.

If they are to attack, the visitors will probably be looking towards Sculli.

But they must not forget that they will have to defend against stars in the host's side such as Seedorf, Shevchenko and Inzaghi.

And when one of these players scores, there is a strong possibility that the floodgates will open as they did for ten heady minutes in the second half against the Galicians four nights ago and then the game will be all but over as a contest.

Latest News

Milan
Incredible.

Two impressive wins over the last seven days have brought the rossoneri a few steps closer to winning the domestic competition and the Champions League this season.

And there is no one prouder of coach Ancelotti and his boys at the moment than Silvio Berlusconi.

The club boss told reporters that his side are carrying out his mandate to entertain "Italy, Europe and the world" like they have never done before.

"We have changed our mentality," said Berlusconi.

"And I find I really enjoy myself watching players like Kaka, Pirlo, Seedorf and Gattuso."

He is not the only one.

The Wednesday morning papers in Spain waxed poetic about Milan's devastating display against one of their country's strongest prospects for the Champions League trophy.

Stunned by the second half goal-fest, where Kaka, Shevchenko and Pirlo all scored in rapid succession, one reporter wrote: "In those magical moments, you understood why Milan are European Champions."

What this journalist forgot to mention was that the display indicated that there is more football where this came from, much more.

The rossoneri are on fire.

But at the same time, they will never talk openly of doing the double.

They are too professional.

Chievo
Sculli, an under-21 Italian international, had a marked influence on his side's practice game on Thursday afternoon.

The striker scored three times for the Flying Donkeys in a 6-0 win over a local junior outfit.

And given his form, he will spearhead his side's attack with Cossato, whose muscle strain is now only a painful memory, on Sunday afternoon.

But they will have to do without the assistance of Santana and Cariello.

Both players are still out injured and only doing light training exercises at present.

Probable Team Line-Ups

Milan (4-3-1-2): Dida, Cafu, Costacurta, Maldini, Pancaro, Gattuso, Pirlo, Seedorf, Rui Costa, Shevchenko, Inzaghi.

Chievo (4-4-2): Marchegiani, Moro, Barzagli, D'Anna, Lanna, Luciano, Perrotta, Baronio, Semioli, Cossato, Sculli.

Players To Watch

Milan
Inzaghi will be reciting the following refrain as he walks out on to the pitch: "must score, should score, will score."

And if he does not bag at least one goal, he should come very close, such is his voracious appetite.

Chievo
Marchegiani, that poor soul stuck between the posts, will be making the sign of the Cross and saying his prayers before kick-off.

And he will be wise to do so, if only because he will need every bit of help he can get to defend his goal from a side that have scored seven times in their last two games.

soccerage.com

Ook een opvallend berichtje van voetbalzone.nl:

Maxwell: 'Mijn droom is AC Milan'

Ajacied Maxwell heeft in een interview met het Italiaanse Tuttosport gezegd dat hij hoopt zijn carrire te kunnen voortzetten bij AC Milan. "Mijn droom is om te vertrekken naar AC Milan. Dat is de ultime bestemming voor elke voetballer", aldus de Braziliaan.

De Milanese club heeft al diverse malen interesse getoond in Maxwell, maar ook Inter, AS Roma en ManU zouden gecharmeerd zijn van de linkerverdediger. Bij AC Milan zou Maxwell moeten gaan strijden om een basisplek met veteraan Giuseppe Pancaro.

Volgens Maxwell klopt alles bij AC Milan. "San Siro is echt een schitterend stadion. En ook het spelen met mijn vriend Kak en ook nog Andrea Pirlo lijkt me echt geweldig. Ik ben echt gefascineerd door de speelwijze van Pirlo. Hij is de dirigent van het elftal, de echte spelmaker."

"Voor mij zou het echt een droom zijn om het veld te mogen delen met Kak en Pirlo. Ik weet zeker dat het iets magisch heeft."
HR
HR

TylerDurden
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 410
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 24 juni 2002

Sandro, AC Milan - Chievo Verona is vanmiddag al gespeeld. Nadat Milan op 0-2 achterstand kwam zijn ze toch terug gekomen tot 2-2. Omdat Roma (1-2 tegen Bologna) heeft verloren is Milan toch weer iets uitgelopen op Roma. Juventus heeft door een 3-1 overwinning op Modena de tweede plaats overgenomen. (tegen de tijd dat je dit leest weet je dat waarschijnlijk al) ;B
HR
HR

Pinto
Geselecteerd voor Oranje

Uit: 073
Vak: Teletekst Supporter
Reg.: 24 december 2004

Milan weigert recordbod Chelsea voor Sheva

23/6/2005 14:34

Het is een wederkerend onderwerp, vooral in de Britse pers. Chelsea wil maar al te graag Andrei Sjevtsjenko inlijven en zou volgens The Daily Mirror AC Milan een bedrag van 73 miljoen euro n Hernan Crespo hebben aangeboden.
De niet altijd even betrouwbare tabloid becijferde dat Chelsea in totaal dus zo'n 85 miljoen euro zou overhebben voor de Oekranse spits van de rossoneri, meer dan Real Madrid ooit betaalde voor Zinedine Zidane, nog altijd de duurste transfer aller tijden.

Sjevtsjenko reageerde direct via La Gazzetta Dello Sport om het bericht naar het rijk der fabelen te verwijzen. 'Het is een feit dat Roman en ik een goede band met elkaar hebben. Maar tussen hem en mij, n mij en Milan is alles heel duidelijk. Er is geen ruimte voor zaken doen.'

'Als er over zaken in het voetbal geschreven wordt, dan valt er een hoop idioterie te lezen. Op dit moment is vooral Abramovitsj een groot onderwerp in de pers. Hij heeft grootse ideen, hij is genereus, loyaal en heeft veel passie voor de sport.'

'Maar voor mij is een transfer naar Chelsea op dit moment geen onderwerp, noch vandaag, noch morgen', aldus Sheva, die nog tot de zomer van 2009 onder contract staat bij AC Milan. Voorzitter Adriano Galliani voegde daar via persburea Ansa de alleszeggende woorden aan toe: 'Sheva is niet te koop.'
HR
HR

vandermeyde

Niet geregistreerd

Ik vind het wel leuk om te zien dat sterren als Sjevtsjenko en Eto'o aanbiedingen van Chelsea weigeren. Zo komt die stinkclub er ook eens achter dat succes niet altijd te koop is. 73 miljoen euro: wat een belachelijk bedrag!
HR
HR

Pinto
Geselecteerd voor Oranje

Kaladze: geen Chelsea maar 5 jaar Milan

30/6/2005 17:31

Hij waande zich bij Chelsea, want alle partijen waren immers akkoord, maar Kakha Kaladze tekende een nieuw contract bij AC Milan, waar hij nu tot 2010 aan verbonden blijft.
De komst naar Chelsea van Asier Del Horno, eveneens linksback, lijkt de oorzaak van het afketsen van de transfer. Milan wilde vervolgens voorkomen dat Kaladze medio 2006 gratis de deur uit zou lopen aangezien zijn oude contract dan zou aflopen.

De 27-jarige verdediger begint komend seizoen aan zesde jaar bij Milan. In de eerste drie seizoenen speelde hij het leeuwendeel van de wedstrijden mee maar zijn inbreng de laatste twee jaargangen was door blessures en matige vorm beperkt.
HR
HR

Pinto
Geselecteerd voor Oranje

Ac Milan

forumillustratie

V.l.n.r; boven: Maldini, Dida, Shevchenko, Kaladze, Nesta, Ambrosini
beneden: Gatusso, Kak, Crespo, Pirlo, Cafu

forumillustratie

forumillustratie

Nederlanders bij AC Milan

forumillustratie
Jaap Stam

forumillustratie
Clarence Seedorf

VIDEO

mms://a848.v9811d.c9811.g.vm.akamaistream.net/7/848/9811/v001/media2.acmilan.com/200505/1652_bb.wmv
HR
HR

Aad te Laat
International

Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002

Nu Vieri bij Milan gaat spelen zal Crespo wel niet meer nodig zijn. Kan ie lekker in London gaan proberen te scoren.
Wel jammer, zo komt de grote transfer tombola niet in gang..en wie had vooraf gezegd dat Inter daar wel de grootste (masochistische) rol in zou spelen....
HR
HR

Prof. R. Abramovich
Idool

Vak: 428
Reg.: 25 april 2003

Prachtige transfer van Vieri naar AC. Een echte killer erbij voor deze prachtclub. Vieri en Scheva. Wat een droomkoppel.

Crespo terug naar London om direct geruild te worden tegen Trezequet van Juventus.

Het is weer kermis in Italie. De transfermarkt lijkt weer op volle toeren te draaien.

Met in dit geval AC weer als winnaar. Kwalitatief gezien vind ik Vieri beter dan Crespo.
HRHR
HR

Sandro
Vedette

Maar eigenlijk moet Gilardino gewoon komen. Vieri en Crespo is leuk, maar oud en blessure gevoelig. Eigenlijk zijn het vergane spelers. Heb ik zelfs nog liever Crespo dan Vieri, omdat ie al een jaartje heeft gehad zich te passen aan het systeem, heeft laten zien dat ie erin goed kan funktioneren en simpelweg beter in vorm is dan Vieri. Zonde om zo met spelers te schuiven als ze goed bezig zijn.
HR
HR

Prof. R. Abramovich
Idool

Vak: 428
Reg.: 25 april 2003

Ac wil de gevraagde 35 mln? toch niet neertellen? En niet verder gaan dan 25 mln? Inter Milan schijnt naar verluidt dit bedrag wel te willen betalen.

Ik vind Crespo een absolute topper. Een killer van de buitencategorie. Juventus gaat er een geweldige slag mee slaan. Trezeguet vind ik persoonlijk niet bijster bijzonder, nu krijgen ze Crespo waarschijnlijk terug. Goede deal van hun.

Vieri is toch ook niet slecht.

Dit zijn z'n stats van zijn recente Inter tijd:

1999/00 Internazionale 19 13 Serie A
2000/01 Internazionale 27 18 Serie A
2001/02 Internazionale 25 22 Serie A
2002/03 Internazionale 24 24 Serie A
2003/04 Internazionale 22 13 Serie A
2004/05 Internazionale 27 13 Serie A

Bijzonder goed dacht ik zo in een zware competitie als de Seria A waar clubs al niet veel kansen krijgen.
HR
HR

Sandro
Vedette

Vieri is een van de beste pure spitsen van de afgelopen tijd. Daar is geen twijfel over mogenlijk, maar ik vind wel dat ie langzaam aan het terug vallen is. De vroegere Vieri schoot de ballen er verwoestend in vanuit alle standen. Nu staat ie op het punt te verdwijnen en teert ie meer op zijn ervaring en naam dan op zijn inzet en wilskracht. Ik denk dat ie nog een paar goals zal maken en daarna van het toneel verdwijnd. Te vergelijken met Batistuta die van Roma naar Inter verhuisde. Ik wil een verse doelpunten machine zien zoals Gilardino geen versleten. Misschien dat Vieri opleeft door deze transfer en zich voledig gaat inzetten voor Milan en zijn stagnerende vorm kan doorbreken om 2 jaar mee te doen als top spits. Maar gezien ik de afgelopen 2 jaar zo weinig van hem heb gezien, geloof ik daar niet in. Leuke spits voor een subtopper, niet voor Milan.
HR
HR

Paolo Maldini
Legende

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Kan niet wachten tot voor mij de beste competitie ter wereld weer begint... ben benieuwd hoe AC milan het dit seizoen doet.

Had het overigens niet verwacht dat Vieri naar Milan ging of dat hij zijn contract zou laten ontbinden... ach kvind het wel grappig hoe het met vieri gaat bijna alle topclubs heeft vieri wel eens gehad
HR
HR

Sandro
Vedette

Volgens de Gazzetta is een akoord tussen Parma en Gilardino erg dichtbij.. Nu Chelsea Crespo houdt zullen de Italianen daar geen last meer van hebben. Alleen Moratti (Inter) zou met een nieuw bod de onderhandelingen kunnen bemoeilijken. Zolang Juve Trezequet niet kwijt kan zullen ze zich ook koest houden. Milan haar meest recente bod bedraagt 24 miljoen, verwacht wordt dat Gilardino uiteindelijk voor 27 miljoen gekocht zal worden en zich zondag kan presenteren aan de fans.

De beste ploeg op de wereld wordt dus alleen maar sterker!!

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 8 juli 2005 12:33:34).]
HR
HR

Sandro
Vedette

Milan heeft ookal een opvolger voor de legendarische Cafu op het oog. Cicinho rechtsback van zowel Sao Paulo als het Braziliaanse elftal (bij gebrek aan Cafu). Cicinho is nummer 2 op het lijstje van Milan, de kans is niet gering dat ze hem pas in de winterstop over laten komen.
HR
HR

49. Ryan Babel
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Cicinho, wat een speler!
Zag hem bezig tegen de Argentijnen, waarom speelt die nog niet in het buitenland?
HR
HR

quote:HR
49. Ryan Babel schreef:

Cicinho, wat een speler!
Zag hem bezig tegen de Argentijnen, waarom speelt die nog niet in het buitenland?
HR
Omdat iedereen er pas achter kwam wie hij was tijdens het Ek onder 20. Net als jou. Ik denk dat zijn zaakwaarnemer na die wedstrijden al 50 telefoontjes heeft gehad van clubs hoor.
HR
HR

Sandro
Vedette

Ik denk dat je de confed cup bedoeld want brazilianen hebben niet zoveel te zoeken op een ek. Tenminste dat is waar ik de speler van ken. Toen ik de wedstrijd tegen Argentinie zag, vond ik hem meteen een goeie voor Milan. Hij speelde dan ook een geweldige wedstrijd.

[Dit bericht is veranderd door Sandro (op 8 juli 2005 20:55:06).]
HR
HR

Jose Mario Mourinho
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Het trieste afscheid van San Marco

Daar liep hij over het veld van San Siro. Nonchalant gekleed in een spijkerbroek en bruin sude jasje zwaaide hij nog een keer. Het was triest, maar eigenlijk ook wel heel mooi op 17 augustus 1995, die avond dat Marco van Basten afscheid nam.
Hij kon zijn eigen tranen nog wel bedwingen, waarschijnlijk onder de indruk van het uitverkochte San Siro, dat wl massaal een traan liet. Zelfs zijn trainer bij AC Milan, Fabio Capello, die toch al heel wat had meegemaakt, kon het niet droog houden. Sterker nog: de man zat vol emoties. Die combinatie van factoren maakte de avond tot een historische. Een avond om niet snel te vergeten.

Het was alweer ruim twee jaar geleden dat Marco van Basten zijn laatste wedstrijd had gespeeld. Op 16 mei 1993 viel hij geblesseerd uit in de finale van de Champions League tegen Olympique Marseille. Met een platgespoten enkel kwam de gehandicapte Van Basten in de rust het veld in als breekijzer. Zijn moeite was tevergeefs. Milan verloor de finale en de eens zo grote Marco van Basten moest vijf minuten voor tijd als een nietige speler het veld verlaten. Om vervolgens nooit meer terug te keren, zijn enkel was op.

De malaise begint al in het seizoen 1986-1987. Een onbesuisde tackle op Jan Olde Riekeink zorgt ervoor dat Van Basten zelf een blessure oploopt. Hij raakt aan zijn enkel geblesseerd en kan zes maanden niet spelen. Daarna lijkt de kwetsuur echter voorgoed verleden tijd. Hij speelt de sterren van de hemel en is hard op weg om de grootste speler van zijn generatie te worden. De overstap van Ajax naar AC Milan en een weergaloos Europees Kampioenschap in 1988 zorgen ervoor dat hij ook daadwerkelijk uitgroeit tot een hele grote.
San Marco is in Itali een plaaggeest voor elke verdediger, maar de verdedigers zijn dat ook voor hem. De Italiaanse competitie, wellicht de hardste van Europa, is eigenlijk te zwaar voor lichte, sierlijke voetballers als Marco van Basten. De vele schoppen die hij krijgt in de Serie A, het grote aantal aanslagen op zijn enkels dat hij te verduren krijgt; het is te veel voor Van Basten. Vooral Jurgen Kohler, de bikkelharde verdediger van Juventus, zit hem voortdurend dwars. De bijnaam schaduw van Van Basten zegt genoeg

Door de slepende enkelblessures is de dansende kat genoodzaakt zijn voetballoopbaan af te sluiten. Hij is geveld, hij zal nimmer meer schitteren zoals hij dat zovaak deed in De Meer, in San Siro en in de vele andere stadions waar hij ooit speelde. Slechts 28 is hij als hij zijn laatste wedstrijd speelt. In de twee jaar na die verloren finale doet Van Basten er alles aan om terug te keren op het hoogste niveau. Het heeft er zelfs even de schijn van dat hij meegaat naar het WK in Amerika. Maar de schijnt bedriegt, de hoop is tevergeefs. In plaats van te stralen op het Wereldkampioenschap is Van Basten genoopt tot revalidatie. Maar de moeite blijkt het niet waard te zijn. De enkel van s werelds beste speler van zijn generatie is op, kapot, verbrijzeld. Met een korte mededeling in gebrekkig Italiaans spreekt hij uit wat niemand wil horen.
Het is maar een kort bericht. Ik heb gewoon besloten dat ik ophou met voetballen. Dat is alles.

En toen kwam die 17e augustus in 1995. In de rust van de afscheidswedstrijd van Franco Baresi gaat het even niet om de oude Italiaanse aanvoerder. Even draait San Siro om hm, om de spits die de Milanisti voorgoed in hun armen hebben gesloten. Voor de laatste keer zijn alle ogen gericht op Marco van Basten. Voor de laatste keer loopt hij over het veld en zwaait hij naar de Italiaanse supporters. Fabio Capello huilt, San Siro huilt. Eigenlijk huilt elke voetballiefhebber bij het zien van de beelden die triest, maar tegelijkertijd toch wel erg mooi zijn.

forumillustratie

http://www.voetbalprimeur.nl

Als ik dit weer lees dan krijg ik weer de emoties en het kippenvel dat ik kreeg tijdens die avond in San Siro. Wat was dat onvergetelijk. Capello met de tranen in de ogen en een oorverdovend applaus voor San Marco. Marco mijn jeugdidool is helaas veel te vroeg gestopt. Die bijzondere avond zal ik nooit meer vergeten.

[Dit bericht is veranderd door Jose Mario Mourinho (op 8 juli 2005 21:15:04).]
HR
HR

Sandro
Vedette

Alberto Gilardino says he will join no other club apart from Milan this summer - or remain at Parma until the end of his contract.

The player made the shock announcement in a statement this evening, after dismissing widespread speculation that his proposed transfer to the Rossoneri was now a done deal.

"I have a contract with Parma until June 2007 which I am ready to respect," said the Italian international.

"They will make the final decision but I have indicated from the very start that I want to join Milan, after taking into consideration the characteristics of the players they have there.

"Negotiations between the two clubs have dragged on and I, like everybody else, am waiting for news regarding my future.

"Parma have always maintained that they would satisfy my requests which today becomes explicit by excluding any other options which I considered until the end of my holiday.

"The alternative for me now is to stay at Parma until the natural conclusion of my contract. I have not signed for Milan."

Reports this morning claimed that a 20m deal had been agreed in principal, but Gilardinos comments make that rumour highly unlikely.

Milan owner Silvio Berlusconi and Parma transfer chief Oreste Cinquini also claimed today that nothing had been decided.

One of Gilardinos agents, Francesco Romano, added that no progress had been made between the two clubs recently.

"I have nothing more to add to what Milan have already said the clubs are still distant," Romano noted.

"Milan have said it and so has Cinquini. There have been no significant phone calls and nothing new to report over the last few days.

"Hopefully we can sit round a table from Monday onwards to start talks again. This is possible."

Channel4.com
HR
HR

Pinto
Geselecteerd voor Oranje

Oud nieuws

[Dit bericht is veranderd door Christiaan (op 11 juli 2005 11:52:08).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 57 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Associazione Calcio Milan

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 71,1% dat VVV Venlo wint van Jong FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!